Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hoi hoi,

Hier ook iemand gesloopt. Nog altijd misselijk, maar vandaag aan de diarree, dus er is n reden voor.

Dansen gisteren was niet alles. Ik was wat gespannen, want ik kende 1 van de dansen niet eerder en die heb ik dus in 2 wkn in moeten studeren. Tezamen met een andere dans, waarin de zonnegroet (poweryoga) zit verwerkt en die zonnegroet kreeg ik ook maar niet onder de knie.
    Dus in 2 wkn tijd alles op alles gezet om (die andere dans hebben we nog 1 week meer gehad om in te studeren) goed mee te kunnen komen.
    Nou...

Die dans met de zonnegroet ging vlekkenloos!
    Die andere dans was de pink panther. Ik was notabene de pink panther! Dus ik stond in t roze en de rest in t zwart, dus je valt nog es lekke in de kijker. Daar was ik vooral n beetje gespannen over.
    Vooraf zei onze lerares nog: houd de rust erin.
    Dat hebben ze gedaan!
    De voorste rij heeft ruim 1 minuut op 1 been gestaan, terwijl dat eigenlijk ruim 10 sec had moeten zijn. Vreselijk!
    Omdat ik zo hard geoefend had, wist ik (blijkbaar als enige) wanneer dat stilstaan over was en begon met het volgende deel van de dans: een hoge kick. Dat deed ik dus als enige en dat zag ik zelf ook.
    Ik kreeg blijkbaar de rest niet mee en daar stond ik dus: vreselijk voor paal!
    Kut zeg!
    De rest van de dans hebben ze niet willen compenseren en hoe langer de dans duurde, hoe meer pap ik in mn benen kreeg.
    Godzijdank hadden we die moeilijke dans als eerste gedaan, want anders had ik never meer die zonnegroet kunnen doen (en al het andere, want in die dans kwam het ernstig op onze benen aan).
    Ik heb er vreselijk van gebaald, want ik had er n mooie show van willen maken.
    Het is natuurlijk ook te kort tijd geweest om goed de dans onder de knie te krijgen.
    Ook voor de anderen.
    Ze hebben m wel es gedanst, maar dat was alweer een tijd geleden...

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    oeps dubbel

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Daar was ik weer..........na 2 dagen feestvieren weer tijd voor de pc.

Isa heeft een top verjaardag gehad. Erg verwend en heel veel gekregen. Genoten van alle aandacht en vooral van het mooie weer.......

Gisteravond als afluiter een BBQ en ook die viel wat het weer betreft ook goed........geen regen gehad.....af en toe bewolkt en dreigend maar met de zon er bij erg heet.......

Isa heeft veel little peole gekregen en een glijbaan een bal duplo kleren en meer.......zal zodra ik mijn fototoestel weer kan aansluiten foto`s plaatsen.....stekker ligt bij Thea........hahahahaha......

Vandaag een opruim en rust dag. Als Isa wakker is nog even een rondje om en vanavond warm eten en optijd naar bed........

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo iedereen is dus uitgefeest.

Wij zijn vanmorgen nog over de braderie hier gelopen. Het zijn hier de aardbeienfeesten dit weekeind. Lars is in de draaimolen geweest. Hij vond het geweldig en begon te krijsen toen hij eruit moest haha. Van zijn overgrootoma had hij nog geld gehad om een kadootje te kopen en dat hebben we maar meteen gedaan. Hij heeft een brandweerwagen van Duplo gekocht, en daar is hij al de hele middag zoet mee.

Niels slaapt nu tot ongeveer 6 uur. We doen geen rijstebloem meer in zijn fles. Hij heeft 3 dagen niet gepoept en dat was wel erg zielig. Nu dus maar gewoon zonder.
    LArs is gisteren bij mijn ouders blijven slapen. We waren daar tapa's eten en ik heb nog tot 1 uur zitten kaarten daar. Remon is met NIels al eerder weggegaan en Lars hebben we laten liggen. Dus na de fles van 6 uur konden we nog tot 9 uur verder slapen, dat was wel lekker.

@minni wat een mop. Ik zie jouw al in je eentje bezig terwijl de rest stilstaat. Kan me wel voorstellen dat je het genant vond, leg maar eens aan het publiek uit dat jij het goed deed en alle anderen fout.

@sabrina ik heb vandaag bijna een haring gegeten maar ben toch maar voor het broodje paling gegaan. Op een of andere manier staat het zilveren kleurtje en de staart van de vis me niet zo aan. Hoewel ik ze heerlijk vind ruiken.

@wen hoe was het bij de KNO arts, ben erg benieuwd!

@nancy, ik hoorde het op het nieuws van die vrouw. Toen ik hoorde dat het in Goirle was moest ik meteen aan je denken ( en aan de rest van mijn familie)

@semmie hoe is het bij jou? Lekker druk? Ben wel beneiuwd hoe het met Faye is nu.

@monique en Elena, zijn de kids vandaag lekker met de kadootjes aan het spelen?

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja Semmie, die heeft miss nog pc troubles. Ik heb dr alweer ff niet gezien, volgens mij.

Rijstebloem? Bij Niels?
    Jij durft. ;) Heeft ie geen last van krampjes gehad?
    Wat goed dat ie al zolang doorslaapt, zeg! Knappe jongen!

Hier chaos, vooral in mn hoofd trouwens.
    Ben erg moe ook.
    De geplande werkzaamheden van dit weekend zijn allemaal gedaan. Lekker hoor! En zonder grote problemen trouwens. Elmar is erg handig.
    Ik vind het eigenlijk naar dat ie dat allemaal helemaal in zn eentje moet doen.
    Vrienden of buren die een handje meehelpen? Echt niet! Familie ook niet. We hebben maar 1 zwager, geen broers.
    Mijn vader zit in een verbouwing in Utrecht en mn schoonvader is echt te zwak om te helpen.
    Op 2 juli zal de operatie zijn trouwens van mn schoonvader.
    Afgelopen donderdag heeft ie te horen gekregen dat de tumor niks kleiner is geworden. Dat zijn ze nu alweer aan t ontkennen, maar dat is hun manier om ermee om te gaan.
    Wel n grote tegenvaller, want zn behandeling tot nu toe is experimenteel, waarvan zn artsen gezegd hebben dat anderen die dezelfde behandeling hadden gekregen helemaal geen tumor meer hadden. Maar dat ze voor de zekerheid toch t stuk darm wel zouden wegnemen.
    Dit moet wel vreselijk teleurstellend zijn voor hem.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hier ben ik ook even..

We hebben gisteren eerst door Maastricht gewandeld en geshopt..(bij de Croc's winkel) Daarna allemaal even op 1 oor gelegen en s'avond om 19.00 uur hadden we afgesproken om bij de buren wat te gaan drinken.
    Tim hebben we om 22 uur naar huis en naar bed gebracht en hebben we de babyfoon meegenomen. Die was meteen knock-out toen hij in bed lag.
    Lisa is bij de buren in bed gekropen en die hebben we om 02.00 uur vannacht weer daar uit bed gehaald en zijn we naar huis gegaan.. Was errug gezellig!
    We hebben verteld van onze evt. verhuisplannen. Dat vonden ze niet leuk... We kunnen nl ook erg goed met elkaar opschieten en kunnen altijd op elkaar bouwen als er iets is.... tja dan ga je toch nadenken...
    Maargoed.. we zien dat wel.
    Vanmorgen om 9 uur weer opgestaan, gegeten en even snel naar mijn ouders toe. De pc terugbrengen. En vanavond om 20.00 uur waren we weer thuis..pff wat een weekend!

Ow . wil iemand nog 2 katten?
    Ik word nu echt gek van die beesten en weet neit wat ik ermee aanmoet.
    Ze plassen naast de bak, krabben de bank kapot en hebben van de week over mijn nieuwe handtas geplast.
    Gisterenochtend zelfs nog over een pannelap OP het aanrecht...pfff de maat is vol nu!

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedesmorgens deze morgen...

Eva nog van harte met je verjaardag meissie.....tis laat ik weet het maar om een haar en ik had mijn pc nu echt uit het raam gesodeflikkerd...sjezus

Zo te lezen hebben jij en Isa een prima tweede verjaardag gehad!

Oh hollandse nieuwe...jum jum!

Inky fijn dat Niels nu zo goed slaapt...heeft het toch geholpen...hihiih

Met Faye ook alles goed slaapt van 22:00 tot 6:45 Heerlijk! Merk wel dat ze haar arm weinig gebruikt...zeker nu je er op gaat letten....maar dat is geloof ik altijd zo.

Nancy fijn dat je werkweek goed bevallen is..hoe doet je meissie het op het kdv?

Nou ik hoor gerommel boven....Luc en Sem zijn wakie wakie! Laters...

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    semmie dank je wel en inderdaad Eva heeft ook een top verjaardag gehad...fijn dat Faye het zo goed doet zeg heerlijk ..

Inky..ja dat had Eva dus ook die raakte helemaal verstopt van rijstebloem...zielig hoor...kon haar dat ook niet te veel geven...

Suus..ja vind dat met verhuizen ook..je weet wat je achterlaat maar je weet nooit waar je terecht komt..lijkt me lastig hoor..

Minnie...fijn dat de verbouwing zo lekker opschiet en dat Elmar zo handig is...als het allemaal klaar willen we natuurlijk wel foto's zien he...

zooooo ik ben moe mensen...dacht gister lekker een hangdag te hebben...helaas..eerst gisterochtend even bij mijn moeder geweest..dat was best gezellig..alleen Eva wilde maar naar huis toe ging steeds naar de voordeur...gijenn gijennn ze wilde op haar glijbaan...

eenmaal thuis had ik mezelf lekker geiinstalleerd in een tuinstoel in het zonnetje...roseetje erbij had nog voldoende lekkernijnen over van eva haar verjaardag dus we hadden het ons helemaal gezellig gemaakt...de grote kids waren er ook nog..tenminste dylan danielle en haar vriend...rust dacht ik...eva glijden had ik geen kind aan...

ja hoor de bel.....staan de overburen aan de deur...(vijf man sterk)....kwamen nog voor Eva haar verjaardag we hadden ze uitgenodigd voor zaterdag maar toen waren ze de hele dag weg en kwamen dan toch nog maar alsnog op zondag ....pfffff.....wel lief maar goed daar ging mijn rustige middag...hele gezellige mensen dat wel maar het was half zes voor ze weggingen...nou ja alles wat we nog over hadden is tenminse op gegaan....maar zin in eten koken hadden we toen helemaal niet meer dus lekker spare ribs besteld...dus dat was ook wel weer eens lekker...Eva lag wel gewoon op tijd op bed en heeft heerlijk geslapen.....

zo en vandaag snikkkkkkk snikkkk Eva gaat vanmiddag om half 1 naar de psz voor een uurtje...zal mij benieuwen hoor...

ga even wat verjaardagfoto's in het album zetten..

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Klinkt gezellig, Suus.

Arme Faye met dr armpje, maar dat komt toch wel goed?

Pfffff, wat n weekend hier.
    Giulian is n drama geweest. Hij wil opgetild, hij wil staan, alles janken dus.
    Papa aan t verbouwen en Giulian janken en dreinen dat ie erbij wil zijn. De hele tijd gezeur en gejank. Vreselijk!
    Slecht slapen enz. (wel doorslapen, maar laat gaan slapen en vroeg er weer uit, dus lange dagen gejank en gedrein.)
    Maar ik heb een puntje van zn hoektanden gezien en dat verklaart zn gedrag. Zo is ie altijd met tanden. Vreselijk joh!
    Maar nog n lichtpuntje: ik heb camillethee (heeft ie nu) en ik heb voldoende zetpillen om vandaag en morgen door te komen! Zojuist alvast 1 gegeven.
    Had ik daar maar eerder aan gedacht, want zo vermoeiend als ie is geweest dit weekend, ik ben zowat over de zeik ervan. Pfffff (ja nogmaals!)

Ik heb n was in de wasmachien, de bijkeuken is gestoft, gezogen en gedweild, de huiskamer ois gestoft en gezogen (nog niet gedweild). Ik wil mn aquarium nog doen en de vaatwasser en keuken. Dan benne we weer klaar voor vandaag en morgen.
    Rond 11 bezoek en rond half2 bezoek. In de tussentijd een slapie proberen te doen.
    Gelukkig heb ik mn dvd van diedaa (k3) weer, dan zal ie wel weer de hele dag opstaan (Giul is er mesjokke van).

10. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    He minni kan je de dvd kopieren voor me en opsturen? Dan stort ik wel geld op je rekening? Lars vind K3 ook erg leuk.

Hier een beetje poetsten vandaag, iig poetsen en stofzuigen, mss dweilen. En ik moet eigenlijk nog even naar het postkantoor.

Niels heeft tot half 7 geslapen vanmorgen. Het gaat dus steeds beter. Nu slaapt ie nog. LArs zit met zijn brandweerauto te spelen van Duplo. Een geweldig ding!
    oh ja moet ook nog een beetje was opvouwen, maar dat is niet veel.

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Moet me ff 1 ding van t hart:

de buren vroegen zaterdag of ik en Giul met hen wilden varen. We wonen hier in een watergebied en zij wonen direct aan t water en hebben een boot.
    Dat kwam wel lekker uit, want Giul was strontvervelend en zo waren wij iig weg en kon Elmar doorwerken.
    Giulian was optijd uit bed, maar Elmar gaf aan, dat hij me nodig had met winkelen bij de karwei.
    De buuv stond erbij en ik vroeg of ik Giul dan ff bij haar kon brengen. Jahoor, geen probleem.
    Nog geen 5 minuten later komt ze weer naar ons toe: haar jongste ligt nu nog in bed te maffen, maar als ie wakker is gaan ze direct varen. Ze willen niet wachten; kan Elmar niet alleen naar de karwei?
    Ik vraag t Elmar nog, maar ik moet echt ff mee (vond het al onzin om te vragen, maar deed t voor de vorm).
    Nou, dan kan Giulian ook niet bij haar, want ze wil niet op haar en mijn kind letten in die boot. Dat wordt zo druk (nou ik wil haar niet op mijn kind laten letten in een bootje, want ze heeft 3 kids en die zijn zo druk, zal mijn kind verdrinken door gekloot in die boot)
    Ik zei: okee en heb gelijk mn kind in de auto gezet en we zijn weggereden.
    Maar moet je es bedenken dat ik regelmatig ff op haar kinderen pas en afgelopen week een hele ochtend op haar huilende kind heb gepast.
    Ben er best sjacho om.
    Ik vraag me nog steeds af, of haar zoon optijd wakker was, wij waren met 3 kwartier thuis en ruim n uur nadat wij weer thuis waren, kwam ze vertellen dat de boottocht niks was, want de oudste vond het te koud en ze waren snel weer terug. Op dat moment liepen ze naar t speeltuintje, of Giul en ik mee gingen. Ik was druk en Giul mocht ook niet mee van mij.
    Die 3 kwartier in die bouwmarkt waren 3 jaren van mn leven. Giul strontvervelend en mam heeft pap nauwelijks kunnen helpen, want ik was gewoon druk met mn kind enigszins stil te houden.

12. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    minnie zou ik dus ook best pissig over zijn zeg..wat je zegt je past regelmatig op haar kinderen als er wat is...en dan is het ook nog een jankend kind..en dat zal je altijd zien dat Giulian dan loopt te dreinen...kinderen hebben daar een radar voor om dat op de meest ongelukkige momenten te doen.....

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik zou niet weten hoe! Anders zou ik t graag voor je gedaan hebben.

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha oke ik dacht dat je wel een brander op je compuer had, ga er ten onrechte vanuit dat iedereen dat tegenwoordig heeft.

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Heb ik wel, maar ik kan ze gewoon niet copieren. Ik snap er de ballen niet van.

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ow haha. Wij hebben Nero burning rom en dan duw je de dvd erin die zet ie op de computer, dan zegt ie plaats nu een beschrijfbare dvd erin en hopa branden maar. Moet zeggen dat Nero zeer gebruiksvriendelijk is.

Zo hier heb ik Lars op bed gegooid en de zandbak opengezet zodat het zand kan drogen. Straks lekker buiten zitten want het is weer mooi weer.

Niels heeft al 2 flessen helemaal op, dat gaat goed vandaag.

Ik heb voor vaderdag net een hele lieve foto gemaakt en bij kruidvat op een muismat laten printen. Heb ik toch nog ene kleinigheidje.

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo eva is vanmiddag voor het eerst naar de psz geweest en ze vond het geweldig ! ben wel stikjaloers hoor want papa krijgt een kado van eva door haar zelf geplakt ...daar was ze ijverig mee bezig super geconcentreerd heel mooi om te zien...

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw zo leuk die zelfgemaakte cadoos...super!

Sjee mini, voort wat hoort wat kent die buuv van jou zekers niet.....sorry hoor maar wat een doos!

Wat doet Niels het goed inky, fijn hoor.

Hier hebben drie koters last van de warmte, de een nog jengeliger als de ander hihihihi wordt er zelf ook een beetje down van....bleh....ga maar koken!

19. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Even heel kort want Lotte komt zo thuis (die is douchen bij de overbuuf zodat ik haar niet in/uit bad hoef te tillen).

Bij KA alles goed, Lotte helemaal binnenstebuiten gekeerd en KA houdt het op leeftijdsproblematiek. Ze heeft voor zekerheid nog wel 2 buisjes bloed afgenomen en krijgen over anderhalve week de uitslag.

Zelf veel harde buiken gehad afgelopen week, vond dit verdacht en heb urine laten controleren. Blaasontsteking en ook wat bloed in de urine dus die is op kweek gezet en natuurlijk kuurtje voor de ontsteking.

Vandaag weer bij fysio, dit keer ook een rugwervel die niet goed zat en uiteraard bekken weer recht gezet. Daarnaast veel last van tintelende rechterhand maar dat schijnt door het vocht te komen..

Schrijf strakkies of anders morgen bij..

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    tintelende hand... vocht... carpaaltunnelsyndroom?
    join the club. ;)

later ff bijschrijven, heb n uiterst vermoeiende peuter op schoot.

Share This Page