Hee wat gezellie! Jammer dat ik er niet bij ben. Echt opstipatie is t ook niet, maar t gaat gewoon niet makkelijk. Heb er ook helemaal geen buikpijn bij. Het zal mn lever wel weer zijn, denk ik. Daar heb ik bij tijd en wijlen last van. Ook door t ongeluk. Heb er verder geen ziektes aan ofzo.
je schiet er ook niks mee op om trots te blijven. Trots vind ik n ander woord voor eigenwijs. Je wilt wel dat er iets verandert, maar je wilt het niet zeggen en anderen moeten er maar naar raden. (hihi wil niemand aanvallen hoor!) Mn zus zegt dat ze de conversatie altijd blijf aangaan, als er enige kans is dat mensen er wel iets mee doen. En dat vind ik n handige van haar. Ik ga nog ff verder, maar daar schiet ik dan vaak ook niks mee op. Lekker he wakker worden met kindjes. Giul rijdt elke dag een trein over me heen. Net n massage.
suus ik zou het zeker niet leuk vinden...en vind het inderdaad een beetje raar ook...mopperen omdat je de kleinkinderen weinig ziet maar wel op een belangrijke 1e verjaardag met vakantie zijn....persoonlijk zou ik er wat van zeggen.. Minnie..vervelend zeg die misselijkheid...ik heb het wel van mijn alvleesklier kan ik ook dagen misselijk van zijn als ik verkeerde dingen heb gegeten..hoop dat het snel over is hoor.. Inky heerlijk dat je nu lekker kan genieten van je mannetje..ze zijn ook zo lief... Zo eva is hier een stuk gezelliger dan gister...kon d'r gister goed achter het behang plakken zeg...even een terugslag van het weekend denk ik...maar vandaag is het weer over...is lief in de tuin aan het spelen en ik heb ondertussen alles al kunnen stofzuigen....zo nog even de dweil erdoor en mijn wc doen en dan vind ik het goed...maar moet zo eerst naar het zh met Lub....hoop dat ze een beetje goed nieuws hebben vandaag...
Ik ben marktplaats aan het leegkopen hahahha. Gaat lekker! Giul moet weer nieuwe schoenen, dus we moeten vandaag of morgen gaan shoppen. Arm kind. Idd fijn om te lezen dat je nu van Niels kan genieten, Inky. Dat wilde ik net ook schrijven, maar als ik afgeleid raak, dan vergeet ik nog wel es wat.
ik vind dat opa en oma nu geen recht van spreken meer hebben hoor. Ik ben niet zo moeilijk wat dat betreft, zodra ze dat zeggen zou ik gelijk zeggen: ga dan niet op vakantie als hij jarig is. Maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijk. Maar ik denk maar zo, het is graag of helemaal niet, en als ze een vakantie weten te boeken ben ik er al klaar mee hoor, zulke moet je ook maar op je verjaardag willen hebben. Of tim dan natuurlijk.
Ik zit al de hele dag op de wc, Giul moet zo vaak piesen. Tot een paar minuten geleden was ie helemaal droog (met boxer aan), maar de laatste 10 min 2 ongelukjes. Ach jammer.
vind het knap hoor minnie dat Giul al zo ver zindelijk is...Eva interesseert het nog helemaal niets...we wachten geduldig af.. zooooo heb hier even heerlijk de boel kunnen doen..eva is echt heel lief vandaag..ligt nu een tukkie te doen boven en heb ik nog even snel alles kunnen dweilen beneden...heerlijk ben lekker opgeschoten vandaag....vanmiddag ga ik wat leuks met eva doen...denk de kinderboerderij...gooi oma ook in de auto met de rollator is die ook weer even buiten hahahahaha..... pfff zit te wachten op telefoon van Lub...hoefde niet mee hem hij had geregeld dat zijn collega hem even bracht...mooi ! scheelt mij rijden en kon ik hier tenminste aan het werk....maar heb nog niets gehoord en het is al bijna half 1....hij moest er om 11 uur zijn....vind alles best behalve weer gips want dan kan onze vakantie echt niet doorgaan...
Ik duim voor je dat t geen gips is, maar dat ie gewoon vergeten is te bellen (mannenkwaal). Ik heb net het hele Blijdorp-avontuur op Giulian zn weblog gezet. http://giulian.web-log.nl Met foto's erbij. Meer dan hier en op zenz staan. Niet allemaal, want ik heb er veel!
deboor is net weg, hebben gezellig zitten kletsen! ga nu mijn kind wegbrengen, gaat met vriendje afspreken. de ander is met zijn peettante naar de stad voor voetbalschoenen (is 'bijna' jarig) dus een meiden middag vanmiddag!
minnie inderdaad vergeten te bellen....tsjonge jonge....maar gelukkig geen gips..zat wel een ontsteking dus moet zijn medicijnen blijven slikken en zes weken fysio..(had die al) en dan weer terug naar het zh..dus denk dat we op vakantie kunnen... ga zo even op je weblog kijken Nancy gezellig een meiden middag...heeft Phaedra nog last gehad van de week op het kdv of is het allemaal meegevallen? eva slaapt nog..pffff..moet ze wel zo wakker worden anders hoeven we niet meer weg.
wen is ook al weg. Was ook gezellie. Fijn dat je hubbie geen gips hoor Elena dat scheelt weer een hoop zorgen. Niels en Lars liggen alletwee te slapen en ik heb de admin bijgewerkt en telefoontjes gepleegd. ALs ze wakker worden gaan we naar oma toe en hopelijk mogen we daar blijven eten heb namelijk gene zin om te koken.
nou hier ook een die geen zin heeft om te koken maar zal wel moeten helaas..... pfff eva slaapt een gat in de dag is nog onder zeil hahahaha...nou ja geen kinderboerderij dan maar...vanmiddag maar gewoon de tuin in en even naar de eendjes..
Goede berichten Elena.........geniet van je vakantie straks Ik kreeg net van mijn oma 25 euries voor Isa haar verjaardag.....samen met Kim op zoek gegaan voor een kado......ze krijgt dus van Kim en Oma de boerderij van litle people........hij is echt leuk..... Kimis naar de sportschool.........verder even stijken en dan is het etenstijd en 4 daagse tijd......nog 2 avonden
Wij genieten hierzo van het zonnetje...HEERLIJK! net even naar de hema geweest met mijn vriendin en onze 7 kids...whahahah je moet mensen zien kijken dan...huh...zij heeft een manneke van 4 en een drieling van 2...en zo'n hele speciale drieling buggy uit america...ghihihi een echte eye catcher...we lijken net een stel leidsters met de halve kdv groep hihihihihi de jongens zijn lekker aan het buitenspelen en madame is erg ontevreden en kan de slaap niet vatten...lastig... heb ook geen zin om te koken, maak shoarma met een salade en stokbrood...dah basta! ga snel actie ondernemen, sem staat met een schep zand binnen...whaaaaaaaaaaaa die nu op de grond ligt....pffffffff
Hihi Semmie.. je hebt het er maar druk mee! Mischa heeft vandaag weer een sollicitatiegesprek gehad. Ook deze was goed verlopen! Het gesprek was bij een zaak in Maastricht. Er waren wel wat minpunten maar de + punten compenseerde dat weer wat. Als hij daar een baan aangeboden krijgt zal hij hem waarschijnlijk wel nemen. Hij gaat dan eerst in Maastricht werken en zodra ons huis dan verkocht is ( jaaaaa we hebben nu toch echt plannen om te gaan verhuizen naar brabant) dan kopen we een huis in brabant en laat hij zich overplaatsen naar de vestiging Eindhoven of Utrecht! Joepieeeeee! Ikke is blij!
dat klinkt goed zeg! Zo hebben jullie tijd om e.e.a. te regelen! Super hoor....krijgt hij nu een aanbieding? Hier net de aannemer over de vloer gehad. Over 2 weken beginnen zij met het opknappen van het huis aan de buitenkant zodat de taxatie die daarna zal plaatsvinden goed uit zal vallen. Het werk gaat4 weken! duren...pff...4 weken met mensen om mijn huis...pfff... Vrijdag weer een gesprek met een architectenbureau. Wendy: hoe is gesprek bij KA verlopen?
Nou Suus, dan maar hopen dat jullie huissie snel verkocht is... goedemorgen allemaal trouwens.... hier weer een prima nacht...heerlijk... heb niet veel te melden, ben nog moe.....gisteravond om 21:30 stormde onze buurman even binnen met een vraag en die ging om 23:45 pas naar huis...pffff hij was de volgende dag vrij....maar wij niet.......jak.....heb zo'n hekel aan die plakkers..... Nou ga Luc wakker maken, zodat hij kan ontbijten en dan aankleden en naar school.....laters!
goedemorgen allemaal semmie zie het helemaal voor me zoals jullie daar liepen gister met al die kids..lachen... Sabrine..klinkt allemaal wel heftig hoor al die verbouwingen..ben zo blij dat wij nu in een nieuwbouw zitten en zo goed als klaar zijn.. Suus lekker zeg dat je dan weer terug naar brabant kan...en nu kan je rustig de tijd nemen ervoor.. Minnie alles goed met je niet meer misselijk? Monique nog 1 nachtje slapen en het is groot feest bij jullie... Hier een goede nacht gehad ...Eva was om zeven uur wakker en redelijk vrolijk...ze heeft haar eerste verjaardagskado al binnen van d'r grote broer....die gaat vandaag weer naar spakenburg en is er dan pas weer dinsdag dus dat kado heeft ze al gekregen...leuke ton duplo dus die hoor ik niet meer vandaag...(hoop ik)... zo we zijn echt wel blij dat Lub alleen maar fysio hoeft en geen gips....en dat we dus gewoon lekker een week op vakantie kunnen....heerlijk heb er ook zo'n zin in....ben er ook wel aan toe moet ik zeggen... nou straks even wat boodschapjes en de was doen en boven opruimen en de boel doen en dan vind ik het wel goed voor vandaag....
jeetje wat is er veel gekletst weer zeg. Suus wat goed dat jullie nu echt een beslissing hebben genomen. Kan je er echt naar toe gana werken nu. Ben wel benieuwd waar je in Brabant gaat wonen. Ik ben gisterenavond met mijn moeder naar de Marko gegaan. Heb spekkoek gekocht hmmmmmm totaal niet verantwoord in het dieet maar ik vind dat HEERLIJK. Heb net een stukje als ontbijt op. En natuurlijk neem ik altijd veel meer mee bij de Makro dan dat we nodig hebben. Lars is gelukkig helemaal koortsvrij die is weer zijn oude zelf en speelt lekker alleen. Vanmiddag gaat ie met papa op pas omdat ik naar de osteopaat moet met Niels. NIels heeft vandaag tot 6 uur geslapen! Ik heb lekker stout een eetlepel nutrix door de laatste fles gedaan. Hij heeft er heerlijk op geslapen. Om 6 uur gedronken en nu slaapt hij nog. Vandaag gaan we lekker in de tuin hangen. Met de poort op slot hihi. Heb er zin in vandaag.