Inky, hier is het goed hoor. Ben weer gewoon gaan werken (kreeg eerst wel een paar negerende blikken, maar dat boeit me niet meer hoor!) We hebben net de auto gepoetst ,want Mischa wil goed voor de dag komen morgen. hihi. Zijn pantalon en blouse hangen al klaar.. Ben zo benieuwt of het wat is! Verder eigenlijk niet veel te melden. Heb vandaag nog even met Tim "klappen in de handjes" geoeffend. Nu kan hij in zijn handjes klappen en op het boze bolletje doen....hihi Lief gezicht joh!
wat onwijs kinderachtig zeg! De softsector is de softsector niet meer, lees ik. Ik heb n halfhoogslaper gekocht voor Giul! Vrijdag ophalen! Het bed is niet hoger dan zn ledikant nu is (als ik me niet vergis), dus hij zal niet harder vallen dan ie nu al doet. Slaapt Lars al boven?
Giulian die de hele wandeling door t aquarium geslapen heeft. Heb jij de siroop nog, Inky? Het is wel de lekkerste die ik ken, dus geniet er maar van! Enne, veel succes Nancy en Susanne (Mischa eigenlijk) morgen. Spannend hoor! Ik zal morgen voorbereidend werk verrichten in Giulian zn kamer. Want als dat bed er staat, kan zn kast tijdelijk niet open. In het najaar gaat ie toch naar n andere kamer, dus dat gaat goekomen. Spullen uit zn kast maar tijdelijk in dozen doen. Hee! Helder moment! We kunnen Giulian zn kasten ook verplaatsen! Doen we dat wel! Morgen evengoed dan voorbereidend werk verrichten. Kasten leeghalen, kan ik ze zelf miss verplaatsen. Heb er zin in!
even niet alles gelezen...beetje grrr dag vandaag... gister was helemaal top ging ook moe maar voldaan mijn heerlijke waterbed in... vandaag begon ook goed...eva kwam om half acht en was erg vrolijk..stortte zich direct op haar nieuwe speeltjes dus had ik geen kind aan... op ons gemak naar spakenburg gereden waar ze van opa wel een heel mooi kado kreeg alvast voor haar verjaardag...een tegeltje met vogeltjes erop door hemzelf gemaakt...zo lieffff en ze is dus helemaal gek op vogeltjes...tegel krijgt een mooi plaatsje op haar kamer... thuisgekomen ging Lub aan de slag met het zand weg ruimen...4 kruiwagens en toen ging het mega gigantisch mis..voet en enkel werden echt ontzettend dik...en uiteindelijk had ik een huilende man tegenover me zitten aan tafel...pijn narigheid ellende hij kon niet meer staan of lopen... dus naar het zh....en om half negen pas weer thuis...zijn weer foto's gemaakt... maar bekende verhaal door de zwelling is het slecht te zien dus woensdag moet ik weer terug met hem....ondertussen mag hij dus weer niet op zijn voet staan en slikt nu ook ontstekingsremmers voor het geval het om een ontsteking gaat...en woensdag moeten we dus afwachten of er dus nog meer gebroken is..behalve het hielbeen...dus weer lekker krukken voor hem en moet weer gehaald en thuisgebracht worden voor zijn werk.. ok heb dus geen leuke dag gehad....en onze vakantie zie ik meer en meer in het water vallen en heb ik eigenlijk al helemaal geen zin meer in...misschien ben ik op het moment wat negatief ingesteld maar ben het gewoon ff zat... zo sorry voor mijn klaagzang maar weekend begon onwijs leuk en eindigde dus weer minder....ga zo pfaffs kijken en dan mijn bed in...
goedemorgen... Nou dat klinkt als een geslaagde dag, leuke fotoo! Nancy, suc6 met werken vandaag, tjee wat vliegt dat verlof toch voorbij zeg...foei suus kinderachtig hoor negerende blikken van collega's bah! Minni gaaf bed...! Inky lekker gebbq? hmmmm wij gister ook...alleen sem lust niks van de bbq... Nou Elena een dikke knuf voor jou hoor! Lekker klagen joh...lucht op! Alles goed met Eva? Nou tis hier flesjes tijd...laters!
Hoe ist met Lars vandaag? En met Lub? Ik houd mn duimen gekruisd voor Mischa vandaag. Vanochtend om 7uur was ik al kasten aan t versjouwen. 1 kast staat nu in onze kamer (we hebben n grote kamer) en 1 staat nu aan de andere kant van Giul zn kamer. Zn ledikant heb ik ook tijdelijk verplaatst en ik ben verder lekker aan het boenen geweest. Zo hier beneden ( benena zoals Giul het zegt) verder zuigen en poetsen. Vanmiddag boxersshorts en beddengoed voor Giul zn nieuwe kamer kopen.
GVD! Ik schrijf net naar n vriendin dat het wel makkelijker wordt, omdat Giulian de grenzen meer gaat begrijpen (wat wel en niet kan en mag). En dan zie ik ineens dat die lullo met n blauwe pen op mn witte stoelen staat te schrijven. Ik was net bezig met n boodschappen lijstje, anders liggen er nooit pennen voor t grijpen. Lijstje is nog niet klaar, anders had ik m wel opgeruimd. Grrrrr!
goedemorgen...nou hier heb ik slecht geslapen...pfff lag weer lekker te stressen...moet vanmiddag zelf naar de uwv herkeuring...en zin dat ik heb NOTTT....maar goed...Lub zou rijden met me maar nu moest ik dus gisteravond even op de valreep iets anders regelen dus nu rijd gelukkig mijn zus....de schat...Lub mag weer niet rijden vandaar.... zo ook nog even zijn medicijnen halen....heb nog niet veel gedaan alleen wat boodschappen en verder kom ik gewoon niet op gang...... Semmie heerlijk zo'n bbq jammer zeg dat Sem er niets van lust...is zoooo lekker Minnie..pfff wat een activiteit op de vroege maandag...kan je wat energie doorsturen hahahaha. wel een mooi bed.. nou ga hier ook maar in ieder geval de was aanzetten Eva is heerlijk aan het spelen in de tuin...heeft wel gevolgen gehad voor Lub zijn been maar goed het zand is weg en Eva kan weer spelen...en dan is het gewoon een engeltje...
gedver elena daar zat je nu niet op te wachten. Laat hem nu eerst maar eens goed herstellen voordat ie weer gaat kruien enz. Hopelijk is het snel weer beter, want dit is niks zo. Suus, ik duim vandaag hoor. Ik hoop dat het wat is en dat Micha aangenomen gaat worden. Spannend hoor. Minni, gaaf bed! Lars slaapt nog beneden ik zal dadelijk eens ene link zoeken van ons bed. Enne hier zijn pennen ook niet veilig. Lars is vanacht om 24 uur nog hiulend wakker geweest met hoge koorts maar nu gaat het weer. Hij heeft een helve boterham op en dat is heel wat voor hem. Nu is ie buiten aan het keuvelen. Nancy succes vandaag ik hoop dat het werken meevalt en dat Pheadra het goed doet op het KDV.
Kom later bij kletsen.......geen zin en erg druk met de voorbereidingen voor vrijdag en zaterdag....... Beterschap voor Lub Elena en Inky jij met Lars.......
Zo heb net mischa zijn pantalon weer een nette vouw in gestreken en zijn stropdas geknoopt. Hij is nu net 5 min. geleden vertrokken naar Baarn. Voor hij ging zei hij nog : "zo eens kijken of we 40 mille kunnen opstrijken!" . Spannend! Leuke foto trouwens van de dierentuin! en Minni, wat een mooi bed joh! Zoiets habben wij ook in gedachten voor Tim.. maar dat past hier niet. (misschien wel in een evt. nieuw huis...hihih) Beterschap voor iedereen.. hopelijk zijn jullie weer snel opgeknapt!
Ik heb net geshopt. Deze keer weinig voor de boodschappen, maar wel n leuk dekbedhoes, boxershorts en 2 hoeslakens gekocht voor op Giul zn nieuwe bed vrijdag. Het gaat alvast in jungle style, want ik wil nog steeds n jungle book kamer voor hem gaan maken in het najaar. En die 40mille binnen?
zo hier een reality check gehad. Lars was lekker buiten aan het spelen en ik was in de keuken bezig. Hoor ik ineens ene klap en gehuil. Ik wist meteen dat Lars op straat was gewoon mijn gevoel. Ja hoor ik zie hem niet meer in de tuin dus ik ren naar de poort die hij dus open heeft gekregen. Is ie met zijn fiets de poort uitgereden. En bij ons loopt het van de poort stijl naar beneden richting straat. THANK GOD parkeer ik de auto altijd recht voor de oprit ipv erop dus is ie boven op de auto geknald met de fiets. Mensen lief mijn hart zit nu nog in mijn keel. In de straat rijdt alleen wat bestemmingsverkeer (een auto of 3) maar goed wat als ....................... Hij krijgt dus gewoon de poort open. Nu is ie dus op slot. denk je heel je tuin kid proof te hebben gemaakt. Geen giftige planten, geen water, geen kuilen enz. Maakt ie verdorie de poort open. Hij maakt zelf nog niet eens de buitendeur open. Pfff ik ben echt geschrokken zeg.
pffff.....ik krijg het al warm van je verhaal Inky......je hart zal nog wel in je keel zitten...pff...gelukkig is het met een sisser afgelopen! Wen en Suus: hoe waren de sollicitatiegesprekken? Sjee Elena: terug bij af...balen hoor! Hopelijk is het een zwelling van te veel gebruiken en is er verder niks gebroken dan wel ontstoken....sterkte daar! Leuke foto's van het dagje uit! Dan baal ik wel ff dat ik ietjes verder woon... Hier een slechte opvoeding: sinds dit weekend zegt Laura wanneer iets niet lukt keihard: VERDOMME..! Zo wordt je toch met de neus op de feiten gedrukt dat je toch iets meer vloekt dan nodig is....oef.....we moeten dus echt nu gaan opletten, want zo'n woord is het geen gehoor uit een mondje van een 2 jarige! Ter land ter zee...was echt leuk! De meiden hebben van paps 2 grote opblaasbare vleigtuigen gekregen en vleigen nu door de gang naar Oma en Luc & Rebecca (hun nichtjes)...erg leuk om te zien!
Mischa had het gesprek pas om 18 uur dus waarschijnlijk zal dat nu wel op een eind lopen. Ben zoooo benieuwt wat hij ervan vindt.. en of het wat is! Hij beldt me zodra hij uit dat gesprek komt. Sjeeeee Inky.. ik zou me ook rotgeschrokken zijn. Geen wonder dat je hart in je keel zit hoor! Pfffff Gelukkig is er, buiten de botsing met jullie eigen auto, niets ergs gebeurd.. want idd .. stel je voor.. wat als..! Sabrina.. dat gebeurd hier ook regelmatig.. alleen zegt Lisa dan `owwwww sit´ dus.. owwww shit..whahaha Dat heeft ze echt van haar opa overgenomen. Heb net lisa en Tim gefilmt. Ze zitten nu met zijn tweeen in de zandbak. Heerlijk te scheppen. Straks even lekker in bad en dan kunnen ze naar bed. Zodra het filmpje ge-upload is, zal ik de link geven.
Ben benieuwd. Ja die woorden pikken ze gelijk op. Ik hoor net elmar kut zeggen en Giulian het woord herhalen. Lekker paps! Zohee, na alweer n lang half uur gekloot met mn zoon die slapen moet, begint het brullen nu pas weer echt. Ik ben er zo spuug en z[uugzat van! En over spuug gesproken. Ik ben al ruim n week spuugmisselijk. Bah! Het komt en gaat n beetje. Net als toen ik net zwanger was van Giul. Toen kon ik het ook redelijk wegeten. Maar na n week of 6 was i gewoon 24uur per dag zo misselijk dat ik nauwelijks uit mn ogen kon kijken. Zou ik dan toch? Of is het die buikgriep? Dat zal het wel zijn, maar wat ben ik ook daar zat van,zeg. Lekker ff geklaagd.
JEEeeeeeee, Inky ik schrik me rot, wat zal je geschrokken zijn! Het werken was heerlijk! maar heb mijn meisje wel gemist... Ze had het hartstikke goed gedaan op KDV... morgen weer..
Mischa heeft net gebeld. Het gesprek was best positief! Die managers waar hij het gesprek mee had waren moeilijk om te pijlen dus hij schat het gewoon op 50-50 dat hij voor een 2de gesprek mag komen. Volgende week dinsdag laten ze wat horen. Hij gaat igg meer verdienen dan wat hij nu doet.. dus dat is zoiezo al een groot plus punt! Nancy.. fijn zeg dat Phaedra het zo goed gedaan heeft op het KDV. En heerlijk dat je dag werken je zo goed bevallen is! Tja Minni... je komt er maar op 1 manier achter of........testje tegenaan gooien dus... Kan het trouwens dat je bezwangerd bent?