Het is allemaal al lang weer gedaan! Lars zit weer met watjes in zijn oren hihi ff gedruppeld. Als hij op bed ligt ga ik er buiten weer een speelparadijs van maken en gaan we lekker in de tuin vertoeven. Moet eigenlijk nog wat boodshapjes doen maar dat kan morgen of vanavond ook nog.
Elmar had gisteravond mazzel dat alles goed lukte en was tussen 10 en 11 thuis. In de tussentijd is er in de buurt iets aan het broeien. Een buurman is een aanbouw aan het maken en zijn directe buur heeft bij de gemeente bezwaar gemaakt tegen het schuine dak wat erop komt. Blijkt dat daar geen toestemming voor was gegeven, dus bouwstop. Nu zint de bouwende buurman op wraak. Ik raakte bij het gesprek betrokken en heb een paar keer gezegd, dat hij eerst maar moet afwachten wat er gebeuren gaat (de gemeente is er nu al mee bezig met de zaak te onderzoeken en hopelijk kost het hem alleen wat tijd en kunnen ze zometeen weer bouwende verder) en de zaak moet laten betijen, omdat hij er niks mee opschiet als ie ruzie gaat maken met zijn buurman. Ik werd gevraagd over mn mening over de bezwaarmakende buurman,maar ik ga graag met zijn vrouw om en heb geen problemen. Ik zei dat hij beter zelf met die man kan gaan praten en dan kunnen dingen misschien anders opgelost worden. Ik wil me er zeker niet in mengen. Die ene vent is een drankhoofd (geweest) en die andere mag ik graag, maar ik snap zijn bezwaar niet. Gisteren echt een ontzettend leuke dag gehad. Ik weet nu dat ik 2 kinderen wel aankan, hihi. Ik heb Elmar gisteravond verteld dat we in augustus iets kunnen verwachten en we hebben er een tijd over gesproken. We zijn tot de conclusie gekomen dat het kind welkom is, maar dat we geen uitnodiging versturen (als je begrijpt wat ik bedoel, hihihi). Vanochtend Elmar nog gezegd: als je m er nu inhangt (lekker plat), dan hebben we in augustus de positieve test. We hebben toen toch maar geen seks gehad. En Gupsie. Weet je al iets?
jeetje...ik hoop toch echt dat je een positest krijgt.... of ongi word.. hihi die onzekerheid is niet leuk natuurlijk!
jeetje deboor echt rot dit dat afwachten ik hoop zo dat je snel ene posi test hebt!!! @minni, hij heeft een schimmeltje in zijn ene oor en daar moet ik voor druppelen maar die druppeltjes vallen er zo weer uit dus stop ik er een watje in haha. Nou het is hier een speelparadijs voor mijn knullie. We gaan dadelijk na zijn boterham toch maar eerst ff boodschapjes doen en dan kan hij los haha. Hij is nu wakker dus ga er vandoor. ps. minni tot nu kloppen mijn pendelervaringen nog niet hè, Deboor moet eerst zwanger zijn!
Nou, met die ene dagverloop op de bvalling van Bloem, zit je pendel er akelig dichtbij, vind ik. En 4 dgn overtijd... Klinkt heel spannend. Ik zit op t puntje van mn stoel. Eerlijk gezegd lig ik onderuit op mn bank, maar je snapt me vast wel. Het kan vast geen kwaad om te beginnen met foliumzuur slikken hier, want ik ben nu toch gewaarschuwd. Ben benieuwd wat Elmar zegt als ie dat potje ziet. Waarschijnlijk wil ie weten waar t voor is, de sufferd...
ps wel heel erg spannend...Nu Inky nog. (ps je laat het me wel weten, he?) Ik ben nu wel een beetje hyper. Heb de foliumzuur opgesnorkeld, in een ander vitaminen-potje gedaan en dat gaat mee op vakantie. Better safe than sorry. Ik moet nog condooms kopen, maar vraag me af, of het echt nog nodig is .
Deborah!!!!!!!!!!!!!!!Wat goed meid, gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Ik zit hier helemaal met kippevel, zo blij ben ik voor jullie!!!!!!!!!!!!
Super!!!!!!! Van harte gefeliciteerd........leuk hoor een zusje voor Astrid ( als de pendel van Inky klopt)
nou zeg ben ik ook even een paar dagen niet geweest deborah gefeliciteerd snel gelukt zeg ik wens je een goede zwangerschap toe en inky kun je niet even voor me pendelen wat ik krijg een jongen of een meisje over twee weken krijg ik een pretecho en dan hoop ik het te weten hier gaat alles goed beebje groeit goed Noah stapt achter de babywalker en kan al heel goed aan een hanje lopen verder krijgt de arme stakker twee kiezen tegelijk het valt gelukkig mee hij heeft er niet heel veel last van verder niks melden