Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pff zie nu dus van niet! Mijn berichtje is al weg.
    jammer voor ze dan weten ze het niet dankzij Linda!!

2. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    haha, valt niet op INKY2!
    Ben benieuwd wat ze ermee doen.

Spannend voor je vriendin.

3. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Hee Inky, ik kan nog steeds alles doen hoor bij ZenZ, lezen en posten, dus als ik iets kan doen voor je: ik hou me aanbevolen.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha niks ervan als ik niet mag posten dan hebben ze VETTE pech!

5. Niet meer actief

ik heb ook vette pech...verdorie nega test, daar had ik eigenlijk helemaal niet op gerekend. Ik had test van romed en we zagen wel licht iets op de plek waar het 2de streepje moet komen, maar goed... over een paar dagen weer en anders een digi test. Dat hielp bij wen ook geloof ik...haha

Ik ga zo mijn niggie ophalen, die blijft een daggie bij ons, want haar moeder is verbrand in de zon..bla bla bla..

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Jammer Gupsie....wie weet was je te vroeg!

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Gups, daar had ik niet op gerekend!
    Ik al vol spanning.

Hee Inky, moest ze gisteren bevallen of vandaag volgens jouw pendel?

En tja... Ik heb mn mening wel over dat kinderachtige gedoe. Ik snap er weinig van, want hoe schadelijk kan dat bericht nou zijn?
    Ik zal iig ook niks posten over Bloem, laat ze maar lekker wachten.

Maar laten ik me nu maar focussen op de voorspellingen. Ben reuze benieuwd, want je bent toch ook niet zomaar overtijd, Gupsie? Ik heb stiekum de vlag (met jouw naam) al klaarliggen om uit te hangen hoor.

In de tussentijd ga ik een vette strontluier verschonen, bah!

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ze zou gisteren beginnen volgens de pendel haha

Ach ja!! Ik hoop alleen heeeeel hard dat ie voor deboor wel klopt. Die romed testen zijn gewoon k*t dingen. Ik zou een cb test kopen. En duim gewoon verder hoor meis! Normaal ben je ook niet te laat ongi!

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou hier nog even een berichtje van mij...jeetje Inky je maakt het wel heel spannend hoor voor iedereen hier...vind het wel heel leuk...hou me aanbevolen voor een pendel...we plannen niets maar mijn hubbie stunt wat af hahahahahaha...dus als je weer eens pendelt neem mij dan ook ff mee...

jeetje deboor spannend ik blijf toch duimen voor je hoor en die testen zijn inderdaad niet altijd duidelijk cb is helder en snel vind ik persoonlijk..

thea en Monique ook alles goed met de meiden?? jeetje ben alweer een tijd niet geweest maar heb het razend druk gehad met kleine dingen kopen voor het nieuwe huis en begonnen met spullen te pakken die we niet meer gebruiken...wat heeft een mens een troep ongelooflijk..heb al een hoop weggegooid.

Nou met mijzelf gaat het prima..deze week voor het laatst miranda vier uur per dag en vanaf volgende week alles weer zelf doen...heb een leuke mand voor d'r gemaakt met allemaal dingen die ze lekker vind en 4 bioscoop bonnen erin..hoop dat ze het leuk vind..

Eva doet het geweldig...eet de oren van mijn kop niet normaal meer en ze groeit als kool..gister met een buurjongetje gespeeld nou ja buurjongetje..is de kleinzoon van een buurvrouw en hij is hier drie dagen in de week... die 2 weken jonger is..jemig wat een verschil Eva is anderhalve kop groter...dan zie je inderdaad pas dat ze lang is voor d'r leeftijd...lijkt wel een peuter en helemaal met al dat haar...

Nou meiden probeer morgen nog even te kijken of vanmiddag...heb vandaag een wat rustiger dagplanning...

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oh ja ps had nog 2 foto's geplaatst van Eva in de tuin in het fotoalbum..

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    shit hee deboor...maareh.. misschien is het met een andere test wel + .. ik duim nog even door..

haha ja Inky, ik zag al een INKY2..hihi dat moest jij wel zijn.. vooral omdat Bloem zei dat een vriendin de zenzers op de hoogte zou houden..hihihi

Linda is wel een doos zeg..hihihi nu weten ze helemaal niks!

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier alles goed hoor Elena...alleen heb ik op dit moment mijn handen vol aan Isa. Het slapen wordt minder en de pc tijd schiet hierdoor bij in de avonduren heb ik weinig zin meer en heb ik nog mij vaste mailers die ik terug moet mailen.

Ook hebben we er op dit moment een 12 jarige tiener bij die hier tijdelij in huis is en ook wel de nodige drukte met zich mee geeft en niet te vergeten Kim die hier ook nog vrolijk rond huppeld en het druk heeft met afscheid nemen van groep 3.......en al haar vriendinnetjes. HAHAHAHA....

Nu ga ik even genieten van mijn terras en hopen dat ik 1 uur voor mezelf mag hebben...

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hoe tijdelijk is tijdelijk, Monique?

Ik heb tijdelijk een 5 jarige kleuter in huis, hihi. Voor een dagje. Mn moeder is met mn tantes een dagje opstap en heeft mn nichtje hier gedropt en vanavond laat haalt ze haar hier weer op.

Elmar komt nog veel later. Die had gisteren pech. Zou een beurtje en een apk doen voor een vriend (zn auto) en haalde onderweg een vriend op zodat die jongen zn eigen werkzaamheden kon doen aan een andere auto in dezelfde garage. Toen Elmar die auto weer starten wilde (nog voordat ze bij de garage aangekomen waren du), deed die auto niks meer. Na veel vijfen en zessen bleek de startmotor kapot te zijn. Nog nooit problemen mee gehad, dus erg lullig op zo'n moment als gisteravond. Elmar kwam na 11en thuis en al met al had ie niks gedaan dus, ontzettend balen. Nu moet ie vanavond dus een nieuwe startmotor erin zetten en die APK gaat ie niet meer redden voor onze vakantie. Al met al was het al rot getimed dat ie gisteren aan de slag moest, maar die vriend had een eerdere afspraak verzet en ELmar wilde niet moeilijk doen.
    Hij baalde echt als een stekker gisteravond. Ik hoop dat ie t vanavond redt.

Ik heb tik-tak aan voor de kinders en Zoƫ vindt het erg interessant.
    We hebben net gepiknikt in de buurt, dat had ze ook nog nooit gedaan. Ik zet vanavond de foto's op Giulians weblog.

Dat je vandaag pas gehoord hebt over Bloem haar bevalling, zegt niet dat het gisteravond al begonnen is, toch? Beetje voorwerk gisteren...?

Is ze inmiddels al es helemaal klaar? Ben wel benieuwd, wij mogen het toch wel weten?

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wat is tijdelijk!!! 1 dag 2 dagen of een week of een maand........

Op zich een leuke meid maar of ik al toe ben aan die leeftijd dat betwijfel ik. Ik ben blij dat ik haar op dit moment kan helpen en ik hoop dat de problemen thuis voor haar snel zijn opgelost.
    Ik kan er niet teveel over kwijt omdat dit een prive kwestie is.......

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ze is om 5:00 begonnen en ik weet er meer van maar ik typ hier niks omdat ik weet dat die muts hier ook kijkt.

Dus als je tegelijk met mij op msn bent dan laat ik je het een en ander horen.

Wij zijn net lekker nog naar het bos geweest. Lars in de rugdrager. Hij vond het geweldig. Daarna op een terrasje gezeten met een witbiertje en Lars een flesje appelsap. Heerlijk! Na een koel bad ligt hij nu lekker in bed te pitten.

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    eh welke muts Inky?? Ik volg het even niet meer!

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    ik ook niet.....

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik gok op Linda.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha wow in 1e goed.

Maar goed Bloem wil het graag aan de hele wereld laten weten natuurlijk en dat geluk ga ik maar niet in de weg staan. Nu denkt ze er natuurlijk anders over als toen ze nog niet bevallen was. Dus Minni gaat nu mijn berichtje plaatsen namens Bloem.

En dan ga ik mijn bedje opzoeken.

20. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    veel plezier in je bedje..;)

Deel Deze Pagina