Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oeps..

HOERAAAAAAAAAAA HIEPERDEPIEP.....

2 JAAAARRRRRRRRR..

gefeliciteerd Guilian en nu echt !....

tv staat aan hier Minnie dus houd het in de gaten...

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    8.15, lees ik net. Ff kijken. Ik sta met mn cam klaar, hihihi. (z@ppelin)

beetje laat... Dankjewel! :)

Jeetje wat veel geschreven, meiden!
    @ Nancy, lekker bemoedigend, dat ze de eerste x zich niet aan je regels houden. Ik zou er zeker iets van zeggen, want jij moet Pheadra met n gerust hart daar achter kunnen laten.

@Inky, hoe gaat t nu met de jongens?
    Wat n mooi en rustig koppie heeft Niels, Je zou idd niet zeggen dat t zo'n drakie kan zijn.
    @ Monique, ik heb hier ook n bengel, d8 dat t aan de verjaarsdrukte lag (maandag mn moeder jarig en gistren boodschappen doen en vandaag echt jarig...).
    Ik zal ook es kijken voor wat kadootjes voor de kids.

Ik ga na 8.15 taart halen voor t geval we nog visite krijgen. (ik hoop t wel, niet voor de kadootjes, maar het is wel heel gezellig op zn verjaardag, vind ik) Anders komt ie vast ook wel op. Elmar gaat vanavond lopen met de buurman en meestal komt daar n schrans partij achteraan. :D

Ik was trouwens de ijsjes vergeten zondag. Ik heb n hele vrieser vol met ijs liggen.

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ok dan moet het douchen maar even wachten...eerst even de jarigen kijken...hoop dat ie is uitgeloot....heb eva toen ook opgegeven maar ja die is op een zaterdag jarig....weet eigenlijk niet of ze dan ook tussendoor komen heb ik nooit zo op gelet eerlijk gezegd..

ijsjes jaaaaaaaaa...oeps.......jees bedenk me dus...we hebben geen vriezer meer...nou ja gooi ik wel ijsjes bij mijn moeder in de vriezer...is aan de overkant hahahaha

4. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jammerrrrrrrrrr minnie.....had het echt zo leuk gevonden om Guilian te zien op tv....baal baal baal..

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hahah, je bent me voor. Stom zeg, ik heb m al 3 maanden geleden opgegeven. Nu K3, dus ik moet de boodschappen weer ff uitstellen, tenzij zn aand8 nog ff verslapt.

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja vind het echt jammer...verwacht ook niet dat Eva te zien is hoor op d'r verjaardag..

hier zit er ook eentje te staren naar K3 dus die douche word wederom uitgesteld...en ik wil zo eigenlijk naar de stad..maar dan moeten haar haren droog zijn anders is ze zo weer verkouden...fohnen vind ze vreselijk dus vrees dat ze pech heeft ...zet vanmiddag wel dvd van k3 op ..

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Kom je toch lekker ijsjes hier eten, Elena? Heb er zat! (en ik eet ze niet hihihi)

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hmmmm ijs...he waarom woon je nou zo ver ?hihihihihii

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hiep hiep hoera...........Giulian vandaag 2 jaar.......Minni van harte gefeliciteerd

Sabrina hoe is het net Daffie...........

Ga ff de was doen en dan shoppen

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    HOERA GIUL 2 JAAR! :whistle:

Zo hee, heb even een hoop bij moeten lezen!
    Misschien praat ik voor mijn beurt maar ik dacht dat Niels en Eva niet mee gaan naar Blijdorp?

11.00 uur vind ik een prima tijd, ik pb je nog even hoe laat ik dan bij jou ben Elena.

Voor alle zieken van harte beterschap!

De verjaardagen van Lars en Giulian waren supergezellig! Lotte heeft zich ook kostelijk vermaakt met alle kindjes en natuurlijk chippies ;)

Zaterdagavond zijn Bas & Catootje + nog een broertje (onze nieuwe kittens) gebracht en gelukkig gaat het goed i.c.m. poes Yasmin. Leuk om 2 van die ukkies erbij te hebben. Zondag is mijn nichtje haar kitten (het broertje) op komen halen samen met haar nieuwe vriend. Het stel bleef eten en normaliter maak ik dan een lasagne als ik weinig tijd heb maar meneer lust geen pasta's..heb toen maar wat anders bedacht.

Maandag was ik eigenlijk bekaf van al het feestgedruis en mijn bekken vond dat ik het rustiger aan moest doen, heb gelukkig 's middags nog wat kunnen slapen. Gisterochtend ben ik naar mijn werk gegaan om te vertellen dat ik volledig moet stoppen..was mijn manager niet heel blij mee maar begreep het wel. Daarna heb ik stad en land afgezocht naar een mooi zwart pak (ivm de sollicitaties van binnenkort) maar niets kunnen vinden. Uiteindelijk bedacht dat ik gewoon maar een van mijn oude pakken aantrek, past nog prima alleen kan de broek niet dicht. Met buikband en truitje erover zie je er ook niets van. In mijn zoektocht nog wel andere leuke dingen tegengekomen die ik niet kon laten liggen :)

Vanmiddag naar de nagelstyliste, ik loop al 22 jaar met afgekloven stompjes rond en wordt tijd dat ik daar eens wat aan laat doen. Hoop dat ze goed blijven zitten, lijkt me wel heel bizar om nagels te hebben :oops: Daarna nog even theeleuten bij een vriendin en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Overigens wordt Lotte met de dag brutaler! Wanneer je wat aan haar vraagt waar ze geen zin in heeft dan is het "NOU". Luisteren voor geen meter, 20 keer dingen aan haar moeten vragen (doen we niet maar bij wijze van spreken). Slecht slapen....of ze wil 's avonds niet slapen en ligt te krijsen totdat je op haar kamer komt zitten..of ze slaapt wel in en begint uren later te huilen.

Zou dat slecht slapen ook door de leeftijd komen of zou er iets anders meespelen?

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wen heb je het nu over Lotte of over Isa!

12. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Wen is goed ik lees je pb wel zodra ik hem heb...zal zorgen dat ik klaar sta met Eva en autostoel..(niet vergeten uit de auto te pakken vrijdag)...

sjiek zeg nieuwe nagels...mijne knip ik steeds kort omdat ik anders eva krabbel vind ik zo zielig...

ja dat brutale en niet luisteren..pfff geloof dat het in de lucht hangt...hier nog eentje....

zo eva eindelijk gedouched en aangekleed...nog even zitten wachten tot d'r haar droog is..en dan naar de stad...

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoort er allemaal bij Wen... Hoort er allemaal bij Wen. Lisa had en heeft dat ook nog wel eens.
    Erg vermoeiend is dat!

Elena.. ik ben deze week maar 600 gram afgevallen maar ik heb even een pauze ingelast. Ja nu al..hihi
    Ik heb het weekend me niet aan sonja kunnen houden en ook a.s vrijdag gaat dat niet.
    Ik begin dus weer volgende week maandag opnieuw!

Giulian gefeliciteerd met je 2de verjaardag... vandaag toch echt 2 jaar!
    Jammer dat je niet op tv kwam bij zappelin... volgend jaar hopelijk wel!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    GUILIAN gefeliciteerd! Hieperdepiep HOERA weer een jaartje ouder.

jeetje Wen, lekker zo een met pit haha. Gelukkig heeft Lars nooit slaapprblemen gehad. alleen toen hij last had van zijn keel en neus. Ik zou dus toch maar ff haar keelamandel enz laten nakijken.

Eva en Niels gaan idd niet mee is z''n gedoe met de voedingen. Maar kadootjes zijn altijd welkom hoor haha Die geven we wel door.

@suus, spannend zeg je huis verkopen en een leuke terug vinden. Ik ozu ook goed naar de buurt kijken nu je kleintjes hebt.
    Vind het wel erg leuk dat je dichterbij komt wonen dan zijn we meteen van de langeafstandproblemen af.

Hier schijnt de zon, hopelijk is het ook zo'n mooi weer zaterdag, heb er echt zin in.

Ik ga zo mijn mannetjes naar oma brengen en dan een heleboel regelen incl. de arbo-arts.
    Niels is om 3 uur voor een voeding gekomen en toen weer om 8 uur. Dus dat ging eigenlijk wel goed. Lars ook pas om 8 uur wakker dus ik heb voldoende slaap gehad.

15. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha duurde even voordat het kwartje viel bij me..dacht eerst "huh heb ik tikfout gemaakt" :oops:

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Vergeet helemaal te zeggen dat wij vanavond onze 3D/4D echo hebben!

Owh enne Inky, de broek is aan de ruime kant maar zit wel erg lekker :)

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Suus..ach gewoon volgende week weer met goeie moed beginnen..gaat vast wel lukken..

Inky...nou Niels en Eva krijgen wel wat van me hoor..hebben nog een kraamkado'tje te goed..hahahha...

Wendy...spannend...wel foto's plaatsen he ?

18. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wat leuk Suus jullie verhuisplannen! Ik zou zelf niet meer in Brabant willen wonen denk ik, hoewel ik nooit moeite heb gehad om ergens te wennen ben ik blij dat ik hier geen houdoe e.d hoor!

Tja emigreren lijkt me ook heerlijk, vooral naar Curacao. Toen we er vorig jaar waren hebben we het er serieus over gehad alleen is het daarna niet meer ter sprake gekomen..

19. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ben er even vandoor lekker stadten voor zaterdag...jippie...hahahahah

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Even een foto van mijn zusje (Lisette) met Lisa showen. Ze zitten op een 3-wielertje waar ikzelf vroeger ook op rondgesjeesd heb.

Deel Deze Pagina