Heel veel plezier meiden! Ik ga (als het goed is) 2 juni naar de toppers in de Arena.... lachen, ik hou helemaal niet van die 3, maar een leuk feestje vind ik wel lachen... Mijn zus is vorig jaar geweest en die vond het geweldig, terwijl die ook niet van die 3 houd.. Gaan we dus al op tijd weg, eerst ff lekker winkelen of wat...
Nancy wat een gave foto's! Elena, ik ga ook op 2 juni en kom langs Delft. Is het handig als ik je mee oppik? Hebben we eigenlijk een tijd in gedachten? Mijn schoonouders komen die dag ook terug van vakantie (Roeland haalt ze op van Schiphol) en blijven eten..zou handig zijn als ik dan met etenstijd terug ben om te koken
wen ja zou helemaal fantastisch zijn dan hoeft mijn man me niet te brengen die moet die dag als die kan rijden ook nog naar spakenburg op en neer...dus als het kan graag.. Nancy LEUKKKK...ben gek op de toppers..danielle van mij gaat ook 2 juni met haar vriend en schoonouders ze is vorig jaar ook geweest en vond het geweldig...
Poeh 8 afspraken op een dag Sabrina! Hoeveel dagen p/w werk je nu trouwens? Is dat kavel naast jullie huis nog te koop? Getver Minni een peesontsteking, lijkt me zeer pijnlijk. Leuk dat Deboor ook meegaat! Heb gisteren echt onwijs veel pijn aan mijn bekken gehad, bij elke stap sprongen de tranen in mijn ogen en ben ook erg aan het waggelen nu. Gelukkig morgen weer fysio.. Om nog even door te gaan met mijn klaagzang..ik heb al een paar dagen het gevoel alsof er een olifant op mijn borstkas zit, met name met liggen voel ik het drukken. Had ook onwijze kramp gisteren en vanochtend op mijn borstkas (maagzuur?). Verder een zeurende en af en toe stekende pijn in mijn rechterzij vlak onder mijn ribben en ik houd veel vocht vast terwijl ik me suf drink aan water. Ook mijn vingers en armen zijn gezwollen en krijg het niet uitgeplast. Ben geloof ik in een week tijd 2 kg aangekomen.. Voel me zo'n zeur als ik daarvoor de vk moet bellen want ze hebben geen spreekuur vandaag.. Wat denken jullie?
ja autostoel heb ik voor eva..maar als het teveel moet je het wel even zeggen he want anders neem ik de trein wel... zou toch gewoon even de vk bellen wen en vragen wat dat kan zijn.. leukkk deboor ook mee gezellig...
Nee joh doe niet zo gek! Kleine moeite om je mee op te pikken en auto is groot genoeg Nemen jullie eigenlijk een buggy mee of gewonen wandelwagen? Ik denk dat ik de Bugaboo meeneem omdat ik die confortabeler vind voor Lotte. Of hebben ze bij Blijdorp speciale karretjes?
neem wel gewoon de buggy mee..eva zal af en toe ook wel willen lopen..en hij neemt niet zoveel ruimte in...
Hoe deden we dat de vorige keer, Monique? Ik denk dat ik gewoon de buggy meeneem. Hoop wel dat t prachtig weer is. Sjee, spierpijn hier! Heb de ha gebeld voor mn knobbeltje en mn hand. Morgen n afspraak. Zo lachen: ik kwam vanochtend beneden: laptop aan. Ik kijken of ik mail had en ik zie dat hallmark een bericht geeft: mandy heeft n kaart verzonden en nog 1 met: een a-card voor Mandy. Ik d8: jee die Elmar. Zou ie n kaartje hebben verzonden?Wat lief en ontroerd nam ik Giul op schoot om dat kaartje te bekijken. Ik d8 al wel: dat kaartje komt me bekend voor. Toen zag ik de tekst: de termijn voor de bouwvergunning verloopt vandaag. Ik heb die zelf destijds naar ons gestuurd om ons te herinneren. Jammer hoor, hihihi, maar n kaartje van mezelf kan dus ook verrassend zijn.
hahahahaha vind het wel een grap hoor minnie..ga je daar helemaal hoopvol zitten is het een kaartje van jezelf..nou ja verrassend is het zeker. toch maar even naar laten kijken naar dat knobbeltje? wel verstandig denk ik..
Vorige keer had ik Isa nog in de maxi cosie.....ik denk nu eigenlijk aan de buggy....Isa wil ook zelf lopen....we hebben een zapp......of de easy walker.....loopt heerlijk Hoe laat gaan we afspreken! O ja ik heb Elvira ook meegevraagd....woont erin de buurt.
Wen heb je even pm gestuurd met adres... zo net even bij Leen bakker 2 bedtafeltjes gehaald..heel leuk..hadden geen nachtkastjes meer sinds we dat waterbed hebben...erg onhandig hoor...en nu waren ze afgeprijsd voor 15 euro p/st..en ze staan echt heel gaaf...
Monique weet nog niet hoelaat we afspreken heb er geen idee van...maar ik hoor het wel...hoop dat we mooi weer hebben...
K*T.........mijn vriendin haar zoontje moet met spoed naar het ziekenhuis.....waarschijnlijk een samonela bacterie. Heel vervelend maar nu begint Isa ook hele rare luiers te krijgen.....ze heeft dit jochie gisteren en vanmorgen nog gezien.......
oh bah Monique hoop toch echt niet dat Isa daar nu ook last van heeft hoor..hou het goed in de gaten alsjeblieft..sterkte..
bedenk me nu dat een salmonella komt door iets wat je eet en niet goed gaar is..als Isa dat niet heeft gedaan loopt ze denk ik geen gevaar...
Dat denk ik dus ook.........ik zie waarschijnlijk spoken......en ze eet en drinkt en heeft nog niet gespuugd.
nou meid dan denk ik dat het meevalt maar ja je schrikt evengoed kan me daar heel wat bij voorstellen hoor.. pffff ga eva zo achter het behang plakken geloof ik....vermoeidheid begint nu toe te slaan bij d'r...ze ligt er straks vroeg in...eten staat op dus straks eten in bad en hup naar bed en hopen dat ze een keer slaapt vannacht...
Elena, bedankt voor je pb! Monique..jeeh da's weer even schrikken voor je. Gelukkig is salmonella niet besmettelijk en alleen te krijgen door iets wat je hebt gegeten.. Haha Minni wat een actie met dat kaartje!