Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ja je moet wel ff voorproeven wat je aan de gasten geeft. Wat een stunt. Wel lief hoor, echte dierenvrienden.
    Ben erg benieuwd naar hoe jullie huis eruit gaat zien.
    Is het trouwens zeker dat die mensen uit Monaco jullie huis kopen of nog niet?

@monique, Kim heeft wel lieve vriendinnen zeg. Ik zou trouwens even langs de juf lopen en vragen waarom je niet gebeld bent.

@minni, veel plezier vanavond!

@Elena volgens mij is jullie waterbed de aankoop van het jaar geworden of niet?

Wij zijn vanmiddag voor een fietskar gaan kijken. Mensenlief wat zijn die duur! We willen natuurlijk een degelijke en fijne met een ligstand enz. 900 euro! Remon heeft nu dezelde gevonden op MP en is daarop aan het bieden. Ik vond 900 euro echt teveel geld, zoveel fietsen we helemaal niet.

Ook hebben we voor Lars een fietsje gekocht voor zijn verjaardag. Een echte stoere, met kiepbak erop.

Niels was een beetje van zijn apropo vandaag. Hij is vanmorgen met Remon en mij meegeweest om te shoppen en heeft daarna niet meer geslapen. Pas na zijn fles 16:30 is hij in slaap gevallen.
    Lars heeft vannacht bij opa en oma geslapen.

Hij is net ook bij de kapper geweest en heeft voorbeeldig stilgezeten. Er is niet veel afgegaan omdat w het langer willen laten groeien. En de schat van een kapper rekende niets voor Lars zijn knipbeurt. Maar ja ik breng maandelijks een lekker bedrag in haar laatje haha.

Morgen gaan we lekker in de tuin aan de slag. Veel is al gedaan alleen nog wat plantjes zetten, de waterpartij afmaken en potgrond bijstrooien.
    Zondag willen we naar de beekse bergen toe ff checken of mijn broer moet werken dan hoeven we niet te betalen haha

2. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Monaco?..hihi Geneve...maar da's in de buurt....toch? hahaha. Zeker vind ik het pas als de overdracht heeft plaatsgevonden bij de notaris....zover zijn we voorlopig nog niet. Zij hebben de intensie gegeven dat ze graag ons huis willen kopen als de prijs in de marge ligt die wij al aangegegevn hebben. Maar zolang er niet getekend is, is voor mij niks zeker. In principe lopen we niet veel risico. We kopen nu zeker de nieuwe kavel. Dit kunnen we erbij financieren. Na aankop van deze kavel hebben wij 5 jr. de tijd om te starten met onze bouwwerkzaamheden. We hebben dus 5 jr. de tijd om ons huis te verkopen...dat moet lukken lijkt me!

gaaf een fietskar! jeetje wat duur...hopelijk ben je minder kwijt via mp (mijn verslavingssite....)

Luek cadeau voor Lars! Geweldig leuk zijn die fietsjes met een kiepbak!

Wel foto's maken in de Beekse Bergen!

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hallo...........

Hier een heerlijke dag gehad......
    Tot half 11 maar gewerkt.....daarna met mijn hubbie koffie geleut..rond 12en zijn Kim en Marco naar de sportschool vertrokken.....ze wilde dit zelf....ze moest wegen en jullie geloven het nooit Kim is nu 33 kilo......ondanks het verjaardags partijtje is ze 3 ons afgevallen.......ze hoeft niet meer af te vallen dus mag nu lekker mee eten en kunnen we zonder ons schuldig te voelen eens uit de band springen......

Terwijl Isa in bed lag heb ik beneden opgeruimd en de gehele was weg gewerkt.......mijn vriendin kwam nog even langs........en na het slaapje van Isa zijn we de stad in gegaan......voorKim nogeen hele leuke broek gekocht met een truitje erbij......voor Isa een soor gelijk stelletje voor haar verjaardag....een kraamkadootje vooreen goede vriend en zijn vriendin......jochie weegt 4390 en is 55 cm.....zijn naam is Lasse Jakko (!).....zondag gaan we na mijn werk op kraam visite....Ik ben erg nieuwsgierig hoe Isa erop reageerd......hahahahaha.....

Verder weinig te melden.....gisteren visite gehad an een hele goede vriend en dievertrok pas om 02.00....ik ben eerlijk gezegd gesloopt.......en duik er vanavond heel vroeg in!

Marco is spinnen in de sportschool met een vriend.....nog even en hij zit meer daar dan thuis.......hahahahahahahaha

prettig weekend allemaal.......

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wat een verhalen weer zeg!

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden.. Gaat hier zijn gangetje.

Ow toch wel:

Tim heeft vandaag zelf een boterham gegeten. Alleen had hij niet door dat je even moet wachten voor je een nieuw stukje brood in je mondje stopt... hij bleef maar proppen.. uiteindelijk begon hij te kokhalzen en kwam het weer terug..

Was wel een leuk gezicht om hem zelf te zien peuzelen

Moet het weekend weer werken.. en ben daarna 2 dgn vrij... met pinkesteren ben ik ook weer vrij...Hebben jullie nog plannen voor pinksteren?

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja, Giulian viert dan zn verjaardag (1e pinksterdag) en mn moeder de 2e. Drukkies dus. En lars de zaterdag ervoor.

Elmar heeft gisteren de boom voor t huis omgezaagd. Hij moet nu nog weg, maar dit is al n lekkere opschieter.
    Morgen gaan we naar een keukenboer. Ff kijken wat hij vraagt voor de keuken die wij willen hebben. Als hij te duur is dan gaan we naar de ikea. Eigenlijk ben ik er al uit. Naar de ikea. Onwijs goed spul. Ik heb t van n installateur/timmerman/aannemer (goeie vriend van mn vader) die ook zelf keukens maakt. Na zn eigen bouwsels, geeft hij de voorkeur aan ikea keukens vanwege de kwaliteit. (daar was ik wel verbaasd over, omdat je dat niet verwacht van ikea). Hij was ook zeer te spreken over boretti. Sjeminee, die man is bijna n lopend encyclopedie. Wat weet hij veel.
    Elmar wil nog kijken bij die keukenboer, omdat daar de service hem meer aanspreekt.

Vanmiddag n verjaardag vlakbij A'dam. Neefje-lief is 13 geworden. Heeft n pokerset van ons gekregen.

@ Inky, als je zo'n fiets bedoelt die Giulian vorig jaar dubbel heeft gehad, dan kan ik die van de halfords aanraden. Leuke kleurtjes, maar daar zit Giulian gewoon ook 100x beter op. Echt n aanrader!
    (ik heb er spijt van dat we die hebben weggegeven, ipv die hele mooie spiksplinter nieuwe van mn zusje)

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    hahahahahaha.......Marco komt net terug uit de sportschool waar hij wezen spinnen.......hij is helemaal kapot! Hij dacht een half uurtje te gaan "fietsen".......duurde een uur en grotendeels moesten ze staand fietsen........hij is nu douchen..

Wij hebben geen plannen voor de pinkster...we wilde wel een dagje plannen met de kids maar ik zie dat we 1ste pinksterdag een verjaardag hebben.....hahahahaha........

Het gaat nu wel heel snel.....nog even en ook mijn ukkie is 2.....

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Had ik je geen uitnodiging gegeven? Sjee, ik blijf ermee zitten, hihi.
    Ik zal er es wat op de bus doen. ;)
    Alweer dik na 10en. Inky, ik wil je steeds bellen, maar t komt er steeds niet van. Je weet iig dat ik je binnenkort ga bellen, hahhaa.

Ik ga es op Vrom.nl kijken. Want miss kunnen we binnenkort toch bouwen. Als je vergunning aanvraag binnen 6 wkn niet beantwoord is, dan mag je t als verleent beschouwen. Nou heb ik telefonisch wel contact gehad en ik ben er geweest. Mij is verteld dat ik diezelfde dag nog n brief zou ontvangen, want hij was al op de post gedaan. Maar die is nog steeds onderweg. (wat doen ze hier met de post eigenlijk?)
    Hoe sterk sta ik in mn recht?... Ff zoeken.

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    @ Suus,
    In wat voor autostoeltje zit Lisa nu?
    Ik heb es gelezen dat Lisa nu al in n ander autostoeltje mocht van t CB. Welke heb je?
    Ik heb wel es t probleem dat mn buuv geen eigen auto heeft en dr man t stoeltje vast in de auto heeft. Als we er samen opuit willen, kan dat niet, omdat we geen 2e stoel hebben. Nu had ik ged8 om Giul zn volgende stoel te geven voor zn verjaardag. Beetje voorbarig, maar in dit soort gevallen wel handig om te hebben.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @minni, je mag me ook mailen of pm-en hoor als je steeds vergeet te bellen. Ik lig tegenwoordig wel vroeg op bed, dus niet na 21 uur aub haha.
    Wij hebben bij Toysrus een fiets gehaald. Een degelijke met een ijzeren stuur en frame. Veel van die dingen zijn van plastic en ik wil dat NIels er ook nog mee kan rijden.
    Succes met het uitzoekn van je keuken, ben erg benieuwd.

@monique, ik heb ook 1 les spinning gehad en daarna nooiiiiit meer. Je moet in het ritme van de muziek trappen en dan je fiets zwaar en licht zetten. Nou ik was na 20 min al bekaf.

@sabrina, monaco, Geneve haha klinkt als. Hopelijk krijg je alles snel zwart op wit, maar ja 5 jaar is lang genoeg om te verkopen.

@nancy, leef je nog? lang niet gezien.

Niels is sinds gisteren echt aan het brabbelen en lachen. Zo lief hij is ook ineens een stuk helderder.

Wij gaan met pinksteren niet veel doen. Naar remon zijn oma toe iig. En op zaterdag is dan Lars zijn verjaardag. Verder mooi weer hopelijk dan kunnen we iets leuks gaan doen.

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jeetje wat schrijven jullie allemaal veel..kan het even niet bijhouden...gister visite gehad...en toen die weg was kwam mijn moeder...en die bleef ook zitten..schoot niet op dus...toen heeft danielle ..Eva even meegenomen de stad in...goh kon ik even wat gaan doen hier..moest nog nasi maken en een was draaien en stofzuigen konijn nog eten geven ...dus was wel lekker dat de 2 zussen even gingen stadten hahahaha...gisteravond film gekeken met mijn man..erg gezellig...alleen toen ik om elf uur bij eva ging kijken rook ik iets verdachts...geen poep..neee ze had alles ondergekotst en gewoon in haar slaap..hoe doet ze dat..en ook gewoon doorslapen he...ongelooflijk...heel haar bed afgehaald en verschoond..lakens in een soppie..eva uit bed en gewassen ooohhhhh en dan is het niet handig hoor die tina turner bos van d'r..alles zit er letterlijk ingeplakt bah bah bah..toen eva weer in bed lag en sliep zelf ook nog maar even gedouched...voelde me vies.....wel goed geslapen...eva is overigens niet ziek..had gister de hele dag een hik dag...heeft ze soms zo heftig...en daar heeft ze denk ik het zuur van gekregen dus de nasi weer retour...getsie..

vanmorgen was ze helaas alweer kwart over zes present....dus ze ligt er nu net weer in...vanmiddag mijn nieuwe brillen halen (eindelijk)...twee weken op gewacht...ben benieuwd zal wel weer wennen zijn want zitten sterkere glazen in...

pff pinksteren..jeetje nou nog absoluut geen plannen...eerst maar eens zien of Lub uit het gips mag volgende week misschien dat we dan nog iets plannen...

Inky...leuk zo'n fiets voor Lars...wel fijn dat ze in het voorjaar jarig zijn die kids..hebben ze gelijk buiten er iets aan..

Minnie...je zou verwachten dat een aannemer inderdaad de voorkeur geeft aan een keukenboer en niet aan Ikea...wel spannend hoor..

Sabrine..pfff nou meid jij liever dan ik hoor...werd al nerveus met die nieuwbouwwoning van ons omdat het allemaal niet zo liep als het moest lopen...maar vijf jaar..ja dan hoef je ook niet direct te stressen over je "oude"huis...

Suus..jeetje eet Tim al brood..kan je nagaan hoe snel het allemaal gaat zeg...lijkt nog maar zo kort geleden

Monique...hahahahah wel lachen hoor..manlief die gesloopt thuiskomt en Kim die vrolijk doorgaat..geweldig zeg dat ze toch weer was afgevallen...ze heeft ook wel een portie zelfdicipline zeg....goed hoor...

Nancy, Semmie, Wendy, Becca alles goed met jullie?

ben vast nog iemand vergeten of ergens op vergeten te antwoorden maar jullie schrijven ook zoveel..

ga even lekker internetten...wat surfen en straks heerlijk de stad in...

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Minni:
    Lisa heeft nu de maxicosi Rodi sps kleur Bjorn .. hebben we voor 79 euro nieuw gekocht op babycare.nl

We zijn net terug van de markt. Heerlijk om even daar te wandelen. We hebben weer stokbrood gekocht (zoals elke zaterdag)
    Straks moet ik naar mijn werk, moet tot 22.00 uur werken en morgenochtend weer om 7.00 uur beginnen.. achja dan is het weekend snel voorbij!

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Hahah ja ik leef nog!

ik heb het de afgelopen dagen behoorlijk druk gehad en mijn man is vrij, dus...

hier alles oke verder Phaedra doet het goed, is druk aan het 'kletsen'' en lachen.

INKY ik ben gisteren foto's gaan laten maken bij Kristel (die vond jij ook een mooie site hebben he?)
    als ik straks de foto's heb zal ik ze je wel showen..
    Het is een erg vriendelijke meid! zooo leuk gedaan, de kinderen vonden het ook erg leuk (pff is ook maar afwachten met die grote kinders)
    Phaedra werd een beetje moe op een gegeven moment en was jengelig, waren eigenlijk nog niet klaar met haar (de foto's van alle 4 waren al gemaakt) dus zei Kristel maak je niet druk en kom gewoon een keertje terug joh, dus nu ga ik zaterdag as even terug om de foto's van Phaedra alleen te maken. (nadeel dat ik nog 1x naar waalwijk moet rijden, maar ach)

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow wow... Nancy.. ik ben ook zeer benieuwt naar het resultaat! Show je hier ook een foto?

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ohh ben erg benieuwd nancy

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou waar blijven de foto's?

Semmie, hoe gaat het ermee? Maak me een beetje zorgen eigenlijk. Snap dat je het druk hebt maar hoe gaat het allemaal?

Beccaatje is zekers op vakantie?

Mijn 2 mannetjes liggen in bed. De tijd van veel slapen is voor Niels al voorbij. Hij ligt graag in de boxz naar zijn mobile te lachen en maaien. Ik heb het gefilmd en zet het straks op de web-log dan kunnen jullie het zien.

Lars zat trouwens al 2 dagen verstopt. Hij wilde vanavond poepen maar het lukte niet. Hij lag in allerlei houdingen en moest stedds huilen. Ik heb zijn buikje gemasserd en getroost maar niks hielp. Toen heb ik heb een beker appelsap gegeven en een stuk peperkoek. Toen kwam het na 5 min. Mijn arme schatje had er echt last van.

Nou niet veel bijzonders hier. Remon is naar de Trekker trek om de F-1 te bespreken. Leuk vergaderplekje hè? Wel fijn dat hij er even uit is.

We hebben nl nog wel een klap te verwerken gehad. Gisteren hoorden we dat de eigenaar van een bouwbedrijf hier uit het dorp zelfmoord gepleegd heeft. Hij kon de druk en de stress niet meer aan.
    Nou dan word je weer even met je neus op de feiten geduwd zeg pffff.

Morgen komt mijn tante op kraamvisite, die waarvan mijn oom overleden is. Ik vind dat best moeilijk, hoop maar dat het gesprek niet stilvalt.

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Kom even hallo zeggen........

Hele dag gewerkt en ik ben af..........morgen nog een dag......

Semmie het gaat toch wel goed met je? Op zenz zie ik je ook niet meer

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hmm op msn ook al ff niks van gezien. Maar t is vakantietijd, dus miss is the family wel op vakantie.

Veel succes morgen, Inky. Kan me voorstellen dat je t eniszins moeilijk vind dat je tante op visite komt.

Morgen laatste dag werken voor jou Monique, hoe ist met Kim dr gezichtje?
    Spannend maandag!

Pffffff! Wat ben ik brak! Vreselijk. Ik ga zo naar mn bedje. Morgen is Elmar met zn vader de hort op en ben ik in mn eentje met Giul. Ik zou liever n dagje in bed doorbrengen. Maargoed.
    Vandaag een heel leuk aanbod gekregen voor de keuken. Keuken weer wat aangepast, omdat er tpch nog elementen met problemen in zaten.
    UIteindelijk nog n geweldig aanbod voor n waanzinnig fornuis gekregen. We zijn het serieus aan t overwegen, ondanks het meer dan 2x zo duur is dan de boretti en ivp 90cm breed, 120cm breed is. Maar jee, wat n gaaf ding. Dit merk (en zelfs psies dit fornuis) is de reden dat ik n fornuizen-fetisj heb (haha erg sterk uitgedrukt, hoor).

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Heb je het tegen mij? hihi

Ik heb ze gisteren laten maken, heb ze nog niet in huis...

lijkt me idd moeilijk morgen, maar zal allemaal wel goed komen....

UHH wat heb ik verder nou ook alweer gelezen? :oops:

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Met Kim haar gezichtje gaat het wonderbaarlijk goed.....dankzij de zalfjes is het blauw zien binnen de perken gebleven.......de grote rode plek geneest ook goed.........

Hier een zeer ongezellige avond.......Marco is saggo en ik ben moe en de wasmachine heeft het begeven......morgen avond snel een was naar mijn ma brengen......

En die kleine dondersteen is nog steeds boven aan het keten.......
    Zedoet maar ik ga naar bed........

Ik ben blij als het maandagmiddag een uurtje of 2 is en ik met goede berichten hier langs kan komen.....

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    pff ik kan het me helemaal voorstellen Monique, het is toch weer spannend bij jullie nu.

hopelijk is het maandag allemaal oke.

fijn dat Kim haar gezicht goed geneesd

Deel Deze Pagina