Hier het filmpje van Lisa en Tim in de zandbak http://s7.photobucket.com/albums/y271/m ... -07009.flv
ik zal eerst nog ff moeten wachten, maar er is wel n goeie kans. We zijn inmiddels niet zo veilig meer in de weer... ff je filmpje kijken
Ja was daarna ook leuk.. samen spetteren in bad.. Het zand zat overal waar het niet hoorde te zitten. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Leuk Filmpje Suus....... Inky ik zou me ook wezenloos schrikken........Isa kan nog niet bij de poort komen......eigenlijk is ze ook niet echt alleen buiten. Nancy ik ben blij te horen dat je werk weer leuk was......succes voor morgen..... Hier is de avond vierdaagse begonnen.....Kim loopt de 5 kilometer.....mijn vriendin haar dochter liep met Kim mee........morgen loop ik mee en donderdag Marco. Alle boodschappen in huis gehaald voor Isa haar party.....morgen alleen nog de taart bestellen en de laatste boodschapjes.......
ghihii das een goede koop! goedemorgen trouwens, hier een prima nacht, mijn meisje is verkouden maar heeft toch goed geslapen... wat goed nancy dat je lekker gewerkt hebt! Leuk filmpje suus! Tjee inky wat zul je je rot geschrokken zijn zeg, krijg al de kriebels bij het lezen van je verhaal, maar hier nog zo'n uitbreker, hij klimt OVER de poort, pfffff gelukkig deed Sem dat vorig weekend toen Sjoerd de bus op de oprit had staan, en zag ik heb langs de bus schuifelen....snel via de voordeur dat aapje opgepikt.... ghihihi die kids die alle woorden overnemen...pff vertel mij wat...Luc loopt continu schijt in de broek te roepen, dat zij sjoerd tegen een collega die niet durfde aan te bellen, kom op schijt in de broek, en Luc vond dat een bere interressant woord....vandaar.... En als wij een woord zeggen dat niet in de catagorie netjes valt is het oh oh oh ohho dat wordt gezegt van MAM_MA....pffff school...lekker hoor! Nou belooft een lekker dagje te worden, duss veel plezier allemaal, en geniet van het weer weer!
Nou Semmie ik krijg het niet voor elkaar om Niels door te laten slapen. Hij drinkt overdag 5 flessen van 150 ml en die gaan met moeite nu helemaal leeg. De laatste krijgt hij om 23 uur. Maar om 5 uur 5:30 komt hij echt weer voor een voeding en wil ie nog 100 ml drinken. Hier verder een rommelnacht. Lars werd om 4 uur huilend wakker met hoge koorts die dronk zo een pakje leeg. Gelukkig had ik dat al boven staan. Nu is de koorts weer gezakt. Hij grijpt ook naar zijn oor dus het zal wel een oorontseking zijn. Ik kijk het nog 1 dag aan anders morgen ff naar de dokter. Vanavond komt de MR op kraamviste. Hoop maar dat ze niet te lang blijven hangen maar dat zal wel niet. En idd vanmiddag lekker de tuin in als het weer mooi weer is. Gisteren ook lekker de hele dag buiten geweest. Maar nu gaat de poort dus op slot. @minni, je vroeg nog hoe het met mijn bekken was. Verrot! Gelukkig kon ik thuis meteen aanschuiven bij de BBQ en hebben de mannen al het keukenwerk gedaan anders hadden we niets te eten. De volgende dag voelde ik het ook goed hoor heb het rustig aan gedaan en nu is het zo goed als weg.
Hoezo lekker dagje? Geen zon hier. Ook geen zin trouwens, hihi. Ik krijg zo dat bijtgrage buurjongetje dat ontroostbaar is zonder zn moeder over n kwartiertje. Rond 12en wordt ie weer opgehaald. Ik hoorde gisteravond dat ie weer n loopoor had. Nou kan ik op internet niks vinden over besmettelijkheid, maar ik zit niet te springen om n kind met oorontsteking (en dan bedoel ik de mijne). Ik baal er dus van. Ik snap die mensen toch minder en minder. Hoe langer is ze ken, hoe grager ik ze mag, maar hoe minder ik ze begrijp. Kind heeft al vanaf 2 mei continue oorontsteking. Toen die vinger eraf lag, kreeg ie n vette ab-kuur en was het een week weg, maar sinds die week is het weer feest. Dat heeft ze nou al ruim n jaar met de jongste en al 3 jaar met de middelste (4 jaar). Ze lopen bij n homeopaath, maar ik heb al gezegd dat de homeopaath niet alles kan. Mijn moeder is het ook en die zegt iig optijd: dit werkt niet, je kan beter een andere weg zoeken. Ik zei dat die osteopaath hier juist veel mee kan en met kleine kinderen heb je vaak weinig behandelingen nodig. Maar osteopathie zit niet in haar verzekeringspakket en dat zou ze zelf 30 euro ofzo moeten betalen. En dat doet ze dus niet, want miss werkt het weer niet. Nou ik begrijp dat dus niet. Ik heb zelf 10 jaar lang elke week een behandeling bij een accunpuncturist zelf bekostigd, wat begon met 90 gulden per behandeling en uiteindelijk 50 per behandeling was. En dat omdat ik zonder hem achteruit ging en geen betere behandelaar was tegengekomen. Nu met die Belg ben ik ineens met sprongen vooruitgegaan. Ik heb nog allerlei andere behandelaars tussendoor gehad, omdat ik niet voor 1 gat te vangen was. Ik wilde gewoon niet beroerder worden, maar het liefst helemaal opknappen. Als mijn kind iets zou mankeren, dan zou ik er helemaal hard voor lopen. Ik erger me er dus aan. Ik vind het laks en gemakkelijk omgaan met je kind. Ik denk ook, dat wanneer ze er wel heen zou gaan en te horen zou krijgen dat haarkinderen ook sterk reageren op suiker, ze daarin ook eigenwijs zou zijn en gewoon op dezelfde voet verder zou gaan. Hetgeen betekent dat ze idd weinig vooruitgang zouden boeken. Dat is natuurlijk nog maar n aanname, maar ... *zucht!* Nou inmiddels is het bijna kwart over 8 en kan ik me opmaken voor n ochtend gejank. Joepie!
Nou het feest is dus echt begonnen. Volledig overstuur! Ff kijken of ie zo stil wordt. Hij staat vreselijk te huilen tegen mn voordeur aan.
Wordt gezellig minni.....nog 3 uurtjes en het is 12 uur........PIET PIRAAT opzetten........chipsen snoep geven......succes
Inky jeetje ik zou me ook rot schrikken...hier zit de poortdeur altijd op slot omdat ze al alle deuren openrkrijgt..gelukkig is het goed afgelopen.. Minnie..fijn zo'n buurjongetje..heb je het overleefd? en hoe is het met de misselijkheid.. Nancy heerlijk dat het is meegevallen want je zag er berhoorlijk tegenop Monique...hier ook al drukte voor een verjaardag pfff..hoe is het met Isa is ze nog lief gebleven na zaterdag? Suus schattig filmpje..zo zouden ze toch iedere dag moeten zijn he....spannend hoor de sollicitatie ..hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt.. Sabrine...ook alles weer gezond bij jou?....Lub zijn been blijft hier ook afwachten.. zo dan wat kunnen jullie snel schrijven hahahhaah...gister heel druk gehad...eerst naar de uwv...ben nog steeds afgekeurd..had ik ook wel verwacht..is ook meer een formaliteit...daarna met mijn zus even de mega store ingedoken bij toys o rus...heeft ze een schattig poppenbedje voor Eva haar verjaardag gekocht....in delft nog even naar de kringloop tafeltje voor de tuin gescoord en een tuinstoeltje voor Eva (kuip modelletje ) voor 1 euro...thuis zat de tuin vol met kids en vrienden pfffff had ik eigenlijk geen zin in maar goed... net even de boodschappen gedaan en zo naar de aldi alvast wat inslaan voor Eva haar verjaardag...taart is al besteld..eentje van nijntje altijd leuk... Eva begint nu de terugslag van het afgelopen weekend te krijgen..ondanks dat ze in de tuin is loopt ze alleen maar te dreinen en te zeuren en niets is goed...bahhhhh....wat is ze chagerijnig zeg..hoop dat ze wat gezelliger word als we zo weggaan naar de aldi en als we terugkomen kan ze gelijk d'r bed even in denk ik...ben d'r nu alweer zat.. Morgen met Lub naar het zh...ben benieuwd...maar hij zegt nu zelf ook dat die vakantie op deze manier echt niet ziet zitten..ja kan ik me wat bij voorstellen maar baal er dus gigantisch van dat wel... nou ga even weer boodschappen doen...hebben we het maar weer binnen..
Nou Minni, groot feest bij je zo te lezen! Hoe is het nu met je misselijkheid? Stiekum chocolade gegeten Owh, oorontstekingen zijn niet besmettelijk! Jeeh Inky da's ff schrikken. Ergens harstikke stoer van Lars dat hij zo op ontdekkingsreis gaat, alleen zijn keuze niet zo handig. Hoop dat zijn koorts snel zakt..Balen van je bekken, krijg je nog therapie eigenlijk? Monique, klinkt als een uitdaging die 5 km! Hey dus toch genoten van je eerste werkdag Nancy, is ook wel een geruststelling natuurlijk dat Phaedra het zo goed doet op het KDV. Ahh lief filmpje van Lisa en Tim! Spannend die sollicitatie, ik duim voor goed bericht aanstaande dinsdag! Fijn dat je meissie weer aan de beterende hand is Sabrina! Hoe gaat het verder daar in het tropische? Al wat meer bekend over de bouwplannen? Semmie, fijn ook weer van jou te lezen! Goh Elena, je man blijft sukkelen met zijn been. Is het weer gebroken of gewoon te zwaar belast? Hopelijk spoedig herstel! Hier nog zo'n slechte opvoeder...ik heb ooit eens verdomme geroepen en sindsdien zegt Lotte ook telkens "domme".. hahah vooral tegen de kittens als ze stout zijn Mijn sollicitatie ging erg goed vrijdag, ik heb woensdag 13 juni het 2e gesprek. Morgen heb ik ook nog solli bij een andere organisatie. Was alleen helemaal verrot vrijdag, in totaal 4 uur in de auto gezeten en daar was mijn bekken niet zo blij mee. Donderdag naar de kinderarts met Lotte, schijnt iets van 1.5 uur te duren, ben benieuwd.
wen spannend zeg je sollicitatie gesprekken...hoop dat je er een hele leuke baan aan overhoud !...wel vervelend hoor dat je zo'n last van je bekken hebt.. zondag op de foto twijfelde ze of ze een breuk zagen maar door de zwelling was het niet goed te zien vandaar dat we morgen weer terugmoeten....
MR = Medenzegensschapsraad! Isa is het zonnetje in huis.......zingt de hele dag lang leven hiep Isa.........Heeft af en toe drein momenten maar die worden genegeerd......ik loop wel telkens met haar mee maar zeg duidelijk NEE......en het blijft ook NEE........ik kan nu niet zeggen dat het simpel is allemaal en moet dit wel 10 keer achter elkaar toepassen maar vanmorgen was het na 3 keer over........ Ik ga shoppen.........taart bestellen en het vlees voor de BBQ......lekkers halen voor de laatste dag van de vierdaagse en een kleinigheidje voor de kids die komen vrijdag en zaterdag..........
Nou hier al n kwartier geen gejank. Hij is stil! Ik was echt net van plan om zn moeder te bellen, want ik vond het wel welletjes en het kind was zo overstuur. Toen ineens hield ie op met huilen en ging ie als n engeltje zo zoet spelen met Giul, die nu toch wel wat jaloerse trekken laat zien. Nog wat! Hier gisteren bij de hema de koopjes opgezocht. Dekbedovertrekken voor 10 en jersey hoeslakens in de aanbieding. De hoeslakens gekocht en 1 dekbed overtrek. Ik doe ze net in de was en zie dat het dekbed overtrek geen 10 was maar 19,95. Dus ik bel en zeg dat ik het net uit zn verpakking heb gehaald, maar dat ik dus de verkeerde heb meegenomen. Ik weet nog wel dat het kaartje erbij stond waarop de aanbieding vermeld stond. Daarop zegt de cassiere dat er maar enkele dekbedovertrekken in de aanbieding waren en die waren afgebeeld in t krantje. Ik zeg: ja klopt 3 van de 4 (of 6 zelfs) waren afgebeeld. Daarop zegt ze: op het kaartje bij de dekbedden staat ook dat de dekbedden van 14,95 zijn afgeprijsd en dan had ik naar de prijs moeten kijken. (ik heb t niet gezegd, maar volgens mij stond die grote rode aanbiedingskaart over de prijs heen) Zij kon er niks aan doen en ze mocht het niet meer terug nemen. Dat kon ik niet geloven, dus ik vroeg de filiaalmanager aan de telefoon, die al die tijd e cassiere aan het souffleren was geweest. Ik schoot ook met de filiaalmanager niks op, dus ik heb me de pestpokken gezocht naar het nr van t hoofdkantoor. Kutzooi, kon ik dus niet vinden. Ik zowat hysterisch, want de verbinding van de telefoon (en internet en tv) valt steeds weg en werd er razend van, ook door dat 2 uur gejank natuurlijk. Koters waren de hond in de tussentijd aan t belagen en elkaar aan t klooien, dus echt om gek te worden. UIteindelijk heb ik n ander filiaal gbeld en de zaak uitgelegd. Ik mag t zo netjes als ik kan inpakken en vanmiddag terug brengen. Dan kijkt zij of ik dat dekbed moet ruilen voor n ander, of dat ik een tientje terug krijg. Opgelost! Nou ik ben net klaar met stoom afblazen en die kleine gaat weer over de zeik. Nouja het was 25 min stil...
Nog maar ruim 3 kwartier.... Lekker zeg. Ik vraag nog naar haar huissleutel. Ze zegt: hij slaapt wel bij jou. Nou is ze altijd gehaast en chaotisch, dus ze loopt gelijk ook snel weer weg. Ook goed, Hij heeft net aan te willen slapen. Komt ie boven en gaat ie (met zn lekkende oor) in Giulian zn bed liggen. Draait ie zich om: beebeer. Tja, dat wist ik ook ergens wel, maar ik had er niet aan gedacht en ik hoef daar ook niet aan te denken. Zn beer ligt natuurlijk thuis. Ik heb m maar in dat bed laten liggen, hoor. Met n traphekje voor de trap. Hij ligt nu daar helemaal over de zeik te gaan, maar miss valt ie toch in slaap en hebben we nog heel even rust. Ik zit er nu wel aardig doorheen. Ben doodmoe. Een kind van n ander die n hele ochtend staat te janken is echt wel iets anders dan je eigen kind. Donderdagmiddag zou ik ook oppassen, maar daar regelt ze maar iemand anders voor. Ik red dat niet. Zaterdag moet ik dansen en we zitten in een verbouwing, dat zou al gek genoeg moeten zijn!
Minni dan had je Kim ook even moeten vragen om langs te komen....... Wij zijn super geslaagd......BBQ besteld en de taart....Isa moest en zou NIJNTJE......OK jou feesie....slingers gehaald........een traktatie om mee te geven......voor de laatste avond van de vierdaagse een setje om armbandjes te maken.....2 zomerslaapzakken...... Hoe doen jullie dat s`nachts.......alleen een slaapzak?
Giulian kreeg pas in feb een dekentje. Tot die tijd alleen n slaapzak. Nu ligt ie in een zomerslaapzak, met n t shirt en een luier aan. Als ik denk dat het wat koud is, krijgt ie nog n hemd aan onder zn shirt. Hij heeft wel n dun dekentje in zn bedje liggen, dus als hij t nodig vindt, kan ie dat ding pakken. Mn buurjochie is nu net weg. Had Kim vrij vandaag? Dan zou t een gemiste kans zijn geweest. Ik heb voor donderdag afgezegd.