Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goedemorgen.........

Suus.......een collega van mij heeft het Sonja Bakker dieet gedaan en is al ruim 10 kilo kwijt......het is even afzien. Kijk naar Kim met haar toen 8 jaar heeft ze het ook gered en haar dieet was echt afzien ( voor een kind dan!)Het moet jou dan echt wel lukken.......succes

Hier geen plannen.......vanmorgen even boodschappen doen......vanavond komen er wat mensen voor Marco zijn verjaardag. Maar verder vandaag niet veel........wil vanmiddag even in de tuin aan de gang!

Ik ga zo eens 1 van de kids wakker maken......Kim slaapt uit!

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wat goed dat Remon zo tevreden is over de osteopaat!

Suus, die 5 kg gaat je zeker lukken! Wat drinken is echt een crime, ik merk dat het makkelijker gaat als je een flesje bij de hand hebt..

Vandaag werken tot half 1 en dan naar huis. Wil nog even paar pumps naar de schoenmaker brengen, het hakje moet gerepareerd worden. Ook nog even naar de supermarkt en ik geloof dat vandaag (en anders morgen) iemand langskomt om onze ramen op te meten voor gordijnen. Tja, wonen er nu bijna 2 jaar en hebben nog steeds geen gordijnen :oops:

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha lekkere inkijk heb je dan Wen. Meestal zijn de gordijnen zo gemaakt.

Hier al een boodschappenlijst klaarliggen voor Remon. Die kan dan vanmiddag mooi de boodschappen doen. Ik ga vanavond sporten dus moet hij thuis blijven.

Suus bij mij was er 4 kg in een week af maar ja ik moet nog veel dus dan gaat het wat sneller. Ik moet echt weer ff streng tegen mezelf zijn merk ik. En er goed aan gaan beginnen.

Niels heeft vannacht weer een uurtje langer geslapen. Van 23:00 tot 4:30. dat gaat de goede kant op.

Geen wilde plannen hier vandaag. De felicitasmuts komt langs en mss dat ik even fruit ga halen als het droog blijft.

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Weet iemand eigenlijk hoe het met Semmie is........

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hallo dames..

Monique wat ben ik blij ! oh wat een heerlijk bericht dat jullie je meisje weer mee mochten nemen....ook een meitopper net als haar moeder..

Inky vind het knap hoor 4 kilo in een week...heb lang niet hoeven lijnen na Eva omdat ik 23 kilo kwijt was maar als het zo doorgaat moet ik er ook aan geloven hahaha..

Suus..heel veel succes met lijnen en die vijf kilo gaat je zeker lukken hoor meid..

Wen...werkse dan maar weer meid...pfff alweer op vier ochtenden maar wel rustig aan blijven doen he goed op jezelf letten..

Minnie..altijd even naar de ha gaan hoor...vind dat altijd maar eng...en dan beter maar een keer voor niets dan een keer te laat moet je maar denken ongeacht wat je ha daarvan vind..

Sabrine...zoooooo toe maar een echte bouvrier...nou nou....zal wel een paleis worden dan...als het af is had hubbie wel zin om eens te komen kijken hoor bij jullie...dus ga alvast maar heeeeeeeeeeeel hard sparen hahahaha..

Nou met Lub zijn houten pootje is het nog even afwachten dames...vrijdagochtend tien uur weer naar het zh...en dan eerst weer foto's en een schietgebedje doen en hopen dat dat ellendige gips er niet meer om hoeft..hij kan het wel kakken zegt die...ik ook wel eigenlijk want echt alles blijft hier maar liggen..en ik wil gras in de tuin voor Eva d'r verjaardag..ze krijgt van haar broer een glijbaan dus dan wil ik die ook neer kunnen zetten...

Gister een hele leuke middag gehad met mijn zus op de Pasar...voor Eva een waanzinnig mooi chinees jurkje gekocht voor d'r verjaardag en voor mezelf ook eentje..echt heel mooi...verder lekker geslenterd terrasje gepakt...echt veeeeeeeeel te veel lekkere indische dingen gegeten..plofte gewoon toen ik thuiskwam..moest echt uitbuiken...was wel bekaf hoor..ben gelijk naar bed gegaan...Eva sliep al..heerlijk...maar ze is wel drie keer wakker geworden en vannacht ook vier keer...pfff ze is erg neusverkouden ineens..grote groene jullie kennen ze wel..bah...nou ja hopelijk is het leed snel geleden...vannacht maar weer gelijk met luuf aan de gang gegaan...maar goed gevolg ben nog moe...net even snel boodschappen gedaan...en verder hoef ik niet veel te doen vandaag want mijn kids hadden een verrassing..hadden het hele huis gister voor me van boven naar beneden gesopt en schoongemaakt...bedden verschoond enz zelfs de was is al weg...wat zijn het toch schatten...!

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier weer n klote nacht.
    Giul heeft al vanaf donderdag slechte nachten. Nu was ie wakker tussen 1 en 5. Voorheen bleef t beperkt tot wakker tussen 3 en 5.
    UIteindelijk werd ik zo kwaad, dat ik m op bed heb gelegd en tegen m heb geroepen dat t nu over is. SLAPEN! PAPA SLAAPT, MAMA SLAAPT, GIULIAN MOET OOK SLAPEN EN NU IS T OVER!
    Hij janken en gillen en brullen en uiteindelijk krijsen, maar we lieten m maar zn gang gaan. Ben na n half uur nog 1 x heen gegaan met n glas water en heb t zo in zn gezicht gegooid. Nog even brullen en toen ging ie liggen en werd ie pas om half 7 weer wakker. (ook n kuttijd)
    Wij hadden tussen half 12 en half 1 n wippie gemaakt, dus we sliepen net toen meneer zich aandiende.

Hij is er zelf wel steeds erg vrolijk onder. Hij lijkt niet te lijden onder t slaaptekort....
    Hier ook groene... En ook veel last van zn tanden.

GIULIAN HEEFT OP DE WC EEN PLAS GEDAAN!
    We belden oma en hij zei: papasje op cee.
    Goed he.

Hee Monique, helemaal verdiend. Nou das grappig. Deze maand niet op jou gestemd en dan ben je topper. Ik heb al vele malen wel op je gestemd. hihi

Van Semmie al even niks gehoord. Hoop dat alles oke is, maar miss hebben ze daar gewoon vakantie.
    Mn vriendin is ook 2 wkn in Zuid Frankrijk met haar kids (4 en 8) en heeft dus ook schoolvakantie.
    Hoe die vakanties nu zijn ingedeeld... Beetje vaag.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh en Suus, veel bewegen helpt. Fietsen, lopen, traplopen... Wij gaan vandaag weer es n flinke wandeling maken, boodsvhappen doen met de kinderwagen en vanavond pilates en dans.
    Succes hoor Suus! (En Inky)

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou dames net even kort overleg gehad met minni en we moeten maar weer eens een meeting doen.
    Nou dacht ik aan een dierentuin ofzo maar dat is voor Wen niet handig met haar bekken.

Mss is er ergens een grote speeltuin. Dan kan wen lekker blijven zitten en hollen wij achter de kids aan. Wat vinden jullie ervan?

Hier heeft Lars net ook op de wc geplast haha. Hij is er zelf erg verbaasd onder. Hij keek echt zo van hè er loopt wat uit daar beneden. Waarschijnlijk gewoon toeval maar goed.

Pff Remon zijn zus belt net weer af voor de verjaardag van Lars. Ze komt echt nooit meer op verjaardagen. Haar kinderen die wielrennen en daar rijdt ze heel het land mee door en zo komt het dus dat ze er nooit zijn. Heb het nu eigelijk wel helemaal gehad met haar!

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Goedemorgen, ff snel een update van hiero.

Net bij het CB geweest, weegt 4860 (is wat 'weinig' ) haar lengte is 60 cm! (hihi das wel weer lang)

Prikjes gehad en ligt nu na een flesje lekker te slapen.

WEN, spannend die sol.
    en ja dat is het examen wat ik toen verzet heb.

INKY waar willen jullie die meeting houden?
    heee ja, Lars is ook bijna jarig...

ik ga gauw weer leren..... laters

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier hebben we net boodschappen gedaan.....uitnodigingen voor Isa haar verjaardag gehaald.......

Balen minni die nachten.......hier duren de avonden erg lang maar beter dan gebroken nachten.......

Leuk een meeting.......

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wat een geweldig idee Ink! Dierentuin vind ik ook prima hoor, heb ik best dag extra pijn voor over ;)

Ooh Minni jij zult gebroken zijn nu! Kan me je boosheid helemaal voortellen..Had gisteravond soortgelijke situatie met Lotte..die lag echt alleen maar mama-mama te krijsen. Ben paar keer op haar kamer gaan zitten totdat ze gekalmeerd was maar zodra ik wegliep was het weer raak. Zou zo uit pure frustratie en boosheid een sigaret willen roken..gelukkig ben ik een enigszins verstandig persoon en doe ik het niet.

Ook wil ze 's ochtends niet door papa uit bed gehaald worden als ik in de buurt ben, ze wordt een echte mama klit wat dat betreft.. Heeft trouwens wel 4 tanden tegelijk doorgekregen, 2 ondertandjes en 2 hoektandjes boven.

Leuk Elena een glijbaan voor Eva! Ohh en de Pasar..roep al jaren dat ik er heen wil, zelfs toen ik nog in Den Haag woonde ben ik er nooit geweest. Ben echt helemaal gek op Indisch eten.. Wil natuurlijk wel een fotootje zien van die Chinese jurkjes!

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Nancy, loopt het CB nou nog steeds te miepen over Phaedra's gewicht of was het je eigen constatering?

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Leuk een dierentuin......maar niet waar Bokito zit......hahahahahahahaha......

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    En ik was er getuige van!!!! Goed he?!

Whaa, Giul heeft nu weer n plas op de wc gedaan! Goed zeg. Ik ben nu ernstig opzoek naar n toilettrainer. Geven we hem dat wel voor zn verjaardag :D.

Lekker he die (schoon)familie die anderen nooit zo interessant vindt. We kennen het, hoor. Het lijkt overal wel zo ongeveer te gaan. Raar hoor, lekker ego.

Niet naar Bokito, Monique? Hij is nu juist een hype, als je wat wil meemaken, moet je dara juist heen. :D (neem ik mn cam wel mee, miss verdien ik er nog iets mee, hahahaha)
    Nog gefeliciteerd met Marco trouwens, Lekkere taart?

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Is ook erg leuk Wen de Pasar..ga er ieder jaar naartoe met mijn zus..woon in Delft dus dat is maar een klein stukje ga er foto's van maken van de jurkjes ...moet even nieuwe batterijen in de camera doen..ding vreet batterijen op het moment..volgens mij begint die te slijten

Monique gefeliciteerd met Marco...maak het maar gezellig vandaag..dubbel feest tenslotte..

Leuk meeting...!

Minnie..kwartje lijkt te zijn gevallen bij Guilian...goed hoor..als ze het eenmaal doorhebben gaat het snel..lekker zeg ..uit de luiers..

Nancy toch niet verontrustend weinig hoop ik? in de lengte groeit ze anders prima..

Eva loopt lekker te snotteren hier en wilde vanmiddag niet slapen..pfff word een lange lange middag vrees ik

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @wen ,Lars claimde mij ook ongelovelijk toen ik zwanger was. Na de bevalling was het zo weer over.

Nou welke dierentuin ligt ene beetje qua afstand even ver weg voor iedereen. Dan kunnen we snel een datum gaan prikken ovordat we straks met vakanties zitten. Mss kunnen we wel gaan als Sabrina ook in Nederland is?

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Vinden het voor haar lengte een beetje weinig, maar ik kan me er niet druk om maken.

ff iets anders, sjee mijn man is al dagen stontchagrijnig!
    loopt maar te zeuren om niks!
    pffff word er niet goed van!

18. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hmpf lastig, moet ie ongesteld worden? ;) Druk op zijn werk?

Volgens mij komt Sabrina in september naar NL, dan ben ik net uitgerekend. Jullie mogen natuurlijk naar het 'apie' komen kijken bij ons thuis :)

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Het zal wel weer de drukte op het werk zijn, dus ik zeg er maar niet te veel van...

Hij zoekt het maar lekker uit, gaat net lopen zeuren dat de katten een troep hebben gemaakt in de bijkeuken... ja en? ik ruim dat nog wel op, zit nu te leren.
    Hij hoort gewoon op zijn werk te zijn en nier hier...

(geen idee wat ie nou kwam doen, loopt binnen pakt een glas fris, gaat in de bank zitten, zegt/vraagt verder niks alleen over die katten dus... en zegt dan ik ga weer want op mijn werk zit ik tenminste alleen....)

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha nee dat is niet leuk je moet ook met Lotte mee.

Ik lees net in de kampioen dar de dierentuin in Emmen als beste getest is. alhoewel Beerkse Bergen en Dierenpark Rhenen het beste zijn getest op kindvriendelijkheid.

Wie wil er iig mee?

*wen
    *monique
    *minni

Ik zal gups ook vragen, Elena, Semmie, Nancy, suus wie o wie

Deel Deze Pagina