Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Neem maar n vest of jas mee, Monique, als het eniszins kan zitten we buiten.

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik zal mijn skipak aan doen........hahahahahahaha.........het ziet er helaas erg beroerd uit voor morgen

3. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Inky gefeliciteerd met je grote man!
    2 jaar alweer zeg.

Minni, veel plezier morgen!

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    GEFELICITEERD Giulian. 2 jaar alweer de tijd vliegt hè! Maak er een gezellige dag van waarop je lekker veel mag. Ik ga duimen op mooi weer voor jullie.

Hier is het regenachtig en bewolkt. En een vroege dag weer. Niels wilde weer om 4 uur een fles en om half 7 waren mijn beide mannetjes wakker. Mensenlief ik was aan het hopen dat Niels ging doorslapen maar helaas. Mss komt het van zijn prikken, sinds hij die heeft gehad slaapt hij niet meer door.

Nou we maken er een lekker piamaochtendje van. Remon slaapt vandaag uit en ik morgen. Als Remon straks wakker is dan even de keuken opruimen en stofzuigen en als lars op bed ligt de dweil door het huis. En dan is het wel weer genoeg voor vandaag. Vanmiddag naar mijn broer toe die wilde BBQ-en voor zijn verjaardag maar of dat gaat lukken?

Gaan jullie nog leuke dingen doen deze pinksterdagen?

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Minnie alvast gefeliciteerd met Guilian..hoop dat ook jij een mooie dag tegemoet gaat en dat het weer opknapt...hier regent het ook alweer bah..

Inky heerlijk dat het zo'n fijne dag is geweest gister..snap dat je er bekaf van was...beetje jammer dat de jongens zo vroeg wakker waren..

Monique klinkt goed je dagje zwarte markt...je kan er altijd zulke leuke dingen kopen

Nou hier ook weer vroeg uit de veren ook half zeven pfff...maar ja is niet anders..ben boos op mijn man..! is die weer om half negen de deur uit gegaan naar zijn werk....DOE NORMAAL ! ..nou hij hoeft niet te denken dat ik nog gezellig ben vandaag...geen zin meer in...je kan het ook overdrijven dat werken...

Ja we gaan hoe dan ook voor een houten keuken want die plastic dingen heb ik ook geen vertrouwen in...als je nagaat dat Eva haar bijnaam "terminator" is...ze sloopt echt alles dus vandaar onze keus van een houten keuken....gaan van de week eerst hier nog even in Delft kijken..zitten meerdere speelgoedwinkels die alleen maar houten speelgoed verkopen..en anders die van het internet bestellen..liever iets duurder maar wel duurzaam...en ze kan er jaren plezier van hebben.

nou ga hier een douche nemen met Eva..die zit lekker snottebellen door haar haar te smeren.gatverdarrie....vies kind...daarna ga ik even bij mijn moeder bakkie doen en lekker klagen hahahahaha....

fijne dag allemaal

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hallo allemaal........

Het weer ziet er hier inderdaad niet echt uit om te juichen.

Marco en Kim zijn sporten en Isa is strondvervelend
    ......die gaat zo lekker naar bed en dan maarhopen dat ze vanmiddag een stuk gezelliger is op de verjaardag van Giulian.

Kim gaat straks misschien naar een vriendinnetje naar de film en eet daar mee......nog niks gehoord en anders mee op verjaardag.......

Ik heb Piet piraat op staan maar Isa vind het dus niks aan.....terwijl ze op tv wel kijkt. Ze heeft een kop waar je U tegen zegt en die staat echt op onweer..........hahahahahaha........

Ga nog even wat opruimen......tot later

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo wij hebben lekker gewandeld. Het is hier al wat beter hoor het weer. Het zonnetje is doorgebroken en de tuindeuren staan open. Ik hoop dat het bij jullie ook wat opentrekt.

Dadelijk lekker ff mijn bed in met Lars en Niels en daarna naar mijn broer.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Giulian Gefeliciteeeeerd! Jij ookal weer 2 jaar... maak er een leuke dag van!

Hier is het ook redelijk weer. We zijn net over de kermis gelopen. Mijn moeder een kaartje gekocht voor de draaimolen, maar helaas.. Lisa wilde er niet in. (lijkt op haar moeder..hihih)
    Wel heeft ze weer op een pony gezeten dat vind ze super! Echt een dierenvriend (ook dat heeft ze van haar moeder)

Volgend weekend is het bij ons in Geleen kermis... 100 attracties komen er geloof ik.. we gaan daar gewoon nog een poging wagen voor de draaimolen en zoniet... ook goed!

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Het weer hier was dus echt niet lekker.....bij minni was het gezellig en druk. Die Giulian is echt verwend........

Isa lag er voor half 7 al in.....wilde vanmiddag niet slapen en we zagen erg tegen de verjaardag op.....viel dus weer mee......Isa was wel erg druk maar volgens mij heeft ze zich redelijk gedragen. Haar maaltijd van vandaag was CHIPS....

Net alle uitnodigingen geschreven......wat een werk. Hahahahaha........morgen op de bus doen en dan maar hopen dat de genodigde goed kunnen lezen........we vieren het van 10 tot 6........en zaterdag vooreen klein groepje die echt niet kunnen de 8ste.......de 9de is tevens onze trouwdag vandaar deze keer in 2en......

Ik ga Kim eens naar bed brengen....doet net alsof ze er niet is maar haar spelletje op de DS veraad haar net.......

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hhahaha, Jammer Kim!
    Weltrusten!

hee meiden, lees mn onderschrift es...
    Giulian is woensdag pas jarig, maar evengoed bedankt!
    We hebben t vandaag gevierd, omdat er zoveel zijn die anders vrij moeten nemen (mn zussen en ouders bijvoorbeeld) en Giulian nu toch niet weet wat jarig zijn betekent. Woensdag krijg ik nog n vriendin op bezoek. Gezellie!

SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! wat is Giul verwend, zeg. Ik schaam me er zowat over.
    Van half 1 tot half 6 heb ik alleen maar gelopen en gerend. Daarna werd t pas rustiger.
    Maar wat n geweldige dag.
    Giul blies zelf zn kaarsjes uit, terwijl ik van te voren nog had willen oefenen (ja waar n mens al niet aan denkt). Dat was ik natuurlijk weer vergeten en zodoende keek ik mn ogen uit, toen ie bleek te begrijpen wat de bedoeling was en dat het ook nog es gericht geblazen werd, zonder spuug en alles beheerst en kalm.
    Tsss!
    Ik zal zo nog wat speelgoed in elkaar zetten en dan n foto maken. Toch leuk om je buit op de foto te hebben voor "later".
    Van de helft weet ik niet eens van wie ie t gekregen heeft. Erg he.
    Lotte en Isa waren weer schatjes. Jammer dat ze elkaar net misgelopen hebben. (ja toch?)
    Wendy hoe ist met je katjes?
    Goh zeg, zo'n verjaardag! Alles liep van n leien dakje, maar helaas werkte t weer niet mee. We hebben tot half 3, denk ik, buiten gezeten en toen werd t toch echt te nat.

Morgen is mn moeder jarig en dan zijn we weer op pad.

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje zolang niet geslapen dat had Lars nooit getrokken.

Hier een minder dagje. Niels zit helemaal onder de uitslag en drinkt weer niet goed. Hij drinkt zijn flessen niet leeg en slaapt amper. We zitten weer in het cirkeltje van 4 weken geleden. Gelukkig ligt hij nu eindelijk te slapen zeg want ik werd er echt moe van.

Gelukkig heeft Lars zich prima vermaakt bij de BBQ wij hebben heel de tijd buiten kunnen zitten het was lekker weer hier. ipv 19 uur is Lars om 20 uur naar bed gegaan. Hij was bekaf van al het spelen met zijn neefjes en nichtjes en van gisteren nog.

Ik mag morgen lekker uitslapen, HEERLIJK kijk er nu al naar uit. Ik doe Niels straks ff lekker in de tub en dan zijn laatste fles. Hopelijk komt ie niet vannacht.

Prettige avond nog allemaal.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Arme Niels, succes en ik hoop dat jullie lekker kunnsn slapen vannacht.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he minni wat goed dat het zo lekker is gelopen. En tot mijn grote verbaing blies lars ook zelf de kaarsjes uit! Achteraf denk ik dat hij het kon omdat hij ook kan bellen blazen dat is hetzelfde idee natuurlijk.

Ik ben wel benieuwd naar je buit. Bij ons is alles alweer in de speelgoedkisten verdeeld.

Ik heb zaterdag ene kadootje voor Giul, leek me makkelijker dan op te sturen. Nu moeten jullie me er aan herinneren dat ik het niet ga vergeten mee te nemen.

Fijne avond nog minni, rust ff lekker uit. En veel plezier bij je moeder morgen.

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Als je jarig bent mag je toch verwend worden. En eerlijk is eerlijk Giulian heeft echt hele mooie kado`s gehad.

Normaal gesproken slaapt Isa dus ruim 2 uur s`middags......en ik denk niet dat dit dagelijks moet voorkomen.

Inderdaad heb ik Wen gemist....achteraf hadden we eerder kunnen komen........hahahahahaha.....als het goed is zie ik haar 2 juni.

Is er trouwens al een tijdstip bekend!

Inky ik duim voor een goede nachtrust.

Nancy......alles goed!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee trouwens, 2 juni was mn eerste uitrekendatum 2 jaar geleden.
    Na de eerste echo is dat bijgesteld naar 5 juni. Grappig he.

Ik ben Giul zn trekker in elkaar aan t zetten (terwijl ik ruzie heb met msn), maar t valt niet mee. Dat is voor de geoefende trekker-knutselaar, geloof ik. En die wil niks meer doen vanavond... Flauw he.

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    UHH nou wat zal ik ervan zeggen Monique.... ik heb sinds mijn klote dag vrijdag een dip die tot op heden blijft hangen.... ik jank de hele dag en heb nergens zin in..

Gisteren personeels feest, maar ook daat had ik geen zin in.
    Blegh heb de klok vooruit gekeken..miste mijn popke!

As dinsdag moet ze gaan 'oefenen'op het KDV, ohhhh bah!
    (4 juni moet ik weer aan het werk)

En zaterdag as ga ik met mijn zusje naar de toppers, daar heb ik al een lange tijd zin in (al ben ik geen toppers fan..hihi maar een feestje zal het wel worden) eerst shoppen en hapje eten..
    MAAR kan gerust zeggen dat ik liever thuis bleef!...
    ik kan de hele dag gewoon op de bank hangen en niks doen... snap het niet hoor van mezelf, zo ben ik helemaal niet!

__

Jeetje Inky en Minni, die kinders van jullie zijn wel erg verwend zeg, maargoed je wordt maar 1x 2jaar.

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Nancy .......dikke knuffel.....en erg herkenbaar.....

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Hoezo Monique?
    heb jij dat ook zo gehad?

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ik ben van fles veranderd... ik had avent en heb nu difrax.

Phaedra pakte van de avent speen alleen het puntje maar in haar mond en kon dan natuurlijk niet goed genoeg zuigen... hapte elke keer opnieuw en smakte dan heel erg.
    werd dan ook erg boos en onrustig....dat was iets van de laatste 2 weken.

Nu was ik zaterdag bij iemand en die zag hoe Phaedra at en zei dat ze het zelfde had meegemaakt met haar dochter.. en op advies was overgestapt op Difrax... die spenen zijn een stuk kleiner.

IKKE zaterdag ook naar de drogist en een dirfax fles gekocht... en wat denken jullie?

Had het eerder moeten doen denk ik, het meisje drinkt haar flessen rustig en vooral LEEG! het is niet te geloven... deze speen pakt ze ook veel verder in haar mond en zuigt dus op een groter sruk speen, er loopt nu ook geen straaltje meer haar nek in.

tot op heden ben ik er erg tevreden over!

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik herken je dipjes......het futloos zijn.

Deel Deze Pagina