minnie...oh ja vergeten..mijn moeder had dat ook en is geopereerd...is nu helemaal over...alleen moet haar andere hand nog gedaan worden want daar heeft ze ook in ...maar het helpt fantastisch...
Nou ik ga mijn laptoppie weer afsluiten en op weg naar huis. Heb om 13.20 u een afspraak bij de HA. Weet niet of ik het al heb geschreven maar mijn fysio adviseert om minder te gaan werken..omdat dit medisch bevestigd moet worden ga ik ff bij de HA langs..es kijken wat daar wordt gezegd.
wen succes bij de ha...en hopelijk kan je straks weer minder gaan werken...zou wel lekker zijn...! hahaha ja dat weet ik maar dan zegt die...kan je net zo goed in de keuken gaan staan...pffff..
Hier draait de wasmachine op volle toeren.........sinds zaterdag was deze stuk........ Heb net samen met mijn vriendin de herfstvakantie geboekt......hahahahahaha......Marco een sms gestuurd dat hij dan vrij moet nemen........ Nancy meid dat is echt balen.......wanneer moet je nu? Elena toch goede berichten.
ja ben zo blij dat ie uit dat gips is...heerlijk..en hij ook mag er alles weer mee tot aan de pijngrens...maar goed daar is de fysio ook voor...maar geen gemopper meer dat zal een hoop schelen...en als het nog een schat is gaat ie eindelijk graszoden in de tuin leggen hahahahaha...wil het echt afhebben voor Eva haar verjaardag...
shit he nancy, tegelijk gepost zie ik. Ik heb je dericht helemaal niet gezien maar ja dat is niet makkelijk als je tegelijk post. Wat een rotsituatie zeg. Een omleiding moeten ze zeker beter aangeven, belachelijk zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens heen ga waar ik de weg niet ken zonder tomtom wat dat betreft ben ik een schijtert haha. Die kosten zullen toch niet voor jouw zijn? Als je ziek was hadden ze ook gewoon voor je moeten betalen. Hè wen bij mij zette de fysio ook steeds mijn bekken goed maar de volgende dag was het al weer mis dus veel hielp dat niet. En onze bedrijfsarts was heeeeel meegaand, alles was mogelijk. Hopelijk doe je HA niet zo moelijk. Elena wat zeg dat je hub uit het gips is, heb jem eteen een paar handen erbij! En ik zou zeker met Eva naar de HA gaan als het zo blijft lars is er een ander kind door geworden. Nou meiden ik heb lekker een uurtje geslapen en de mannetjes liggen n nog dus ga nog ff in het zonntje ene boekje lezen voordat er ene wakker wordt.
ja ben zeker blij dat ie uit het gips is...hij werd er ook behoorlijk chagerijnig van...dus hij ook helemaal blij..ok is nog niet wat het wezen moet en krijgt nog fysio en aangepast schoeisel van de revalidatie arts maar verder mag die in principe alles weer.... ja word het ook zo zat iedere keer dat verkouden zijn en ze gaat ook iedere keer spugen als ze zo'n hoestbui krijgt...ze is verder niet ziek of zo geen koorts niets maar ja ze heeft er wel last van..
Ook grappig: vorige week waren we bij vrienden in de tuin. Lotte paar keer gevallen en die begint te huilen. Iedereen denkt dat ze pijn heeft...de werkelijkheid is dat ze vieze handjes heeft Ze huilt dan met zo'n mieperig stemmetje...mama bah sies, handjes soonmaken![/quote]whaahahahaa! ja dat hebben wij dus ook. En ook "sies!"
Zo.....de boodschappen zijn weer binnen.....4wassen weg gewerkt en de laatste is net klaar........snel nog even wat buiten hangen. Ik hoop dat het droog blijft ik wil nog even met Kim en Isa naar de koopavond....geld is weer binnen.....GOEIE MAAND DIE MAAND MEI.........hahahahaha
hahahahaha ja Monique altijd een lekkere maand die mei maand...hier gaat weer een smak geld in het huis zitten en onze vakantie volgende maand...maar het is toch wel lekker hoor zo'n maand... Eva heeft geen moeite met vieze handen...vieze voeten vieze kleren en vieze haren...hoe viezer hoe liever....heb hier iedere dag een smeerpoets aan het eind van de dag die direct in bad kan...hele emmers zand kiept ze in d'r haren...zij vind het geweldig ik een stuk minder moet ik zeggen..
nou meiden ga hier eens aan het eten beginnen...meld me morgen weer even..hoop dat we ook nog aan de tuin gaan werken morgen..als ik jullie niet meer spreek heel fijn weekend en minnie hele fijne verjaardag zondag met Guilian...
Dankje Elena. Jeetje Nancy, ik zou ook minstens zo over de zeik zijn. (om dat soort uitbarstingen sta ik bekend) Wat onwijs kut zeg, ik kan me er zelfs over opwinden nu ik t lees van jou. Ik heb lekker lasagne in de oven staan met broccoli. Een zeurend kind in de gang (zelf gedaan) en het zonnetje is weg en t wordt al kouder. Ik blijf echt hopen dat t weer niet zo slecht is zondag. t Zou wel slecht uitkomen, hoor. Ben doodmoe. Weer n slechte nacht gehad en dat gaat zich wreken. Met Giul naar de kapper geweest. Wauw wat ziet ie er stoer uit, joh!
Zo ben ik ook weer. Toen ik wegging van mijn werk kreeg ik me toch een jankbui..heb in de auto maar mijn zonnebril opgezet vanwege de zwarte strepen op mijn gezicht. Voor ik bij de HA naar binnen ging snel mijn tranen gedroogd en make-up bijgewerkt, afgezien van rood puntje op mijn neus zag je niets aan me. Bij HA aangegeven wat de fysio had gezegd en op de eoa manier kwamen toch die verd*mde tranen weer. Gelukkig heb ik een schat van een HA (zelf ook zwanger) en ze wil dat ik gezien de mate van bekkenklachten + beetje burnout helemaal stop met werken. Ben er nu alweer als de dood voor hoe mijn werkgever gaat reageren..ik had hem voorbereid op 50% minder werken en nu kom ik dus helemaal niet meer. Had om 15 uur afspraak bij de kapper, ben voor die tijd op een terrasje gaan zitten met een boek en heb een overheerlijke clubsandwich op. Daarna 2 uur verwennerij bij de kaper en ik zie er weer enigszins acceptabel uit.. Zo nog even wat boodschappen halen en dan aan het eten beginnen..
dit vele schrijven valt niet meer bij te houden...heb er 2 uur over gedaan....moet er wel bij melden dat Daphne en Laura ook voor vertraging zorgden. Zo vrijdag morgen zijn ze altijd wat lastig. Ze hebben dan 3 creche dagen achter de rug en zijn dan en beetje mamahangerig. Ik moet ze dan echt bezig houden. Zo hebben we buiten gefietst, mooi schilderijen geverfd voor hun nichtjes en we hebben samen de was uitgezocht. (dat is eigenlijk het enige wat ik huishoudelijk doe, omdat ik nogal een zeikerd ben met evt. verkleuringen. Wit moet hier echt wit zijn..hihi) Ondertussen ben ik weer bij gekomen van de bonaire trip. Heb gisteren alles uitgewerkt en kan dus nu rustig aan mijn weekend beginne. Jammer dat ik morgen (grrr...) ook nog een klant afspraak heb....daar kon ik echt niet onderuit, want in principe werk ik niet op za en zo. Jeetje Nancy...ik kan met die machteloze woede van jou helemaal voorstellen. Zoiets maakt mij razend!. Gelukkig ken ik hier op Curacao zowat iedere straat en heb ik op andere eilanden een chauffeur zodat ik geen kostbare tijd verlies...(tomtom kennen we hier nog niet) ga je nu het examen overdoen? Minni: jeetje ik heb nog nooit gehoord van die tunnel toestand....klnkt wel lastig, ik hoop dat die pillen zijn werk doen. Ook ik ben afgelopen maandag naar de HA geweest. Ik had na mijn longontsteking een beetje last van kriebelige luchtwegen en ogen. dat ging steeds beter, maar afgelopen week werd het weer erger. Blijkbaar ben ik toch ineens voor stof etc allergisch. Nu heb ik een spray, pillen en inhaler en gaat het weer stukken beter. Ik krijg weer lucht... nu maar hopen dat het voor iedereen een mooi weekend wordt. Mijn broer en gezin vermaken zich opperbest. Zijn lekker actief. Helaas gisteren een aanrijding. Gelukkig alleen maar blik (plastic) schade. het was zijn schuld niet. Hij belde mij...en na tig ongelukken al dan niet mijn fout ben ik aardig los op het correct afwikkelen van dit soort zaken. Broer in paniek, wnat hij had zijn rijbewijs op zijn hotelkamer liggen...hihi...ik als kleine zus wreef over zijn schouder en zei: laat het maar aan mij over...'t komt allemaal goed.....Geinig om zo eens je grote broer van dienst te kunnen zijn..hihi. Wen: ja hoor de kavel naast ons staat nog steeds leeg. Maar zo lang de ander kopers niet getekend hebben mag je ook mijn huis kopen hoor...hihihi. Wat zei je HA eigenlijk? mAg je minder werken nu? Is ook wel nodig met al die sollicitaties! Spannend hoor! Monique: shop ze! hier is maand juni een hele goeie maand Elena: lekker hoor ...laat dat gras maar komen! Ruikt altijd zo lekker...
Nou dat shoppen is gelukt........voor mezelf een driekwart wiite jeans ( of dat handig is met Isa!) en een shirtje erop......en een luchtje van naomie ........nieuwe lingerie en de meiden getrakteerd op een ijsje......bij intertoys het kadootje voor Giul gehaald......had het appart laten leggen.......en toen naar huis. Bij thuiskomst eerst Isa haar jas in de Machine gedaan omdat daar zoveel ijs opzat......en nu gaan ze in bad en naar bed....... Marco verwacht ik voorlopig nog niet thuis.....die hangt in de sportschool. Als de kids op bed liggen ga ik eerst een mijn lieve vriendin mailen..........die is weer terug van vakantie. Inky veel plezier met Lars zijn verjaardag.........en voor de rest allemaal een prettige pinksterdagen.......
Ik lees zo wel bij, maar ik moet ff 1 ding kwijt. Als de buren ruzie hebben, dan kunnen we t hier woordelijk verstaan, omdat ze zo hard brullen en de ramen en deuren niet dicht doen. Ik ga nog ff meegenieten .
Geweldig Minni......vind ik nou ook echt lachen zoiets......onze overburen ( achtertuin ) kunnen dat ook zo goed.....vooral nu het zomer wordt en de deuren open staan kan je woordelijk alles verstaan..... Ik heb net samen met de meiden gedoucht en het ging perfect. Alle was in de kast gedaan en er ligt een klein hoopje strijkwerk....ligt er morgen ook nog wel.
hmmm, nu ben ik ineens rete nieuwsgierig! Wat zal t zijn? Wat zal t zijn? Goh Inky het klinkt alsof het morgen nog geen vreselijk weer zal zijn. Ik duim voor jullie, hoor. Het is hoe dan ook het fijnst om mooi weer te hebben met n verjaardag, ff feestelijker. Jeetje Wendy, denk je goed om jezelf? Wat kan jou je baas nou schelen, ze liggen notabene voor je in de rij. Ff zonder gekheid. Ik snap dat je t naar vindt om dit voor te leggen, maar het is niet voor niks. Ik ken geen huisarts die zomaar zegt je werk neer te leggen. Sterkte. Ik heb hier n berg was liggen om te vouwen en heb nog 1 was te wassen en 1 te drogen. Daarna mn huis nog ff laten blinken, maar daar heb ik morgen ook voor. Elmar ligt vanaf 7 uur te maffen. Moe zeker. Hij zou es huismoeder moeten zijn voor n week, dan leert ie pas wat werken is. Mij hoor je niet klagen, want als hij lekker uitgerust is, kan hij vannacht met Giulian klooien, hihi. Heb ik n goeie nacht. Morgen moet Elmar werken bij Elmar zn ouders in de buurt. Hij neemt Giulian mee naar zn ouders en dan doe ik de boodschappen en ik neem het er maar ff van. Ik wil nog n ketting voor mezelf en miss leuke kleren voor Giul. Hier ook mei. Inmiddels heb ik de deur dicht gedaan. Ik kwam erachter dat ze zelf ook niet meer wisten waar de ruzie over ging. Maar het werd nu een principe kwestie bladiebladieblablabla. Hahaha. Hoezo principe? Ze weten niet waar t over gaat! De honden van de buren staan nu te janken, dus ik denk dat ze uit de huiskamer zijn gegaan en boven verder vechten. Ze hebben 3 zoons en die hebben allemaal dezelfde stem als paps en dan weet ik vaak niet wie die moeder nou zo verrot scheldt. Vandaag denk ik paps. Meestal zijn het de zonen. Als Giul dat ooit probeert, dan heeft ie n slechte aan mij. En in hun geval: ze zijn allemaal boven de 18. Geen respect, geen dak boven je hoofd, zou ik denken. Ik ben weer lekker een eind weg aan t tikken. Leuk he de oudere zus van je oudere broer spelen, Sabrina. Ik heb geen broer, maar n oudere zus. Heel soms dan... Jullie lopen ook allemaal de ha plat. Ik d8 al dat ik de enige was. Zo raar. Sinds ik Giul heb, weet ik wie mn ha is én komen we zo vaak, dat ie ons wel es op de koffie mag uitnodigen. (of wij hem natuurlijk)
Wen.... help! Ik moet de gutschein code intikken op de pagina waar je de tripp trapp stoel besteld hebt... maar wat is dat in hemelsnaam?
Minni: over HA: voor de kids paste ons medisch dossier op een 1/2 A4 tje....dus ik kwam daar gem. 1x per 2 jr....Sindsdien is het bezoek drastisch verhoogd. Ik ben er dit jr al 4 a 5 x geweest!