zoo ik ben vanmorgen begonnen met Sonja Bakker... alleen vergeten te wegen vanochtend.. nouja.. morgen maar. Monique.. hopelijk gaat het goed met Isa... ik duim nog steeds voor jullie! Nancy.. ik leerde ook alitjd op het laatste moment... gelukkig altijd goed gegaan. Succes vrijdag! Minni: Leuk Renske op visite... gezellig ! Ik ga zo Tim en Lisa op bed leggen. Hebben net allebei gegeten en dan kan ik zo aan mijn crackertjes beginnen!
YES YES YES............Isa mocht mee naar huis..de bloeddruk was gedaald......nog wel een verhoging van de medicatie maar geen opname nodig.......ik ben de gelukigste moeder van de hele wereld en super trots op mijn kanjer.......het was allemaal best zwaar maar we kijken weer vooruit........ik ga voor morgen een taart bestellen om Marco zijn verjaardag te vieren.........hahahahahahaha En ik ben topper van de maand mei geworden........mijn dag kan niet meer stuk.......
kijk dat zijn positieve berichten. Wat goed dat ze mee naar huis mocht. Hebben onze duimen toch geholpen. Hier wil NIels niet slapen dus mijn slaap schiet er ook bij in. En vanavond niet vroeg naar bed want Greys komt (alhoewel dat kan ik mss opnemen) Ik ga Niels maar eens vermaken want die begint te mopperen in de box. Suus ik begin morgen haha Geen zin om boodschappen te doen vandaag.
Isa wilde niet slapen........was helemaal hyper.....Heerlijk op de bank gezeten met haar en ze viel in mijn armen in slaap......kon haar zo in bed leggen........ Nu even de monteur voor de wasmachine bellen....ding is kapot maar dat kan mijn goede dag niet meer beinvloeden.........hahahahahaha..........zal gelijk even een taart bestellen voor morgen.......bij de bakker.....
Ik ben inmiddels begonnen inky, heb alleen wel honger.. maar dat zal wel psychisch zijn denk ik.. Gelukkig is het al 16.30 uur... kan ik zo aan het avondeten beginnen. Wat een supergoed nieuws Monique... heerlijk joh! Enne die taart zal vast wel heeeeel groot worden denk ik.. of niet?
gefeliciteerd monique! Geniet van elkaar en taart...mjummie! Hier wordt de kans erg groot dat idd Jan de Bouvrie het huis gaat ontwerpen...JOEPPIE!
Hee wauw Isa is thuis!Wat fijn zeg! Jammer dat je morgen voor 4 ochtenden aan de bak moet, Wendy. Vooral als je er nog niet aantoe bent. Succes met je bekken. Ai ai, maar n burnout kan heel lang duren. De beste vriend van Elmar heeft t ook gehad. Hij is wel weer 100% opgeknapt, maar dat heeft wel ff geduurd. (hij kon letterlijk de trap niet meer oplopen en woonde dan ook destijds op de beneden verdieping) Het was weer onwijs gezellig met Renske. Ze is n echte leuke meid en ik ga graag met haar om. Zij is er ook weer zo 1 van: jammer dat je zover weg woont. We zijn de stad in gegaan en Giulian is echt n engeltje gebleven. Sjee wat is ie makkelijk. Onwijs. Ik heb n klein knobbeltje in mn borst. Tussen mn borst en mn oksel in eigenlijk (t is daar nogal vlezig en t loopt n beetje in elkaar over).Ik ben er 99,5% zeker van dat t geen kwaad kan, maar sinds ik m gisteren heb gevonden doet t ding pijn. Alsof ik n vette blauwe plek heb. Ik denk dat ik m maar n week moet negeren en dan kijken of t nog pijnlijk is. Want miss is het gewoon borstweefsel, of spierweefsel. Maar dat 0,5% maakt wel dat ik t hier ff wilde melden.
of het nu pijn doet of niet minni met ene knobbeltje ga je toch zeker wel naar de HA? Ik weet wel dat je borsten onrustiger zijn tijdens en 1 week na je menstruatie maar ik ga altijd als ik iets voel. @wen, heb echt met je te doen meid. Succes morgen en als het niet gaat gewoon naar huis toe hoor. @sabrina, wauw een echte Jan. Ik heb een Jan de Bouvrie ligkussen voor op de ligstoel en dat was al een rib uit mijn lijf. Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien. Ik ga zo mijn mannetjes badderen. Eerst Lars en dan Niels.
Ik d8 ook dat het te maken kan hebben met mn cyclus. Mn zus heeft ook 2 jaar n knobbel gehad. Echt groot. Die kon je echt goed voelen, maar in het zh was ie niet te zien met foto's en echo's e.d. Dus moest ze steeds weer een half jaar wachten. Bij haar was het ook groter en kleiner met hormonale schommelingen. Nu is ie zelfs al maanden weg. Dus ik wacht nog ff n week af. Ik ben nog n beetje ongesteld en dan kijkt er zowiezo geen huisarts naar. Zeker de mijne niet. Maar ik ben wel blij dat jij ook zegt dat juist in deze tijd van mn cyclus borsten wat onrustiger kunnen aanvoelen. Ik heb t er niet met anderen over gehad, behalve Elmar. Want ik heb weinig zin in paniek om me heen, als het met n paar dagen weer weg is.
pcies .. Wen .. denk aan jezelf... wat niet gaat , gaat niet! Ik heb net hier ook de kids in bad gedaan en ze liggen nu al 1,5 uur in bed.. Heerlijk rustig nu. M. Heeft trouwens een reaktie terug. Hij mag op een eerste gesprek komen, dus brabant is goedgekeurd als woongebied.. spannend! Nu nog een datum prikken voor het gesprek.. tja wanneer moet hij dat nu doen? Is overigens helemaal in Baarn.
Tijdens je cyclus kunnen je borsten idd wat onrustiger en bobbeliger aanvoelen..sowieso handig om even naar te laten kijken. Verbaas me nog steeds over je HA trouwens..je weet hoe die van mij is en dat is echt een wereld van verschil! Wow Sabrina, dat gaat vast een paleisje worden! Haha Suus denkt nu alleen nog maar aan grote taarten..heb je nog honger? Lekker veel water drinken..hoeveel kilo wil je er af hebben? Nu ik het zo schrijf kan ik ook alleen maar aan die grote taart denken Monique, gelukkig is Isa lekker thuis. Nancy succes met je examen! Is dit examen wat je laatst had afgezegd ivm je hartproblemen? Jeeh Ink al 4 kilo eraf, gaat lekker! Remon doet er zeker verstandig aan om ook psychologische hulp in te schakelen..burnout is toch vaak gevolg van bepaalde karaktereigenschap (tenminste is wat ik hoor). Ik ben 3 weken terug alweer begonnen met werken, eerste week 2 ochtenden, 2e week 3 ochtenden, vorige week ziek geweest en deze week dus 4 ochtenden. Dan de 2 weken daarop 4x6 uur en daarna zou ik weer fulltime (4 dagen p/w) moeten werken. Had mijn cv op Monsterboard weer eens geupdate en kreeg vrijdag gelijk leuke vacature door van senior business consultant. Zelfde dus als mijn vorige functie maar dan bij con-cullega..heb er 1 juni een gesprek..gewoon eens babbelen Nu wil ik voor dit gesprek wel goed voor de dag komen..pas in principe mijn niet-zwangerschaps pakken nog maar dat ziet er zo raar uit..denk dat ik maar een positie outfit ga kopen..leuk jasje met pantalon en mooie blouse eronder oid.. Zondag aanstaande krijgen we onze 2 nieuwe aanwinsten (zie album), een rood katertje die we Bas gaan noemen en een gevlekt katje die we Catootje gaan noemen..ze zijn zo schattig en Lotte is er ook al helemaal gek van.
ah wat een droppie Wen. Hmm ik vrees dat de 4 kilo's er weer aanzitten nu. Heb een lekker vreetweekeind gehad. Maar morgen weer een nieuwe dag. Suus hou vol. Ik dronk veel water bij het dieet en dat scheelde in de honger. Ook appels gingen er goed in. Hihi monique klein feestbeestje heb je. Nou R. kwam super enthousiast terug van de, tja hoe noem je iemand die accupuntuur en osteopathie en manueeltherapie doet? Hij heeft een accupunctuurbehandeling gehad en een manuelebehandeling. Nu moet hij iedere week terug komen. Hij adviseerde ook yoga maar daar is r. psygisch nog niet aan toe haha. Ben wel blij dat hij er echt vertrouwen in heeft. Ow wen ik heb de broek van Mp afgehaald hij is van jou hoor. Nou we hebben vandaag ook te horen gekregen dat we de fietskar krijgen waarop we geboden hebben. Nieuw 900 euro en we hebben er nu een van 1 jaar oud met alles erop en eraan voor 350. Is de rolls roys onder de karren. Nu nog een babyschaal ergens scoren
Super, dank je! Ohhh Elena vergeet helemaal te vragen hoe het nou met jou gaat? Is je man alweer mobiel?
Hee ja, stampt Je hubbie weer gewoon rond, of moet ie t nog doen met zn "houten" poot? Wat lekker dat de osteopaat zo goed werk doet bij R. Dat moet al n hele geruststelling voor jou zijn. Ben echt moe, ga slapen.
Goedemorgen allemaal! Wen .. ik wil er minimaal 5 kg af hebben. Dan zit ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap van Lisa (68 kg) Maar het liefst zou ik 65 kg wegen.. dus dan zou betekenen dat er 8 kg af moet.. nouja.. ik ben al lang blij als de 5 kg eraf zijn..Kan ik tenminste een maat kleiner van kleding weer aan. Heb nu geen honger meer. Heb gisteren alles volgens het menu gedaan. Heb zelfs 1,5 liter water gedronken en dan nog de thee bij de maaltijden en tussendoor. Vandaag komen mijn ouders en die eten mee, dus ipv wat vandaag op het menu staat (rijst) maak ik de bami van morgen. Dat lusten ze ook en hoef ik tenminste niet van mijn plan af te stappen. pff ja water drinken.. hopelijk blijf ik dat volhouden.. drink normaal al haast geen water.. Tim was vanmorgen alweer om 7 uur wakker.. hup fles pap erin en hij ligt nu in de box te slapen. straks even naar de supermarkt voor de laatste spulletjes voor vanavond. Verder heb ik nog een berg was liggen die ik nog moet opvouwen (strijk heb ik gisteren al weggewerkt. Dan vanmiddag nog het gras maaien en dan vind ik het genoeg geweest voor vandaag. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?