Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Hihih is dat druk? niksen in de tuin?

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat n lekker vooruitzicht, Monique!

Ik heb me echt uitgesloofd vandaag. Lekker zeg. Én n bakkie bij de buuv gedaan.

Hele huis afgezien van t bad, is spik en span. Moet de vaatwasser nog leegruimen en 1 wasje ophangen, maar dan ben ik echt klaar voor t weekend.
    Ik ga vanmiddag nog boodschappen doen, moet iemand nog iets hebben? We zien elkaar morgen toch! :D

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi :)
    Scherp van je zeg.

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    ik had het vanmorgen dus druk.........met Isa naar de HA.....donkere urine en huilen bij het plassen..plaszak omgedaan en urine onderzoek laten doen om 14.00 bellen voor de uitslag......

Kim gaat zo met haar vriendinnetje zwemmen........

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    shit hè! Lars heeft bij het zwemmen gespuugd. Hij zegt ook dat zijn buik pijn doet en zijn voeten. Haha zijn voeten snap ik niks van maar zijn buik wel. De tranen lopen over zijn wangen zonder dat hij huilt. Hij heeft ook nog wat verhoging.

Ik heb hem met een paracetamol op bed gelegd. Morgen is het vast over. En anders gaat ie maar in de buggy slapen hoor. Hij is verder wel gezellig.

de broodjes zijn al gehaald voor morgen en ook BBQ vlees. we gaan 's avonds lekker BBQen.

Hier ligt alles nu op 1 oor. Ik moet ook nog ff de vaatwasser doen. Dat zal ik dadelijk maar doen.

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallootjes, zo Sem ligt op bed, Luc hangt letterlijk voor de tv, en Faye brult in de box...de boodschappen zijn gedaan mijn huis is een zooi maar ik doe lekker niks...zo.....ga eerst wat eten want ik sterf van de honger...heb witte broodjes met filet american...mmmmmmmm

ohw mijn mupke slaapt nu...zo vanuit het niks houdt het brullen op en slaapt ze...ghihihi gek ding!

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ohh Inky niet te hopen dat Lars erg ziekjes is/wordt.

Semmie, hier ook zo hoor, eerst keihard brullen en dan ineens in diepe rust.

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Was maar geintje van me hé Monique...

Oh wat zou het zijn dan met Isa..

Heeft Kim vakantie?

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Monique....nou spannend dan weer....is ze er ook beroerd bij? hoop dat ze heeeeeeeel snel opknapt hoor

Inky....gatsie Lars ook al ziek...nou hoop dat jou mannetje ook snel aan de beterende hand is hoor...

zo Eva heeft een heerlijk middagdutje gedaan...we gaan zo even de speeltuin nog in en dan bij oma koppie thee leuten...heb alles al klaargezet voor morgen...nu maar hopen dat ik niets vergeet..ben ik echt een kei in hoor

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    heeeeeeeee shit heb ik beddegoed van alle 5 de bedden buiten hangen gaat het regenen.... waar laat ik nou zo snel die hele berg natte was....

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Kim heeft altijd vrij op vrijdag middag......hahahahaha.....

Isa heeft waarschijnlijk een blaasontsteking.huisarts overlegt met het ziekenhuis wat ze er voormoet krijgen....verder is ze wel gezellig.......en natuurlijk gaan we morgen gewoon naar blijdorp of ze moet echt ziek worden...wat ik niet verwacht.

Inky ik hoop dat het niet doorzet met Lars....er heerst weleen buikgriep....zoontje van mijn vriendin had het ook en is er een aantal dagen goed beroerd van geweest.

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ohh nou Joëlle begon gisterenmiddag laat ookal met diaree, ik hoop dat het een 'foutje' was en niet dat we hier allemaal aan de beurt komen...

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Waar gaan we BBQ-en?

Ik ga zo weer es mn rondje doen, ben ik weer 2 uurtjes onderweg. Wel lekker hoor zo'n gewoontewandeling en dan gelijk de boodschappen halen.
    Ik weet nog niet wat we gaan koken, miss n visje van de markt?

Morgen alles beebs met 500mg paracetamol in de billen in de auto. Hopelijk knappen ze zelf al snel op.

Ik ga vanavond naar mn osteopaat, komt me slecht uit, met de spits naar Alkmaar (zuid) rijden en ik woon dus aan de noordkant. Alles ligt hier open, de wegen bedoel ik. Om 7 uur moet ik er zijn en ik denk dat ik klokslag 6 uur moet vertrekken wil ik optijd komen. Kutzeg.
    Normaal is t n kwartiertje rijden.

Hier is t stralend weer trouwens. Zal ook ff wat ophangen buiten, is t nog optijd droog.

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wen, hoe was je sollicitatie?

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ja was ik ook benieuwd naar..

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi Ik ook.. hoelaat had je die ookal weer?
    Heb je daarstraks nl nog op msn gehad, maar ben helemaal vergeten te vragen hoelaat je ookal weer moest.
    Hopelijk was het een positief gesprek!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he wen ik hoop ook dat ze je iets leuks aanbieden en dat het je bevalt.

Lars slaapt nog steeds en NIels is ook eindelijk gaan slapen die lag te geinen in zijn bed. Nu slaapt ie.
    Ik denk wel dat LArs morgen gewoon mee kan hoor. Tenzij hij heel hoge koorts heeft maar ik geef hem lekker wat paracetamol en ik hoop dat ie lekker lang blijft slapen nu. Straks ene beker jus (als ie geen buikpijn heeft tenminste) en vanavond een eucalyptus badje. Mijn mannetje is sterk dus het zal wel goedkomen.

Hier ook regen nu, ben blij dat ik vanmorgen ben gaan wandelen.

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier is het weer supper........

Vergeten jullie de zonnebrand morgen niet......

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik lees net dat Astrid ook ziek is en ze misschien niet mee gaan! En nu ?

Isa hoeft geen kuurtje........maandag nog een keer urine weg brengen en als ze koorts mocht krijgen dan de HAP bellen voor wel een kuurtje.......

Ikheb een beetje de kriebels.......Kim is met een vriendinnetje naar het zwembad.......met zijn 2en.......Ik weet dat ik haar los moet laten maar vind het best wel eng! Ze heeft wel A en B.......

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oei wel een hoop zieken is dus nog maar de vraag of het wel door kan gaan....ik blijf meelezen en dan hoor ik het wel..

wen ben ook nieuwsgierig hier...

Nancy nog gelukt met je was?

Monique hoop voor je dat Isa niet aan een kuurtje hoeft...

Deel Deze Pagina