meiden ik ga hier afsluiten..ga mijn kind in bad doen...verhaaltje voorlezen en eens kijken of ze wil gaan slapen...ze is bekaf...zie jullie morgen weer..
Lekker op tijd Elena.........hahahahaha Duurt hier nog wel eventjes.......Mijn vriendin heeft een uur geleden een kind hier gedumpt met koffer en al......tja en daar sta je dan. Natuurlijk help je elkaar in nood. Ik moet morgen dus wel WERKEN.....Kim en Isa gaan straks naar oma en dat vriendinnetje mag ook komen logeren de rest van de week ben ik vrij. Film gaat niet door.....beetje lullig om naar de film te gaan als je vriendin haar zoontje in het ziekenhuis ligt.....misschien dat ik straks even richting Alkmaar rij....... Wij gaan eten
Er is n variant (tropische variant, dus die loop je niet op in NL) waarbij mensen besmettelijk zijn. Maar dan begint het ook met besmet voedsel. In Turkije is in 1999 de laatste uitbraak geweest waarbij reizigers een aangifte plicht hadden als ze deze vorm van salmonella hadden gehad. (tja wat heb ik weer n info, he) Maar dat terzijde, want dat zal niet in dit geval zijn. Was ff stoerdoenerij/betwererij van mij. Arm jochie. t Is toch dat ventje wat in juli (ofzo) 2 wordt? Ik vind het n leuk jongetje om te zien. Wens je vriendin maar sterkte van ons.
zo dan moest meteeen weer bijlezen. Hier een lekker dagje gehad. Heb de kids al vroeg bij oma afgezet en om 10 uur was ik in de stad. Stond alsnog op de 5e etage pfff. Maar goed ik heb voor ons allen een nieuwe set kleren aangeschaft. Voor NIels een Winny the Pooh setje alla Golf style hihi. Voor Lars ene echte stoere jeans met een casual shirt erop, voor mezelf ene legergroene rok met topje of shirt (hangt van het weer af) voor Remon een casual shirt. verder nog sokken voor Lars en slingers enz. Heb bij de v&d een broodje gegeten dat vond ik zo raar om daar alleen te zitten en te eten. Normaal zit ik er met vriendinnen. Maar ja ik moest om 12 uur echt wel wat eten. Daarna naar mijn moeder om nog wat te kletsen en nog even snel boodshapjes gedaan zonder de kinderen. Een Bob de Bouwer en een Sesamstraattaart voor zaterdag. Net Lars in bad en bed gedaan en als NIels strakkies wakker wordt gaat die in bad. ONdertussen heb ik lekker ene wijntje en een bakje knoflookolijven naast me staan. @wen wat rot van je bekken. Ik denk dat ik nooit meer vergeet hoe die pijn voelt. Gisteren na het steppen voelde ik het ook weer. Zo'n pijn! Ik voel met je mee hoor. Ik hoop wel dat jullie zaterdag komen. Zou het superleuk vinden als je ook eens naar ons huisje komt kijken. @monique, Elvira is hier destijds niet zo gezellig weggegaan. Ik weet wel dat ze niet zo positief was over mij en deboor. Ik hoop dat ze dat dan wel vergeten is ik wil wel dat het een gezellige dag is. Ik neem trouwens de buggy mee. Aangezien Lars 's middags altijd 2 a 3 uur slaapt en niet van . lopen houdt wil ik dat ie lekker comfortabel zit. En ik vind de buggy ook lekkerder lopen.
Zo lekker geshopt Inky Lekker he die verwennerij.. Ik vind het ook wel eens raar om ergens alleen te lunchen, maar wie trek heeft moet eten en in je eentje is ook wel lekker rustig. Tuurlijk komen we zaterdag! Ik rijd hier denk ik rond 12 weg zodat Lotte in de auto kan slapen en ben er dan zo rond half 2, is dat goed? Gisteren een lekkere blunder..had Lotte in bad gedaan en dacht haar nog even af te spoelen met de kinderdouchekop..begint ze ineens te gillen en te huilen. Ik dacht nog stel je niet aan maar bleek het water ijskoud te zijn
agossie wat sneu. Hier ook gillen en krijsen maar dan omdat het water over zijn hoofd komt haha. Gezellig dat je komt! Kijk maar hoor hoe laat je komt we zijn gewoon thuis. YESYESYES NIels heeft tot 6:30 geslapen. Vanaf 22:30. Echt heerlijk zeg. Ik was wel ff om 4 uur wakker maar heb daarna weer lekker geslapen. Hopelijk was het geen foutje van hem. Remon had graag meegewilt naar Blijdorp maar nu de mannen niet meegaan wil hij ook niet haha. Het leek hem wel gezellig. Vanmiddag met Niels naar CB en dadelijk lekker met Lars naar buiten. Genieten van het mooie weer.
hier zouden we t verschil niet merken, Giul brult alleen al van t water over zn koppie en t spatten. En daar hebben we dan zolang babyzwemmen mee gedaan. haha, die Remon. Dan komt ie toch mee? Wat kan m gebeuren? (als Bokito weg is) We zouden m alleen maar teveel kunnen verwennen, die enige man die t wel aandurft. Jammer dat Elvira niet mee wil. Ik mag haar graag. Lekker Inky ff verwennen. Ik had n tijdje terug eindelijk weer es n boodschapje zonder Giul. Gewoon supermarkt boodschappen en ik miste mn kind. Ik liep gewoon te lullen in t karretje, wat ik altijd doe met Giulian erbij en nu keken mensen me heel raar aan, tot ik besefte wat ik nou eigenlijk aan t doen was. (haha echt onwijs voor lul, ik deed t gewoon uit gewoonte) Vandaag Giulian voor t eerst sinds begin december (geloof ik) n dagje bij opa en oma. En wat gaat mama doen? Ik denk n slapie. Giul was vannacht weer aan t nachtbraken. Ik was zo wakker en zo stijf van de spierpijn, dat ik zelf ook 1,5 uur wakker heb gelegen nadat hij alweer in slaap was gevallen. Gisteravond had ik besloten om optijd naar bed te gaan, maar toen kwamen de buren ff langs. Dat was zo gezellig, dat het half 12 was voor ik er erg in had. Het voelt niet als buren, maar eerder als familie. We kunnen lekker onszelf zijn en ze doen en pakken maar in ons huis. Echt lekker gemakkelijk en t voelt niet brutaal ofzo. Echt grappig.
zo ben ik ook nog even..pff weer een brakke nacht met Eva..ze sliep wel heel snel gisteravond maar om half 12 was het weer bal..krijsen gillen hoesten en jaaa hoooooor....alles weer ondergespuugd..jees kon ik heel de boel weer verschonen en dan die haren gatverdarrie...soms zou ik het dan wel eens helemaal kort willen knippen...wat een smerigheid...nou ja ze is gelukkig verder niet echt ziek...het is gewoon een flinke verkoudheid en door dat hoesten begint ze te spugen..bah....nu rent en vliegt ze weer door de kamer..net nog maar een keer in bad gezet...en haren gewassen..feeesttttt (niet)...stonk nog steeds...nu ruikt het weer zwitsal fris...vandaag gelijk weer een berg was.. heb alles gelezen meiden maar moet het nog een keer doen geloof ik want ben de helft alweer kwijt.. verheug me wel op 2 juni heb er helemaal zin in...L zei ook je gaat je gang maar als ik uit het gips ben rijd ik naar spakenburg even naar mijn vader..ja is die ook al 10 weken niet geweest...en ja mag die niet uit het gips morgen gaat die studeren ...nou doet die er zowieso niet moeilijk over als ik weg wil dus dat scheelt..
hoi allemaal! Vanmorgen even met Tim alleen de stad in geweest (sittard) Heerlijk gewandeld en nog even bij H&M binnengeweest. Daar was het onzettend druk en ik was al aan de late kant.. kom ik weer bij de auto.. boete voor parkeren. De parkeertijd was al voorbij.. potverdorie 50 euro! Ik was 10 minuten te laat. Nu ben ik het ermee eens dat ik een boete gekregen heb.. maar dat bedrag is wel belachelijk hoog!
Oei, dat bedrag staat me ook erg bij nog. Heb ik in december opgelopen... Balen zeg. Ik ben om half 10 gaan sporten, om 11 uur afspraak met de ha. En daarna gaan winkelen en om 3 uur was ik pas weer thuis. In de tussentijd lag de wctrainer te weken in een chloorbad en die staat nu klaar in t toilet. De ha vond mn knobbeltje niet spannend, nou ik ook niet dus mooi. Ik heb carpaal tunnel syndroom aan mn hand. Nu eerst proberen te temperen met ontstekingsremmers, anders een prik en als dat ook niet werkt naar de neuroloog. Ik hoop voorlopig op de pillen. Jouw moeder heeft dat toch ook, Elena? Hoe ist met haar? Volgende week haalt ie n aantal moedervlekken weg en dan ben ik weer "mooi". Ik heb zulke spierpijn, dat wil je niet weten! Auwieee! Ik heb ook onwijs leuke kleren gekocht. Moet nog ff kijken of t past bij wat ik maandag gekocht heb. Ik heb voor Elmar de zeeman leeg gekocht, voor mezelf nog es zo'n winkel en daarna de bristol. Ik ben geloof ik, van mn geloof afgevallen, hahaha. Ik moest wel lachen, want ik heb nu voor mezelf 3 broeken, 1 rok, 1 blouse en een giletje gekocht voor de prijs van wat ik normaal aan 1 broek uitgeef. De pasvorm is dan ook wel twijfelachtig (van mn linnenbroek en rok), maar toch erg leuk!
hihih ik koop daar dus nooit kleren voor mezelf mede door idd de pasvorm maar ook de kwaliteit ik vind dat je het aan de kleren ziet, bij de kinderkleren niet maar bij de volwassenen haal ik ze er zo tussenuit. Nou vandaag een drukke dag gehad. gups belde om naar ene speeltuin in Gilze te gaan. Daar aangekomen kids uitgelaaienen in kinderwagen gedaan, komen we binnen krijgen we te horen dat ze gesloten zijn ivm een schoolreisje G*DV*RD*MM* zet dat dan op je site! Konden we weer een end terug. Besloten we om naar Joepie te gaan............ je raadt het al DICHT. Nou ja zeg. Toen maar naar een kinderboerderij vlak bij mij thuis gereden en inmiddels hadden we enorme honger. Dus wij snel zitten en bestellen, komt die vrouw, "we hebben een vervelende mededeling" ja hoor Frietpan in het sop dus geen friet, Nou ja aan de tosties dan maar en een knakworst voor de kids. Ik heb Lars nog lelijk verminkt doordat ik zo op Astrid aan het letten was en niet op hem hihi. Hij kreeg de schommel tegen zijn lip en die is nu vervaarlijk dik. En Astrid is een echte waaghals. Die ging als een apie aan de rekstokken hangen waar grotere kinderen al zwaaiend daaraan naar de overkant kunnen. Mensenlief mijn hart zat in mijn keel toen ze daar hing. Toen ik terugkwam Niels een fles gegeven en daarna meteen door naar cb. Niels heeft prikken gehad en is goedgekeurd. Hij is nu 60 cm en 5400 gram. Nu liggen mijn knullies lekker op bed te slapen. Straks Niels wakker maken om te douchen en dan een fles en hopelijk slaapt hij dan weer door vannacht. @mandy, bedankt voor je kadootje. Als je het niet erg vind geef ik die stickers pas als ie 9 is. Ik ben principieel tegen die agressieve stripfiguren haha. Maar hij vond de kaart toch veeeeeel interessanter. @ suus, balen zeg van die bekeuring! Ik vind 50 euros ook een hoop geld hoor. Zou de kinderbijslag binnen zijn dat het zo druk was? @elena die Eva van jouw heeft het ook vaak te pakken zeg. Lastig hoor om steeds te moeten badderen en verschonen in de nacht. Ik ga duimen voor je dat je hub morgen uit het gips mag!
Hier een lange dag.......gewerkt tot 16.00 en daarna de kids halen. Het zoontje van mijn vriendin mocht gisteravond laat naar huis. Het was niet ernstig genoeg. Hij schijnt buikgriep te hebben. Gisteren avond laat nog even bij haar langs gegaan. Om 16.00 haar dochter thusgebracht. Thuisgekomen bedacht ik in ene dat we nog eten hadden moeten halen......gebakken ei op brood kan ook wel voor en keer. Isa ligt al in bed.....Kim is op de DS een spelletje doen en Marco het gras maaien. Ik ga zo douchen en duik erop tijd in....... Druk weekend. Zaterdag naar de zwarte markt en zondag een verjaardag en maandag een vroege dienst....... Elena....beterschap met je meisje.........
Wij hebben de kado`s voor Isa besteld......handig dat online winkelen. Ze krijgt een driewieler ( een echte meiden driewieler ) en een zandtafel.....we waren van de week bij vrienden en ze vond hem geweldig....... Alleen nog een taart bestellen en de uitnodigingen de deur uit......
Hee joh, dat zie je verkeerd. Die agressieve stripfiguren zijn tekenhelden! Superman en spiderman, geloof ik. Mn buurjochies zijn er helemaal mesjokke van. hahha, ja leuk he die kaart. Ik d8: vroeg op de post en hopen dat ie aankomt voordat Lars 3 wordt. Maar deze kwam dus wel in no-time aan. Lekker daggie uit, Inky. Jullie hebben je iig wel vermaakt, hihi opzoek naar t volgende evennement in de hoop dat die niet gesloten is. Vandaag n kado aangekomen van Bart Smit (van opa en oma). Moeten we ff n papiertje omheen doen, want oma was vergeten aan te geven dat t ingepakt moest worden. KLeine moeite. No problem. Die kleding die ik gekocht heb ziet er wel mooi uit. Een hele mooie getailleerde linnen blouse. Echt super mooi. Alleen de witte linnen broek, daar zou ik normaal gesproken omheen gekeken hebben, maar hij zit goddelijk en een linnen broek daar doe ik toch maar 1 zomer mee. En ik koop dus elke zomer weer n nieuwe van rond de 80 en vorig jaar heeft ie augustus niet eens gehaald (in 2005 ook trouwens), want ze gaan altijd scheuren op den duur. Dan vond ik dit wel n goed idee nu. De rok is lekker losjes zoals ik m draag, 2 maten te groot. Want in de juiste maat was de vorm gewoon niet oké en nu hangt ie echt op mn heupen en is ie erg leuk. (zeker met die linnen blouse) Ik heb vanavond mn kleren aan Elmar geshowd en hij vond het ook leuk. Zondag loop ik er leuk bij! (ik wil nog n grote kralen ketting kopen morgen)
nou dat klinkt goed minni ik zal ook eens gaan kijken. Ze zullen alleen niet mijn maat hebben haha. Pff moet echt ff doorbijten met lijnen want het lukt me nog niet echt. Na Lars zijn verjaardag dan maar. Zo NIels heeft weer lekker tot half 7 geslapen. Om 4 uur lag ie wat te miepen maar hij is daarna verder gaan slapen. Gisterenavond heb ik lekker met hem gedouched. Ik moest hem wakker maken maar hij sliep gewoon door onder de douche en daarna bij het masseren ook. Hij is zo tevreden nu echt genieten! Vanmiddag weer naar de osteopaat, ik denk de laatste keer. Lars zit nu op zijn potje voor de tv hopelijk doet hij er ook wat in, dat zou mooi zijn anders wachten we weer. Hij wilde zelf op het potje. @monique, leuke kadootjes. Wij geven ook een driewieler. Die krengen zijn nog duur zeg, maar goed we hebben er nu een die lang meekan. Ik moet morgen zelf maar de taarten ophalen. Is nl nog 40 euro na de aanbetaling van 15 euro. Remon zou flippen als hij de taarten op moest halen en dan afrekenen.
Haha Ink dat moet wel hele lekkere taart zijn dan! Driewielers zijn geweldig, voor Lotte hebben we een tijd terug al een Pukie gekocht (zoeentje als Astrid ook heeft). Vind ze fantastisch om op te rijden.. Jeeh Minni jij ook al zo lekker geshopt..ben benieuwd naar het resultaat zondag! Ik ben ook nog op zoek naar een houten ketting maar kan er geen vinden (tenminste niet bij ons in het dorp). Wat is een zandtafel Monique? Belachelijk die 50 euro boete! Ik zou er bezwaar tegen indienen, niet geschoten is altijd mis. Zo ben ik tijdens mijn zwangerschap van Lotte een keer vergeten mijn parkeerkaart (werkte toen nog in Den Haag) achter de voorruit te leggen, ook een boete. Die is toen geloof ik wel ingetrokken.. Agos die Eva blijft ook bezig zeg, veel beterschap! Nou de fysio heeft gisteren mijn bekken maar weer rechtgezet, dit begint een wekelijks fenomeen te worden. Zij zet hem recht en ik weer scheef Ik moet beter stabiliseren, alleen lukt me dat niet altijd. Ergens wel logisch want al je pijn voelt stop je wel met wat je doet, maar ik zou door de pijn heen moeten omdat ik het anders erger voor mezelf maak..Moet nu ook weer een Erasmus band gaan dragen en ze vindt het raadzaam dat ik alleen nog maar de ochtenden blijf werken ipv 4 hele dagen per week. Maar is zien wat mijn werkgever daar van vindt. Vandaag werk ik tot half 1, wil daarna nog even in een naastgelegen dorp naar de Miss Etam en dan moet ik om 3 uur bij de kapper zijn voor knipbeurt en een kleurtje, ik begin nl. weer op een grijze duif te lijken. Gisteren heb ik het Bobike achterzitje opgehaald en Roeland heeft hem vakkundig op mijn fiets gemonteerd, was nog een kl*te karwei volgens hem
Inky........die driewielers zijn echt duur. Maar we hebben niet zo`n hele dure gekocht. Isa is hier de laatste.De zandtafel komt bij Baby kids vandaan.......een zandbak is hier geen optie en de zandtafel lijkt me geweldig en vooral omdat Isa daar van de week ook zo leuk mee heeft gespeeld. En in de winter kan ik hem in de bijkeuken zetten. Taarten zijn echt duur........gelijk heb je dat je ze zelf ga op halen. Hier is Isa al even wakker en ligt Kim uit te slapen........hahahahaha