Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Whaaaa! Supergaaf huis, Suus!
    Ik zal morgen nog es kijken naar je entree. Heb natuurlijk eerst de link bekeken en daarna pas terug gebladerd.

Geen drumi bon voor jullie dus.
    Ik herken t hier wel. GIulian is sinds n paar wkn weer aan tklooien. Heel irritant en de nachten zijn dan ook n drama. Maar Giul gaat ook zo vooruit ineens. Hij ziet er ook heel anders uit nu.
    Hij kan ook echt boos kijken en heel ander gedrag hebben, dan ik gewend was van hem. Daarnaast het plassen op de wc, het praten, het alles zelf doen, een nieuw bed etc... Ik weet niet of je meiden ook zo aan t veranderen zijn, Maar hier hebben we zeker te maken met n mega-sprong.

2. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    misschien heb je wel gelijk Minni......ze liggen wer op bed. Daphne begon gelijk moeilijk te doen. Duidelijk dat ze voor iets bang is. Nu heb een klein lichtje laten branden en de deur niet helemaal dicht. Nadat ik haar beloofde om zo dadelijk weer terug te komen accepteerde ze het en ging liggen. Na 2 x terugkomen is ze in slaap gevallen......Angst is nieuw voor haar.....ag gossie....

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo ben ik ook weer

Nancy herken het probleem hier ook altijd druk en drukte en dan werk ik niet eens maar kom ook echt tijd te kort soms..

Wen wat goed zeg dat je al aangenomen was voor het gesprek begon jeetje..

Inky wat gaat Lars al lekker kletsen joh...geweldig..helemaal als ze echt zinnetjes gaan maken

Suus jammer dat je het huis niets vind maar jullie gaan zeker een mooi huis vinden...wat lief trouwens zeg van je ouders dat ze eventueel financieel willen bijspringen

Minnie..geslapen in de hoogslaper of je eigen bed?

Sabrine..kinderen kunnen soms ineens van hele simpele dingen heel bang zijn...gewoon omdat ze er een keer van geschrokken zijn....zo is eva heel bang van vliegtuigen die overkomen..helemaal als ze net in bed ligt...als er dan eentje een beetje laag overvliegt begint ze te gillen...vind ze doodeng..

zo eva is alweer startklaar voor school...al ruim een uur loopt ze rond met haar jas...maar ze hoeft er pas om half tien te zijn..vandaag nog een keer een uurtje en volgende week mag ze echt drie uur...ze heeft er duidelijk zin in..

bah bah bah het regent hier wat een saai somber weer zeg...hele week al pietje naad..getsie...wil weer de zon zien hou niet van regen..

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo! in mn eigen bedje, Elena! Ook wel weer es lekker. ;)
    Heerlijk geslapen zelfs, geen kind aan mn bed gehad, tot half 7. Nette tijd.

Giul schrikt ook steeds zo van vliegtuigen, heel soms komen die zo aanvliegen, dat het lijkt alsof ze t dakkapel van t huis vliegen. Best indrukwekkend geluid dan, hoor.

Rot weer!
    Vandaag mn laatste les tai chi dit seizoen. Balen!
    Ik neem mn cam mee en ga proberen te filmen, zodat ik thuis wat oefenen kan. Ik doe het t liefst elke dag.

Hopelijk komt mn LP garage vandaag binnen.

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    dacht al dat het aan Eva lag om daar zo bang van te zijn...hier vliegen ze ook vaak laag over ...we ziten in de aanvliegroute van rotterdam airport vandaar...ze is er echt doodsbang voor.

lekker zeg weer een nachtje in je eigen bed...hier ook heerlijk geslapen tot half zeven en toen kwam eva nog heerlijk een uurtje tussen ons in liggen...

eva is ook helemaal weg van die LP..helemaal sinds een setje van Elvira heeft gekregen...

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oeps moet opschieten eva moet naar school.....eerst nog even snel een schone luier en dan mag ze weer...

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, wij hadden er niks van voor Elvira, maar Giul vind het ook fantastisch (en ikke ook), dus wij gaan er nu helemaal voor.
    Ik ga trouwens niks meer bestellen voordat ik mn garage binnen heb. ;)

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo eva op school...wilde eigenlijk boodschappen gaan doen maar doe ik straks wel als ik haar uit school haal..regent me te hard....

eva dook ook gelijk de auto hoek in en daar staat inderdaad ook de LP garage..ze is er echt helemaal lijp van van auto's haahaahhaha

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sabrina.. Lisa slaapt ook met een lampje aan. (mamut lampje van Ikea) Ze wil ook absoluut niet in het donker slapen. Hoort geloof ik ook bij de leeftijd hoor!

Verder is ze gelukkig niet bang van vliegtuigen. We zitten hier precies onder de aanvliegroute van " Maastricht Aachen Airport" Is hier nl maar 5 km vandaan. Ze rent zelfs naar buiten als ze een vliegtuig aan hoort komen..hihi gekke muts!

Verder ook niet veel te melden... straks Lisa weer van psz ophalen en om 14.30 uur moet ik weer werken (tot 23.00 uur) Gelukkig is het hier nog hardstikke warm en droog dus de BBQ zal vanmiddag wel doorgaan . Leuk voor de bewoners... weer eens wat anders dan binnenzitten.

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    veel plezier op de bbq vanmiddag suus...hier is de zon gelukkig ook lekker gaan schijnen..

zo Eva is me daar een poepie vervelend zeg beetje moe van de psz....nou maandagmiddag dan toch eindelijk het echte werk..van kwart over 12 tot kwart voor 3...zal mij benieuwen...ben wel blij dat ze op dat tijdstip dan daar is want dan kan ze dus net niet slapen en word ze meestal lastig....

ga d'r nu ook zo op bed leggen want ze is even niet meer te genieten...vanmiddag even boodschappen en naar buiten met d'r...

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    heb je n foto van die lamp, Susanne?

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hier gaat lars ook niet zo makkelijk meer slapen. Als hij slaapt dan is het goed maar het inslapen is minder makkelijk. Hij roept 4 a 5 keer om mij en gaat dan slapen. Ik kom niet en reageer niet en hij blijft in zijn bed dus het zit wel goed.
    Wel sliep hij de laatste tijd heel onrustig. Dan droomde hij heel veel. Nu doen we na een drukke dag Bach bloesem druppels in zijn laatste beker melk. Dan slaapt hij heerlijk zonder heftig te dromen.

Nou ik ben blij dat wij vanmorgen lekker in de tuin zijn geweest. Het heeft hier net enorm gehoosd. Overigens schijnt nu het zonnetje weer. Lars heeft vanmorgen lekker buiten gespeeld en ik het de klimop ingevlochten in het hekwerk.

Het broodeten gaat hier nu stukken beter. Lars heeft vandaag zelfs vanmorgen en vanmiddag zijn boterham helemaal op. Hij komt nu echt niet van zijn stoel af. Zo lief want ik was Niels de fles aan het geven en hij moest een boterham eten. Maar Niels liep wat te knoeien dus ik vroeg of Lars een doekje wilde geven. Hij keek heel benauwd naar het doekje op tafel waar hij niet bij kon zonder van zijn stoel af te gaan. Toen ik zei dat hij even mocht staan durfde hij het te pakken.

@suus wat een spannende tijden allemaal zeg. wel weer leuk een veradndering. Mijn ouders hebben al 4 jaar ene weekeind realtie omdat mijn vader in Brussel werkt en mijn moeder in Nederland. Eind 2008 komt hij weer in Nederland wonen. Ik moet zeggen dat het ze goed is vergaan. Mijn vader neemt zelfs regelmatig bloemen mee en heeft fantastisch leren koken. Dus het heeft wel een paar voordelen. Minder voor jullie is natuurlijk dat je met 2 kinderen zit. Wij waren allemaal al uit huis toen mijn vader naar Brussel ging.

@minni wat knap dat Elmar alles zelf doet zeg. Ik ben blij dat er hier voorlopig niets gedaan wordt. Al jeuken mijn handen om aan de badkamer te beginnen dan zijn boven ook alle kamers nieuw. Maar goed dat zit er met Remon voorlopig toch niet in.

@elena wat fijn dat Eva het zo naar haar zin heeft. Ik heb bewust voor de ochtenden gekozen zodat lars 's middags nog kan slapen. Ik ben wel benieuwd hoe lars het gaat vinden. Hopelijk gaat ie er net als Eva ook fluitend heen. Gelukkig hoeft hij pas in november had hem nu nog niet willen missen.

@monique, hoe is het bij jou?

@semmie is de computer gemaakt? Zie je trouwens vooruitgang bij Faye of blijft ze nog veel last hebben?

@nancy? druk druk druk. Ik denk dat ik over 3 maanden de foto's laat maken als Niels zijn hoofdje goed overeind kan houden. De pasfotos maken was al een ramp hier maar ja dat komt door die achterlijke wetgeving.

ow suus ik wil echt graag die mary jane crocs in het zwart dus ik wacht maar even tot ze er weer zijn. Vallen ze normaal of juist groter of kleiner? Heb jij ook van die dingen die je in die gaatjes kan doen? Ik vind 2.95 voor zon bloem erg duur en dan moet je er natuurlijk in iedere schoen 1 .

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Een kennis van me zei tegen de verkoper: zo die schoenen zijn duur genoeg, nu krijg ik vast wel een bloemetje van jou? En dat kreeg ze. Een madliefje (en ze heeft licht groene crocs).

Jeetje die Lars is netjes! Wat goed van hem, zeg.
    ben gewoon trots op jouw ventje, Inky.

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje, wat stom van mezelf, zeg!

Ik heb eigenhandig de kamer omgezet, veels te zwaar! Heb me toch pijn in mn rug (en dat had ik al).En het ergste is, dat ik het weer terug zal gaan zetten, want ik vind het niet mooi zo.
    Ik heb 3 verschillende dingen geprobeerd en uiteindelijk was t gewoon t beste zoals het stond.
    Ik wilde een zomer-look maken. 1 bank staat gedeeltelijk voor de openslaande deuren. En dat gaat wel van mn uitzicht af. Dus anders neergezet...
    Ik laat het wel n paar dgn zo staan zoals het nu staat. Ff weer bijkomen.

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik ben er nog wel alleen even weinig tijd voor de pc......wat vervelende dingetjes in de prive sfeer......kom later weer bijkletsen maar heb even geen zin en geen fut......

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Sterkte Monique!

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ik ben er ook nog maar ook druk, sjee het is een heel geregel en gevlieg om alles op de klok te doen...sjonge jonge....maar ik denk nog aan jullie hoor...daar bij is mijn pc vreselijk traag...we komen er nog niet zo achter waar dat aan ligt....waarschijnlijk vermoed ikzelf aan al die grote tekeningen in sjoerd zijn bestanden....tis nie anders.

Inky Faye gebruikt haar ene armpje heel weinig, ze ontziet hem echt, ze is ook nog huilerig maar niet zoveel als in het begin....volgens de kinderarts wennen die kleintjes aan de pijn. tis ook duidelijk te horen of het een nuttelhuildje of een pijnhuildje is....als ze huild van pijn omdat ze bv verkeerd ligt dan twijfel ik niet maar sjees ik meteen naar haar toe......zo zielig....ze huilt dan echt met diepe halen en de traantjes rollen over de wangen....zo'n moppie is het......maar verder doet ze het super...slaapt van 22;00-22:30 tot 7:00 dan maak ik haar wakker dan heeft ze het flesje op en kan ik de jongens wakker maken....zo blijf je tenminste een beetje op ritme...

Suus lijkt zo een mooi huis hoor...en een lease auto van 750 nou belief me dan kun je heel wat uitzoeken....leuk man!

hoe vond eva het Elena? Sem mag pas als hij 2,5 is en het is topdrukte op de pz....zal wel in het nieuwe jaar worden!

Nou ik ga eens kijken of de jongens wakker zijn...ohw nee het is vrijdag.....geen school...ohw das lekker.....rustig aan doen vandaag! Nog 2 weken dan hebben we vakantie...28 juni om precies te zijn is de laatste schooldag....

Inky vraagje...nemen kids wel eens wat voor de juf mee op de laatste schooldag? Luc heeft dezelfde juf overigens volgend jaar....maar wil toch iets kleins geven om een fijne vakantie te wensen of is dat overdreven?

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Geef gezond, geef een appel. ;)

Ach wat sneu joh zo'n pijn huiltje.

Wij hebben vannacht weer allemaal op ons eigen bedje geslapen.
    Ik moet vandaag wat zien te regelen waar ik al weken zo vreselijk tegenop zie en de reden waarom ik er tegenop zie, is zo raar, kinderachtig denken, zeg maar. Dus vandaag regelen, want ik heb er stress van en nu moet t maar weer over zijn.
    Ik besloot vannacht dat dat waars de reden is van mijn slechte slapen en vele pijn de laatste tijd.
    Daarna goed geslapen.

De huiskamer is toch goed gekeurd voor het seizoen en mn huiskamer ziet er ook 2x zo groot uit, dus we laten t toch maar zo staan.

Had ik net besloten om Giul geen melk meer tegeven, vraag ie zelf om n melkie. Tsss.
    Hij dronk er steeds niks meer van, dus ik d8: lamaar. Hij krijgt al yoghurt of vla en dat is voldoende, toch?
    Ik lust ook zelf geen melk, dus ik dronk vanaf mn 1e al geen melk meer. (mn zussen zijn er juist gek op en mn moeder allergisch)

Hier ook pas de psz vanaf 2,5 en een giga wachtlijst. Dus Giul zal er voorlopig ook niet op zitten.
    Als ik hoor wat n plezier Eva dar heeft, dan vind ik het wel jammer voor Giul.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Grappig: Giulian is vandaag 2 jaar, 2 wkn en 2 dgn oud, zie ik. Reden voor n feestje, niet waar? ;)

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hihihi nou en of...waar trakteer je op ;)

Deel Deze Pagina