Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Inky: Ik ga weer solliciteren bij mijn vorige werkgever.. en anders stuur ik gewoon wat open sollicitaties... we zien dan wel waar ik terecht kom.

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    HOERA ISA 2 JAAR! GEFELICITEERD!

Ik schrijf later bij..

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja mooi he die Mary Janes... die wil ik idd ook .. of de Prima... maargoed ik zie wel wat er ng op voorraad is..
    wil iig ook zwart , goud of zilver.

4. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    de Nieuwe maatjes zijn gearriveerd....en Daphne en Laura wisten daar wel raad mee...echte viswijven!...

Welke 2 jarige eet er nu haring? Allebei!

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ieeeeeeeeeekkkkkkkkkkkksssssssssss

moet er niet aan denken...hihihiih

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    We zullen t es proberen met Giul, maar die is gek op vis. Hij eet ook heel graag olijven. hihi Geleerd van zn mammie.

Pff wat was het heet hier, zeg!
    Zojuist is er n klein buitje geweest, de grond is niet eens helemaal nat geworden, maar het knapt er wel lekker van op, zeg.
    Net optijd t huis weer wat koeler, nu Giulian op bed ligt.
    UIt gewoonte heeft ie weer 1 minuutje staan jammeren bij t traphekje. Hij ligt nu weer, denk ik.
    Geweldig lekker dagje gehad. Voelde echt als vakantie, omdanks dat Elmar zich n bult gewerkt heeft. Het vordert fantastisch, vind ik.
    Ik ga es opzoek naar kunststof betimmering. We hebben n houten huis en miss gaan we wat gevel beplating vervangen. Hier in de buurt zie je verschillende kunststof op de gevels en de 1 ziet er mooier uit dan echt hout en de ander lijkt meer op kunststof dan ... Kut hoe heet dat houishoudelijk spul ookal weer van die party's. Nouja jullie snappen wat ik bedoel, toch?
    Dus zijn we opzoek naar mooi spul voor tegen de gevel, hihi.

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik moet ff kwijt, wat ik gisteren meegemaakt heb. Eigenlijk is het niet heel spannend, maar ik krijg er zelf wel weer n naar gevoel van in mn buik.

Gisteren tegen 5en liep ik naar de supermarkt, een wandeling van ruim 20 min.
    Toen ik nog maar net opweg was, liep ik op een plein in dezelfde richting als een jongen (ong 22 jaar en zag er niet raar uit) die uit een heel straat kwam.
    Zodra die jongen dat plein (onwijs groot plein of miss eigenlijk een t-splitsing) opliep voelde ik me al direct onwijs bedreigd door hem.
    Ik was wat eerder in de straat waar we beiden heen liepen en toen ik net die straat inliep met de kinderwagen, liep hij echt vlák achter me.
    Opeens schrok ik vreselijk, want ik dacht in mn achterogen te zien dat ie met een onwijze zwaai mij een klap in mn nek wilde geven.
    Ik draaide me dus met n ruk om en weerde me af.
    Het moet er heel gek hebben uitgezien, want die jongen liep dus gewoon en deed niks raars.
    Ik was me echt kapot geschrokken en ik voelde me nog steeds bedreigd.

Die jongen begon ene verhaal tegen me over zn kapotte fiets en dat ie opweg was naar de fietsenmaker en dat ie baalde van de rekening en dat ie nu ook nog es n nieuwe fiets moest hebbe, bla-die-bla-die-bla-die-bla.
    Het was n beetje een simpele ziel. Iemand die, zoals mn moeder het noemt, "een beetje achter is".

In de tussentijd zocht ik een veilige manier om zsm van die gozer af te komen. Ik liep iets langzamer, want ik wilde zeker niet meer voor hem lopen en ik vroeg hem nogmaals of ie naar de fietsenmaker ging. Ja dus.
    Aan zn broek rinkelde een onwijze sleutelbos en mn hond (die ook altijd mee gaat boodschappen doen) was bijna in paniek bij die gozer, maar mogelijk dus vanwege die sleutels die rinkelden. (heb wel es gehoord dat honden daar bang voor kunnen zijn, zo hebben de honden van mn ouders stout gedrag afgeleerd, maar onze hond heeft er eerder nooit op gereageerd, dus ....?!)
    Ik had helemaal zwabber benen en mn hart klopte in mn keel, toen ik mn uitweg eindelijk zag. Ik ben via een andere weg (we liepen toen die straat eindelijk pas uit) naar de supermarkt gelopen.

Zo raar, vond ik.

Ik heb wel es bij Oprah shows gezien waarin mensen zich van tevoren al onwijs bedreigd hadden gevoeld door iemand, die ook later hele slechte dingen gedaan bleken te hebben.

Toen ik die andere straat in wandelde, heb ik stiekum wel 10 x achter me gekeken, of ie me niet volgde. Want dat straatje was juist weer aan de achterkant van huizen langs. Daar zou ik minder verkeer gaan tegen komen...

Raar verhaal of grote fantasie?

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi geen idee. ik heb ook eens zoiets gehad maar dat bleek loos alarm te zijn.

Na een avond stappen moest ik naar het station in Breda om daar een bus te pakken naar huis. Ik moest altijd verplicht om het park heen lopen vanwege de engerds maar ik besloot heel stoer dat ik wel door het park kon. Gene kip te bekenen daar en stikdonker. Ik lopen, hoor ik achter me iemand snel lopen. Dus ik kijk om, ene jonge gast, type gabber. Ik sneller lopen, hij sneller lopen, op een gegeven moment waren we alletwee aan het rennen. Op het moment dat ie me ging inhalen (na een avond stappen ben je niet meer zo snel) zegt ie "moet jij ook de bus naar Bavel halen? " Ik heb maar schaapachtig ja geantwoord wat dus helemaal niet zo was haha.

Maar kan me je gevoel wel voorstellen, ik bne ook altijd wantrouwend. Maar hij zou wel gek zijn al ie iets tegen je begint als je een hond bij je hebt.

Hier ook een heerlijke dag gehad. Lekker met Niels gekeuveld tot Lars terug kwam van het zwemmen. Daarna de mannen alletwee in bad. Ik heb lekker foto's zitten plakken. Daarna Niels een fles en terug in bed en voor Lars had ik het zwembad opgezet. Daar heeft hij tot half 5 in gespeeld toen begin het me iets te hard te waaien.

@sabrina, mijn moeder zegt mij dat ik ook eens nieuwe haring moet eten dat ik dat vast lust maar ik vind het er zo vies uit zien. Wel een enorm lief gezicht hoor dat je meiden het zo eten.

9. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    lief gezicht ja...maar mijn haring was mooi foetsie...

Van Daffie kreeg ik nog 't staartje.....

hebben jullie een druk weekend voor de deur? HIER NIET!enige afspraak is de kapper: die mag morgen 2 meiden knippen.....

Potjes training gaat goed. Lauraatje kan ik thuis droog houden en doet alles op 't potje. Daffie heeft nog weleens een klein ongelukje wanneer ik niet op tijd vraag of ze op het potje wil....

heb op mp jottum kleding gekocht, maar niet van die vreselijke tutjurken hoor.....maar jeetje...wat is dat merk duur...pfff....

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    HIEP HIEP HOERA>>>>>>>>>>>>>>>>

Eva van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag.............

Dikke knuffel van Kim en Isa.........

Lieve Elena en hub...van harte met jullie kanjer en maak er een moie dag van

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien, dat is Evaaaaa!

Gefeliciteerd mop met je 2e verjaardag!
    Hoe bevalt je nieuwe keuken?

Wij zijn ook druk met onze keuken. (lees: Elmar is er druk mee, Giulian staat te dansen op K3 en mama heeft tijd voor n rondje internet, hihi)
    Vannacht n onrustige nacht. Giul is n paar x wakker geworden. Pfff! Hij stond zo te wankelen op zn beentjes en ietsie te zeuren. Toen we m op bed legden, ging ie zomaar verder slapen. Het leek ook wel alsof ie nog sliep trouwens, een heel raar gezicht.

De voordeur wordt er zo ingehangen. Vannacht hebben we dus met n hele open voorkant geslapen. Het nieuwe gat voor de voordeur was gemaakt en op de oude plek was de deur al weggehaald. Maar gelukkig hebben we n hond, anders zouden we een nog veel onrustiger nacht hebben gehad. hihihi

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    HIEP HIEP HOERA, EVA 2 JAAR! Gefeliciteerd!

13. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Hieperdepiep hoera hoera hoera: Eva is jarig en alweer 2 jaar! Een hele fijne dag gewenst, meisje, samen met papa mama en je broers en zus(sen).

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    jaaaa ook eva is 2 jaar. Geniet van je dag en dat je maar lekker kadootjes mag uitpakken en veeeeel snoepen.

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    EVA 2 JAAR ! gefeliciteerd

pff gisteren met het onweer hier om 17.30 een vrouw getroffen en overleden..
    in de straat heeeeeeeel dichtbij die van ons, bah zeg.

die bewuste inslag (waarschijnlijk) voelde ik in mijn maag en ons dubbelglas stond te trillen.

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Eva.... Het is misschien al bijna voorbij je feestje....maar VAN HARTE GEFELICITEEEERD MET JE 2DE VERJAARDAG!

Goh Nancy.. iemand door de bliksem getroffen...ai!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Gedver Nancy. Dat idee ook, dat de klap zo hard was, dat je m in je maag voelde, jakkie!

Vanavond een voorstelling van 2 dansen. Best spannend!

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ps we hebben weer 1 voordeur. Het gat is gedicht, vanavond slapen we "veilig".

19. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    EVAAAAAAAAAAAAAAAA! Hier ben je nog jarig,......hihi....Gefeliciteerd!

Oook Hub En Elena!....veel plezier dit weekend! Lekker taartgenieten!

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo he he...het feest is voorbij en ik ben nog moe pffff....wat een geren zo'n dag..maar wat gezellig...geen geweldig stralend weer maar we hebben wel lekker met de hele bubs buiten gezeten...Eva had een glijbaan van haar zus en zwager gekregen en dat was de attractie van de dag....Elvira en Boyd zijn ook nog geweest...errugggg leukkkk! heerlijk ventje die Boyd....enne pasta was heerlijk Elvira hahahaha...

de Nijnjte was heerlijk en 's avonds om half acht trok Eva het niet meer...die viel ook als een blok in slaap toen ze eenmaal in bed lag...snel met de kids de boel opgeruimd...en elf uur lag ik ook plat...doodop...vandaag een hangdag...straks even bij mijn moeder een bakkie doen en de rest van de dag luieren denk ik...

Sabrine..hmm haring..zoooooo lekker...eva hoeft het niet mijn dochter danielle is er ook gek op...

Minnie...brr zou ik ook riebels van krijgen hoor als er zo iemand achter me loopt..bah...

Inky....gaat het slapen met Niels nog steeds goed?

zo ga even douchen met Eva en dan zo naar moeders....

Share This Page