Mag ik Kim ook meenemen! Blijdorp ben ik nog nooit geweest en als het goed is gaat Bokito verhuizen naar de dierentuin waar Nancy vaak komt....... Prik even een datum! Voordat je het weet beginnen de vakanties.....
Is dat dan incl de mannelijke aanhangsels van ons? Dan kan hij nl rijden..hihihi En het ligt eraan wanneer we de meeting hebben.. heb mijn vakantierooster nog steeds niet.. moet weer opnieuw gemaakt worden. ow.. net weer een mailtje van M. Hij heeft nu 4 juni in Baarn een gesprek en 6 juni in Maastricht...
tuurlijk moet kim ook mee, alle kids moeten mee haha. Pff Nancy wat een reactie zeg. Alsof hij last van je heeft als je zit te leren. Een datum, tja dat wordt dan een zaterdag denk ik als alle kids mee willen. Mannen mogen toch ook wel mee als ze willen? (hihi niet dat Remon mee wil hoor) Ik moet nu ff lfes geven maar als jullie een datum weten, roep maar
gezellig..blijdorp is wel te doen voor me...veel verder weg word erg lastig i.v.m.mijn rug..kan ik niet ver reizen als ik dan ook nog een hele dag moet lopen..nou denk dat mijn hubbie ook niet mee wil ...
Owh da's zo lekker irritant..Roeland kan daar af en toe ook wat van. Dan gaat hij thuis werken maar loopt wel te klagen als ik geluid maak...werk dan niet thuis denk ik dan
2 juni........of is dat te kort dag......16 juni moet ik werken en 9 juni vieren Eva en Isa hun verjaardag. Ik denk dat Marco wel mee wil.....
Nancy....grrr mannen..hier ook zo eentje...die is chago omdat die het zat word met zijn been...kan zich niet verplaatsen zoals die zou willen en dan lekker thuis gaan lopen mopperen..af en toe.... kan in principe die data behalve inderdaad de 9e juni...
ik kan wel mee naar blijdorp maar als het voor jullie makkelijker is om ergens anders heen te gaan moeten jullie dat natuurlijk doen..niet alleen naar mij kijken ....want is voor jullie allemaal best een eind rijden
Volgens mij kunnen we 2 juni niet, maar ik kan er ff niet opkomen wat er dan is. Ik zal t es n de groep gooien. Ik durf niet te zeggen, dat Elmar er niks aan zal vinden, want hij vond het vorig jaar ook erg gezellig met Sabrina. In sept kunnen we miss evengoed nog es afspreken met Sabrina erbij. Gaan we Bokita bij Wendy kijken.
Het maakt mij niet zo veel uit. Rotterdam is voor mij anderhalf uur en Emmen is volgens mij een dikke 2 uur......... Trouwens als Marco rijd maak ik me er al helemaal niet zo druk om..... Nancy........mannen.........hahahahahahaha
is wel leuk natuurlijk als minnie en nancy er ook bij kunnen zijn..kan ik jullie ook eens live zien...mag van mij ook best op andere dagen hoor...kan in principe altijd wel..
oh maar hier is een hele dag weg zo wie zo heeeeeel moeilijk! op za voetbal vd kinderen etc etc ga maar lekker zonder mij afspeken... ik kijk wel of ik dan kan