Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier neemt de assistente de foon al op: oh hallo mevrouw Minni, goedendag, wat kunnen we nu weer voor u betekenen? Ze hebben nr herkenning.

Natuurlijk niet echt zo. Grappie.

Mn naproxen voor mn hand werkt als n tierelier!
    Ik heb net mn oefeningen gedaan zoals ze moeten en waarschijnlijk gelijk mn pols weer over belast. Maar het doet (nog) geen heel erge pijn!

2. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen dames..

Inky voor ik het weer vergeet..jij natuurlijk ook een hele fijne verjaardag met Lars..

Sabrine..hmmm alleen de was doen..lijkt me heerlijk..hahahaha...

Monique..klinkt goed je inkopen zeg..ook wel eens lekker om gewoon iets voor jezelf te kopen hoor.

Minnie...fijn zulke buren..moet zeggen dat we daar hier geen last van hebben van ruziende buren dan..wel van een paar irritantie kids achter ons...hele dagen janken en gillen en krijsen en drammen en pa en ma die niet echt ingrijpen..rustig buiten zitten is er niet bij...

Wen...hallo jammer dan voor je werkgever hoor..eerst aan jezelf denken in dit geval..die huilbuien komen ook niet voor niets opzetten tenslotte..

Nancy hoe is het nu met je..beetje bijgekomen na gister...en hoop dat je je man wel even duidelijk hebt gemaakt dat die opmerking echt niet kon natuurlijk...

nou hier weer vroeg dag...half zeven..pff...maar wel een goede nacht gehad...Eva haar koutje is gelukkig alweer aan het afnemen..snotneuzen zijn aanzienlijk minder ze hoest nog wel wat maar het klinkt een stuk beter dan gister...
    ook mijn man was er vroeg uit..tot mijn grote verbazing..op zaterdag ligt die meestal tot kwart over negen in bed dan doen we boodschappen en gaat ie of aan het werk of studeren..maar ja blijkbaar is die zo blij dat ie weer mag autorijden dat hij al om half acht beneden was en naar kantoor ging....huh?...nou ja laat maar doen...hij riep nog we doen vanmiddag wel boodschappen..ja nou dan heb ik het al gedaan anders is alles op in de supermarkt hier..(is niet zo heel groot)...
    wat onze plannen verder zijn dit weekend ik heb geeeeeeeeeeen idee...vrees dat die weinig haast gaat maken met het gras...maar misschien vergis ik me...

ga hier eens even Eva onder een douche zetten bij me...aankleden en de boodschappen halen ...

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Niemand wakker?

Ik ga zo mn taarten ophalen. Snert weer hier, joh!
    Liever vandaag, dan morgen.

4. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    uhhh heel erg wakker hoor minnie hahahaha al om half zeven..had al wat neergeschreven hier....
    hier ook niet echt bijzonder fraai weer....hoop zeker dat het nog beter word hoor dit weekend...

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wij zijn ook net wakker..........Over een half uurtje Isa weg brengen en daarna met zijn 3en naar de zwarte markt.....heb er zijn in........

Inky heel veel plezier vandaag........

Wen.......maak je niet druk om je werkgever.......je hebt al aanbiedingen genoeg.........

Succes minni met je voorbereidingen voor morgen.......doe je wel een beetje rustig aan en je kunt je huis beter schoonmaken NA de verjaardag.......ik had het bij Kim ook gedaan en de volgende dag kon ik weer aan de gang. Ook wij hoopte op mooi weer maar helaas

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    monique gezellig zwarte markt...is echt heeeeel lang geleden dat ik daar ben geweest...lekker slenteren daar...

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    HIEPERDEPIEP hoera.
    We hebben hier een chagerijnige peuter en een baby die vannacht ineens niet door wilde slapen haha. De dag is dus goed begonnen.

Lars zit nu aan de chips hihi. Het is hier ver klaar. Schoonmaken voor een kinderverjaardag doe ik dus niet. Ik heb wel de wc gepoetst en alles toonbaar gemaakt maar poetsen doe ik als iedereen weg is.

Ik hoop ook op mooi weer maar het ziet er nog niet naar uit hoor.

Lars vindt de fiets wel erg mooi en de versiering ook. Dadelijk de taarten halen en dan kan het feestje beginnen.

Tot vanavond dames voor jullie ook een fijne dag.

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Hieperdepiep Inky....nou dat begint inderdaad niet echt zoals het hoort....maar lekker aan de chips is altijd feest natuurlijk en op een dag als vandaag moet dat allemaal kunnen hoor hahahaha..hoop echt dat het weer opknapt en dat jullie een super feest hebben met Lars...

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo nou hier zitten we er klaar voor. Ik heb lars in bed gegooid want die was dus echt niet te genieten.

De taarten zijn binnen en alles is startklaar. Remon zit fanatiek buiten haha

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lang zal ie leven, lang zal ie leven...

Hieredepiep hoera!

Gefeliciteerd Lars met je 2e verjaardag.
    Ben je alweer opgevrolijk door de chippies?

Het weer is omgeslagen naar lekker weer hier. Het zonnetje komt ook steeds om t hoekje. Ik hoop dat het bij jullie ook zulk weer is.
    Wij duimen nog ff voor zulk weer morgen. Vest aan en buiten zitten!

Boodschappen gelukt. Elmar vanavond nog ff bier halen en ik ga zo es bellen naar mn vriendin of ze bezoek wil. Dan gaan we vanavond miss nog even bij haar langs.
    Ik had al n reaktie op n mailtje van haar gegeven en gelijk de vraag wanneer het haar uitkomt als we op visite komen, maar nog steeds geen reaktie terug. En ik ben bang dat als we dit weekend niet gaan, zij toch overlijdt voordat we haar weer zien.

Ik heb net weer heel leuk spul gekocht bij C&A voor Giulian. Mn kindje ziet er morgen vast heel leuk uit!

11. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hier miezert het de hele dag al bah...ongezellig...straks de stad in even eva haar verjaardagskado halen...dylan past even op...hoop dat het vandaag en morgen voor de jarigen lekker weer is...en dat het volgende week en over twee weken ook lekker weer is op zaterdag hoor...of ben ik nu weer te veeleisend?hahahahaha...

eva haar verjaardagsjurk heb ik vorige week op de pasar gekocht nu nog haar kado...
    nou tuin word hem niet dit weekend vrees ik....baal baal...zit ik dus nog met een giga zandbak op eva haar verjaardag...echt niet fijn...

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Over Semmie:

Semmie kan niet op internet en hopelijk wordt dat eind aankomende week hersteld.
    Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en gebeld. Echt onwijs gezellig zitten kletsen. Leuke meid, joh!

Met de kids gaat ook alles lekker en Faye slaapt al door! Ze krijgt al n mooie bolle toet.

Semmie baalt er vreselijk van dat ze niet op internet kan en ze vroeg of ik zeggen wilde dat ze jullie/ons allemaal mist.

Ik heb gelijk gevraagd of ze volgende week mee kan/wil naar de dierentuin, maar ze krijgt 3 kwaamvisites die dag ('s ochtends, 's middags en 's avonds). Jammer joh, want ik zou haar ook es graag ontmoeten.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik denk dat Eva dat wel leuk vindt. ;)

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lars gefeliciteeeeeeerd met je 2de verjaardag!

Hopelijk blijft het droog vandaag zodat je kan oefenen met fietsen.
    Fijne dag gewenst!

Hier is het nog steeds somber weer... maar dat geeft niet... Mischa is nog aan het werk en ik heb binnen nog genoeg te doen.

Fijn dat het bij Semmie allemaal goed gaat.. en dat Faye doorslaapt!

Ik heb alles wel gelezen maar ben het alweer vergeten wie wat geschreven had..

Ik ga weer verder hier... fijne dag allemaal!

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    GEFELICITEERD LARS! 2 JAAR ALWEER...

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee gelukkig goede berichten van Semmie...ja jammer dat ze niet mee kan zaterdag..

zijn niet de stad in geweest..dus nog geen keuken voor Eva maar nu heb ik een onwijs gave keuken op internet gezien..wel duur dus even overleggen met hubbie...maar hij is leukkkkkk....

nou minnie echt niet fijn hoor die zandbak..heb vanmiddag gezegd dat ik er zo van baal dat ik dus komende week zelf wel gras ga halen en het ga leggen...wil van die rotzooi af...heb soms meer zand in de woonkamer dan in de tuin..

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    heb een plaatje van het keukentje in mijn album gezet....hij is wel 79 euro...pffffffffffff...

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ohh maar die is wel erg gaaf Elena en een degelijke, dat plastiken spul gaat toch scheuren of verkleuren.

Gelukkig gaat het met Semmie goed ik werd al bezorgd zeg.

Hier een heerlijke verjaardag erop zitten. De kids hebben zich uitermate vermaakt en heel gezellig gespeeld. Mijn vader heeft foto's gemaakt maar die kan hij pas dinsdag als hij in Brussel is weer mailen dus nog ff wachten.
    Lars ligt lekker in bed en NIels is ook gaan slapen die doe ik straks nog ff in bad want die is een beetje ontregeld.

Lars is super verwend en tot het einde toe erg lief geweest. Ze hebben elkaar allemaal lekker beziggehouden. De ouders van Remon zijn blijven plakken en hebben heel het huis en de tuin mee opgeruimd. We hebben tot het einde toe lekker buiten gezeten wat fijn was voor de kinders.

Ik ga nu ook ff lekker op de bank zitten ben wel moe nu van al het geloop.

Minni een fijne dag voor morgen en ik ga duimen dat het ook bij jullie droog blijft.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb net de slingers opgehangen en ook buiten. Zo dwing ik mooi weer af, hihihi.

Lekker Inky dat t allemaal zo lekker is gegaan vandaag. Mooi weer nog, he. Wij zijn ook veel buiten geweest. Ik heb tot 3 uur gepoetst en geschrobt, spullen klaar gezet en nog meer gepoetst (zelfs gestreken, dat doe ik nooit). Na 3uur hebben we buiten geklooit tot zojuist aantoe.

Elmar is vanavond n extra rondje met de buurman aan t lopen. Goed idee, zeg. Elmar heeft veel gewerkt en dat helpt goed tegen stramme spieren. Ik denk dat ik nu es ga kijken of mn buuv thee voor me heeft.

@ Elena, gaaf joh. Houten speelgoed blijft veel langer mooi en houdt ook zn waarde vast. Dat kan je over n paar jaar weer voor goed geld op MP zetten. Ik zou zeggen: doen!

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Gelukkig goede berichten over Semmie.......

Inky fijn dat het een geslaagde dag was.....

Elena mooie keuken.........

Hier een dagje zwartemarkt gehad........leuk spul van Bjorn Borg gekocht.......voor Kim spelletjes voor op de DS en verder wat gelopen.......

Na het eten kwam er een vriendinnetje van Kim langs met haar moeder...even een bakkie gedaan en nu gaan we de film "Afblijven " kijken.

Minni ik duim met je mee voor mooi weer.......

Deel Deze Pagina