Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje meiden. Trek wel optijd aan de bel, he.
    Nancy, ga morgen naar de ha. Bespreek het met hem/haar. Dat je moe bent okay, maar de rest liever niet, he. Je moet ook niet depressiever worden dan je nu bent, want je hebt 4 kinderen om voor te zorgen en in de eerste plaats is het n drama voor jezelf, natuurlijk.

Trekker is helemaal gereed. Giul duwt m door t huis en daarna stept ie weer n stukje en dan trekt en duwt ie weer zn trekker door de kamer. Geweldig!

Van mn oudste zus hebben we ook n big waterplay gekregen (niagara) en die moet ik ff aanspreken op haar uitgave. Veels te duur! (Zoveel geef ik ook niet aan haar dochter uit en ik ben gek op dat kind.)

Pfff ben best moe. Wat n drukte zeg gisteren. (=vooral geen klacht!) We hebben vanochtend nog ff nageteld, maar we hadden 49 mensen op visite gisteren en dan hebben er nog heel wat mensen afgezegd. (zoveel had ik er niet uitgenodigd, maar hier in de buurt vooral ken je toch iedereen en die komen dan toch langs als ze weten dat Giul jarig is. Wat mij betreft is dat helemaal top! Zo hoort t ook, vind ik.) Zoveel mensen heb ik nog nooit op n verjaardag gehad. :D En wat is ie verwend, joh.
    Inkoop beleid wat perfect!
    Op n halve zak chips en 1 zak borrelnoten na is alles opgegaan (dwz 4,5 zak chips, 1 zak borrelnoten, kaaskoekjes, kaasstengels, hete rijstcracker mix, zak hamka's en zoute stengels).
    Mn moeder vroeg nog: heeft Isa ook slechte ogen? (omdat Kim n bril draagt). Ik zei: ik denk het niet, want ze kon de chips wel vinden. :D
    Isa en Kim waren allebei als n zonnetje. Geweldig! Giul praat weer druk over Isa vanochtend. (nou kennen we 2 Isa's en allebei waren ze dr, dus over wie ie praat weet ik ook niet, hihi)

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hahahaha.....Isa gaat gewoon op de reuk af!

Isa moet over 2 maanden haar ogen na laten kijken. Kim heeft namelijk zeer slechte ogen. De schoolarts kwam hier achter toen ze 6 jaar was.Het stomme was dat ze wel alles kon.

Minni je zag er trouwens erg mooi uit gisteren......

Mijn dipjes gaan weer beter......

3. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    wat leuk al de verjaardagsverhalen! Blij dat Lars en Giulian zo'n leuke dag gehad hebben! Gefeliciteerd!...ehh...Giul nog niet hoor ...ik weet het hihi

Hier ook een byzonder uitputtend weekend achter de rug. Zaterdag naar een strand gegaan om met mijn broer en zijn gezin te bqq'en. Gisteren eerst ff lekker met z'n allen het Hilton in en 's middags had manlief een triathlon. Wel in teamverband dus hij hoefde alleen maar te fietsen. 2 x achter elkaar lagen de meiden niet voor 21.00 uur op bed. ....nu liggen ze er nog terwijl het al over 8 en is.....ik zal zo ff een foto van man in actie zetten...hihi

4. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    pfff...vergeten te roteren...hihi

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    jaaaa foto foto. Wauw triathlon klinkt zwaar hoor ook al moet ie alleen maar fietsen. Goed geeindigd? En die meiden van jou kunnen lekker slapen zeg jeetje, Lars is vaak net zo vroeg op als anders als hij laat naar bed is gegaan.

Nancy doe je lekker rustig aan meid. En gewoon jaknen hoor dat lucht op. Ik heb ook steeds mijn momenten hoor. Komt denk ik vooral van de vermoeidheid. Niels kon trouwens ook niet aan de aventspenen ook te groot.

Minni, wat een compliment van Monique, ben nu wel erg benieuwd hoe je eruit zag.

Hier is Niels nog steeds niet oke. Nog helemaal onder de uitslag en hij komt al 2 nachten weer voor ene voeding. Flessen niet leeg. Kortom ik ben MOE

6. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    getsie Inky wat een gedoe....weer helemaal terug bij af! echt vervelend voor jullie zeg! Ga je nu weer naar de HA? Daphne deed het alleen goed op NAN.....en pas na ong. 8 maanden geheel vrij van klachten. Ik hoop voor jullie op een snellere verloop.

Harry is goed geeindigd. Zijn team heeft alleen slacht gezwommen dus moest harry veel goedmaken. Ook de loper wist weer tijd te winnen. In de middenmoot geeindigd volgens mij.

7. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik hoor nu MAMA....de meiden zijn eindelijk wakker hahaha ...

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Gaat lekker in blijdorp........weer een aap ontsnapt.......

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Oww haha dan moeten we zaterdag maar onze aapies daar achterlaten.

@sabrina, het kan denk ik niet aan de voeding liggen. Hij krijgt Nutramigen dat is het alergeenste wat ze kunnen krijgen. Ik weet niet wat hij heeft maar ik kijk het maar ff aan. Hij heeft nu net 150 ml op. Maar wel om de 3 uur willen drinken. Mss is het een sprongetje? De uitslag zit me niet echt lekker. Als dat deze week niet beter wordt ga ik ff langs de HA.

He meiden zullen we rond 11 uur afspreken in Blijdorp. Dan hoeven we niet zo te haasten 's morgens. Hoop dat jullie ook een beetje kunnen samenrijden. Gups en ik rijden samen, Minni en Monique en volgens mij Wen en Elena ook.
    Als we in het restaurant bij de entree afspreken?

Ik ga ff zoeken wat het weer zaterdag doet.

Ohh Remon is trouwen met Lars naar Joepiegegaan zodat ik ff kon bijtanken. Lief hè?

10. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hhm ik denk dat we pluus mee moeten nemen ze houden 60% kans op regen. Maar goed dat mag de pret niet drukken.

Ohh ik verlang naar zon, zee en strand. Af en toe denk ik er wel eens over om lekker naar het buitenland te verhuizen. Het is dat Remon geen baan heeft die je in warme landen zo kan uitvoeren. Ik bedoel eigenlijk dat ze daar niet zo om staan te springen. Lekker weg uit Nederland. Hebben jullie dat nu nooit?

11. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Die uitslag...hoe ziet die eruit? Kleine spikkeltes (rood) geven aan dat hij koorts gehad heeft. Landkaartvlekken zijn een teken van allergie. Rde vlekjes en spikkels is warmteuitslag en zit vooral tussen benen en in nek en schouders.

Hier dus heel veel ervaring met uitslag....hihi. Met alle uitslag zelfs....behalve exceem...dat hebben ze hier nog niet gehad. Dat zit vaak in de plooien.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    het zijn kleine rode spikkeltjes over heel zijn lijfje. Dan zou hij koorts moeten hebben gehad. Ze jeuken ook niet want hij krabt er niet aan maar hij zit zeker niet lekker in zijn velletje. Weinig slapen en weinig maar vaak drinken. KLinkt logisch maar raar dat ik dan de koorts niet heb opgemerkt

13. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Hier weer eens een foto van de meiden!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ohh sabrina wat een plaatjes joh, die ogen. Dat zullen hartenbreeksters gaan worden.

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

Is dat zo?
    kan er niks van vinden

16. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ehh....ja ik had het ook...6 jr geleden. Gewoon de daad bij het woord voegen. Heb er nog dagelijks plezier van onze beslissing

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Marco kwam er mee aan via zijn mobiel.......zal even zoeken

Wat een schatjes die meiden van jou Sabrina......

Ach een beetje regen! Lijkt mij ook een goede tijd 11 uur.....Minni en ik rijden inderdaad samen..

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

Vind het toch een grote stap hoor, en durf nodig... ik zou het niet durven denk ik, ken toch niks of niemand daar?

Ohhhhhhhhh die blonde meiden van jou.... geweldig! van een knappe meiden

Share This Page