@ Inky, als het niet doorgaat, laten jullie het me ajb weten voor 9 uur, want dan rijden Monique en ik hier weg. Monique gaat al eerder van huis. Dus hoe vroeger, hoe beter. wat vreselijk jammer als het niet doorgaat, dus ik blijf nog ff hopen op beter nieuws.
ik ook minnie blijf ook hopen op betere berichten en anders zullen we een andere datum moeten prikken... bah hier regent het nu ook
Ze is verder niet ziek of zo.......ze ziet wel weer iets geler dan normaal en haar oogwit ziet geel.....waarschijnlijk haar levertje die weer opspeelt........verklaart gelijk de vieze luiers waar de stront doorheen komt......( sorry voor de benaming ) Ik hoop dus ook dat het doorgaat en anders een nieuwe datum prikken.......voor de zieke is het ook geen pretje om dan weg te gaan........ik weet niet hoelang het rijden is voor jullie maar vergeet niet dat het ook nog warm wordt.
voor mij is het een kwartiertje met de auto langer niet... en het is zeker niet lekker als je je ziek voelt en je moet door de dierentuin sjokken met die warmte..maar we gaan gewoon heeeeeeeel hard duimen dat het door kan gaan.. blijf er dan ook vanaf minnie...)
Als het niet door gaat zou ik het eigenlijk vanavond wel willen weten......dan hoef ik Isa ook niet uit bed te plukken voor 9 uur en kan Kim ook uitslapen.......Niet lullig bedoeld maar doordat ik voor Isa veel mee moet nemen aan medicijnen flessen en noem maar op kan ik ook tot8 uur blijven liggen ipv 7 uur eruit....
wat zijn dat dan macadamianogwattes? ken ik nie! En geloof me ik ken veel, maar dat niet? Ohw jeetje hoop dat jullie uitje wel door kan gaan....tis goed weer morgen dus daar ligt het niet aan... wen ik ben benieuwd.... ga weer naar mijn poppie ze huilt alweer een kwartier onafgebroken....schaapje.
jep...met de auto wel woon er niet zover vandaan hoor... hmmmmmm lekker minnie... zo is hier een meisje erggggggggggg vervelend aan het doen zeg...pfffffff
we gaan gewoon hoor, Ik heb net Deboor gesproken en we gaan er vooralsnog gewoon vanuit dat we gaan. Lars heeft nu 39 koorts maar is gewoon lekker bezig. Buggy mee en in ligstand als het niet gaat. Maar hij zal genoeg afleiding krijgen daar hoor dus het komt vast wel goed. Als het morgen nu echt niet gaat dan bel ik Mandy wel op maar we gaan er gewoon vanuit dat we komen. Anders moet of Lars of As 40 graden koorts hebben en dat zien we nog niet gebeuren.
jeetje...alles ziek of onderweg.....wij gaan duimen voor: Lars, Isa, Lotte, Astrid, Suus, Luc en Sem, ...eeh....ben ik nog ergens een zielige patient vergeten? Voor Daphne hoeft niet meer geduimd te worden. Onze dame stapt weer vrolijk rond en pest haar zus Laura weer! Koorstvrij! Die plaszakjes is idd een uitkomst! Alleen jammer dat Daffie ook dacht dat het een poepzakje was. blehhhhhh.....Uiteindelijk wel gelukt. Laura plast op het potje en dat is gewoon overgieten. Vanmiddag bellen voor de uitslag. Vanmiddag ook mijn broer en gezin naar vleigveld brengen. Ik vind het echt heel jammer dat ze weggaan. Het was supergezellig. Het indonesisch eten was nog lekkerder dan ik verwachtte.....mjummie.... Morgen een kinderverjaardag en een kraamvisite.....hihi..het sociale leven draait gewoon door hier. Vanaf morgen zijn we dus van alle bezoek af. We hadden bezoek sinds 4 april. Ik zal wel ff moeten wennen aan de stilte....'t was zo gezellig met iedereen! Gelukkig zien we iedereen in september weer. Ik hoop dat het dierentuin uitje doorgaat....anders verschuiven naar september...? hihihi
nou ik ook hoor duimen duimen duimen..... Sabrine wat fijn dat Daphne weer helemaal is opgeknapt...moest wel enorm lachen om dat plaszakjes verhaal hoor...en ja zal zeker wennen zijn die stilte...en in september kunnen we gewoon weer een meeting plannen...
ik ook...duim duim Minni nou weet ik nog niet wat het is...lijken wel slagroomsoezen...is het koek, fruit....WAT?! Jongens euh meiden...ik heb het...ik heb Faye in de trico slen gedaan (draagdoek van tricot stof zo'n meters lange lap) en ze is stil, ze vind het heerlijk....ze grubbelt zelfs geluid...ohw ik zit gewoon te snikken als ik naar haar kijk...ze is zooooo tevreden en ik...ik kan computeren koken afwassen vanalles....ik ben zoo gelukkig, realiseerde me inene dat ik die tot op zolder had liggen...ooit in een opwelling gekocht toen Luc ziek was.....en nu......HEB IK MIJN PROFIJT ERVAN....JIPPIE! ALS IK JULLIE NIET MEER SPREEK HEEL VEEL PLEZIER MORGEN EN EEN DIKKE KUS VOOR ALLE UKKEN EN...............NOG VEEEL BETERSCHAPSKNUFFELS JULLIE KANT OP......DOEI DOEI.....
Wat mij betreft gaan we in september weer iets leuks doen. Zonder kids, dan laten we ons lekker gaan. (miss bevalt Bokito wel en dan kunnen we nog wel n keertje dierentuin doen) HEB ZIN IN MORGEN! Ben net vergeten broodjes te kopen, maar dan eet ik wel n hamburgertje daar. Mjammie!
nou fantastisch..daar woon ik om de hoek hahahahahaa...ben ik ook van de partij hoor..pak tramlijn 1 en ben er dan in 3 kwartier...