Giul is vanaf 4 uur niet meer cintinue aan het janken. Hij slaapt nu aan 1 stuk. Ik heb m op ons bed gelegd, want hij heeft koorts en is zo suf, dat ik bang ben dat ie uit zn hoogslaper(tje) valt. Dan offer ik mezelf wel op, om op die hoogslaper te gaan maffen.
heeft iemand van jullie een idee bij welke site je vierkante foto's kunt laten drukken? bij kruitvat bv zie ik alleen de rechthoekige... sorry ben kort van stof van typ met 1 hand, kroel ondertussen mijn meisje
veel succes ermee dan. Ik zou t niet weten. Je zou t kunnen vragen bij je plaatselijke fotozaak. Hier n ziek kindje, maar niet zo vervelend als gisteren. Als ik weer zo'n dag krijg als gisteren, dan ga ik echt gillen. Giulian heeft n rood autootje en dat noemt ie zn cars, hihi. De film heeft ie nog nooit gezien, maar we hadden maanden een Bart Smit foldertje waar meerdere dingen van cars in stonden en waar ie uren in kon bladeren hihihi. Elmar heeft dat foldertje een paar wkn geleden weggegooid, stom van hem, maar goed. Giul heeft dat dus zelf verzonnen, want niemand anders heeft die auto zo ooit genoemd. Ik kon ook eerst niet geloven wat ik hoorde, dacht ook steeds dat ie kaas zocht/wilde hebben, hihi.
Poe Nancy.. ik zou ook niet weten waar je foto's vierkant kan laten afdrukken. Vinden jullie het nu ook zo heerlijk buiten? Het is eigenlijk best fris maar heb de deur openstaan (mijn vader heeft van de week de tuin wat beter met gaas afgemaakt zodat de katten nu niet zo snel eruit kunnen.) Dus hier lopen de beesten nu allemaal in en uit.. en ik ben geen peentjes meer aan het zweten. Dit is ook zoiezo het laatste redmiddel voor de katten. Als het plassen nu niet ophoudt, dan moet ik ze echt weg doen. Dan komt het misschien wel door de stress met 2 kids in huis. Nu hebben ze ook iets meer de ruimte zonder dat ze de straat op kunnen lopen en ben ik niet meer kwaad naar Lisa aan het roepen als ze de deur per ongeluk niet meteen achter zich dichtmaakt.. (wat eigenlijk al niet echt leuk is) Hoe is het verder met iedereen?
Wat handig van je Suus! Toen het hier onhoudbaar werd met de kat binnen houden, hebben we hem buiten gelaten en sindsdien hebben we geen rottigheid meer. Er wordt niks meer gesloopt en ongelukjes hebben we gelukkig toch al nooit gehad. Je wil ze niet loslaten? Ik heb me er nog n jaar tegen verzet, terwijl ie dus al buiten liep. Maar nu vind ik het toch wel heel handig, hoor. We wonen ook wel in een heel veilige buurt en de kat is altijd direct om het huis eigenlijk.
Minni, De katten zijn altijd binnengeweest. Ik vind het daarom moeilijk om ze buiten te laten lopen omdat ik bang ben dat er wat met ze gebeurd. We wonen hier wel in een rustige woonwijk, maar ze weten denk ik niet wat er om ze heen gebeurd. Vandaar ook dat we de tuin met wat extra gaas hebben afgemaakt. Tja ze kunnen er nog wel uit, maar dan moeten ze meer moeite doen. Gisteren hebben ze allebei heerlijk in het gras gelegen.. dus misschien is dit ook voldoende voor ze en doen ze geen moeite om nog verder op onderzoek te gaan.
Wij hebben een half jaar 2 katten gehad en daarna zijn ze naar mijn ouders gegaan. Ik vind ze leuk als ze klein zijn maar bij ons gingen ze dus alles onder sproeien. We hadden eerst 1 rood katertje en daar hadden we 1 poes bij genomen. Iig dat werd ons vertelt dat het een poes was. Sproeien dat de rode deed. Toen hadden we besloten om de zwart witte te laten sterilliseren. Belde de dierenarts op dat het een kater bleek te zijn. Het was dus niet aan de buitenkant te zien want ze hadden de buik al open gehad en pas toen ze geen baarmoeder enz konden vinden kwamen ze erachter dat het een mannetje was. Maar goed ik heb ze gewoon weggedaan zonder schuldgevoel Als je er niet meer happy mee bent schieten die katten er toch ook niks mee op. Ik heb ze wel naar mijn moeder gebracht dus wist dat ze goed zaten. Zo een heel verhaal op de vroege morgen. Pff Niels wilde om half 6 al weer een fles. Ben moe nu. Ik moet ook eerder naar bed toe 's avonds. Maar morgen gaan de kids naar mijn moeder en kan ik vast wel wat bijslapen. Ik moet voor Niels een paspoort laten maken voor de vakantie. Ben benieuwd hoe lang we bij de fotograaf gaan zitten voordat ie er goed op staat. Hier is het nog erg somber weer. Maar zodra de eerste zonnestralen komen zitten wij ook buiten hoor. Tuindeuren op en gordijnen dicht. Tussen 1 en 15 zitten we wel altijd binnen dan is het veel te warm en ik vind dat voor de kinderen ook niet goed. Veel te warm en ze verbranden zo. Lars wordt er ook chagie van als het zo benauwd is. Ik ga dadelijk maat 68 uit de schuur pakken. man o man dat gaat toch veeeeel te snel?
ahhhh Inky.. wat een mooie foto! Goede keus voor de muismat hoor! wbt de katten.. tja het scheelt idd dat je ze naar je moeder kon brengen. Dat kan ik niet. Die heeft al 2 honden rondlopen (1 van henzelf en 1 van mijn zusje) en ze zijn ook geen kattenmensen. Whaaaat? mt 68 al? wow super joh! Tim zit hier nu net in mt 74.. en heeft soms nog 68 aan... ligt een beetje hoe de kleren vallen.
goedemorgen.. Nancy een fotograaf inderdaad anders zou ik het echt niet weten.. Minnie hoe is het met Giulian weer opgeknapt...en nog een beetje geslapen in zijn hoogslaper? Inky...ahhhhhh wat een mooie foto van je mannetjes zeg...en dat gaat zeker hard maatje 68 al.. zo hier een rustige dag hoor..gister toch nog wel veel gedaan en eva naar school maar vandaag even pas op de plaats..mijn lijf schreeuwt er ook wel om eigenlijk...rustttt.....Eva loopt al de hele tijd sool toe sool toe..jaja donderdag weer...ze vind het duidelijk helemaal geweldig...nou ja ben ik natuurlijk wel blij om hoor..liever zo dan een gillend kind...
Nou zo'n blerend kind dat mama niet los wil laten als mam de klas uit probeert te wandelen... Vreselijk! Sool toe is dan veel en veel beter, niet waar? Giul is niet meer zo ziek als gisteravond. Maar hij wil niet lopen. als ie opstaat en een paar pasjes gedaan heeft, zakt ie door zn beentjes en wil ie gedragen worden hihihi. Heel schattig, maar ook wel sneu. Die hoogslaper en ik liggen elkaar wel. Wel 1x wakker geworden omdat er een auto van Giul in bed lag die liedjes kan zingen en ik hem met mn kont blijkbaar geactiveerd had.
Hier ook een jengelende peuter.......niet ziek maar ook niet helemaal top....... Vanmorgen het kozijn in de badkamer geschilderd en net de douche schoongemaakt.... Ik wacht al vanaf 10 uur op de aannemer en die is nog niet geweest......en eigenlijk moet ik met SPOED boodschappen doen omdat de wc papier op is.....handig die billen doekjes....... Verder een hoop gezeur gehad gisteren......Marco heeft de gemeente gebeld hoe het nu stond met de vergunning van het dakkapel en het is niet te geloven die ligt al klaar alleen de aannemer moest een aanpassing doorgeven en dat was hij vergeten......als het meezit ( moet die eikel wel komen ) staat dat ding eindelijk uiterlijk eind juni hier op het dak! Ga weer verder met poetsen....... Mooie foto Inky.......
goh wat is het rustig hier. Gelukkig zijn mijn mannetjes weer helemaal opgeknapt! Maar ik leef met jullie mee hoor! In die hitte een ziek kind hebben is niet fijn. He Suus brutale vraag, wat kosten die Crocs? Je mag het ook pb-en hoor. Mijn knullies liggen op bed. Ik heb lekker gesport en ga dadelijk Hermans Helden kijken. Lars was helemaal hyper omdat mijn broer was langsgeweest en die 2 maken elkaar bekaf. Wel super dat ie zo gek met hem is. Jammer dat hij over 3 maanden in Noorwegen zit en dan voorgoed. Mijn schoonzus komt over 2 weken over en heeft aangeboden om 3 dagen per week op te passen. Daar gaan we gretig gebruik van maken. Ik ga ene hele lijst maken met dingen die ik nog wil doen. @wen, wat bedoeld de KA met " het hoort bij de leeftijd" En heb je al besloten waar je gaat werken? Remon vond je trouwens ook een leuke meid en wil graag eens afspreken met zijn 4e. @sabrina hoe is het in het warme Curacao? Heb je het nog druk met je nieuw te bouwen huis en je oude huisje op te knappen?
Ik ben zo gesloopt, gisteren en vandaag. Pfff, echt op! Leuke foto trouwens van de jongens, Inky. Ff weer verder zeuren: ik heb zelfs mn sportavond afgebeld. Nu heb ik in de tussentijd wel mn aquarium grondig verschoond. 2/3 water eruit gehaald, grind gewassen, rotsen geschrobd en natuurlijk al het glas enzo. Morgen nog ff tijd aan besteden en dan mn planten weer n nieuwe plek geven. Miss later deze week weer wat vissen erbij doen.
Geen brutale vraag hoor Inky. De Croc's kosten 39,95. Dat geldt voor de Cayman en de Mary jane uitvoering. whaaaa... M heeft vanavond telefoon gehad over zijn sollicitatie in Baarn. Hij mag voor een 2de gesprek komen. Ze waren zeeeeeer te spreken over hem. Vandaag is er ook een makelaar geweest ivm de evt. verkoop. We moeten zoiezo gaan bijleggen voor een nieuwe woning. (wisten we eigenlijk al) We zullen dan waarschijnlijk ook een aantal maanden een weekend-huwelijk gaan krijgen.. maar ook daar zullen we dan maar aan moeten geloven. Want het verkopen gaat langer duren dan dat M in dienst zou treden bij zijn evt. nieuwe baas. Maar als we dat op die manier doen, dan kunnen we het ons ook permiteren om voor een lagere verkoopprijs te gaan dus hopelijk ook een snellere verkoop. Omdat M dan al aardig wat meer gaat verdienen en we dat geld kunnen sparen voor in de afbetaling van de huidige hypotheek. Nouja beetje ingewikkeld verhaal. Is waarschijnlijk wat moeilijk te begrijpen.. Ik ga douchen en naar bed... tot morgen!
K*T, had vandaag wat meer willen schrijven maar hele dag pijn gehad.. Heb morgen trouwens 2e gesprek bij 1 van mijn solli's..
Ze bedoelde daarmee dat het blijkbaar leeftijd gebonden is dat vele ziek zijn, m.a.w. veel kinderen van Lotte's leeftijd zouden daar last van hebben Was trouwens enorm arrogante arts..heb daar zo'n hekel aan. Hey wat gezellig, zeker leuk om eens af te spreken. Sorry nog dat ik laatst zo snel weer weg was, kreeg ineens vlaag van vermoeidheid en pijn over me heen..wilde niet onderweg in de problemen komen.. Ik ga kruikje warm maken voor tegen mijn buik en poging doen om te slapen nu. Moet morgen al vroeg in Den Bosch zijn voor 2e gesprek en ga daarna naar mijn zusje in Waalwijk.. Trusten!