Leuk! Heb er nu al zin in.. Spannend Suus de sollicitatie van M. Heb vorige week Bobike zitje voor achterop besteld, waarschijnlijk donderdagavond of zaterdag ophalen. Leuke kleuren hebben ze nu in de collectie..ik heb deze http://www.bobike.nl/productspictures/nl_bobike_maxi+_shocking_pink.png Roeland heeft nu ook een normale fiets besteld, volgens mij een cargobike achtig ding en die gaat het voorzitje van Lotte op zijn fiets zetten.
Jammer 2 juni (en 3 juni) is mijn werkweekend.. ben nl dit weekend vrij.. Alvast veel plezier gewenst! Enne.. wel foto's maken zodat de achterblijvers ook nog kunnen meegenieten!
wow ik ben om wat gaaaaaf! Ik neem aan dat ze haar naam alleen erdoor heeft gezet ivm kopieren. Dat ze in de orginele niet staan. Wat lijkt Joelle op jouw zeg! Kan je me pben wat het heeft gekost? Kan ik alvast sparen. Hier een minifeestje. Mijn broer is jarig en die is hier een pilsje aan het drinken. Zijn vriendin zit natuurlijk in Noorwegen en mijn moeder is altijd zingen op dinsdag. Hij vindt de dvd van Frans Bouwer in Noorwegen geweldig haha. Gelukkig kan ie tegen ene grapje. 2 juni staat genoteerd hier. Ik hoop dat Remon meegaat anders is het flink aanpoten met 2 kids. Als hij niet meekan laat ik NIels thuis, die heeft er toch niet veel aan.
Hahahah ja dat zal we, maar daarom is het nog wel jammer En ja Joelle lijkt idd op mij, hihi was je dat nog niet opgevallen bij deboor?
Elmar gaat niet mee, maar ik kan wel! Leuk! Hee Monique, is er nog ruimte voor 2 personen in jullie auto? Ben net thuis van dansen. Hele avond gedanst, geen pilates. We hebben n nieuw stuk in elkaar gezet voor de uitvoering van 9 juni. (voor iedereen die 9 juni 's avonds nog niks te doen hebben, hihi...) Wauwie wat n prachtige foto's Nancy. Zoiets kan je zelf echt niet in elkaar knutselen.
Marco gaat niet mee.......ik wil wel maar zie het niet zitten om alleen te gaan dus heb ik 2 plaatsen over..... Minni wanneer viert Giulian zijn verjaardag! Ik dacht 1ste pinksterdag.......
2 juni...hmmm...dat ga ik niet halen......ik moet wachten tot september! Wel leuk hoor...een dierentuin! Veel plezier! Nancy: super zeg die foto's....wat een sfeer stalen ze uit!...Gezeliige kinderen zo zeg! Ik ben moe: heb vandaag 8 afspraken afgewerkt in Bonaire. Moest dus belachelijk vroeg mijn bed uit om de eerste vlucht te halen en daarna de hele dag sjezen om de laatste vlucht terug naar curacao te halen. Alles goed verlopen, maar ben nu wel ff op...duik zo mijn bedje in!
jeetje 8 afspraken op 1 dag! E dan zeker ook allemaal op verschillende plaatsen? Ik hoop dat je lekker ligt te slapen nu. Deboor gaat ook mee 2 juni. Dus we kunnen gewoon gaan dan. Remon gaat ook niet meer hoor dus ik dump NIels bij oma en ik neem alleen Lars mee. Monique en Minni, dan rijden jullie samen toch? Nou ik zou vanmorgen naar Deboor gaan maar mijn moeder belde gisterenavond laat dat ze donderdag toch gaat werken terwijl ze dan op zou passen. Dus nu breng ik ze dan vandaag maar want ik moet ff een taart regelen voor Lars zijn verjaardag en ik wil nieuwe kleertjes voor hem kopen.
hee meiden leuk...2 juni..ik ben er ook...als hubbie uit het gips is laat ik me afzetten bij de dierentuin en anders zie ik wel dat ik een trein pak...hij gaat niet mee want dat vind die maar niks als enige man bovendien komt zijn dochter 's middags ook naar delft dus moet die thuis zijn. Nancy wat een schitterende fotos zeg..ben er helemaal weg van..zeker de foto waar ze met zijn vieren op staan... Sabrine heftig zeg dat heen en weer gevlieg en geren word al moe als ik het lees... Suus jammer dat je dat weekend moet werken had me leuk geleken om jou en de kids ook eens te ontmoeten.. hier een brak nacht gehad...eva is super verkouden het stroomt uit d'r neus ...dus vijf keer wakker..meisje had dorst en iedere keer allemaal snog aan d'r neus dus heb weer meer naast mijn bed gestaan dan erin gelegen...pfff...nou ja het zit wel los en echt ziek is ze gelukkig niet...het is meer lastig voor d'r... straks even boodschappen halen en dan maar even lekker buiten zitten met eva...zon schijnt volop
helemaal n goed idee, wat jij, Monique? Ik ga mn toilettrainer halen. Kan mn moppie lekker papasje en poep doen op de cee (=wc).
Is goed minni.......ik zie er namelijk tegenop om zo`n stuk alleen te rijden. Ik neem beide meiden mee........
Heb trouwens onwijze spierpijn van gisteren. Ik heb de ha gebeld over dat knobbeltje en ik heb al bijna 3 wkn een peesontsteking in mn hand (denk ik) en met dansen heb ik die hand nodig, dus nu toch maar n afspraak gemaakt. Morgen na tai chi ben ik de eerste. Bah. Heb er echt geen zin in, kinderachtig, he? @Monique, Giul zn verjaardag wordt idd a.s. zondag gevierd van 1 tot 6. Ik ben onwijs laat met t verzenden van de uitnodigingen, dat is ook niks voor mij hahaha ( ->uitnodigingen verzenden).
Ok.........we zijn van de party. Na Isa haar slaapje komen we taart eten! Deboor........leuk dat je mee gaat....... Nu gaan er dus mee: Inky Elena Wendy Deboor Minni Monique Niemand vergeten! Isa en Kim hebben er zin in