ik ben bij de kapper geweest.....eens en nooit meer dat ik naar deze kapper ga..mijn huidige is ermee gestopt......ik zag er niet uit toen ik buiten kwam......en Marco vroeg of de feun miscchien was ontploft en kon zijn lachen niet houden........en bedankt. Moest erom 4.15 zijn er werd pas om 4.45 geholpen...... Suus inderdaad jammer dat je niet kon ruilen...gelukkig zijn mijn collega`s wel zo dat zeruilen.....volgende keer beter.....en je bent niet de enigste die niet mee gaat..Semmie en Nancy kunnen niet....
zooooooooooooo ik ben DOMMMMMMMMMMMMMMM ja echt heel erg dom hoor sorry dat ik het zo hardop roep.. we hadden vanmiddag kijkers voor het oude huis...totaal vergeten...! slipped my mind om het zo maar te zeggen ...was te druk met kado's kopen en batterijen (ook voor de camera)...verf bij mijn dochter bestellen voor mijn haar..wil dus ook al leuk voor de dag komen..hahahaha maar feit blijft dat ik dom ben zeg.. belt mijn makelaar om half zes..ik al mopperen weer die **t telefoon als je druk bent...liet mijn stiefzoon al opnemen en riep nog dat ik voor enqueteurs niet thuis was... uh de makelaar....HUH? moet die dan?.....hee meis hoor ik aan de andere kant..ja we kennen elkaar al bijna 2 jaar hahahaha..ik heb en bod...nou was dus zo druk met alles dat ik het niet eens doorhad...hoe bedoel je vraag ik dus nog heel truttig...pffff....nou meiden duurde echt even hoor voor het kwartje viel.. maar wat denken jullie... WE HEBBEN HET HUIS VERKOCHT ! zo nou ben echt wel blij..Lub belde net ook gelijk of die een wijntje mee moest nemen voor me....nou doe maar hoor..we hebben tenslotte wat te vieren...! Semmie..gezellieeee je bent er weer en heb je kids ook bewonder op z&z...geweldig...en jammer dat je er ook niet bij kan zijn zaterdag.. Suus wat lullig zeg van die collega's...maar we gaan je vast en zeker wel een keer ontmoeten...we gaan je gewoon overstelpen met fotos.... zo ben even de rest van alle verhalen kwijt geloof ik..zit hier nog steeds te trillen van blijdschap...
WAAAAUW! gefeliciteerd, Elena. Einduluk! @ Semmie, ik zal zo es zenz afschuimen voor jouw moppies. Ik ben (oohh sorry sorry) vergeten om Inky en Lars een e-card te sturen in jouw naam. Echt zo dom! @Inky: dat zou ik doen, had ik Semmie aangeboden. Maar vergeten dus! En hoe ist nu? Wendy: veel plezier! En zwaai ff naar Claire voor me. (hahaha door je bezwangerde brein zal je mn grappie vast niet snappen. Claire = je meisje waar we de naam nog niet van weten.) @Monique: wat goed van Kim, lekker cijfer zeg. Een 8 voor n spreekbeurt. Ff met de lijst erbij de kadootjes op tafel uitgestald. Niemand vergeten. maar Monique: FOEI! SCHAAM JE! GIULIAN HEET GIULIAN NIET GUILIAN. Oei zeg, voel jij die griep nu ook niet op komen zetten? Maar je hoeft je geen buitenbeentje te voelen, hoor, want ik vind je n onwijs leuke meid. Wat mij betreft hoor jij er ook gewoon bij. Zo weer wat visite gehad vandaag. Lekker rustig aan. De big waterplay in elkaar gezet (trek daar maar gerust n uurtje voor uit, sjemig!) en stickers op de roze/paarse step van Giul geplakt. Ziet ie er ietsie minder homofiel uit met dat ding. Een witte bank voor t huis, zodat Giul lekker zn gang kan gaan in de straat en ik op mn gemak erbij kan zitten. Wat heb ik n lekker leven, joh. Maar ik zorg er ook wel zelf voor. Ik denk al n paar dagen dat mn andere pols ook kuren krijgt. Vanwege de pijnstillers enzo voel ik m flink, maar niet dramatisch, maar ik vrees de dag dat mn kuurtje over is. Ik heb die kuur nog n dag of 10 nodig. Die ha maar weer bellen....
poeh hè wat een lappen tekst! Een ding ben ik niet vergeten GEFELICITEERD ELENA. Wat super dat je je huis hebt verkocht. Wat een opluchting moet dat zijn zeg, tjeetje. Ik drink er een op jullie vanavond. Hier liggen mijn mannetjes op bed. Niels is weer helemaal zijn makkelijke zelf. Hij heeft vandaag geen kik gegeven. Slapen, drinken, spelen, lachen en slapen. Echt heerlijk genieten zo. Bij de fysio was ook alles goed. Hoef niet meer terug alleen als ik weer klachten krijg. Dadelijk lekker met een wijntje relaxen op de bank en daarna douchen. Heb van die VEET ontharingscreme voor onder de douche. Ik krijg altijd van die nare bultjes van het scheren, eens kijken of dit wat is. Uuhm om goed voor de dag te komen zaterdag moet ik ff 10 kilo afvallen. Pff ik ben nog echt mijn oude zelf niet hoor. Zullen we maar op de parkeerplaats afspreken, anders moeten we die kadootjes allemaal meezeulen door de dierentuin. Ps minni, van wie heeft Giul die step gehad?
Thanx Weet je... normaal ruilen mijn collega's wel. Maar omdat het nu zo'n puinzooi is op het werk , qua werkdrukte, ziekte van andere collega's en wat voor rotzooi nog meer... heeft gewoon niemand nog zin om ook maar iets anders/meer te doen dan zijn/haar eigen diensten te draaien. Ikzelf heb dat ook nl. Elena.. Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Goed joh! Hier is net de hypotheekadviseur weer weg. We hebben laten berekenen wat we nu aan hypotheek kunnen krijgen. Daar kunnen we wel een leuk huis van kopen in brabant... maaaaaar... dan moeten we wel eerst ons eigen huis verkopen voor het bedrag van de hoogte van de huidige hypotheek. Anders houden we teveel over wat we uit eigen zak moeten betalen en dat kunnen we dus niet! Over 2 wkn komt een makelaar. Eens kijken wat hij van dat bedrag vind. Of hij denkt dat we het huis voor dat bedrag kunnen verkopen! Dan nog zorgen dat eerst ons huis verkocht word... en dan pas kijken voor een ander huis...pfff geloof nooit dat we dat zo geregeld krijgen. Straks als Mischa de baan evt zou nemen (als het wat blijkt te zijn natuurlijk.. de mogelijkheid zit er ook nog in dat het niets is) dan moet hij straks nog op kamers door de week , en de weekenden thuis... bleh! (gedachtenspinsels zijn dit hoor..hihi)
oh meiden ben zo blij...en mijn man..die is naar bed pfff hahahhaha viel ineens zoveel spanning van hem af (arme vent) hij is ineens doodop en stortte een beetje in geloof ik....ja al die maanden gaan je ook niet in je kouwe kleren zitten hoor...bij mij ook niet , want voel het ook wel enigzins nu...alsof ik 20 kilo lichter ben..hmmm niet te zien zaterdag denk ik hahahha... Inky misschien geen gek idee inderdaad...word wel een gezeul anders...mensen denken misschien dat er een delegatie van bart smit en weet ik veel wat binnen komt vallen hahaha.. sorry beetje melig ietsjes te snel mijn twee wijntjes opgedronken.maar ja we zijn ook zooooooooo blij...en het leuke is dat we nu op zeker volgend jaar een hele mooie vakantie kunnen houden...we willen naar een warm ver land....heerlijk ! zou het tij eindelijk gekeerd zijn?..... hihihi voel me gelijk en stuk minder schuldig over Eva haar nieuwe outfit dat ik vandaag gekocht heb voor d'r.. nou geloof dat ik maar weer ga want komt niet veel zinnigs uit meer geloof ik..
Super zeg Elena! Jouw week kan niet meer stuk! Wat een heerlijk gevoel moet je nu hebben! Hier: daffie nog steed hoge koorts. HA denkt aan virusinfectie of dengue. Morgen naar de kinderarts. Arme daffie..................
Hoera Elena........wat zullen jullie blij zijn geweest...... Inky.......goed plan om op de parkeerplaats af te spreken......
ahhh arme Daphne...heel veel beterschap en snel opknappen hoor meisje...dikke dikke knuf.. Monique...zo vreselijk blij dat ik er van moest huilen vanavond....
He bah zeg alweer dengue? Zoiets hebben jullie 2 jaar geleden toch ook al gehad? Hier grote schrik! Giul brullen. wilde niet slapen toen ie op bed lag. Hem er ff uit gehaald en toen er weer in en gillen en krijsen. Helemaal over de zeik. Ik d8: geen wonder na alla drukte van de afgelopen week. Laat maar ff brullen. Ik ben buiten de slingers gaan opruimen en kom weer binnen en Giul is stil. D8 ik 1 minuut. Toen hoorde ik: "mam" heel dichtbij. Ik liet alles uit mn handen vallen en rende naar de gang en jawel helemaal op de onderste trede stond Giulian in zn slaapzak. Hij was uit zn bed geklommen en ik heb t traphekje niet dicht gedaan en zo was ie naar beneden gekomen. Nou is t ook niet zo, dat de eerste keer dat zo'n ventje naar beneden komt wandelen zonder toezicht fataal hoeft te zijn, maar ik schrok me echt kapot. Normaal zijn alle hekjes dicht op de verdieping waar Giul zich bevindt. Dit keer was ik met handen vol naar beneden gelopen en d8 ik nog ff: zal ik toch dat hekje nog dicht gaan doen? Aaah nee, wat kan er gebeuren? Gelukkig geen ongeluk deze keer.
sjee minni...kan me voorstellen dat je ff schrikt....gelukkig is het een minder dure les voor mama (en misschien ook wel voor papa) geen bulten maar wel een eye opener.....soms lijkt het wel of die kleintjes het ruiken wanneer er iets open staat wat behoort dicht te zijn.... Dengue hebben we gelukkig nooit eerder gehad. Ik heb zelf ook niet het idee dat het dengue is, maar je schijnt verschillende vormen te hebben. Morgen maar even de kinderarts uithoren. Ik ben bang dat de dame haar boed moet laten onderzoeken zodat we kunnen zien waar de koorts vandaan komt. Verder dan kootst en dus vreselijk lamlendig mankeert ze niks. Geen snotneus oor of keelpijn.....maar ja...waar komt dan toch die koorts vandaan? Het kan ook nog wel een 5de of 6de ziekte zijn. .......Ik heb net weer een 3de paracetamolletje in het kontje gestopt (120 mg)
En weer terug van de pretecho, blijft leuk om naar te kijken. Wat was ons meisje druk zeg! Heb een paar fotootjes in mijn album geplaatst. Hier Lotte ook weer ziek, oppas belde vanmiddag dat het niet goed ging en heb haar met koorts opgehaald. Zat als ziek vogeltje op schoot.. Schrijf morgen bij, nu slapen
Jeetje minnie dat is even flink schrikken zeg...gelukkig dat het goed is afgelopen... Wen ...mooiii...wat een mooi kindje al om te zien zeg..hoe is het nu met Lotte? Sabrine...heel veel beterschap voor je meisje...en het kan inderdaad nog vijfde of zesde ziekte zijn hoor...maar dan zou ze ook wel uitslag moeten krijgen ...succes bij de kinderarts.. Zo heee Eva heeft uitgeslapen hahaha wel tot half 8..nou is toch een uurtje langer dan gebruikelijk tegenwoordig...vond ik wel erg fijn want wij gingen toch wel laat naar bed...Lub was nog terug naar beneden gekomen en toen hebben we samen ook nog een wijntje gedronken....heeft toch best wel een grote impact gehad op ons hoor dat oude huis...kwam er gister ook echt wel uit...maar goed..te veel wijn dus en te laat gaan slapen dus was heel blij dat Eva ook wat langer sliep...nu een beetje duf en niet veel puf maar goed zal wel bijtrekken zo...heb al lekker gedouched en dat scheelde al.. vandaag even aan de poets hier beneden..heb gistermiddag al mijn keuken gedaan dus dat scheelt al een hoop werk...maar straks gaat danielle eerst het hoognodige kleurwerk in mijn kapsel verrichten en het weer in een leuke coupe knippen...gisteravond nog leuke kapsels gezocht op internet......makkelijk hoor een dochter die kapster is hahahahaha...
hahah nou Elena je hebt toch ook een goede reden om duf te zijn. Hier was Lars ook steed om half 7 wakker. Tegenwoordig leggen we hem rond half 8, 8 uur in bed 's avonds. De eerste ochtend was ie gewoon om half 7 wakker maar nu netjes 8 uur. Behalve vandaag omdat NIels met veel lawaai om 7 uur een poepbroek ging maken. Tjees Sabrina zo'n koorts in een warm land lijkt me echt nietlekker voor je meisje. Hopelijk vind de kinderarts waar de koorts vandaan komt. Ik vind dat wel goed geregeld bij jullie. Hier zou niet gekeken worden waar de koorts vandaan komt maar meteen ene kuurtje worden gegeven Suus, spannend hoor. Kunnen jullie niet eerst wat huren ofzo ergens in Brabant? Enne een huis kopen is meestal sneller gedaan dan verkopen. Goh wen, Lotte ook ziek. Hopelijk is ze wel beter voor zaterdag. Je echo's zijn prachtig zeg. Wat blijft dat toch een wonder om te zien hoe dat kan. Jeetje minni met slaapzak en al van de trap? Ik zou me wild schrikken. Hier ligt Lars sinds kort om diezelfde reden zonder slaapzak. Wij doen altijd het traphekje dicht maat stel dat..... dan kan ie iig naar beneden lopen dat kan ie beter zonder slaapzak haha. Schrikken zeg. Nancy hoe gaat het bij jou? Zit je nog in een dip of gaat het al wat beter? Zie je niet gewoon heel erg op tegen het beginnen met werken? Lijkt mij namelijk ook weer rot om te moeten beginnen. Semmie, wat is dat Erbse parese? Ik heb er wel eens van gehoord hoor maar zou niet weten wat het precies is. Kunnen ze dat behandelen? Wel lekker zeg dat Faye doorslaapt, ben volgens mij de enigste met een nachtbrakertje. Maar goed Lars sliep ook pas met 3 maanden door en die is daarna ene super slaper geweest (en gebleven) Nou ik wilde vandaag even gaan wandelen met de kids maar zo aan het weer te zien gaat dat niet door. Heb maar een lekker huispak aangetrokken en Lars in zijn piama gelaten.
hihi, drank maakt meer kapot dan je lief is. Hier weer n hele ren naar t toilet vandaag. Lekker hoor. Ik ben straalmisselijk, mogelijk van de taart van gisteren. Maar met die carpaal tunnelsyndroom (die ik echt nu pijnlijker vind aan de linker kant) denk ik gelijk dat ik zwanger ben. Erg he. Ben ik dus niet, dus voorlopig rustig in n hoekje gaan zitten tot t over is. Elmar mocht Giul niet naar opa en oma brengen van mij (vandaag), want ik begon te huilen omdat ik bang was dat ze n ongeluk krijgen. Dus opa en oma afgebeld, hihi. Ik ga niet naar tai chi, voel me gewoon niet goed.
Oh trouwens Semmie, kan je dat niet laten behandelen bij n osteopaat? Zoja, dan kan ik je dat echt aanraden. Voor t eerst in 12 jaar ben ik fit aan t worden en beoefen ik echt sport, zelfs 3 tegelijk!
Goedemorgen allemaal, Gefeliciteerd Elena wat een opluchting zeg! altijd fijn als je huis verkocht is...die elende van het afwachten en bezichtigen...jak... Minni foei foei foei..... Idd jammer dat ik niet mee kan maar die kraamvisite begint verdorie nu pas te stromen..bah wou dat ik een kraamfeest gegeven had, was ik er vannaf...bleh... Wen wat een lieffie, mooie fotoos zeg... Susanne hatsjoe....ben je nu verkouden ; ) nancy alles goed met jou? Sabrina beterschap voor je smurfie! Inky, probeerde een link hier neer te zetten over erbse parese maar dat lukt me niet...in het kort heb je hele zware gevallen en minder zware gevallen, gelukkig horen wij bij de laatste...Faye heeft een om het maar plat te zeggen een kapotte afgescheurde spier, aan haar beknelling en dan met name aan het getrek overgehouden....ze houdt haar hoofdje schuin en heeft een instabiel nekje/armpje....als ze op haar buik ligt kan ze haar hoofd niet optillen maar laat hem op haar rechterwang steunen of ligt met haar neus in het boxkleed....in ons geval is het met therapie waarschijnlijk op te lossen... vind het alleen zo zielig dat ze zooooooooooooooooooveel huilt....en op het laatst wordt ik er wanhopig van, maar ik weet dat er wat is en hoop dat ik haar maar niet ga verwennen hierdoor dat als ze dadelijk 1 is ze een loopje met me neemt hihihihihi Nou ben ik verder nog iemand vergeten....euh..... Sem is gisteravond uit zijn ledikantje gestuiterd....naar de hap geweest, flinke buil en hij moest overgeven...conclusie hersenschudding, elke 2 uur wekken en paracetamol...pffff hij werd er zelf geloof ik niet goed van..elke keer als ik kwam zij hij neeeeee mama sjemmie sjapen....de shjeet....vanaf 5 uur heb ik heb gelaten en hij heeft geslapen tot 8:15.......katonk.....dat heeft ie nog niet gered in de afgelopen maanden..... Luc is ziek, strontverkouden en zijn hele keel zit dicht, toen ik de ha daarnaar liet kijken gaf hij meteen voor luc een kuurtje mee...2 vliegen in een klap...mooi.... Nou hier is de dag begonnen, gejengel, gehuil gezeur en gebrul.......LATERS!
Nee is mijn kinderarst fel op tegen, het is afgescheurd en hij vind een osteopaat geweldig als het om een beknelling van een spiertje gaat maar in dit geval niet...