Inky.. we zullen in de buurt van Oss/Uden/Veghel gaan wonen. Zodat we niet verder dan 10 km hoeven te rijden als we de kinderen naar opa en oma moeten brengen als we moeten werken. Het liefst zou ik in hetzelfde dorp als zij willen gaan wonen omdat Lisa dan straks naar dezelfde basisschool kan, als waar ik op gezeten heb. Maargoed, dat is gewoon even afwachten of er daar een leuk huis te koop is/komt voor ons budget. Dan wonen we ook weer een stuk dichter bij jullie..hihi ook niet onbelangrijk! hahaha Ow heerlijk Inky, dat Niels nu zolang geslapen heeft.. heb je zelf tenminste ook een langere nacht gehad! Lekker een dagje in de tuin vertoeven heerlijk. Ik ga dat nu ook met Tim doen. Lisa is naar de psz. Vanmiddag moet ik weer gaan werken. Ow.. over de psz.. ik kreeg een brief van de psz en daarin stond dat Lisa in het nieuwe schooljaar een dagdeel extra mag komen als we dat willen. Ze hebben nl plek over. Nu vraag ik me af of we dat moeten doen. Lisa heeft het wel erg naar haar zin, maar ik twijfel of ze niet te jong is voor 3x een dagdeel te gaan.Uiteraard moeten we dan ook weer 25 euro extra betalen zodat we op 75 euro uitkomen per maand....hmm ik weet het nog niet...
Succes Wen en wat leuk voor Jou Suus! Gelukkig geen gebroken botten meer, Elena. Opluchting? Ik heb net weer n nieuw log geplaatst op Giulian.web-log.nl Met foto's van zn nieuwe bed. Heb ik gisteren zomaar opgehaald en in elkaar geknutseld. Dat laatsts heeft vooral Elmar gedaan trouwens. Scheelt vrijdag weer tijd en hopelijk kan Elmar de eerste fase van de verbouwing dan zit weekend ook echt afmaken. Monique: we zullen er zijn hoor met het aansnijden van de taart hahaha! (Als Elmar opschiet bij t grofvuil, maar dat gaat wel lukken, denk ik) Tai chi begint, doeii
zo ik heb Lars zijn weblog even bijgewerkt dat moest ik nog doen vanaf zijn verjaardag. Mijn mannetjes liggen nog te slapen en hopelijk houden ze dat vol tot half 3 Zelf heb ik net even gedouched. Ze zijn bij ons in de straat aan de waterleiding bezeg. Dat duurt tot begin juli! Nu halen ze dus af en aan het water eraf. Dus vanmorgen kon ik niet douchen en nu wel. Ik schrik me wel iedere keer kapot als ik de kraan opendraai. Het water knalt er dan met een rotgang uit omdat de druk eraf is geweest en er ineens weer opkomt. Maar goed dat houd me wakker. Zitten jullie allemaal lekker in de tuin? Ik ga nu weer even in de zon sudokuen
nee nu even niet in de tuin, maar binnen hihihihi tis echt heerlijk weer zeg....faye heeft ook zo'n slaapdag...enorm....nou zo even lekker wandelen en dan Luc ophalen en even boodschappies doen....vanavond maak ik pizza denk ik....hmmmm faye is wel veel aan het spugen...sjee heeft vandaag al 3x een schoon shirt aan gehad....wat dat nu weer is....op school van Luc heerst rota virus even goed in de gate houden duss..... gaaaaap oh zeg ik ben zooooooooooooooo moe....pffff en dan dat tropische weer...pieuw....sukkel zowat achter de pc weg...oohw errug....nou laters!
joejoe Druk....werken en zo de intocht van de 4 daagse.....later vanavond versieren.........over minder dan 6 uurtjes wordt ze 2....* SNIK *
dat klinkt al zoooooooo dichtbij Monique minder dan zes uur....pffff....Eva word om precies kwart voor drie 's middags twee jaar zaterdag....dan gaan we ook de taart en champagne doen...hebben we vorig jaar ook gedaan echt zo leuk !>.. maar heb nog een volle dag gelukkig want hoe spannend we het ook weer vinden ....het gaat aan de andere kant ook weer veel te snel... we hebben mooi weer hoor vrijdag en zaterdag dus dat is wel lekker natuurlijk...iedereen de tuin in..heerlijk ! Semmie natuurlijk wel fijn dat ze veel slaapt maar een stuk minder dat ze zo aan het spugen is...hoop dat het morgen beter gaat hoor... Inky...wat lastig zeg iedere keer het water eraf...bij ons is maandag de hele middag de stroom eraf...pff zal ik dan vast wel weer vergeten zijn... nou hier is alles in diepe rust...Lub slaapt op de bank en Eva ligt volledig uitgevloerd in bed...is de hele middag in de weer geweest met water in de tuin...dolle pret natuurlijk...om zeven uur was ze echt helemaal af...snel een bad gedaan en naar bed..en nu ligt ze heerlijk te slapen....niet eens wetende dat ze over twee dagen jarig is....en hier spookt het maar door mijn hoofd....ze is bijna 2 ze is bijna 2...pffff...het is te hard gegaan naar mijn zin hoor...want heb ook steeds meer het idee dat er geen brusje meer bijkomt voor eva en dat vind ik best jammer....dus geniet volop van alle momenten die ik met haar heb....oh lekker emo zijn we weer...
Gek, dat sentiment had ik vorig jaar heel erg, maar dit jaar niet zo. Voor mijn gevoel was Giulian nu oud genoeg om 2 te worden hihi. Hij gaat nu eventjes zo hard. Op dit moment ligt mn kereltje lekker te maffen in zn veels te grote bed. Hij heeft weer even staan klagen en huilen boven aan de trap (bij het traphekje), maar is net als gisteren daarna toch maar weer zn bed in geklommen en in slaap gevallen. Ben zoooo trots! Vanmiddag moest ie n poep op de wc. Dat is alweer n week geleden ofzo. Hij vond het zo eng! UIteindelijk na veel huilen kwam de poep toen ie zonder luier in de gang stond. Ik heb m evengoed geprezen, terwijl hij het wel erg sies en bah vond. Oh, ik geloof dat ELmar Giulian wakker gemaakt heeft met douchen en Giul staat nu in de badkamer te kletsen met zn papa. Hij slaapt dus niet...
JAAAAAAAAAAAAAAA!....ISA 2 jaar! ei ei ei en we zijn zo blij, want ISA die is jarig en dat vieren wij ei ei Isa, wij ensen jou een hele gezellige dag toe. Laat je weten of de taart lekker was? Kusss van Daphne en Lauraartje
hiep hiep HOERA hiepe hiep HOERA Jippie.... ISA is 2 jaar, van harte met je verjaardag en een leuke dag vol gezelligheid gewenst! Dikke kus van ons allemaal!
Hiep Hiep Hiep HOERAAAAAAA van harte gefeliciteerd met je verjaardag Isa...maak er een mooie dag van... dikke kus van Eva en mij...
zo weer een nieuwe dag... minnie heeft Giul nog gaan geslapen in zijn nieuwe bed? Eva heeft op zich best geslapen was alleen om kwart over zes al wakkker...dit vond ik toch echt even te vroeg..heb haar d'r speentje gegeven en toen is ze gelukkig nog even in slaap gevallen tot half 8...vond ik toch iets aangenamer.... vandaag word haar keukentje bezorgd ben zoooo benieuwd....vanavond de kamer versieren en morgenochtend versieren we de tuin.. Lub is lekker vroeg thuis vanmiddag hij moet om kwart over 2 bij de fysio zijn en gaat daarna niet meer werken..kunnen we ook gelijk even het laatste stukje gras leggen dat moeten we nog even ophalen vandaag... we zijn klaar voor morgen...laat het feest maar beginnen... denk alleen niet dat het heel druk word me zus belde gisteravond af..(moet uit zeeland komen)...die was niet lekker en bleef thuis..nou ja niets aan te doen..gezellig word het toch wel ....
HIEPERDEPIEP HOERA Isa 2 jaar! Gefeliciteerd, lekker kadootjes uitpakken en taart eten. Geniet van je dag vol aandacht. Hier een TOP nacht. Ik heb Niels om 8 uur wakker moeten maken.Echt heerlijk zeg. Misschien was het eenmalig maar we zijn er wel van op geknapt. Straks lekker met Niels wandelen als Lars is zwemmen. Hopelijk blijft hte droog.
heee wat heerlijk Inky dat Niels zolang heeft geslapen..knap je dan zeker van op ja...hier begint het zonnetje ook door te breken...zag er even dreigend uit maar het klaart weer op...
Isaaaaa gefeliciteerd met je 2de verjaardag! Fijne dag met veel kadootjes gewenst! Pff gisteren moest ik werken.. het was echt bloedheet. Eerst een teamvergadering gehad in een veel te kleine ruimte daarvoor... en daarna hadden ze hier nog de sacrements processie! Was echt helemaal gaar toen ik thuis kwam. Vandaag weer avonddienst maar dan tot 23 uur.. Achja.. is niet anders. Morgen gaan we naar Maastricht. Naar de Crocs winkel... jaa ik wil er nog een andere model bij hebben. Hopelijk hebben ze daar nog wel wat op voorraad! Ze lopen echt lekker en ik wil dus nog wat voor onder gewone kleren ipv mijn uniform! Ik ga nu een boterham smeren voor Tim en Lisa... Fijne dag allemaal..
jaaa Eva haar keukentje is er al...lekker vlot...straks even in elkaar gaan knutselen als ze slaapt en mooi inpakken....
ISA GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG! geniet maar lekker van je dag en met heel veel cadeautjes natuurlijk.. zo mijn eerste werkweek zit erop, gelukkig! jeeeeeeeee wat was het er warm gisteren.
Oh leuk Suus, ik zag dinsdag 1 van mn mededansers met crocs Maryjane. Die zijn leuk, joh! Daar kan je wel mee op straat, vind ik. Ze had zwarte. Maar rood of goud zou ik ook leuk vinden. Elmar is naar t grofvuil en ik denk dat ik dan wel rond half 11 bij Isa kan zijn. Ik zal haar feliciteren van jullie. Daarna hoop ik nog ff schoenen voor Giul te kunnen kopen voordat ie in slaap valt. Giul heeft weer goed geslapen. Half 7 stond ie naast ons bed. Ik ben toen zijn ben ingekropen en om 8 uur werd ik wakker. Het slaapt echt wel lekker hahaha. Zou voor half 9 bij n buuv zijn om mee te rijden naar de psz, daar hebben ze uitverkoop ivm verhuizing. Moet nu snel kind troosten doeii