Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    lars slapat in zijn hemd en onderbroek, verder niks maar die ligt onder ene dekbed.

Hier ligt Lars op bed die was ook gaar. Ik ga eens even kijken wat ik mag eten vandaag. Niels kan denk ik ook wel naar bed. FF checken

2. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo hehe boodschappen binnen scheelt een berg bij die aldi...gelijk ook een nieuwe frituurpan gekocht want die oude hadden met de verhuis weggegooid..en denk dat het voor zaterdag wel handig is...

eva in bed geknald...jees wat was dat kind vervelend zeg vandaag ook met de boodschappen en maar janken..schoenen uitschoppen uit de buggy willen pfff zweet op me rug...ze dreigde in de auto in slaap te vallen dus even de radio ietsjes harder zodat ze wakker bleef...thuis slapen..hahahahaha nu ligt ze lekker en is stil

lekker zeg minnie zo'n buurjongetje zou er ook helemaal horendol van zijn geworden..gelijk heb je dat je af hebt gezegd voor donderdag..

Monique hier ook al nijntje...helemaal hot denk ik...

Eva slaapt onder een dekentje heeft al vanaf dat ze tien maanden is geen slaapzak meer die trok ze uit....verder gewoon een pyamaatje met korte mouwen ...

zo moeders gaat even onderuit in de tuin denk ik...bijtanken voor de volgende ronde als eva wakker word...meestal is ze niet gezellig na haar slaapje als ze zo'n dag heeft...

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nijntje hier ook (al1,5 jaar), maar geen taart, ik heb er nog wel over gedacht trouwens hahaha!
    Hoelaat wordt Nijntje aangesneden? Giul vindt m vast prachtig! (en lekker)

Ik ga nu naar de HEMA. Doeii

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Nijntje wordt bezorgd tussen 9 en 10........zodra de eerste binnen zijnwordt er gezongen en de taart gesneden........aanvang is vanaf 10 uur en we sluiten om 18.00 uur..........

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hier begint het feest om 1 uur en tot hoelaat zien we wel..twee zussen van me komen ook maar kunnen pas na vijven hier zijn...nou ja is niet anders....en als het mooi weer is is het ook niet zo erg...hobbelt ze maar wat langer door die dag...

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zal es kijken of we dat redden, maar ik denk t niet. We gaan eerst naar t grofvuil, daarna dat bed ophalen en daarna hoop ik gelijk door re kunnen naar Schagen, maar mogelijk is het dan bedtijd... We zien wel!

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wat vinden jullie... ben ik aan het zeuren?

Het zit zo.

Mijn schoonvader en zijn vrouw (en het gaat dan eigenlijk over haar) zitten altijd te klagen dat ze de kleinkinderen te weinig zien. Als we zeggen dat ze voor ze langskomen even moeten bellen krijgen we al rare blikken.
    Tja .. er zijn nog mensen die moeten werken :rolleyes:
    Maar nu komt het.. Ze klagen dus altijd dat ze Lisa en Tim zo weinig zien, nu gaan ze 4 augustus op vakantie naar Portugal.
    En nu ben ik kwaad. Tim word de 9de augustus 1 jaar en dat vind ik toch best altijd een bijzondere leeftijd. (vooral ook omdat het ons laatste kindje is)
    Ik kan dus niet uitstaan dat ze dat dan weer niet belangrijk genoeg vinden om naartoe te komen. Ze willen wel een andere dag , vóór hun vakantie komen, maar dat vind ik niet leuk.
    De eerste verjaardag is speciaal en daar horen alle opa's en oma's bij!

Wat vinden jullie?

Als het de 2de verjaardag (of welke andere dan ook) zou zijn, dan zou ik het geen probleem vinden. Maar nu dus wel!

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hmmmmmmmmmm vind het ook niet leuk nee, vind 1 toch een bijzondere leeftijd.

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik zou het ook niet echt tof vinden van mijn ouders......ook niet als ze 2 of 3 of 4 of 5 worden....opa`s en oma`s horen er gewoon te zijn.....

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ja tuurlijk zijn ouders......... nee dan vind ik het eigenlijk ook bij geen 1 kinderverjaardag kunnen...

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zou er geen probleem in zien. Maar dat ben ik.
    Misschien als ik een 2e heb, dat ik er wel anders over zou denken.

Als ik het er wel moeilijk mee had, dan zou ik mn vader erop aanspreken. Niet met n verwijt, maar wel laten weten dat je er verdrietig van wordt en dat je hetniet begrijpt van ze. Hoe belangrijk jij Tim zn eerste verjaardag vindt etc..

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Bleeeegh wat ben ik weer straal misselijk!
    Heb gewoon last van mn lever, denk ik. Dan word ik altijd misselijk en beroerd.

Dansen was erg heftig. Pfff. Zaterdag 2 uitvoeringen. Spannend.

13. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    doe het rustig aan he Minni...anders moet je intern bij je belg...hihi

Suus: misschien omdat ik gewend ben dat familie niet aanwezig is bij een verjaardag: ik zou 't niet erg vinden....een eerste verjaardag blijft heel speciaal, ook al zijn opa en oma er niet bij.

Ik herken wel je gevoel: zo plant mijn moeder altijd haar vakantie nadat ik haar verteld heb wanneer we naar NL komen. En altijd valt er een week of langer van haar vakantie in mijn vakantie...of te wel...terwijl wij in Nl zitten zit zij in de Dominicaanse of...zoals dit jaar in Spanje....echt begrijpen doe ik dat niet. Ze zitten niet gebonden aan een periode....ze vinden hun kleinkinderen echt erg leuk...maar toch misschien niet bijzonder genoeg? En zeggen doe ik het niet: daaar ben ik veel te trots voor...stom he?

Ow Wen: ik hoop dat je morgen een goed gesprek zult hebben met de kinderarts.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen,

Hmmm zo'n eerste verjaardag is inderdaad heel bijzonder, ik zou het ook niet leuk vinden, snap je heel goed, het is het gevoel erachter.

Hey Inky, jammer dat niels nog niet doorslaapt, maar half zes is toch eigenlijk geen nacht meer maar vroege ochtend? Was je visite vroeg weg?

Tjee Monique, je maakt er een hele happening van. leuk zeg, ben enorm benieuwd! Wij vieren Sems verjaardag van 11:00 tot 16:00 op de dag zelf is een zaterdag en iedereen dus vrij! Iedereen die ploegendiensten in mijn fam. heeft is ook vrij dus dat komt goed uit.

Minni daar zie je toch tegenop zeg, oppassen op zo'n vrolijke frans...pfffff dat je er aan begint! chapeau!

Nou Luc is wakker en die ga ik klaarstomen voor school...laters fijne dag allemaal!

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Giul zit te stressen, want een hartje past niet in t hartjes vorm vormenstoof. Ff draaien, mop! hihi

Sabrien, ik zou er wel naar vragen, maar ik heb miss n andere band met mn ouders. Trouwens ik vraag t ook aan mn schoonouders, terwijl ik weet dat ik daar niks zou opschieten met vragen en duidelijk maken hoe ik me voel. Ik doe dat al ruim 10 jaar en praat nog altijd tegen n muur. hihi

Ik heb n bod gedaan op n little people's garage. Hoop dat ik snel bericht krijg. (erg he een week na Giul zn verjaardag)

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Zou je misselijk kunnen worden, als je wat weinig vezels eet? Ik heb de afgelopen dagen nauwelijks groente gegeten. Ben nog altijd (of liever gezegd: weer) misselijk. Bah die bah.

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    geen idee minni ik weet wel dat de buikgriep heerst.

@semmie voor mij is half 6 nog nacht hoor haha. 7 uur is voor mij ochtend dan ben ik enigszins aanspreekbaar. Gelukkig gaat Niels meteen weer slapen en meldt Lars zich pas weer rond half 8 tot 8 uur. Ik heb dus wel 7 uur slaap te pakken.

@suus ik zou het voor geen ene kinderverjaardag leuk vinden. Maar als het nu ene keer voorkomt dan berust ik daar wel in. Alleen de 1e verjaardag vind ik ook erg speciaal dat had ik zeker NIET leuk gevonden als ze daar niet bij waren.

De MR was rond 22 uur weg. Dus das wel optijd hoor. Ik heb met Remon nog even naar Hermans Helden gekeken en daarna de fles erin.
    Ik geniet nu pas van Niels. Hij lacht en brabbelt en geeft van die vette smiles als Lars hem kust. Hij huilt nauwelijks en gaat altijd slapen als ik hem in bed leg. Heerlijk als ze zo lekker vrolijk en makkelijk zijn. De periode waar Niels nu in zit was bij Lars nog drama vanwege zijn voeding. Ik maak dit eigenlijk voor het eerst mee dat je zo kan genieten van een klein manneke.

Nou ik moet dadelijk met de mannen naar de apotheek. De voeding van Niels is op! Ook moet ik deo halen en een toetsenbord ruilen. Hoop dat het droog blijft want ik wil lekker wandelen. Ben nu 2 dagen goed het Sonja dieet aan het volgen en wil het nu toch wel volhouden hoor zo met de vakantie over 5 weken.

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Dan hoop ik dat je over 5 wkn weer helemaal jezelf bent en je niet meer hoeft te Bakkeren na je vakantie. Top hoor!
    Ik d8 wel te kunnen zien aan je benen dat je al flink was afgevallen, maar dat is n spannend statement, want ik heb je al heel lang niet gezien en daar kan t niet van zijn geweest.
    Ik zag gewoon dat je broek ruim rond je benen zat.

Giul wilde "sla", oftewel vla, maar dat zegt ie tegen yoghurt. Dus ik heb wat scheppen brinta in een bakkie yoghurt gedaan en dat zit ie nu lekker op te lepelen. Hij is ook niet zo'n fan van brood, net als zn mama.

Wat betreft die misselijkheid, het komt en gaat met golfbewegingen, maar ik raak er niet van aan het spugen of poepen. Sterker nog, het poepen wil helemaal niet vlotjes. Ook weer wat nieuws.
    Dus vandaar dat ik d8 dat ik meer vezels moet eten. Ik kan t altijd proberen... (ik eet wel elke dag volkoren brood natuurlijk)

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    yup van obstipatie kan je ook buikpijn krijgen. Hier helpt ene kop capuccinno op de vroege ochtend altijd goed.

Mijn benen zijn eigenlijk nooit dik geweest. Zo gek maar daar kom ik niets aan, ik krijg mijn broeken ook allemaal gewoon aan alleen niet dicht.
    Maar met 5 weken zal er geen 10 kg af zijn vrees ik. Ik moet nu alleen heel streng zijn en wel volhouden want ik ben nogal makkelijk.

vanmiddag komt wen ff langs, gezellie.

Ik ga niels eens even wakker maken voor ene flesje.

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet leuk vind als opa en vrouw niet op de verjaardag komen van de kleinkinderen.

Ik ben eigenlijk ook te trots om het tegen ze te zeggen, maar denk toch dat ik dat maar eens ga doen. Tja Tim word maar 1 x 1 jaar!

Hier heerlijk geslapen. Vanmorgen nog even bij Lisa in bed gedoken. Ze riep om 7 uur dat ze al wakker was..ben toen bij haar gaan liggen, maar ze bleef me steeds kietelen..hihi... is eigenlijk wel lekker wakker worden!

Share This Page