Nou lekker dat Kim goed geneest, maar wat balen zo'n thuiskomst. Hopelijk kom je vandaag lekkerder thuis. Elmar hangt de was buiten (de schone hihi) en gaat zometeen een brommerrit doen met zn vader. Die zie ik pas weer met t avondeten, denk ik. Slecht geslapen vannacht. Om te beginnen weer ellenlange gesprekken over de keuken. Ik heb nog wat openingen gevonden om wat van de prijs af te dingen. (hij had typenrs erbij geschreven en ik heb op internet de prijzen opgezocht.)
Ik nog heel! Beetje erg druk en zo, en jullie tiepen ook zo'n boel Hoe gaat 't nu met de burn-out dan? Zit daar al wat progressie in, voor zover mogelijk?
t Wordt dus toch geen Ikea keuken? Ben benieuwd hoor...foto? lijkt de keuken op de site die ik je gaf? Ik hoor het wel. ... Monique: heel veel sterkte morgen...ik zal voor jullie duimen. Hier is mijn broer en zijn gezin ondertussen aangekomen. De kinderen gaan erg leuk met elkaar om (zij hebben een dochter van 9 en een zoon van 5 jr) wonder boven wonder gaat dat prima met onze peuters.... Vanmiddag lekker bbq'en bij het zwembad...
Hoi hier ben ik ook even.. Heb werkweekend achter de rug en ik kan geen boe of bah meer zeggen. pfff vanmorgen met zijn 3-en opgestart terwijl dat met normaal 5 personen is. En dat met 30 bewoners die gewassen en aangekleed moeten worden.. Ik ben echt gebroken! Gelukkig heb ik nu 2 dagen vrij, kan ik even bijtanken! Morgen begin ik met het sonja Bakker dieet.. "zomerslank" Ben benieuwt hoe dat zal gaan!
he wij ook suus, de boodschappenlijst ligt al klaar. Ziet er ongeveer hetzelfde uit als het gewone sonja dieet alleen zitten hier meer salades en fruit in. @minni, Remon vloekt juist altijd op Ikea keukens . Vooral omdat de afwerking te wensen over laat en er op langere termijn problemen komen waar geen ganrantie op zit. @ klinkt gezellig sabine en die bbq ook. hebben de kids van je broer vakantie nu? @ monique succes morgen hopelijk komen jullie lekker naar huis. @beccaatje niet echt vooruitgang hier. Dinsdag weer een doktersbezoek en ik vind dat ie dan moet eisen dat hij ook psygologische hulp moet krijgen. Morgenavond krijgt hij ook accupunctuur hopelijk helpt dat ook. @wen, de kleding staat op MP als je wat wil hebben dan hoor ik het graag, jij gaat voor natuurlijk. Ik zal je de link PM-en Nou ik duik zo mijn bedje in. De kraamvisite van mijn tante (waarvan mijn oom dus een dag eerder is overlden dan NIels zijn geboortedag) ging goed. Lars is wat dat betreft echt de ontspannende factor. Het was ouderwets gezellig. Mijn 2 mannetjes liggen er al in. Ik duik nu onder de douche en ga alvast pitten tot 23 uur, kan wel wat slaap gebruiken.
Hier ik ook weer.....werkweekend zit erop.....druk druk druk.....net als Suus ook zo`n 30 personen die gewassen en aangekleed willen worden...van 1 tot 4 liep ik alleen........daarna door op kraamvisite........echt een droppie.......Heerlijk mee geknuffeld maar heb zelf niet meer zoiets van dat wil ik ook nog een keer.......vooral niet toen ze vertelde dat hij s`nachts om de 2 uur kwam......Kim heeft de beeb ook vastgehouden en zei gelijk...WAT IS DEZE BABY GROOT.........hahahahaha........Isa vond er niks aan..........die ging telkens huilen als een baby ( deed een baby na ) iedereen lag in een deuk.........toen Marco de baby vasthield zei ze gelijk.......KOM PAPPA HUIS TOE........hahahahaha Ik ga even snel wat in huis doen........morgen DDAY.......ben nu al hyper......... Marco is weer gezellig........als de wasmachine niet meer gemaakt kan worden kon ik gelijk een nieuwe bestellen.....hahahahaha........lijkt mij vrij normaal want zonder wasmachine kun je nu eenmaal niet......of hij moet alles met de hand willen wassen......... Straks krijgen we visite........en verder hopen dat ik vannacht goed kan slapen.......
Heb je alles opgeschreven wat je in de eerste week nodig hebt? (en wat je natuurlijk niet in huis hebt) Pff Monique. bij jou dus idd ookal zo gezellig op je werk... en zo lekker druk. Ik hoop dat je idd vannacht wat kan slapen.. Succes morgen!
Ik moet dat idd ook nog doen.. morgenochtend ga ik de wekelijkse boodschappen doen, dus moet ik het ook meebrengen.
Aller eerst: @ Monique: veel succes morgen. Heb je nu al rescue in huis? Zou ik voor t slapen gaan zelf 3 druppels nemen. Grotere kans dat je lekker (door)slaapt. Ik denk dat ik dat boek ook moet hebben. Mjammie salades. OOk zonder suiker en fruit? Het wordt toch geen ikea. Kan ook niet wachten tot we hier echt aan de slag gaan. @Sabrina: de keuken die jij ook wilde hebben. Ga je m ook in je nieuwe huis laten bouwen? Giul slaapt nu al de hele week slecht. Hij klaagt ook over auw oogje en zn voorhoofd doet pijn. Zonlicht is uit den boze en snot overal. Zou ie n voorhoofdholteontsteking hebben? Leuk woord voor galgje. Morgen komt Renske op visite. Gezellie.
We zijn vandaag naar een speeltuin geweest met de buren. Jeetje, ik ben gesloopt. De hele dag in de zon. Giul was daarvoor al niet te genieten en heb n zetpil in gedaan voor we weggingen. Daar was ie zn stralende zelf. Heb me wel n ongeluk gelopen en gerend (en gespeeld) met Giulian.
Dat dacht ik ook ooit bij Lotte, alleen vertelde de HA me dat holtes bij kinderen pas rond hun 12e gevormd worden..Dikke knuf en beterschap. @Inky, bedankt voor je mail! Heb bod gedaan op je spijkerbroek @ Monique..jeetje ik schrik ook wel van Kim haar gezicht..ziet er nogal gehavend uit. Hoe gaat het nu? @ Iedereen, ik lees en leef uiteraard nog steeds mee! Hier een rare week achter de rug, ik antibiotica voor holteontstekingen en Roeland antibiotica voor keelontsteking. Dit keer niet Lotte die ziek is.. Dinsdag weer werken, deze week 4 ochtenden. Voor mijn gevoel ben ik er nog helemaal niet aan toe. Heb ook weer erg last van mijn bekken. Lotte doet het goed, maakt hele rare woordcombinaties van soms wel 5 woorden achter elkaar. Dan zegt ze bijvoorbeeld "papa niet pakken mij ik" oftewel "papa mag dit niet pakken want het is van mij" We vertellen haar regelmatig dat mama een baby in de buik heeft en dan wil ze ook kijken..gevolg is dat ik met mijn buik bloot zit en Lotte maar aaien.. Ga nu antibioticapilletje nemen en dan tukken.. Slaap lekker!
Meiden over anderhalf uur zitten we in de auto richting ziekenhuis.........nu allemaal even heel hard duimen.......zodra ik meer weet horen jullie het als 1 van de eerste.......
De broek is voor jou hoor Wen. Ik zal hem netjes opvouwen voor zaterdag. Als je er nog niet aan toe bent zou ik niet gaan werken, even de arbo-arts bellen. Anders zit je straks zo weer thuis. Wat knap trouwens zeg van Lotte, ze kan al goed vertellen wat ze bedoeld. Succes Monique ik duim! Pff NIels is weer snotverkouden hij drinkt nu dus weer minder en komt vaker. De kleding loopt trouwens lekker heb al de helft verkocht. Denk dat ik er nog meer op ga zetten. hier een drukke week, naar cb, fysio en osteopaat. En dan nog de gewone dingen. Ik ga hier straks maar eens een beetje administratie doen want daar loop ik ook een week mee achter.
goedemorgen allemaal.. Monique mijn duimen draaien al volop voor jullie en ik hoop echt zo hard dat jullie Isa mee naar huis kunnen nemen en alles goed is ! Inky..oeii dat is inderdaad wel even met je neus op de feiten zeg van zo'n aannemer...hoe is Remon er verder onder nu? Wen...getsie wat een ziekenboeg bij je meid...en doe het rustig aan he op je werk..en gewoon aangeven als het niet gaat hoor.. Suus..ook aan de sonja bakker..heel veel succes ermee... Minnie...hoe is het Guilian is die alweer een beetje opgeknapt? Nancy..ik ben heel benieuwd naar je foto's als ze klaar zijn.. Sabrine...gezellig zoveel familie op bezoek..en leuk dat die kinderen het allemaal zo goed kunnen vinden met elkaar Semmie? hier een lekker weekend wel gehad..zaterdag mijn brillen gehaald...wat ik al dacht wennen !...zag zaterdagavond bijna de stoeprand over het hoofd maar ben er nu wel aan gewend...gistermiddag naar de voetbal geweest met Lub en Eva...Danielle had weer een toernooi en die zouden we even ophalen...was heerlijk weer..lekker daar op een stoel in de zon gezeten en Eva heeft zich prima vermaakt met andere kindjes...ben wel ontzettend verbrand in mijn gezicht...auww...dus beetje slechte nacht gehad.. Ga vanmiddag met mijn zus naar den haag naar de Pasar Malam...gezellie...we eten daar een happie...hmmm lekker indisch...en dan vanavond weer naar huis...kids passen op dus dat is mooi geregeld...wilde eva eerst mee nemen maar omdat we er lekker de tijd voor willen nemen laat ik haar toch maar lekker thuis en heb ik ook eens even mijn handen vrij...
goedemorgen meiden. monique ik zal voor jullie duimen! verder zal ik er deze week weinig zijn, ik heb vrijdag as examen en ik moet echt nog heeeeel veel studeren wil ik dat halen (nu is het wel zo dat ik altijd pas op het laatst ga leren hoor... hihi slecht ik weet het)
@ Monique, ik zal aan jullie denken vandaag! En vooral vreselijk veel duimen voor Isa. Giul ziet er n beetje verwaaid uit. Zn haar alle kanten op, flauwe ookgjes. Maar goed, dat heb ik ook. Om iets na 11 gisteravond zeiden we: hij slaapt. Hehe eindelijk stil. Om 3 uur was meneer weer wakker. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens meer wqat ik gedaan heb. Ja eerst laten brullen en roepen en uiteindelijk heen gegaan om te troosten. Maar daarna? Blijkbaar ben ik weer als n blok in slaap gevallen daarna en ik weet pas weer wat vanaf dat we Piet Piraat op de tv hadden en Giulian het sleuteltje wegmaakte van mn garderobe kast. (grrr!) Succes Nancy met studeren. Foei, op t laatste moment. Giul staat weer mee te dansen op K3. We krijgen zo visite van Renske. Die komt zonnebanken om met n kleurtje op te gaan trouwen over 2 maandjes.
gezellig minnie dat renske komt...haar bruiloft gaat nu ook opschieten zo hier even de boodschappen gedaan..pizza voor de oudsten allemaal en voor eva ligt er geld klaar mogen ze een frietje met kipnuggets gaan halen vind ze lekker..moeders is even de hort op en gaat uit eten..zit er ook een beetje doorheen dus ben er wel aan toe eigenlijk...ga eerlijk gezegd nooit weg zonder eva is nu pas voor de derde keer in 2 jaar tijd...en heb er wel zin in... vrijdag weer naar het zh met Lub en echt ik hoop zo dat dat gips er voorgoed af mag nu ..want wat word die er chagerijnig van....bwehhh...
leuk minni dat Renske komt. Volgens mij is dat wel een leuke meid! Nancy,studeer ze. Ik was er ook altijd ene van het laatste moment maar had dan al wel overal smaenvattingen van gemaakt. IN welke winkel werk je trouwens? Ik vind het wat minder gaan met R. Waarschijnlijk is hij al aan de medicijnen gewend ofzo. Hij blijft enorm moe en kan de hele dag slapen. Ik wil ook dat hij morgen bij de HA aangeeft psygologische hulp te willen. Nou ik duik met Lars het bed in. NIels ligt er al even in en ik ohop dat die toch wel even wil slapen tot half 3 ofzo.