Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pfff lisa heeft luieruitslag en niet zo'n beetje ook.. heb al vanalles geprobeert.. nu nog even zinkzalf proberen.. kan je die bij de drogist kopen??

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Kan t niet dat schimmeltje zijn, Susanne? Dan helpt zinkzalf ook niet. Suc6 ermee.

Koppijn vandaag.
    Vanmiddag naar mn "healer" en voor de rest doe ik niks. Morgen heb ik mn nichtje voor n dag en i heb Elmar niks gezegd, leuke verrassing. Hoop ik tenminste, hihi.

3. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Zinkzalf is toch gewoon sudocreme? die haal je goedkoper bij de Kruidvat, hoor. De apotheek is daar errug duur mee.

Ik hoop dat je snel de juiste oplossing vindt voor Lisa, want die zere billen is ook niks.

Hoe denk je trouwens dat het komt? Lisa heeft toch haar hele gebitje al compleet?

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @thea: door de hitte.. en dan een broeierige luier aan... is geen goede combinatie denk ik.
    Ja in Sudocreme zit ook zinkzalf , maar niet zoveel. Ik wil echt pure zinkzalf erop gaan doen.

@Minni: een schimmelje?? hmm geen idee.. het zijn rode puntjes op haar schaamlipjes wat ook verder naar achter doorloopt.

5. Elvier

Elvier Lid

21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Boyd heeft ook een schimmelinfectie daar gehad! Begint idd als kleine rode puntjes maar ligt binnen de kortste keren helemaal open!

Bij de drogist of apotheek een schimmelzalf halen (de oude daktarin, is zonder recept) heeft erg goed geholpen bij Boyd! Was wel op advies van het CB hoor...

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeps Daktarin, super spul. Het was met Giulian ook zó weg (te bedenken dat de ha ons daar toen mee heeft later aanklooien wekenlang, terwijl Giulian 2 wkn was toen we voor t eerst heen gingen... de inval ha heeft weeeeken later dat spulletje voorgeschreven enin no-time was t weg.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian heeft n rare (nare) plek aan zn tand. Kijk es bij mn fotoalbum. Wat denken jullie? Onherstelbaar kapot???

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hmm ik ben geen tandenexpert maar volgens mij horen ze wit te zijn. Lijkt of er iets van het glazuur af is.

Hihi ik ben aan het pendelen geslagen en heb gependeld dat Deboor en ik deze maand zwanger zijn en Minni in augustus. Lachen man hoop dat ik het allemaal goed heb.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    en alle 3 een meisje

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ja, zo ziet het er hier ook uit.

11. Niet meer actief

nog een meid?? Nou gezellig haha.. we zijn benieuwd. Ik ben nu 1 dag overtijd, morgen ga ik testen. Ik ben stikmoe, en lars vind dat er genoeg signalen zijn..haha..incl boobs.

Verder heeft as de BMR gehad, pff.. zielig hoor, als die kleintjes een prik krijgen, maar gelukkig is het weer snel voorbij. Ze deed het goed en de arts vond haar stevig geworden. Ze weegt nu 9840 gram (is in iets meer dan 2 mnd 1400 gram aangekomen) en was nu 75,5 cm lang, dus 3 cm gegroeid.

Ze doet het goed en natuurlijk was ze weer vlot bla bla bla...

12. Niet meer actief

ow....whaha.. ik ben 2 dgn overtijd..hmm..

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik moet ff gillen hoor: IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    Deboor, zou het? Ik ben morgen online hoor, ga je wel vroeg testen, want 's middags heb ik visite van het nichtje van Giulian en zn aankomende zusje (haha grapje). Mocht je nu zwanger zijn, dan pies ik wel in mn broek hoor en dan ben ik genoodzaakt Elmar te vertellen dat ik zwanger ga worden in augustus, hahaha.

Sjee alweer bijna 10 kilo, die kleine! Goed zeg! Giulian is nu over de 9 kilo heen (met 50 gram) en ziet er nu ook een stuk gezonder uit inmiddels.

14. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Wow, spannend Deborah! Mann, krijg je daar niet weer de kriebels van?

Susanne helpt Bepanthen niet? Dat vind ik altijd het prettigst.

Inky hoever vantevoren kan je pendelen?
    Werkt dat ook voor over een jaar ofzo?

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, daarom was ik ook eigenlijk benieuwd, Aman. Het nieuws dat het eerder komt vind ik wel heel grappig, want mij is eerder verteld door iemand dat de tijd die wij in gedachten hebben dat het volgende kindje zich aandient door 2 gedeeld moet worden. Dus denken wij over 2 jaar, dan zou het over 1 jaar al zo zijn. En vooralsnog denken we (voornamelijk) over 1 jaar, dus dan zou augustus akelig goed overeenkomen, hihi.

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    geen idee aman, ik probeerde of het mij lukte en alle vragen waarop ik het antwoord wist die deed hij goed maar ja je moet er maar in geloven.

Ik vroeg bij ons steeds met het jaartal erbij dus bij Minni zei die augustus en toen stelde ik de vraag nogmaals maar met 2006 erbij en toen zei hij ja, voor de zekerheid nog met 2007 gevraagd maar dat was nee.

Maar goed hou je er niet teveel aan vast. Als de bevalling van mijn vriendin voor 24 uur vandaag begint en deboor blijkt morgen zwanger te zijn dan ga ik er in geloven haha

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Bloem nog steeds niet bevallen?

18. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Nou, ben heel benieuwd!

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaaaa spannend!!!!!
    Morgen testen Deboor... hihi ik ben morgenochtend even weg.. maar hou je in de gaten of je online komt.. hihi ik wil wel eens weten of Lars wederom raak geschoten heeft!!!!

@ Aman, geen idee heb ik nog niet geprobeert.. maar dat van die Daktarin spreekt me ook erg aan.. Dus ik ben even aan het bekijken wat ik ga proberen als de zinkzalf ook niet werk.

Inky: Als je voor mij pendelt.. komt er dan ook een zoon uit???
    kan je dan meteen vragen of hij op tijd komt of later??? hihihihihihi

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Whahaha Bloem is aan het bevallen!!!

Ik heb me op zenz onder een andere naam moeten aanmelden omdat na heel veel heen en weer gemail ik nog niks wijzer werd. Nu maar hopen dat de berichtjes blijven staan.

Deel Deze Pagina