Nancy, je bent zeker geen zeur hoor..jeetje als je afspraken maakt verwacht je ook dat ze zich daar aan houden ..en als ze het dan ineens anders gaan doen dan zou ik ook pissig zijn hoor... Leuke foto Inky...
Ik ga dat kind van mij verkopen.....wat denken jullie zal het wat opleveren op Marktplaats of ben ik dan strafbaar...... Gek wordt ik van haar.......niks willen en alles willen en janken en zo nu en dan een woede uitbarsting.......zodra Marco binnen is vlucht ik hier weg.........
monique geen idee wat het oplevert...had hier ook net zo'n moment...treiterkoppen lijkt haar enige bezigheid hier...zullen we ze met zijn tween op een onbewoond eiland zetten en ze terug halen als ze een jaar of 20 zijn?
Misschien dat blijdorp intresse in ze heeft....... Marco is er op uit met het monster.....ze heeft zich tijdens het eten prima gedragen. Bord leeg...... Ik weet niet wat ze heeft maar dit moet geen dagen duren.....ze is zo baldadig als de pest en op haar manier brutaal. Ik dacht er juist weer vanaf te zijn.....2 weken lief en dan 4 weken vervelend.......pppppppfffffffffffff.........wordt afzien. Als ze buiten is dan hoor je er niet maar om haar nou buiten te zetten met windkracht 5.....zewaait telkens om........hahahahahahaha Ik ga boven stofzuigen Inky.......wat een lekker jochie.......je zou niet zeggen dat hij af en toe ook zo klierig kan zijn.( bedoel ik niet lullig ) Even een vraagje nemen jullie nog iets mee voor de kids van de andere?
hahahaha nou denk niet dat ze blij zullen zijn met ze hoor Monique zeker niet zoals ze nu zijn.... Eva hoor je ook niet als ze buiten is maar eenmaal binnen lijkt het wel een wervelwind die niet te stuiten is...en klieren..pffffffff.....erg vermoeiend... ga d'r nu in bad doen en lekker op bed leggen.. hee dat wilde ik eigenlijk ook vragen...denk wel dat ik een kleinigheidje haal voor de kids..allemaal nog voor de verjaardag want ben natuurlijk niet op verjaardagen geweest...
Dan komt er zondag op het nieuws.........2 bokito aapjes ontsnapt.....hahaha...... Ik haddus ook al zoiets....bijna iedereen is jarig geweest........ga morgen eens ff shoppen.....
Jeeee wat hebben jullie weer veel geschreven... Leuk zeg die voorbereidingen voor jullie uitstapje. Ik ben hier vollop huizen aan het bekijken.. pff gaat niet meevallen denk ik. We willen ongeveer wat we nu hebben (iig niet minder) maar dat gaat veeeel meer kosten dan hier. Had ik een leuk huis gevonden binnen ons budget, vind mischa het weer niks omdat er geen eigen parkeerplek bijzit. Verder was het huis hetzelfde qua indeling als wat we nu hebben. Ik vraag me eignelijk wat af... hoe gaat dat als je een 20.000 euro hogere hypotheek hebt opgenomen dan dat je voor je huis betaald hebt? Als we dat bij de vraagprijs van ons huis gooien , krijgen we het nooit verkocht denk ik. Mischa wil een goede verkoop met een goed bedrag, ik wil een snelle verkoop (en volgens mischa dus dan ook een minder goed verkoopbedrag) pfff moeilijk dit ! Morgen komt onze hypotheekadviseur langs en over 2 wkn een makelaar om evt mogelijkheden mbt de verkoop te bespreken. We willen nl eerst goed geinformeerd worden voordat we uberhaubt een keuze maken om te gaan verhuizen of niet. Mischa heeft maandag zijn 1ste gesprek. Spannend allemaal zeg!
daffie is ziek...nu vanmiddag had ze al 40,4 graden koorts.....huilen....heeeeeeeeeeeeeeeeel zielig...snik.....lang leve paracetamol
Arme daffie......... Suus succes met de makkelaar.........spannend allemaal. Hier liggen ze in bed.....Isa is nog even lekker de boel aan het slopen........hahahahahahahahahaha.....ze doet maar ze blijft waar ze is.
wat een kanjer Inky! Die van de verjaardag van Lars is ook leuk, wat krijgt Astrid al lange haartjes zeg.
Iedereen al in bed........ Ik geniet hier van de rust! Heerlijk...... Had net even mijn vriendin aan de lijn....haar dochter is ziek en afglopen zaterdag had ze een date met een vriend van ons......hij zat er nu onder het mom van zieke bezoek.............leuk leuk leuk
zo dan hier ook eindelijk iedereen op bed. Remon is met Lars op zijn nieuwe fiets een einde gaan rijden zodat ik ff alleen met Niels was. Die ligt nu eindelijk te slapen maar zal vannacht wel 2 keer voor ene voeding komen omdat ie eigenlijk niets op heeft vandaag. Dadelijk eerst hem in bad doen en daarna nog wat erin proppen. Heb hem daarstraks een paracetamol gegeven en nu gaat het beter. Vannacht nog maar 1 geven. Daffie ook ziek, gossie toch. 40 graden in die hitte is niet niks. Dikke knuffels van ons hoor, ook voor mama, Nou ik ga ook maar shoppen dan voor de kids, is ook zowat om zonder iets aan te komen hè. Voor nu ff bankhangen en dan morgen naar de arbo arts. Nancy wat ben je toch een bitch haha. Joh ze moeten je ritme gewoon aanhouden anders zit jij thuis met het gezeik dat blijkt wel. Becca hoe ist met jou? Je komt toch niet alleen maar lezen he.
Zoiets had ik dus ook inky......Ik zou het zelf een beetje lullig vinden als ik niks zou meenemen en de rest wel vandaar dus die vraag...... Hoeveel kids zijn het eigenlijk! Lars en Niels Astrid en Eva Lotte Eva Guilian Kim en Isa Niemand vergeten! Leuk eigelijk deze meeting.......ze zijn bijna allemaal jarig geweest.....alleen Eva en Isa nog niet
iK GA ZO ES BIJLEZEN oeps capslock Maar eerst ff dit: Giulian staat hier: http://verjaardag.zappelin.nl/ 3e in de linkerrij. Vandaag Z@ppelin in de gaten houden, miss wordt ie vermeld op tv.... Zo eerst es taart halen, want miss krijgen we nog visite...?
Suus spannend hoor maar lijkt me wel wat zeg..ben je net verhuisd moet je weer...ik zou er niet aan moeten denken ...ons huis oude huis staat nog steeds te koop afgelopen twee weken wel heel veel kijkers gehad...gister ook en vandaag komen er ook weer mensen en as. zaterdag open huis...maar verkopen ho maar..hoop dat jullie daar toch meer geluk mee hebben hoor... hoe gaat het trouwens met je Sonja Bakker dieet? Monique..ja ik had ook al zoiets wel wat leuks halen voor de kids hoor ga straks ook even de stad in... Inky....heeft Niels nog een beetje geslapen vannacht op zijn paracetamol? ben wel benieuwd naar hem hoor...ook naar Eva van Deboor.. Sabrine...jeetje arme daffie zo ziek...hoe is het nu met d'r?....hoop dat ze niet al te hoge koorts meer heeft hoor..dikke knuffel voor d'r.. Nancy en hoe is het met Phaedra gegaan de rest van de dag? was ze nog erg uit haar ritme na gister? zou ze er zeker goed op aanspreken want zo schiet het niet op natuurlijk Hier een rustige nacht gehad..Eva is na haar bad gelukkig gelijk gaan slapen werd alleen om half zeven alweer wakker..is standaard tegenwoordig..is nu even lekker sesamstraat aan het kijken en moeders heel even snel pc tijd... straks even douchen en dan lekker de stad in even shoppen voor de kids...mag wel even alle namen opschrijven anders vergeet ik nog wat...morgen komt danielle mijn haar nog even kleuren en knippen...word ook wel weer eens tijd hahahaha..en bij Eva nog wat dooie puntjes eraf..denk dat ik d'r pony maar eens laat groeien maar daar ben ik nog niet helemaal uit...kan er nog een nachtje over slapen..