Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Geld je aan bod nog minni ........om een keer op te passen? :oops:

Het is niet voor herhaling vatbaar hoor meiden ik stond later echt even te shaiken........ :confused:

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja is goed Monique, maar dan zet ik wel n glas water stand-by! :D

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik kom nog zo'n 10 stemmen te kort op zenz...

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hoi dames, lekker geslapen? Kinders ook goed geslapen?

Over n paar minuten krijg ik Anthe waar ik tot n uurtje of 12 op ga passen. Ik hoop dat ze t n beetje leuk vindt, want tot nu toe vond ze t helemaal nooit leuk zonder mama. (ze is nu 14 maanden)

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    succes minni.......

Als Kim naar school is dan maak ik Isa wakker en gaan we vroeg boodschappen doen......

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja Lars heeft to half 8 geslapen. Heb hem om kwart over 7 wel in bed gelegd. Hij wilde zelf naar bed toe, ja dan ga ik het niet rekken.

Niels heeft na zijn fles van 23 uur lekker geslapen tot half5. Mag niet klagen dus.

Straks lekker naar mijn collega's toe en de kids van de klas.

Nu eerst ff Niels kroelen die ligt te simmen in de box.

@Elena, lekker geslapen?

7. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goeeoeooeoede morgen..hahahah ja heb heeeeerlijk geslapen in ons heerlijke ruime waterbed...echt wat een zaligheid...en helemaal niet stijf met wakker worden en geen pijn...oh mensen gaat een wereld voor me open..ook vannacht niet wakker geworden van de pijn...
    ook hubbie had prima geslapen dus het is zeker een succes !

Monique jeetje ja da schrik je je rot natuurlijk getsie..hoe is Kim haar staakdag geweest?

Inky klinkt goed zoals het gaat met Niels en het slapen zeg...en leuk even naar de kindjes van je klas...

Minnie ahhh zielig als ze zo om hun moeder beginnen te huilen....hoop dat ze het vandaag leuker vind hoor..

Nancy..klinkt goed dagje zoo...je hebt het getroffen met het weer is nu toch een stuk minder...

Suus Sabrine Semmie Wendy Beccaatje alles goed met iedereen..

Nou geloof dat Eva weer verkouden begint te worden...gisteravond een paar keer liggen hoesten en vannochtend doet ze niets anders dan niezen..pff hoop echt niet dat ze weer zo ziek word hoor...

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Zo hier alle boodschappen weer in huis.......als verassing ga ik morgen pizza maken....

De staking van Kim is zonder problemen en rustig verlopen en de ME hoefde niet in te grijpen.....hahahahaha......
    Er stonden leuke foto`s van op de site en Kim vond het geweldig al snapt ze er niet veel van....ze moesten roepen "WIJ ZIJN HET BEU WIJ ZIJN HET ZAT"......
    Nu blijkt dat er plannen zijn om een nieuwe school te bouwen bij ons aan de ovrkant! Of ik daar nu zo blij mee ben! Van de ene kant wel makkelijk maar ook erg druk.......

Isa heeft weer iets nieuws geleerd van KIM.....ze roept telkens "PEACE"..........hahahahahaha........en IK OOK IK OOK

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat n goeie berichten allemaal op de vroege ochtend. Lekker hoor.

Anthe doet t wel goed. Heeft net wel n tijdje gehuild, maar Giulian is haar een beetje te opdringerig en dan die enge minni ipv mama.
    Gelukkig kan tante Soets (de hond) erg goed troosten. Dat is bij haar vanaf de allereerste keer een fantastisch iets geweest. Zo grappig.

@ Inky: bij e intertoys is a.s. vrijdag een traktor met aanhanger in de aanbieding. Misschien iets voor Lars?
    Ik ga m halen voor zn tante, die wil zoveel geld uitgeven voor Giul zn verjaardag. ;)

Ik moet zeggen: nu al de 2e dag op rij dat ik oppas. Misschien moet ik er es aan denken om het voor vast te gaan doen. Een extra zakcentje is altijd lekker. En alles loopt nu toch wel zoals t anders ook loopt... Kan ik gelijk kijken hoe t leven is met 2 kids. :-s

Vannacht hebben we weer hele gesprekken gehad. We gaan de keuken gewoon wat minder groot uitbouwen. Erg jammer, want dat gaat tenkoste van een hele grote kast, een bar en we moeten toch bovenkastjes gaan aanschaffen. Maar het is niet anders.
    Zaterdag gaan we kijken bij n keukenboer waar de boretti vandaan gaat komen en als de offerte okay is, dan kopen we t hele spul bij hem, anders gaan we naar de ikea. Kopen we bij hem alleen de boretti. Tot de 26e is dat koffiezetapparaat bij de ikea gratis bij n hele keuken.
    Dan gaan we donderdag al n boom weghalen uit de voortuin.
    We moeten afspraken maken met de buren over de heg die vervangen gaat worden door n schutting.
    En we gaan de bovenverdieping aanpakken, er moet een nieuw plafond in de kamer die Giulian zn kamer gaat worden, wanneer hij een brusje krijgt.
    Elmar vroeg me gisteren hoe ik t in gedachten had ivm een mogelijke zwangerschap.
    Ik ben nu weer n paar dagen ongesteld, dus dan is t grootste drama (dat ik zo graag n kindje wil) wel weer weggeebd. Ik heb aangegeven dat ik wel even kan wachten. Dat ik nu als eerste zsm met de keuken wil beginnen en ik niet tijdens die hele verbouwing zwanger wil zijn. Als de keuken nog gemonteerd wordt, dan zou ik wel zwanger kunnen zijn, want dan komt het minder op mij aan. (hahah alle deuren dus open gehouden om toch zsm zwanger te worden).
    Elmar is gerustgesteld, ik ook. ;)

En dan moeten we ook nog de boven verdieping aanpakken. Overal hebben ze kunststof schroten als plafond gemaakt en als Giul n brusje krijgt, wil ikop zn nieuwe kamer geen kunststof tegen t plafond. Veels te gevaarlijk als er bijv brand uitbreekt. Zo wordt ons huis elk jaar nog mooier en nog meer helemaal van mij (ons dan).

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Monique nou wel prettig dat er geen ME hoefde te komen...ja een schoool voor je deur..op de hoek ok maar recht voor je deur...weet ook niet of dat fijn zou vinden...hahahah en ook al zo'n papegaai rondlopen dus...hier moet je ook zo oppassen met wat je zegt...

Minnie...zoooo dat zijn nog flinke plannen allemaal maar wel fijn dat je met Elmar nu een goed gesprek hebt kunnen voeren w.b.t. een tweede...zal ook allemaal best wel goed komen meid..

moet hier nog boodschappen gaan doen...doe ik straks wel even...ben eignelijk druk bezig met de was die wil ik helemaal weghebben..morgen lekker hubbie thuis de hele dag dus willen we ook nog even weg....

eva was alweer doodop was er al om half zeven uit dus die heb ik net weer in bed....hmmmm zou ook wel even willen gaan eigenlijk ...maar als ik in dat waterbed ga liggen vrees ik dat ik twee uur knock out ga dus laat ik maar gewoon wakker blijven...

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zet je toch de wekker op n uurtje? Heerlijk joh. Ik zou echt gaan liggen als ik jou was. Je lichaam brult: naar dat heerlijke waterbed: nu! Dan ga je toch?

Dat kleine moppie ligt in bed. In Giulian zn bed.
    Ik was ff bezig en ik kijk achterom zit ze rechtop op de bank te slapen. Toen heb ik haar maar hier weggelegd. Haar moeder zei dat ze thuis in bed kon en ik de babyfoon mee kon nemen. Maar zo kan t ook. Als haar moeder haar met 3 kwartier komt halen, is ze miss wel wakker. Ze ligt nu al ruim n half uur te pitten.
    En als zij eruit gaat, gaan wij erin.

12. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja weet het minnie maar mijn oudste dochter komt zo zou ook mijn haar even doen..zal je net zien ga ik liggen komt ze thuis...dus zal nog even geduld moeten hebben tot morgen..
    lekker zeg dat die kleine even een tukkie doet....

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja dan kan je beter niet gaan liggen dan voel je je alleen maar verrotter als je wakker wordt.

Goed idee minni oppassen. Volgens mij kan je dat ook erg goed en je houdt er een leuk centje aan over.

Nou de kids vonden het hardstikke leuk. Heb een heel groot speelkeed gekregen van ze waar ze allemaal een tekeing op hebben gemaakt en hun naam erbij. Van de collega's Prenatalbonnen voor 80 euro, kan dus weer shoppen.
    Lars vond de school geweldig. Hij liep zo de groepen in en ging met iedereen mee een boekje lezen en bouwen. Hij genoot volop.
    Mijn mannetjes liggen nu beiden op bed. Niels moet om 13 uur een fles maar ik hoop het tot 13.30 te kunnen rekken dan kan ik hem voor het sporten nog een fles geven en hoeft Remon dat niet te doen

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ben niet gaan liggen danielle was er vrij snel dus maar goed ook...

Inky leuk zeg zo'n kleed en weer lekker gaan shoppen voor de kleine altijd een mooi kado..wel grappig dat Lars het zo naar zijn had..

Minnie..zou inderdaad misschien een idee zijn om vast op te gaan passen....wat extra centjes zijn altijd handig..

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Drama 2 deze week........Kim is vreselijk gevallen op het schoolplein....flinke schaafwond plekje op haar ooglid..neus stuk en een fikse bloedneus...alles onder het bloed......
    Ik was boos op de juf.......ik ben niet eens gebeld.....
    Mijn moeder komt rond half 4 even bij de meiden en dan kan ik een nieuwe bril bestellen......
    HA ook gebeld...komt om 17.00 even langs........

BAH BAH BAH.......ik kan wel janken.........

FOTO ZIE ALBUM>>>>>>>>>>>schrik niet

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jeeeeeeeee nou schrik er wel van hoor Monique terecht dat jij helemaal bent geschrokken en wat belachelijk dat ze je niet eens even hebben gebeld van school...zou echt flippen geloof ik...geef d'r maar heel voorzichtig een dikke knuffel van me

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje dat ze niet bellen idd. Zo'n kind kan beter lekker even thuis op de bank bekomen dan in een drukke klas. voor hetzelfde geld heeft ze mega hoofdpijn.

Minni ik heb je kaartje gehad. Lief hoor. En die poppetjes die hebben wij als huwelijksbedankje meegegeven aan de gasten.

Ik heb net het boek ZOmerslank van Sonja Bakker binnen. Bij bol stond dat de levertijd 2 tot 3 weken was en heb hem nu na 2 dagen al?!? Nou ja alleen maar makkelijk. Ik zal het eens door gaan lezen.

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hehe, is ie EIN-DE-LIJK aangekomen, Inky?
    Waar is ie geweest? Japan ofzo?

Jeetje arme Kim, die zal morgen wel n dik oog hebben. Ziet er echt niet uit.

haha, waarom denk je dat ik dat goed kan?

Ik ga een kado voor Giul zn verjaardag kopen voor Elmar zn ouders. Boskippen doen! Het moet weer.

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Weet je nog iets voor je mannetje......duurt niet lang meer........

Tja Kim zal morgen wel bond en blauw zijn...voel me best wel K*T......de komende dagen moet ik werken en maandag naar het ziekenhuis voor Isa.....nu maar heel hard gaan duimen dat ze gelijk mee naar huis kan....ik werk juist zoveel zodat ik bij een eventuele opname volgende week vrij ben....Marco is de komende 4 dagen vrij.....voelme best wel een beetje schuldig.....voor Isa doe ikin mijn ogen alles en Kim laat ik zitten.......

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Welnee meid. Maar ik snap wel hoe t komt dat je dat zo voelt. Ontzettend naar als je je zo schuldig voelt, ookal is dat zo onnodig.

Ik heb n lijstje gemaakt op Giulian zn weblog.
    http://giulian.web-log.nl
    Misschien staat er iets tussen waarvan jij denkt: dát is wel iets.
    Isa heeft van Thea zo'n teken-dinges gekregen. Dat vond Giulian ook erg mooi iig.

Ik heb net een activity-zwembad gekocht. Opa en oma mogen die geven. Echt n gaaf ding. Ik kijk al uit naar de zomer ;).

Sssst, Giulian zit op de rand van zn zandbak. Ik heb hem daar gezet en ben weggelopen. hihi zo doet ie er iig iets mee.

Deel Deze Pagina