I weet t niet Inky. Je kunt t proberen, maar hier werkt dat niet, later naar bed doen. Dat middagslaapje zou ik er zowiezo nog inhouden. Giul heeft ook 2 wkn gehad dat ie vroeg wakker was. In ond geval was dat kwart over 5. Voor mij is het dan echt nog nacht. Na een week ging Elmar hem es toespreken dat ie echt nog moest gaan slapen en sindsdien hoorden we hem wel, maar als we riepen dat ie slapen moest, viel ie weer in slaap. En nu 4 dgn later wordt ie tussen half 8 en half 9 's ochtends wakker. Is zijn kamer wel donker genoeg 's ochtends? Die van Giulian niet iig en die denkt dus dat de dag al begint als het licht wordt. Donderdag gaan we weer opzoek naar n goed verduisteringsgordijn. Bah geen oppas en ik moet eigenlijk ff naar t gemeentehuis. Giul wil ik echt niet meehebben, want dan kan ik me niet concentreren.
minnie jeetje wat een gedoe zeg op dat gemeentehuis..moet je nu alles opnieuw in gaan dienen en toestemming gaan vragen? en als dat dan ook nog eens maanden duurt pffff... Inky...hier hou ik het slaapje er ook nog in hoor ze is anders helemaal dramatisch lastig...vrees dat het helaas vandaag wel in gaat schieten vanwege het waterbed wat bezorgd word.. Sabrine..hou eens op heee....wandelen zwemmen...we hadden hier een paar weken prachtig weer maar is nu alweer lang genoeg rillerig koud en winderig en regen ...bahhhh...wij willen ook naar buiten hoor...hahaha.. Suus..heb nog wel wat behang liggen hoor ...mag je best hebben als Lisa een dag vervelend is.... Wowwww ben al druk bezig geweest..jongens hebben ons oude bed uit elkaar gehaald en naar beneden gebracht en tussen 10 en 13 word ons waterbed bezorgd...heb boven alles al gesopt en even goed gezogen...alvast schone hoeslaken om het dekbed gedaan hangt nu even lekker te luchten uit het raam...kussens er ook bovenop...laat maar komen hoor...lig er vanavond heel vroeg in denk ik zo...
Inky zou ik nog vergeten wat een heerlijk ventje is die Niels zeg..en wat groeit die toch hard..jeetje....
Ja moppie zeg, Inky! Potverrrr! Eindelijk n oppas geregeld, kreeg ik bij de gemeente een ambtenaar die zn naam eer aan doet (ambtenaar). Hij was niet van plan om er 2 woorden aan vuil te maken en ik was dan ook met 2 minuten (dan heb ik t nog weten te rekken) weer buiten. Dat had ik nog wel met n jankend jong kunnen redden, daar heb ik geen oppas voor nodig. Geen vergunning. Volgens hem heeft die andere man die verderop in de wijk een soort gelijke (ja veel grotere) aanbouw heeft gemaak geen vergunning. Nou, volgens ons wel. We hebben zijn tekeningen gebruikt om de onze te maken. Wat n kutzooi zeg. Ik moet nog es goed zoeken op VROM, want als hij n vergunning heeft, mogen ze ons niet zomaar weigeren.
wat een gedoe allemaal zeg pff, zou er behoorlijk chagie van worden. Ben blij dat remon zulke dingen allemaal regelt. Wij gaan aan de wandel het zonnetje schijnt hier en we zijn al in de tuin geweest. Lars gedraagt zich heerlijk. Ik denk dat ie gewoon veel buiten moet zijn. Tot laters ps pas weer in broeken van voor mijn zwangerschap, lang leve Sonja. In 1 week al 4 kg eraf!
jeetje minnie wat een gezeur allemaal word je toch ook niet vrolijk van... Inky applausssss wat goed zeg zoveel eraf in 1 kg..!... yesssssss ons waterbed staat oh wow net even snel bovenop gelegen heerlijk !...ben echt wel blij hoor !
lekker Elena, dat zal wel goed doen aan je rug. Ik heb de bach rescue spray gehaald voor Lars. Als hij weer eens zo doordraait dan spray ik hem neer haha. Hier heerlijk weer. Net gewandeld en nu liggen ze op bed. Ik ga me aan de soesjes en lange vingers wagen
hahahaha pas op Lars anders kom ik je sprayen..zie het al helemaal voor me... nou hier ook eentje in bed geknikkerd die was me een partij vervelend....niet normaal meer...ze vroeg zelfs zelf om melkie...nou dat wil wat zeggen..ze krijgt altijd een beetje warme melk en dan gaat ze naar bed ...ze is ook gelijk in slaap gekukeld.... oh reken maar dat me dat goed doet aan mijn rug...en ook nog eens een superbreed bed van 220cm...wowieee..als mijn man nu dwars in het bed gaat liggen kan ik het hebben..vorige bed lag ik vaak met mijn benen half ernaast..handig hoor een man van 1.98...dus dit gaat zeker schelen....1 probleempje...dekbed is te smal nu en de onderlakens ook ..dus ja moet zaterdag verplicht gaan winkelen met mijn man...nieuw dekbed (ook gelijk maar kussens) en nieuw beddegoed....
Hee wauw, 4 kilo in 1 week! Super Inky! Als ik ooit weer es normaal mag eten, ga ik ook es Sonja Bakkeren. Ik heb vanmiddag de oppas van een jongetje van 4. Hij kan zo onwijs druk zijn en volledig doorslaan, dus ik mag wel oppassen, hihi. En hij loopt ook nog wel es weg, dus goed uitkijken, anders heb ik n nare middag. Mn buuv is met de jongste naar t zh. Hopelijk groeit zn vinger goed aan. Maar hat jochie voelde zich gistermiddag niet lekker. Beetje koortsig en dat vandaag nog meer, dus ik ben n beetje bang dat t niet helemaal lekker gaat met t ventje. Dat jochie hiero heb ik net n boterham gevoerd. Giulian moest nog eten en dat jongetje zei dat hij net had gehad en niet wilde. Ik noem brood (met suiker) altijd koekie en toen wilde beide jongens toch eten en zodoende heb ik de kids wat boterhammen suiker gevoerd. hihi Geloof me maar dat ik tot een uur geleden onwijs sjagie was over dat gekloot met de gemeente. Ik voel me knap genaaid, want volgens t eerste gesprek dat ik had, was t n makkie en zag ik er geen problemen in (aanvraag bouwvergunning), alleen 1 of andere commissie moest er nog n beslissing over maken. Nou, dankjewel!
he bah minnie dat klinkt inderdaad niet zo lekker nee als die er koortsig bij is geworden....denk je toch aan een infectie..nou het is te hopen dat ze erop tijd bij zijn dan.... lekker hoor zo'n kind waar je met recht op moet passen...vermoeiend... Inky ik bedoelde natuurlijk ook 4 kilo in 1 week maar had verkeerd getikt lees ik net...ja eva was in een bui om op te schieten die ligt nu in bed..pfff wat een rust zeg...
haha, ik zag je tikfout. Piet Piraat doet zn werk weer. Met die dvd ben ik zooo blij! http://www.radiobembem.be/ tip!
Zoo ben terug van het CB Tim weegt nu 8655 gram en is 73 cm. Het gaat goed en vlgs schema. Dat ie nog niet zelf kon gaan zitten was niet erg.. komt vanzelf.. maargoed dat wisten we al! Ik ga nu maar eens het gras maaien en de stontjes van Kyra opruimen.. Jak... we gaan weer eens een poging wagen om te gaan wandelen met dat beest...(zonder dat ie de hele buurt bij elkaar blaft ) Ik heb met moederdag het boek van Sonja Bakker gekregen..."Zomerslank" hopelijk werkt dat ook.
zo Suus dat klinkt goed hoor van Tim ..die groeit als kool zeg.....ooh..lijkt me inderdaad niet leuk als je hond zo blaft tijdens het uitlaten... zo Eva heeft heerlijk twee uur liggen slapen die is net wakker en weer het zonnetje in huis..net lekker de tuindeur opengezet en ze is nu lekker in de tuin aan het spelen....
Heb je n hond? Wat leuk. Lastig als ie blaft met uitlaten, maar miss is dat wel makkelijk afgeleerd. Zo hier weer 1 kind. En rust! Ik ga lekker n uurtje niksen.
Die zit er nog aan en redelijk op de plek waar ie hoort te zitten. Elke 3 dgn moeten ze terug voor controle voorlopig. Lastig lijkt me dat, zeg.
Moet me ff mentaal voorbereiden op pilates en dans vanavond, hoor. Na 2 wkn vakantie te hebben gehad en deze keer alleen heen gaan.
Hier een klein drama.....Isa dacht te kunnen staan op een plastic bakje...bakje schiet weg tegen haar mond aan.....eerst was het stil...toen begon ze heel hard te krijzen en zagen we bloed......veel bloed...ik schrok me rot......gelijk natte doeken tegen haar mond gehouden en gelukkig was het alleen een tand door de lip...... Vanmiddag kreeg ze een drift aanval en vergat even te ademen en het duurde me te lang dat ik koud water in haar gezicht heb gespat.....ze was helemaal slap......10 minuten later liep ze weer vrolijk rond....... Af en toe slaat mijn hart echt tien keer extra per seconden.....nu zit ze in bad en kan ze daarna gelijk door naar bed....... Balen Minni van de gemeente......hier ook nog steeds geen groen licht..... Inky wat een schatje Niels........ Elena van harte met het goede nieuws...... Nancy en Wendy en Semmie met jullie ook alles goed!
Ja ja alles goed! ben vandaag met de kinderen naar burgers zoo geweest... lekker weer gehad! hmmm Wat een schrik met die Isa van jou....
Jeetje zeg, wat n driftkikker! Ik zou me wezenloos schrikken. En die tanden door lippen. We kennen het hier ook inmiddels. Wat kan dat bloeden zeg. Heb weer heerlijk gesport trouwens.