osteopatie is ook alleen voor beknellingen die maken ze vrij met hun handen. Een scheur kan een osteopaat volgens mij niet eens iets aan doen. Klinkt wel pijnlijk hoor een afgescheurde spier, wij zouden er pijnstillers voor krijgen. Hopelijk gaat het snel iets beter met haar.
semmie klinkt wel pijnlijk hoor...hoop dat het snel geneest voor je meisje...en hoe is het nu met Sem?..nou meid sterkte met je ziekenboeg hoor.. Minnie ook niet ziek worden he...oh jee...Lotte koorts jij misselijk straks kunnen we niet naar blijdorp... Inky hier ook een druilerige dag hoor..geen zon te zien en miezerig...kom ook niet veel buiten vandaag...alleen wat boodschappen en dat is het wel .....beetje jammer want Eva loopt nu al te miepen...tuin tuin....pfff word een lange dag dus
Jeetje wat een lappen tekst! pff eens kijken of ik het allemaal nog weet.. @ Elena GEFELICITEERD! wat een opluchting moet dat zijn...na 2 jaar! @ Semmie, leuk dat je er weer bent! @ Sabrine, jeetje wat sneu voor je meisje! beterschap hoor! @ Monique, wat goed van Kim! @ Minni, hihi kan me voorstellen dat het erg schrikken is geweest, maar jij doet voortaan het traphekje wel dicht denk ik... kinderen 'ruiken' dat dat open staat lijkt wel. -- Ik ga morgen naar de TOPPERS en zit, tatatadaa op rij 1 ! Oh INKY, heb je toevallig al nagedacht wanneer je foto's laat maken? ik moet vanavond voor de 3de keer terug met Phaedra (schaam!) die heeft steeds geen zin als we daar zijn (lees brullen) Nu gaan we het proberen na de voeding van 19.00 meestal is ze dan heel gezellig en wakker, dus laat ons bidden.. Heb net Gups op msn, die zou op de thee/koffie komen, maar Eva is ziekjes, huilt veel en spuugt veel. Beterschap Gups met je meisje
hee Nancy...gaaf op de eerste rij...*Jaloerssss**...hoop dat het foto's maken nu toch een keer gaat lukken... Ahh Eva ook al ziek? hangt weer iets in de lucht volgens mij...beterschap Gups met je meisje... zo boodschappen gedaan...tuurlijk weer wat vergeten ...nou dat mag danielle zo even halen voor me...ga vanavond lekker indisch koken...hmmmm...voor Eva heb ik maar wat anders gehaald want die houd er niet zo van..
Jammer Semmie. Als jouw gevoel uitgaat naar wel lekker verwennen, zou ik dat gewoon doen, hoor. Mijn stelling: wie dan leeft, wie dan zorgt. Als ze 1 is en ze neemt n loopje met je, dan los je dat tzt toch op? Niet dat ik vind dat je het nu verkeerd doet, hoor. Pffff nog niks gehoord van de gemeente en we weten ook niet waar t op uitkomt. Gekut. Net met Vrom gesproken en we moeten nog meer contact leggen met de gemeente. De termijn is al met n week verstreken. Officieel weten we niks.
weersverwachting is gunstig voor zaterdag op teletekst...23 graden en maar 20% kans op regen..nou meiden de paraplu's kunnen we denk ik thuislaten...jippie..
Nou het is jullie gelukt hoor.. (grapje) ik ben strontmisselijk. een knallende hoofdpijn, buikkrampen. Komt zo ineens opzetten. Heb net snel Lisa van school gehaald en dadelijk komen mijn ouders om op te passen (wat dus nu niet meer nodig is) Maargoed.. dan duik ik dadelijk mijn bed in en dan kunnen mijn ouders toch oppassen. Net belde de teamleider van een andere afdeling op (mijn eigen is op vakantie) of ik echt niet kon komen.. nee dus anders meld ik me niet ziek! Dus ik duik mijn nestje in!
En pas zondag weer beter melden, dan zien we je zaterdag wel! Ik ben hier ook nog steeds kotsmisselijk. Maar ik heb me zojuist n aambeibloeding gescheten, want het wilde niet. Potverrr, die heb ik ook lang niet gehad, zeg en nu gelijk n slagaderlijke bloeding. Daar leek t tenminste op. (overdrijven is ook n vak) Giul zn nieuwste kunstjes heb ik op mn weblog gezet. Ik blijf maar opscheppen hier over mn wonderkind, dus nu maar ff helemaal publiek hihihi.
Ahhh Suus wat balen, lekker je bedje in en veel beterschap! Elena gefeliciteerd! Wat een opluchting dat jullie huis nu verkocht is. Poeh Semmie dat klinkt heftig zo'n afgescheurde spier. Hopelijk komt je meisje er snel weer bovenop. Ahh en Sem uit zijn bed gestuiterd..dikke knuffels voor jullie! Haha Nancy al helemaal in de starblokken voor de toppers Rij 1 lijkt me geweldig! Lekker zo'n hangdag Inky! Hier was het ook bewolkt maar het lijkt open te gaan trekken.. Zo hee dan sta je ff raar te kijken als je kind ineens beneden staat. Kleine tovenaar heb je thuis Minni! Heb je nog steeds zoveel pijn aan je hand? Sabrina hoe gaat het nu met Daphne? Hopelijk steekt ze Lauraatje niet aan.. Monique, bij jou ook alles ok? Lotte is gisteravond pas om 21.30 uur gaan slapen en werd 's nachts weer huilend wakker. Tussen ons ingelegd en even ingedoezeld. Op een gegeven moment lag ze zo te draaien en schoppen dat we haar weer in d'r eigen bedje hebben gelegd...zonder succes welliswaar want ze begon meteen te huilen. Klaagde over buikpijn en gloeide van de koorts. Had 39,6 en hebben haar toen weer tussen ons ingelegd en zetpil erin gestopt. Vanochtend had ze nog 38 en ze ligt nu weer in bed. Dit is echt de zoveelste keer dat ze koorts heeft, meestal zo om de 2-3 weken. HA verwijst nu door naar de kinderarts..ben erg benieuwd. Zelf klote geslapen, kon niet draaien van de pijn en deed ik het toch dan was de knak in mijn bekken zelfs bij de buren te horen Ik ga dan ook bij voorbaat al cancellen voor zaterdag...denk niet dat mijn bekken het houdt en wil ook dat Lotte goed uit kan zieken. Sorry meiden en vooral sorry Elena..hoop dat je nog vervoer kan regelen.
wat een ellende allemaal, jak...beterschap iedereen... Sem en Luc liggen op bed, met Sem gaat het redelijk, alleen de enorme buil op zijn hoofd herinnerd nog aan de val....suffie...Luc voelt zich nog niets nie lekker....snotterd zakdoeken vol en is lamlendig....Faye begint ook te snotteren.... Nancy hoe veel voeding krijgt Phaedra nu? En inky niels dan? Faye zit op 5x 150 ml en 20ml water extra voor het poepen...gaat niet zo makkelijk dat poepen...kost er veel energie hihihihihi
hee wen dit gaat toch even voor he..Lotte uit laten zieken en zelf ook voorzichtig aan doen.. wel fijn dat de ha je door heeft verwezen naar de kinderarts misschien dat die een oorzaak weet.. zal even vragen of Lub me af kan zetten dat zal wel lukken hoe ik thuis kom zie ik dan wel...want hij moet ook naar spakenburg...maar regel ik wel desnoods met de trein
Semmie, Phaedra krijgt nu 5x 160-170ml en dat gaat eigenlijk toch wel heel aardig op. poepen...tja, Phaedra heeft zaterdag voor het laatst gepoept, maar heeft er verder helemaal geen last van. normaal poept ze om de dag, of uiterlijk de dag daarna zat eigenlijk net te denken zou ze dinsdag op KDV gepoept hebben? (staat niet in schriftje)
ohw Nancy net zoveel dus als Faye, maar Phaedra en Faye waren ook hele tantes bij de geboorte hihihihi en Niels was een lekker beertje dus die zal die hoeveelheid ook wel krijgen of niet Inky?Kinderdagverblijf schrijft dat eigenlijk alleen maar op als je er om vraagt....anders schreven wij dat ook nooit op.....tenzij ouders er specifiek om vroegen! Ohw Luc was buiten voor het huis aan het rondjes fietsen, hij moest even naar buiten, het zonnetje schijnt dus ik dacht dat kan wel.....zie ik hem inene al spugend over het grasveld lopen...gus schaap komt binnen en zegt....mama ik moet spugen en mijn fiets is ondergespuugd....krijg ik nu een nieuwe want ik wil geen spuugfiets.....tja tis te proberen....toch!?
hee wen...heb het al geregeld...Lub brengt en haalt me even op..hij moet wel naar spakenburg maar is ruimschoots op tijd weer terug om me op te pikken...wel jammer hoor dat we je nu nog niet zien..hoop echt dat Lotte snel opknapt en haar kado'tje houd je tegoed desnoods stuur ik het een keertje op naar je.. hmmmm mijn indisch ruikt lekkerrrrrrrrrr....gaat heerlijk smaken vanavond Suus...gatsie ook al zo ziek..gelukkig dat je voor vandaag oppas heb zodat je je bedje in kan duiken minnie hoe is het met jou? ook nog ziek of voel je je al wat beter? ga zo nog even naar buiten met Eva zonnetje is gelukkig gaan schijnen dus snel naar buiten hahahaha...maar moet zeggen dat ze eigenlijk best heel lief is geweest vandaag...scheelde dat dylan en danielle ook thuis waren..heeft ze wat afleiding.. mijn haar is ook weer netjes gekapt dus kan voor de dag komen zaterdag...
arme Luc...nou hij is wel echt ziek hoor...ja en je kan het altijd proberen of je een nieuwe fiets krijgt dan .....zou ook niet op een spuugfiets willen rijden... zo ga nu echt naar buiten...eten even uitgezet...dus lekker aan de wandel nu
Semmie, sneu voor je mannetje! maar idd het is te proberen of je dan een nieuwe fiets kunt krijgen toch?
Tim's eczeem komt en gaat. Maar het is niet meer zo erg als dat het geweest is. Als er een tandje doorkomt dat vlamt het weer op, als het erdoor is, dan trekt het weer weg... Zo heb net even 2 uur geslapen.. daar knapt een mens wat van op. Mijn vader en moeder hebben lisa nu even meegenomen naar een tuincentrum en tim ligt nog te slapen. Heb net 5 min. geleden de tripp trapp stoelen binnen gekregen , maar helaas mistte ik 1 leertje van de babyset. Heb meteen maar even gemaild dat ik dat ding miste.. nu maar hopen dat ze nederlands kunnen lezen , want ik kan geen Duits!
ohw lekker wandelen wil ik ook wel hier valt het sinds een half uur met bakken uit de lucht...tsssss vanmiddag was het zo mooi...en nu....het lijkt wel herfst!
jeetje wat een ziekenboeg. Wen ik vond het al knap dat je meewilde, ik had dat never nooit niet gekund hoor met mijn bekken. Ik snap het helemaal. We komen jouw apie wel bewonderen strakkies hoor. Beterschap voor Lotte. Suus wat lekker dat je hebt kunnen slapen. Ik heb 1 uurtje kunnen slapen en daar knapte ik ook al van op. Hopelijk is je buikgriep snel over want ziek zijn met kinderen is nooit leuk. En Luc ook al zo ziek. Zou er iets rondwaren ofzo? Allemaal aan de buikgriep. Ik moet maar ff afkloppen denk ik. Niels bied ik 150 ml aan maar die drinkt hij nooit op. Hij komt ook 's nachts nog voor een voeding. Hij drinkt ongeveer 120 ml per keer. Ik hoop steeds dat hij die 150 ml eens op gaat drinken zodat hij geen nachtvoeding meer nodig heeft maar dat vertikt ie. Na 120 ml houdt hij ermee op en krijg ik er met geen mogelijkheid meer iets in.