hahahaha taart taart minnie...zeker een feestje waard semmie dat klinkt echt heel zielig hoor...zie het zo voor me dikke tranen die over haar gezicht rollen ah gossie...geef d'r maar een knuffel van me Monique heel veel sterkte meid dikke knuf ook voor jou.. Ja eva vind het geweldig op de psz...hier absoluut geen wachtlijsten maar precies het tegenovergestelde..ze zitten te springen om kinderen...denk dat het komt omdat in deze regio een hoop bedrijven een eigen kinderopvang hebben...is goedkoper en veel makkelijker natuurlijk....eva zit met vier andere kindjes in een klas waar 2 begeleidsters lopen..dus heel rustig...en alle aandacht hahahaha..ja en ze vind het echt helemaal geweldig...maandag mag ze echt vol mee draaien kijken of ze het dan ook nog leuk vind maar ben ik niet zo bang voor.. hier ook heerlijk geslapen....wel laat want hebben eerst even heeeeeeeeeel lekker wat anders gedaan hahahaha...eva was alweer om half zeven present...beetje jammer..maar heeft nog wel even een uurtje tussen ons in gelegen en dan hoor d'r ook niet meer dat is wel lekker tegenwoordig... vandaag hoop gepland staan...eerst boven aan de slag en vanmiddag met Lub naar de aldi...die is vroeg thuis vanmiddag want heeft om tien uur examen en daarna gaat ie niet meer werken....heerlijk lekker lang weekend dus...
@semmie, de meeste kinderen geven bij ons wel iets. Een zonnebloem, roos of een klein doosje bonbon's, mok voor de liefste juf, pot drop enz enz. Maar ook een mooie tekening met bedankt erop. Maar wij waarderen het meer als de ouders gewoon even komen vertellen dat we het goed hebben gedaan haha. Wel sneu zeg voor Faye! Hoe lang duurt het voordat het scheurtje geheeld is? En wat ene slaper heb je zeg. Hier zitten we nog op 5 uur half6 en ik moet zeggen dat me dat behoorlijk op gaat breken. Dadelijk als Lars zwemmen is kan ik een rondje dorp racen. Gemeentehuis, kruidvat, dirk en de reispapieren eindelijk eens ophalen. Ik ga de vaatwasser maar eens uitruimen en wat zooi ruimen. Dan kan ik vanmiddag lekker lang forummen. En minni, al gedaan waar je tegenop keek?
goedemorgen meiden. zo ik heb weekeinde, pff ben ik wel aan toe hoor al ligt er hier een berg werk op me te wachten, wassen, de boven poetsen etc etc. echt weekeinde heb ik dus niet, hiihhi ik ga nu even douchen.. vanmiddag weer een 'optreden' op school, van groep 5 (matthijs) daarbij zijn de ouders uitgenodigd... oh Phaedra huilt, doeg
Nou, waar ik tegen opzie, dat is nog niet opgelost. Ik heb die vriendinmet huidkanker en alweer n tijdje geleden waren ze hier met andere vrienden voor n BBQ. Toen zag ze er zo slecht uit, dat ik d8 haar nooit meer levend te zien. 2 dgn daarna bleek ze ernstig ziek te zijn (is ze natuurlijk al) en haar milt bleef bloeden etc. Je weet vast nog wel hoe en wat. Daarna knapte ze ineens op en kon ik op bezoek komen, maar de laatste 2 wkn zo druk geweest, dat ik er niet aantoe kwam. Daarbij had ik in mn achterhoofd nog steeds het gevoel dat ik haar niet meer levend zou zien. Dus ik was bang dat wanneer ik n afspraak zou maken om langs te komen, zij ineens zou overlijden. Heel kromme gedachte. Ik voel me al die tijd schuldig dat ik er nog niet ben geweest, maar ook slecht omdat ik bang ben haar met een bezoek om te brengen. Snappie? Dus toen ik t vannacht bed8, wist ik ook: ja dat klopte miss voor die keer dat ze er zo slecht uitzag, het is ook n wonder dat ze die week heeft overleefd. Maar nu kan ze wel weer veel beter zijn en klopt dat gevoel van mij niet meer. Dus zo kon ik t wat meer naast me neerleggen. Ik was me er niet bewust van, die rare gedachtenkronkels, tot vannacht. Als ik niet goed in mn vel zit, dan probeer ik er altijd achter te komen wat er dan mis is. Meestal komt pijn niet vanzelf. Helaas neemt ze niet op, dus ik probeer het over een kwartier wel weer. Spannend vind ik het nog steeds wek trouwens. Ik vind het zowiezo zo naar nu ze steeds meer naar haar dood toe gaat. Ze ziet er anders uit, afgezien van heel ziek, heeft ze zoveel uitstraling dat ze bijna licht geeft (dat is heel mooi, maar ook confronterend) Maar ook bij mij steeds meer het besef van hoe bijzonder mens zij is. En dat ik bezig ben met een verbouwing en zij het einde van de zomer niet zal halen. Ik heb er heel veel verdriet van, dat zij zo gek is op Giulian. Ik ken niemand behalve opa en oma die naast Elmar en mij zo kan genieten van mijn mooie kindje. En mijn hondje is ze ook zo gek op. Ik kan nu wel weer n potje janken. Zo ik heb mn hart weer gelucht.
@Minni: dit is een link van de lamp http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15579&catalogId=10103&storeId=9&productId=53030&langId=-22&chosenPartNumber=40097095 @Inky: Ik heb ook de Jibbitz in de schoenen. 1 orginele en 1 andere.. Ik zal even kijken of ik er een foto van kan maken. De mary jane's vallen overigens best normaal. Ik heb nu mt 39 , mt 8 is dat... en die zitten normaal. Ik heb hier een foto van de Jibbitz. Betty boop is niet orgineel en het lieverheersbeestje en katrien duck wel. http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=23136
jeee die schoenen lopen zeker als sloffen of niet? duur? en zweten ze niet? zijn wel super gaaf hoor!
hihi hier in ons kleine dorpje verkopen ze ook crocs. Heb nu de mary jane in het zwart betelt daar. Levertijd is 1 tot 8 weken. Als ze binnen 3 weken binnen komen ga ik ze halen anders kijk ik in Duitsland wel. Heb veel te vertellen maar moet ff met de kids en eten aan de gang. Vanavond update over ons bedrijf
@Semmie: ze zijn 39.95 dus vind ik zelf nogal meevallen. Ze lopen idd als slofffen! Ik vind ze overigens wel zweten.. nouja.. het ruikt dan iig niet (en dat scheelt al een hoop!) Welke maat heb je genomen Inky? Super joh dat ze die bij jullie ook in het dorp verkopen. Hier verkopen ze ze ook bij de babyzaak " mijn mama en ikke" maar helaas ook niet meer in het zwart.. Ow ik ben eigenlijk best wel erg ... heb er nu 2 paar en wil er dus nog wel een paar bij.... Ik heb ergens ook nep mary-jane's gezien...op een website.. maar ik weet niet meer waar.. Spannend Inky.. klinkt erg optimistisch!
pff net kleine crisis hier. Terwijl ik aan het koken was begon Niels ineens te krijsen, echt van de pijn. Dus ik Niels proberen te troosten, wat niet lukte. Vis viel ondertussen uit elkaar en Lars werd het beu. Dus ik Remon gebeld die kwam met 10 min. aan. Maar NIels bleef huilen. Nu ligt hij in de box te slapen maar hij ligt zelfs in zijn slaap nog na te hikken van het huilen. Ik vrees dat hij straks als hij bijgetankt is weer gaat huilen. Het zijn geen krampen want hij trekt niet met zijn beentjes. maar hij krijst enorm en de tranen lopen over zijn wangetjes. Remon heeft Lars even op de fiets meegenomen ff tijd voor mij. Maar goed. Remon wil weer een 1mans zaak worden maar we zaten natuurlijk aan het personeel vast. Omdat Remon gewoon winst draait kan je ze niet zomaar ontslaan en hij heeft werk genoeg. 1 mannetje konden we wel ontslaan doordat hij een half jaar contract had, die is dus al weg. Maar die andere werkt al 5 jaar. Nu was die zelf al op zoek omdat hij 50 is en dit werk niet lang vol kan houden. en vandaag belde hij op dat hij is aangenomen voor ander werk. Wij super blij, wel raar natuurlijk want het is een goede kracht maar van beide kanten is dit gewoon beter. We gana over 2 weken uiteten als afscheid omdat het wel een vriend van ons is geworden. Nu hebben we nog 1 mannetje in dienst die werkt 20 uur en die proberen we aan te houden. Die doet vooral administratie, dat waar wij ene hekel aan hebben en hij heeft HEO gedaan en is echt super handig. Hopelijk kunnen we het op blijven brengen om hem te betalen. Hij heeft al aangegeven evt. ook opruim werkzaamheden enz te doen. Voor ons dus ene grote stap in de goede richting. Nu nog de leaseauto van de zaak proberen terug te verkopen en de bus erbij en dan 1 nieuwe ervoor terug leasen. En dan kan Remon lekker gaan doen wat hij het liefste doet.
suus, ik heb maat 40 genomen net als anders. Heb daar een maat 40 aangehad van het outdoor model en die pastten in de lengte goed. Ze zijn wel veeeel te breed voor mijn smalle voetjes maar de Mary Jane schijnen smaller te zijn. Als ze niet passen ben ik trouwens niet verplicht om ze te kopen.
Ja klopt de mary jane is smaller. Ikzelf heb brede voeten maar ook de cayman zit bij mij nog lekker ruim. De mary jane zit verder ook prima, alleen wat meer aangesloten. Ze gaan je vast passen!
Ach arme Niels. Hoe ist nu? Spannend die nieuwe plannen. Ik hoop dat alles gaat lukken, zoals ie wil. Het lijkt nu wel de goeie kant op te gaan. Waarom wil ie weer n 1manszaak worden? Ik kreeg vandaag een verkopen van pensioenen e.d. aan de telefoon. Wie pz doet van Lcar. Ik zeg ik. Hij steekt zn verhaal af en aan het einde zeg ik: nou dat klinkt fantastisch. Veel succes met werven, mijn man is zzp-er en die laatste 2 letters zeggen wel voldoende. Prettig weekend! hhihi Ik heb de laatste weken onwijs last van exceem. Daar had ik last van toen ik nog n ukkie was. Psies bij dezelfde voet en alleen bij mn kleinste teentjes, zoals toen. Erg hardnekkig. Ik d8 dat ik eroverheen gegroeid was, maar blijkbaar ben ik weer terug bij af. Jammer, want 1 van mn mededansers heeft zwarte mary-janes en (idd smaller dan de gewone crocs) ik vind ze ook enorm leuk. Dat ga ik nog maar ff niet doen. Ik snal er trouwens niks van, want ik loop de hele dag op mn blote voeten, of slippers als we n blokkie omgaan (leren slippers) en nu heb ik er weer last van....? Gék word ik van de jeuk en dan weer de pijn.
heb je je vriendin al gesproken Minni? Heftig allemaal hoor? Hier zijn we vanmorgen aan het verven geweest. De dames hebben lekker gekliederd, ondertussen heb ik een houtenplank blauwig geverfd. Van de geverfde tekeningen van de kinderen heb ik vissen geknipt en deze op de blauw geverfde plank geplakt. Het geheel daarna in een mooi lijstje gedaan. Voor papa as. zondag.......daarnaast hebben de meiden ies op de creche gemaakt en heb ik een BBQ setje (vleestangen etc) van Weber gekocht. Papa wordt dus niet vergeten...gaan jullie wat doen? Daphne is wel wat rusiger 's nachts, maar toch nog niet de ouwe......'t zal wel ff duren....
he das goed spul dat van weber. Wij hebben een Weber BBQ en toebehoren en zweren erbij. Zelfs de gewone houtskool voldoet hier niet meer, we moeten weberkolen hebben. Remon krijgt ontbijt op bed, hij mag uitslapen en ik heb een muismat met foto van de jongens laten maken. Morgen komt er ook een lief kaartje met de post. Niels heeft 2 enorme poepluiers gemaakt en nu ligt hij in bed. Hij is nog niet helemaal tevreden maar met wat slaap komt dat hopelijk wel. Ik vraag me af of dit een reactie was op de lactulose. Anders heb ik liever dat hij 1 keer per dag even veel pijn heeft tijdens het poepen dan 2 uur krijsen en huilen van de pijn van dat spul. Ahhhhhhhhhh morgen is het mijn uitslaapdag. Lekker!
haha kon toch niet wachtem hoor, heb de mary jane sea foom bestelt met 2 bloemetjes, 2 diamantjes en 1 klavertje 4, op iedere schoen natuurlijk dus alle jibitzz 2 keer
zo veel bij te lezen...pfff... Minnie...snap dat het best spannend is met je vriendin..heb je haar al gesproken? Inky ah zielig zeg die Niels zo gillen...hoop dat die niet te veel last krijgt van zijn darmpjes...en spannend helemaal alleen draaien weer....misschien dat er dan bij Remon ook wat druk van de ketel gaat...hoe is het nu met hem? hier word mijn mannetje lekker verwend morgen...ontbijtje op bed..mooie knutsels van Eva natuurlijk..en moet zo nog even op zoek naar een kado voor hem..nog niet aan toegkomen...moet wel heel mooi zijn want heb gister van hem een heeel mooi kado van hem gehad...een hele mooie nieuwe laptop helemaal voor mij alleen wowwww...wat een schat he..maar ben dat ding nog helemaal aan het ontdekken...zit windows vista op en dat is even wennen moet ik zeggen....en nog meer snufjes...zit zels een afstandsbediening in...moet niet gekker worden... gisteravond al flink uitgeprobeerd maar zit nog meer op waar ik nog niet helemaal uit ben dus ben nog wel even zoet ermee...
Leuk snuffelen op je nieuwe laptop! Hier wordt paps ook verwend. Hij krijgt de Cars dvd en weer een nieuw handafdrukje van Giulian in een lijstje. Ik maak daar maar eem gewoonte van. Misschien wel leuk voor later als je van elk jaar een handafdruk hebt...? En Elmar wordt zwaar in de watten gelegd: hij mag lekker de hele dag geen verbouwen! (ik heb wel penny wafels gekocht om t leed te verzachten) Hier ook n weber BBQ-set. Maar wij BBQ-en nog wel gewoon op briquetten, hoor, hihi. Die vriendin van mij heeft al ruim 2 wkn onwijze buikpijn (ja dr milt geeft miss last, omdat die afgestorven is en) ze heeft al die tijd al een blaasontsteking en gisteren heeft ze dr 3e kuur gekregen en nog zwaardere pijnstillers. Dus lekker gaat ie niet. Mijn God, wat n drama. Want beter zal het niet worden. Over 2 wkn geloof ik, heeft ze n nieuwe scan van dr buik enzo. Spannend weer! De tumor van mn schoonvader leek niet geslonken, maar werd erbij gezegd, mogelijk zat er iets in zn darmen (stront) waardoor het beeld niet helemaal "eerlijk" is. De arts heeft ook nog handmatig gevoeld en die leek te kunnen voelen dat het wel enigszins geslonken is. Toen ik als reaktie (naar Elmar toe) zei: nou dat is dan n tegenvaller, of niet? Werd Elmar kwaad, want ik trok mn eigen conclusies. Ik schrijf t nu zoals t me gezegd is en wat denken jullie daar nu over? Mijn schoonvader is namelijk verteld dat de behandeling die hij gekregen heeft bij de andere patienten geleidt heeft tot het volledig verwdijnen van de tumor. Dat was tijdens de behandeling overigens. Niet gisteren tijdens de laatste besprekingen.