ik vroeg het ook al op ZenZ Susanne. Ze zijn nog aan het apen vangen denk ik Hopelijk hebben jullie een gezellige dag gehad dames!
Hele leuke dag, jammer van t eten. Pff ben doodop. Ik zal Elmar es n kus geven, want die heb ik nog niet eens gedag gezegd. Kom net binnen.
Het was top....ben net een 3 kwartier thuis.......inderdaad jammer van het eten..moesten toch langs de mac
Het was top....ben net een 3 kwartier thuis.......inderdaad jammer van het eten..moesten toch langs de mac
ja super gezellig....pff moe morgen klets ik wel verder...wat leukkkk al die kids zeg....heerlijk...en arme elvira ahhhh...hebben wel een zooitje achtergelaten....en gaaf om iedereen eens live gezien te hebben....
Ok, nu hebben jullie me (Monique en Minni!)... kan het nu natuurlijk ff niet laten dus 1 keer een uitzondering WAS HET LEKKER BIJ DE MAC? (Vond t ook gezellig hoor! )
De kids waren blij met de happy meals en wij ook..... Vonden het ook erg leuk bij je en zeker voor herhaling vatbaar.........volgende keer bij mij!
Of bij mij Ben nog steeds aan t bijkomen. Met je salade heb ik ook nog es veels te veel gegeten, dus n onrustige nacht. hihi
Hier liggen mijn meiden op 1 oor........ik ga er zo wel 1 wakker maken. Voor vandaag een vrij rustig programma....alleen een verjaardag Inky hoe is het met Lars.........en Astrid! Minni er staat een date gepland voor zaterdag 23 juni.......bij mij.....wel komen graag! Ik ga geen salade maken.....denk eerder aan Chinees
zo hier ook weer present. Ik ben meteen bij thuiskomst in een bbq gerold dus was lekker tot 23 uur buiten. Gelukkig heeft hubbie alles verzorgd en hoefde ik niets te doen. Lars was echt nock out. Nu is ie nog wat hangerig maar verder gaat het wel. Niels heeft het super gedana bij papa, alle flessen leeg en vandaag tot kwart voor 6 geslapen. Ik vond het ook gezellig in de dierentuin. Jammer dat Lars niet echt zichzelf was normaal is ie wel allerter en minder chago. Maar goed dat maken we een andere keer wel goed.
Helemaal TOP ! echt zoooooooooooooo leuk Phaedra krijgt volgens mij last van haar tandjes... kwijlt echt heel erg en 'bijt' in alle t-shirts of wat ik dan ook aan heb..(ik loop de hele dag met een klets nat shirt, ik draag haar meestal rechtop met haar gezicht op mijn schouder) Morgen werken, ik heb me erbij neergelegd....
met je grote mond over n BBQ... Lekker! Weet alleen niet of we dat weekend nog naar Dijon gaan met de camper.
Succes morgen Nancy en die Pheadra is er vroeg bij, zeg. Ik zie dat ik n andere ticker moet plaatsen. Later dan maar. Wij zijn weer onwijs in de weer en ik heb net gereageerd op n glijbaanbed voor Giul. Volgende week vrijdag gaat Elmar hoe dan ook beginnen aan de verbouwing qaan de keuken. Als eerste moet de voordeur verplaatst gaan worden. Inky, hoe ist met je bekken na gisteren? Ik vond Lars n droppie, hoor. Van je eigen kind vind je het vaak naar als ze geirriteerd zijn, maar ik heb er echt weinig van gemerkt. Ik heb wel n brul van m gehoord, waar Bokito van geschrokken zal zijn, want die hebben we niet gezien.
BBQ is op 9 juni..........hahahahahaha........ Wij gaan op verjaardag........Isa haar hum is wat beter........
gezellig hoor die dierentuinverhalen....en...eetverhalen... Verders nix te melden......vandaag naar te land ter zee en in de lucht.......er doen een hoop vrienden aan mee. Je kent het wel: in een zeepkist een schans af op zoek naar de bel.
Grrr, staat er in de advertentie, dat ze dat bed snel kwijt willen. Uit voorzorg n mailtje gestuurd met mn mobiele nr. De ad is geplaats om 8 over half 1, mijn mailtje om kwart voor 1 en nog steeds geen reaktie. Wij zijn in de tussentijd onze kar gaan halen (moest toch) en ik wacht nog steeds op antwoord. Hoe snel willen ze m dan kwijt? Ik wil dat ding halen en installeren. Lekker is mn jochie eindelijk voorzien van n bedje.
ok..ben er nog..hubbie is weer naar het zh baal baal vertel morgen verder...been is weer helemaal dik en ernstig pijnlijk dus ben bang dat er wederom gips om moet.....
Balen Elena ik hoop dat het mee valt..........Hoe is het met Eva? Isa was vanmiddag super gezellie.....jippie........heerlijk gespeeld met kids varierend van 7 tot 12........ Kim lag er om 7 uur in en Isa heb ik om 6 uur naar oma gebracht en lag er ook om 7 uur in........ Morgen werken........ Hoe is het met de andere! Minni is je sleutel al terecht........
hier gaat het wel. Waarschijnlijk is het toch de 5e ziekte die Lars heeft. Hij had vandaag ook knalrode wangen. Gelukkig geen koorts meer. Hij heeft nu nog wel uitslag maar dat zal wel weer wegtrekken. Vandaag ook naar de verjaardag van mijn neefje geweest, die werd 1. Lars was wel gezellig maar erg hangerig. Morgen lekker een dagje thuis met hem. @sabrina, leuk ter land ter zee en in de lucht. Keken wij vroeger altijd naar. En een smakken dat sommigen maken AUWIE. @nancy, succes morgen de dag zal wel snel voorbij gaan. Moet je trouwens het examen dat je gemist hebt nog zelf betalen? @suus, hoe is het me je?