Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    he das balen, dat heeft Faye ook gehad en zo ineens vorige week donderdag ging het goed....dat is idd een verademing dat ze overdag voldoende drinken om de nacht erop te tanken....hoop dat Niels dat snel gaat doen....zal hem even toespreken.....!@!$%$^%$^%^*^&*&(&(^%^% zo we hebben een deal Niels en ik....nu hopen dat hij er zich aan houdt.....

ik wil even gillen o.k komt ie whahahaahahahahahaha zo das lekker, de hele middag een spugend kind een huilend kind en een draak die alles wat ik recht zet weer om knalt, trekt, zeurt of mept...grrrrrr ga hem zo achter het behang plakken en er een meter dik stuk voor smeren....en als ik dat klaar heb is het flessie tijd....pfffffffff ohw shit Luc spuugt mijn salontafel onder de kotst....verdikkie...laters!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Kots bende bij jou, Semmie. Sterkte, want volgens mij kan je dat wel gebruiken. Pff ik raak al overspannen als ik je lees.

@WEndy, echt jammer dat je er zaterdag niet bent. Geen vrijwilligers om jou in n rolstoel rond te duwen?
    Dat ik net bevallen was zijn we een midweek naar de Beekse Bergen gegaan en heeft Elmar me ook n dag rond geduwd in een rolstoel. Ik vind hem nog steeds n held daarvoor.

Beterschap aan alle zieken, t is n vlot griepje.
    Ik heb alleen last van misselijkheid, maar ik kan t enigszins weg eten. (het doet me sterk denken aan het vroegste begin van mn zwangerschap van Giulian)
    Ik maak voor ons vandaag n giga bak salade. Alleen maar groente en kruiden, dus super gezond!
    (geen olie of andere toevoegingen waar je vet van wordt)
    Wel gebakken aardappels erbij, maar ik ben erg armoedig met de boter, tot groot verdriet van Elmar. Dat beetje boter hebben we nodig om te kunnen kakken morgen. :D
    En een filetlapje. Nou gezond, he?!
    Ben toe aan gezonde hap na alle feestelijkheden van afgelopen week.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Mijn moeder is nu eten aan het koken. Ik denk dat ik alleen maar wat aardappelpuree en een klein stukje kip ga eten.. ben nog steeds kotsmisselijk.

Tja en Susanne zou Susanne niet zijn als ze zich weer eens niet schuldig voelde tegenover het werk.. pfff word soms daar zo moe van! (omdat ik me zolaat ziek gemeld heb... )

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jahoor, alsof je vorige week al wist dat je ziek zou worden. Niet schuldig voelen, meid, dat helpt niks.

hihi Giulian eet nu alvast komkomkommer en ik heb de filetlapjes in n zelfverzonnen marinade gemaakt. MMM!
    Elmar komt optijd, dus gezellie avondje met alleen wij samen.
    Morgen avond naar de peut, dus dit is de enige normale avond deze week. :D

5. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ben terug van de Kinderarts...

Gelukkig heeft Daphne geen dengue. Het is of de 6de ziekte of een blaasontsteking. Ben nu bezig proberen wat plas op te vangen, maar dat is nog een hele kunst! Moet zelfs 2 potjes hebben 1 voor zo en 1 voor kweek.

Aangezien Laura gisteravond ook begon te piepen en ons vertelde dat ze pijn in haar plassertje had, moet ik nog eens 2 potjes pies opvangen.....Laura heeft gelukkig geen koorts en kan haar plasje gewoon op 't potje doen.

De koorts van Daphne is wel aan het dalen. Ze heeft vandaag niet eens paracetamol gekregen. Ze is nog wel een beetje warm

Vanavond komt mijn broer indonesisch koken mmmmmmmmmmmm, dus een iets minder gezonde maaltijd dan dat van Minni denk ik.

Wen: sterkte meid.....hopelijk kan de kinderarts tekst en uitleg geven. Gisteren sprak ik een huisarts die mij vertelde dat de virussen en andere kinderziekten nu veel heftiger zijn dan in de tijd dat wij jong waren. Omdat vele virussen gemuteerd zijn zijn ze sterker geworden. Meer dan vroeger hebben kinderen nu koorts en hoge koorts. Daarnaast duurt zo'n ziekte nu langer dan de 3 dagen die er vroeger voor stond. Er worden dus tegenwoordig veel meer kuurtjes gebruikt dan vroeger....

Nu maar hopen dat onze kroost (daar bedoel ik dus alle kleintjes plus ook sommige ouders...)snel beter wordt....

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    En dat laatste werkt een leuke vicieuze cirkel lekker in de hand.

Wat betreft Indisch koken. Als ik alles zelf maak en geen bumbu's gebruik van de toko of conimex ofzo, dan is het absoluut niet vet en heel gezond.

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Jeetje wat een teksten kunnen jullie tikken....

Ik heb de hele dag gewerkt en vanmiddag hadden we teamoverleg......nieuw rooster....wat een gezeur allemaal zeg! Ben nog pissig over alles en ik mag blij zijn met mijn rooster......NIET DUS......moet ik in ene op vrijdag een hele dag werken ipv donderdag.....Kim is s`middags vrij kanik daar ook nog eens opvang voor gaan regelen. Meer weekenden werken dus echt blij ben ik niet....

Hier ook een meisje die niet helemaal fit is.....hoop niet dat het doorzet!

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    En hier is Niels nog niet zichzelf. Hij is lijkwit mer rode oogjes en wil niet veel slapen. Straks maar een paracetamol erin en hopelijk drinkt ie wat beter. We zullen het weekeind eens even afwachten anders gaan we maandag toch maar langs de HA even alles laten nakijken.

Hihi sabrina wat een getover zal dat worden.Kan me niet voorstellen hoe ik dat met Lars zou moeten doen, die plast niet eens op het potje. Luier uitknijpen ofzo? Iig fijn dat de koorts gezakt is dat is al een zorg minder.

Lars ligt lekker al op bed en ik duik in de bank met hubbie.

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Je heb ook plas zakjes........gebruiken we voor Isa ook

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha luier uitknijpen, hihi. Ik zie het je gewoon doen.

Hela morgen om deze tijd wil ik wel dat iedereen zich weer beter gemeld heeft. Behalve Suus, want die moet ziek gemeld blijven, wil ze mee kunnen naar Blijdorp. ;)

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Die plaszakjes zijn ideaal, heb ik laatst voor Lotte ook moeten gebruiken toen ze pijn in haar plassertje had en HA dacht aan een blaasontsteking. Overigens heb ik dat zakje er pas bij de HA weer afgehaald zodat het daar meteen in het potje gedaan kon worden, scheelt een hoop geknoei ;)

Nou gelukkig geen enge tropische ziekte Sabrina..hopelijk knapt ze snel op! Heerlijk zo'n broer die voor je komt koken!

Suus, vooral niet schuldig voelen hoor..begrijp het wel maar je wordt ook niet expres ziek lijkt me..

Vanmiddag mijn wekelijks avontuur bij de fysio gehad. Weer is mijn bekken recht gezet en meteen stond het ook weer scheef. Ze zegt zelf al dat de rechterkant wel heel erg flexibel is. Moet nu 2x per week komen ipv 1 x.

Lotte hebben we net voor de zoveelste keer terug in bed geknikkerd..ze mag dan ziek zijn maar hoeft nog steeds geen loopje met ons te gaan nemen, vermoeiend hoor.

Elena, goed te lezen dat Lub je kan brengen, voelde me al helemaal schuldig!

Ik ga even mijn solli van morgen voorbereiden en dan naar bed..

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    goedemorgen allemaal,

Nou was me het nachtje wel weer pfffff Een kotsende Luc een jengelende Sem en Faye was ook niet bepaald in haar hum...ze is ook verkouden en niest alles bij elkaar.....haar hele huid zit onder de rode pukkeltjes, vooral haar wangen en hoofdhuid zitten helemaal bedekt...wat dit nu weer is....koorts heeft ze niet......raar raar

Jeetje Sabrina wat zielig dat je meissie zo ziekjes is...gelukkig geen enge tropische ziekte maar toch...het blijft vervelend...hopelijk steken ze elkaar en jullie niet aan...dikke knuff voor jullie!

Nou ga vandaag maar eens helemaal niks doen hoop alleen de boodschappen te kunnen scoren, morgen de hele dat visite en zondag ook...bah! Met 2 zieke kids heb ik daar helemaal geen zin in....

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Semmie beterschap in de zieke boeg.....

Sabrina knapt je meisje al weer op.......

Wen hoe is het met Lotte? Jammer dat je niet mee ga.Zou je misschien je adres kunnen pmen? Ik had wat voor het zusje van Lotte gekocht!

Inky hoe is het met Eva van Deboor? Straks kan Deboor ook niet mee dus ik hoop op goede berichten.Enhoeis het met Niels! Heeft hij goedgeslapen vannacht?

Ga Isa zo wakker maken

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen allemaal..

hoe is het met iedereen? allemaal opgeknapt of is het hier nog een ziekenboeg?

Wen...hee je niet schuldig gaan voelen hoor..ook al had Lub me niet kunnen brengen had ik er toch wel gekomen hoe dan ook....vind het veel belangrijker dat jij je rust neemt en Lotte uitziekt...

ben kort van stof moet zo eerst even boodschappen gaan doen...ze komen zo ons oude bed halen (staat nog in de schuur)...en dan de schuur beetje leegruimen kinderwagen op mp gaan zetten...krijg ik weer wat ruimte...dus opruimdagje vandaag...vanavond op tijd mijn bedje in en mijn rust nemen met mijn rug ben ik morgen tenminste beetje fit...

en niet allemaal ziek worden hoor....Moniue hoop dat Isa ook niet ziek is geworden.

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hier gaat het weer ietsje beter. Heb gisteren dan ook niet meer gegeten dan wat puree en kip en dat is er ingebleven!

Zit nu aan een cracker. Ik ga me straks maar beter melden zodat ik morgen gewoon ga werken (sorry minni)

Nee tuurlijk wil ik niet ziek zijn Wen.. en ik wil al helemaal niet mezelf zo laat ziekmelden als wat ik gisteren deed. Ik weet wat voor gezeik dat gaat geven. Dat is me een "zieke" vrije dag niet waard hoor. Maar Ik zit toch steeds aan mijn werk te denken. Ookal was ik legaal ziek , zeg maar.

Lisa en Tim gaan vandaag wel bij oma slapen (oma weet niet dat ik vandaag niet ga werken en dat laat ik ook maar zo)
    Tim was vanmorgen weer om 5 uur wakker..pff wat hij de laatste dagen heeft weet ik ook niet.
    Hij krijgt nu 1 potje eten en om 19 uur nog een fles joghurt voor het slapen gaan. Zou dat te weinig zijn?
    Vanmorgen om 5 uur een fles pap gehad en nu word hij net pas wakker... ik weet even niet wat ik moet!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hier een goed nacht. Niels heeft tot 5:30 geslapen en nu ligt hij nog.
    Hij heeft wel heeeel hard gehuild omdat hij weer een poepbroek aan het volmaken was. Dat zit nog steeds echt niet goed. Heb hem gisteren na een bad en massage een zetpil gegeven en toen dronk hij 180ml.

Wij zijn nog steeds van de partij hoor. Gups moet wel rijden want heel de dag lopen en dan terugrijden dat gaat me nog niet lukken met mijn bekken. Maar ik heb nog niks gehoord dus het zal wel doorgaan.

Ik ga nu ff met Lars ene dierentuin bouwen van de duplo. Hij roept steeds "mama, dienetuin maken" en dan noemt hij alles op wat erin moet "ofant, kangaloe, zeepaard, aap enz.' leuk hoor ben erg benieuwd hoe hij het morgen gaat vinden.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje wat goed zeg! Wat kan Lars goed praten.
    Een olifant is een oli, een nijlpaard is een noospaard, en kangaroe en zeepaard kent ie niet, hihi. Zou eigenlijk moeten oefenen. ;)

Lijkt me wat weinig, Suus, maar Giul at rond die leeftijd niks. Hij was toen flink ziek en dat is ie heel lang gebleven.
    daarna dronk ie liters, zowel melk, pap als diksap en at ie 2 boterhammen en elke avond een flink bord eten met ons mee.
    Maargoed, inmiddels eet ie weer erg slecht, dus ik vind het lastig hoor.

Ik ben weer okee. Vanochtend de boven verdieping opgeruimd, afgezien van de logeerkamer. Ik heb mn ramen, potten en fiets gewassen en zo nog n stofzuiger door t huis en ik ben tevree.
    Wassie in de wasmachien en zo misschien nog ff wat vouwen. Maar ik ga eerst es kijken of mn buuv thuis is voor n bakkie.

18. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Inky herkenbaar dat niet kunnen rijden en lopen op 1 dag...dat probleem heb ik dus ook...autorijden kan ik buiten de stad allang niet meer dus ben daardoor wel altijd afhankelijk..maar ook in de stad word het steeds moeilijker met mijn rug en been....Lub ziet het liefst dat ik helemaal niet meer rijd maar wil het nog niet opgeven..

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik hoop gewoon heel hard dat Deboor gewoon kan. Heb er echt onwijs zin in en Lars praat ook alleen nog maar over de dierentuin.

Lars is wel een beetje ziekig. Heeft wat verhoging en waterige oogjes. ben hem al met fruit aan het volstoppen haha. Hij krijgt na het zwemmen een zetpil zodat hij lekker kan slapen en dan sleep ik hem morgen gewoon mee. Zal vast wel goed komen. Veel drinken en laten slapen en dan komen we de dag wel weer door.

Ga nu ff lekker met Niels wandelen, naar de bakker en slager.

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hoi hoi........weinig tijd vandaag...druk druk druk.......

Lars niet ziek worden hoor!

Ik ga Kim van school halen en boodschappen doen en daarna Isa in bed doen en vanmiddag niksen in de tuin......

Deel Deze Pagina