Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik begrijp je gevoel heeeeel goed Monique!

maar kun je niet met Kim afspreken dat je haar vanaf je werk gaat bellen, en huur anders bv een lekker dvdtje en kijk dat s' avonds na je werk lekker met 3tjes.

lekker met papa, vinden ze hier ook fijn omdat die niet zovaak 'zoveel' dagen achter elkaar vrij heeft (en van papa meer mag...)

maar ik snap je gevoel

INKY ik heb je een pm gestuurd over die zak

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zohee Monique.. dat ziet er niet best uit joh.. jee snap ook niet dat ze je niet gebeld hebben.

Zoals jullie weten gaat mijn sollicitatie niet door. Maaaaar.. Nu is M aan het Solliciteren. Hij heeft vandaag een reaktie gekregen dat hij op een 1ste gesprek mag komen mits hij evt. bereid is om te verhuizen.
    Dus wie weet komen we weer terug naar Brabant!
    Op zich vind het wel een goed plan en als we het willen dan moeten we dat nu doen, voordat Tim en Lisa op de kleuterschool zitten. Dan merken ze het niet eens.
    Ikzelf zou het dan wel leuk vinden als ze op de school kwamen waar ik dus van groep 0 tot groep 8 gezeten heb....
    Maargoed.. zover is het nog lang niet... en wie weet komt het wel helemaal niet zover....
    Zelf weet ik niet of ik het wel leuk zou vinden... heb het hier best naar mijn zin..

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jaaaaaa kom gezellie naar Brabant dat is keileuk. Hha nee hoor je moet eerst aan jezelf denken. Maar ik zou het wel leuk vinden iig. Wat wil M zelf?

Nancy ik heb je terug gepbt over de zak hihi.

Monique kan me voorstellen dat je je zo voelt. Ik denk dat het wel belangrijk is dat je ook tegen kim zegt dat je je zo voelt. Ze is oud genoeg om in te zien dat er veel tijd in Isa gaat zitten. Maar ze is ook oud genoeg om te piekeren en te denken dat ze mama niet lastig moet vallen nu ze zo met Isa bezig is. Dan gaat ze het straks mss opkroppen en uit ze het op een andere manier.
    Als je eerlijk zegt dat je het vervelend vind dat je nu moet werken terwijl ze zo'n pijn heeft kan je zien wat ze zelf daarvan vindt. Je kan dan bv afspreken om iets met zijn 2e te doen als je vrij bent. Als is het maar samen ergens een broodje eten ofzo.

Hier net weer gesport. Na x-co heb ik ook nog steps gedaan maar dat was erg heavy zeg tjees. Ben bang dat ik over twee dagen niet meer kan lopen.

Ook een nare bijkomstigheid, ik bne ongi geworden en mijn tampon komt er steeds uit. Zou dat door de bekkenbodemspieren komen?

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ja ink waarschijnlijk wel, herken het nog wel van de tijd na thomas, heeft bij mij wel ff geduurd.
    heb er nu geen last van.

thanx voor je reactie

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee dat lijkt me lastig, van die tampon. Ik weet t niet, heb ook heel lang maandverband gebruikt na mn bevalling. Weet zelf niet eens meer waarom.

Wat n goeie van jou, Inky, om Monique te zeggen wel met Kim daarover te praten. (ff n complimentje, hihi)

Ik heb zelf n kopfoto gemaakt voor de vernieuwde weblog van Giul. Ben niet helemaal tevreden. Moet t later nog es proberen te verbeteren (als ik er zin in heb).

Sjee wat is daar toch in (noord) Brabant? Iedereen woont en doet daar maar... ;)

Semmie, hoe ist met jou, Luc,Sem en Faye?

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik werk morgen en donderdag tot half 11 en het weekend tot 16.00....ik heb het er met Kim over gehad en die begreep het wel........van de week gaan we met zijn 2en naar de filmen dan komt Marco eerder van zijn werk........nu even heel hard duimen dat Isa maandag gewoon mee naar huis gaat....Marco zei wel dat als Isa opgenomen wordt hij een nacht blijft en ik met Kim op stap kan gaan.......

Met Kim gaat het redelijk.....alleswordt dik en blauw...ze ligt in ons bed en ik duik er nu ook in.......

Inky bedankt voor het meedenken....

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    fijn monique dat ze het snapt. Lekker wat tijd straks voor Kim en dan komt het vast goed. Ik hoop dat Isa niet hoeft te blijven, wat denk je zelf?

Hier rotweer. Remon zou met mijn broer het dak van de serre gana poetsen en de heg knippen enz. Maar het regent hier. Nu gaan ze met Lars naar Joepie toe. Kan ik een beetje bijtanken hier als Niels ook wil slapen. Als Niels wakker is straks dan ga ik wel gewoon mee.

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Vervelend dat weer zeg. We gaan hier aan t werk, maar dat deed ik liever met droog weer...
    Giul kijkt K3 de show (dvd).

Als Kim zo tussen jullie in mag slapen, is dat ook erg fijn en speciaal voor Kim, natuurlijk. Mogelijk ziet ze t echt niet als n probleem en snapt ze niet eens waarom jij zo moeilijk denkt, Monique. Werk ze vandaag.

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian roept trouwens steeds : Isa, Isa!

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inkÿ: M wil zelf best naar brabant, maakt heb niet zoveel uit. De kansen om daar werk te vinden voor hem zijn veeeel groter dan hier. De baan waar hij nu voor solliciteert, heeft veel werk in de Randstad liggen... tja .. Hij zij zelf al dat we dan in brabant konden gaan wonen, maar hij vroeg wat ik ervan vond.
    Maar laat ik nu net mezelf uitgeschreven hebben bij de woningbouw vereniging daar... shit.. anders hadden we tijdelijk wat kunnen huren ipv meteen weer kopen...
    achja... misschien zit ik mezelf wel gek te maken en gaat het hele feest niet door!

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goedemiddag damens.......

Hier een goede nacht......was wel gesloopt omdat ik Kim af en toe wakker moest maken....maar na een paar koppen koffie ging het weer goed.........

Isa ligt nu te slapen en Kim is aan het 3D kaarten maken.....Haar neus is wat opgezwollen en doet zeer en ziet blauw.....Met de Huisartsten post overlegd en die vinden dat we het maar even moeten aankijken....anders morgen voor een fotto...

Minni.......Isa is gewoon er populair.......hahahahaha.....Deboor vertelde op MSN dat As Eva ook wel eens Isa noemt.......en dat jongetje van je weet wel ropet ook de hele tijd Isa..

Inky ik weet niet wat ik maandag kan verwachten.....ik hoop op goede berichten maar een hoge bloeddruk kun je niet zien van de buitenkant.......maar ik ga ervan uit dat het gezakt is na aanleiding van haar reactie op de verhoging.....

Marco is naar de Gamma een plank halen........ik had voor zijn verjaardag een dvd recorder gekocht.....kunnen we eindelijk weer eens dvdtjes draaien en nu ook weer opnemen.......

Verder doen we niet veel vandaag.......Isa en Kim houden pyama dag.......hahahaha.......

Vanavond krijgen we visite en ik had Kim beloofd om zelf pizza te baken.......

Semmie alles goed met jou en de kids......

Wen de ziekeboeg weer beter

Sab....druk met bezoek!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zp hier zijn we terug van Joepie. Lars heeft lekker gespeeld en is nu echt doodop. Hij ligt lekker te slapen en R. ok. Als ze wakker worden gaan mijn broer en R. in de tuin aan de slag en ga ik met de kids naar opa en oma. Ik ga ook vragen of Lars een nachtje bij oma mag blijven van het weekeind dan kan ik ook ff bijtanken. Want als niels weer slaapt word Lars weer wakker.

Niels slaapt nu ook niet veel, zijn bakerzak is gewassen en hangt te drogen. Heb hem wel in ene deken gewikkeld maar daar wurmpt hij zich steeds uit.

Lekker monique, zelfgemaakte pizza.

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Er kwamen een uurtje geleden 2 vriendinnetjes van Kim langs om te kijken hoe het met haar ging en hadden een super ijsje mee en een kaartje:
    "Lieve Kim we zijn net zo geschrokken als jou en wordt maar snel weer beter"......echt lief......

Het blijkt dus dat Kim en een vriendinnetje aan het paardje spelen waren waarbij Kim struikelde omdat er een tegel uit de straat lag.....Kim klapte naar voren en het vriendinetje er boven op.....De juf zou na horen vertellen hebben gezegd dat de meiden niet zo wild hadden moeten doen! Toen haar vriendinnetje zei dat Kim haar moeder moest worden gebeld zei deze daar op dat het niet nodig was omdat ze niet aldoor ouders kon bellen als je een keer viel......dit meisje had hierop gezegd dat Kim wel heel erg bloede ( bloedneus ) en miscchien wel dood bloede! Dit meisjeis 1 van Kim haar beste vriendinnen en had hier vannacht nachtmerries over.......De moeder van dit vriendinnetje neemt dit allemaal hoog op en vraagt zich af wanneer een ouder wel wordt gebeld!

Verder zijn de meiden ik prima humeur......Isa is op dit moment aan het kijken hoe ze haar vader uit zijn tent kan lokken en probeerd hem aan alle kanten uit.......hahahahahaha.....

De pizza staat in de oven.......jammie jammie jammie

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo ik ook nog even om een hoekje kijken

Jeetje Monique wat een toestanden zeg...wel goed dat je me Kim er goed over hebt kunnen praten en ik weet zeker dat ze het wel snapt hoor meid...en inderdaad je vraagt je af wanneer je als ouder word gebeld zeg...

Suus...spannende tijden dan weer..weer verhuizen maar wat je zegt beter nu nu de kinderen nog heel klein zijn dan wanneer ze het beter snappen..

Inky...klinkt goed je dag...wel vervelend dat Niels gelijk minder slaapt als die niet in zijn zak ligt..

nou hier een lekkere dag gehad..begon ernstig vroeg voor half zeven..zat dus al vroeg beneden met Eva...die heeft een paar uur gespeeld beneden en om tien uur kakte ze in..en aangezien iedereen nog op 1 oor lag heb ik eva ook op bed gelegd die sliep gelijk als een blok en zelf ben ik ook nog even heerlijk naast mijn mannetje gekropen in het waterbed...heeeeeeeerlijkkkkk...heb tot twaalf uur geslapen net als eva...toen even snel samen met eva gedouched en 's middags lekker naar knus gegaan daar heeft Eva heerlijk met zand water modder viezigheid gespeeld ze zag er niet uit op de wipkip en de wip gezeten en om vier uur was ze het zat...thuis gelijk in een lekker warm bad gezet en papa ging patatjes halen..mmmmm....Eva had dus een topdag...(wij ook hoor)...om zeven uur lag ze lekker in bed en viel weer als een blok in slaap...hier heeft het niet geregend vandaag eigenlijk gewoon heerlijk weer...

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    YESSSSSSSSSSSS

Isa zei vanavond: " Isa hou jou "........elke avond naar het bed brengen zeg ik dat ik van haar hou......en nu zei ze het zelf........

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Whaaaa! Wat lief, Isa (en goed).
    Ik ben ff vergeten wat ik allemaal gelezen heb. Ben ook temptation island aan t kijken. hihi

Heb n vernieuwd weblog in elkaar geknutseld. Leuk joh!

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ahhhhh lief Monique...oh dan groei je toch weer als mama hoor zo heerlijk als ze dat tegen je zeggen...

leuk minnie aan je weblog knutselen...wil er ook eentje gaan maken van Eva maar heb werkelijk geen idee hoe ik dat moet doen...ben er niet zo handig in helaas...

Zo hier een heerlijke nacht gehad...Eva heeft tot kwart over acht..vandaag hoef ik niet veel boodschappen te doen alleen even brood halen...

hier gaat Eva ook steeds meer kletsen..had ze d'r brood bijna op ..zegt ze "op"? en gelijk erachter aan..."neeeeee...bijna op"....zo leuk om haar zo te horen kletsen...

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Je moet gewoon es gaan kijken op http://web-log.nl
    Inloggen en kijk waar je strandt. Als je hulp nodig hebt, dan heb je hier wel wat mensen die eniszins ervaring hebben. Ik wist er ook helemaal niks van toen ik ermee begon en het valt best mee om zoiets in elkaar te knutselen. (Ik zoek me nu nog n ongeluk om dingen aan te passen hihi, dus zo heel handig ben ik niet.)

Ik ga zo boodschappen doen en daarna n bakkie bij n vriendin. Kijken hoe hun huis vordert; zij bouwen zelf n huis.

19. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zal eens gaan kijken minnie...lijkt me wel leuk om zoiets te maken voor Eva.

veel plezier vannochtend bij je vriendin...lijkt me heel gedoe hoor eigen huis bouwen pfff..

20. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    breek me de bek niet van open Elena......we hebben 't hier er ook maar druk mee. Vandaag is de aannemer langsgeweest. Voordat het huis getaxeerd wordt willen we eerst de boel een beetje verneiuwen. Aannemer heeft 4 weken werk nodig! pffff...ik ben bang dat de offerte erg zal tegenvallen....

Daarnaast moeten we nu snel een architect vinden die ons nieuwe huis kan ontwerpen. De zoon van Jan de Bouvrie is al over de vloer geweest....dus wie weet kiezen we toch voor Bouvrie......hij heeft wel onze stijl, maar een ontwerp is dan wel een prijzig gebeuren......we zijn er dus nog niet over uit.

vandaag weer een nieuwe actie van de meiden: het was erg rustig in huis...je kent het wel: te rustig...zo'n stilte waaruit je kunt opmaken dat ze kattekwaad uithalen..hihihi

Nu was de voordeur dicht. Buiten leven onze labradors Kisses & Hershey. Naast de voordeur hebben we 2 shutterramen. De shutters waren geopend. De meiden hadden een bakje hondenbrokken gepakt en stonden door de shutters heen Kisses te voeren. Kisses meer eten? vroegen ze steeds...hahaha..Ja hoor Kissses bleef eten.......honden hebben er dus 2 vriendinnen bij!

Daphne bedacht zich dat wat een hond misschien lekker vindt ook voor haar lekker moet zijn. Na 1 hondebrok kwam ze toto de ontdekking dat dit niet altijd opgaat en besloot ze toch de rest van de brokken maar aan Kisses te voeren.

Deel Deze Pagina