ik vind dat je daar als arts heel voorzichtig mee moet zijn. Het kan best dat bij anderen de tumor helemaal weg is gegaan maar op lange termijn is met ene nieuwe methode niets bekend. Wie weet komt de tumor wel keihard terug na 3 jaar ofzo. En er zal altijd een eerste moeten zijn waarbij de behandeling niet aanslaat. Dan lijkt het mij erg frustrerend als JIJ dan die eerste moet zijn. Je krijgt toch hoop als de arts zegt dat het tot nu toe bij iedereen zo goed is gegaan. Vooralsnog duimen we natuurlijk dat die tumor wel geslonken is. Hopelijk gaat hij helemaal verdwijnene en komt niet meer terug. Wij gaan straks naar Festival Mundial in Tilburg. Dat is een jaarlijks ritueel van ons maar het is niet zulk mooi weer. Hopelijk klaart het op als we vertrekken. Lars en Niels liggen nu nog alletwee te slapen en als ze wakker zijn gaan we naar mijn ouders, die gaan ook mee. Ff duimen voor mooi weer.
Hier ging het vanochtend om 9 uur vreselijk tekeer. Wij gingen toen boodschappen doen (giul en ik), maar om 11 uur was t al prachtig en nu wordt het nog echt heet ook! Hoop dat jullie dit mooie weer nu ook hebben, INky. Wat betreft die behandeling, hebben ze wel gezegd, dat voorlopig alle mensen die deze behandeling zo krijgen hoedan ook wel een stuk verwijderen moeten, want ze weten dus idd niet op termijn wat het doet. Ze hebben mn sch-vader gezegd, dat ze denken over 10 jaar deze behandeling te kunnen doen zonder de (aangetaste stuk) darm later te moeten verwijderen.
Stil hier, zeg. De little people garage is binnen en wat is ie gaaf joh! Giul is er helemaal wauws van, maar papa en mama ook. Voor 10 euro op MP en vanochtend zag ik m nog bij Bart Smit voor 49,95 in de aanbieding. Bij de BS heb ik cars gekocht (dvd) met tegoedbon van 10 en daarvan ga ik nog wat LP autootjes kopen, denk ik.
hier een ochtend doorgebracht met de architeckten (binnen en buitenhuis...) de kinderen waren er ook bij.....die hielde zich prima...terwijl we bijna 2 uur vergaderd hebben! Lekker hoor! Nu moeten ze slapen, maar daar denken ze heel anders over.......MAMAAAAAAAAAAAAAAaa........tssss
hihih Inky... kon je niet wachten..hihi enne je hebt flink uitgepakt met de jibbitz... zijn ook zo leuk he?! Heb weer werk-weekend dus ik ben niet veel online trouwens. Ow heb een nieuwe gsm. De LG shine... gaaf dingetje joh! Nu nog even uitpluizen hoe hij werkt!
zo wij zijn terug. We hebben 2 enorme hoosbuien gehad en verder vrijwel droog. Het was erg gezellig en lekker druk. Ik heb wat mexicaans, indonesisch en spaans gegeten. Hmmm. Verder 2 haarbanden gekocht. Lars was helemaal waus van alle optredens met trommels. Ook heeft hij een half uur in een echte Tipi naar een indianen verhalenverteller zitten luisteren. Hij zat bij mijn broer op schoot en viel nog net niet in slaap. Nu lekker nog een potje kaarten met zijn allen en dan hebben we een leuke dag gehad.
Wat n geinig festival dan, Inky. Ik ben er nog nooit geweest. LG Shine, klinkt zonnig. Ik ga es ff googlen, kijken wat voor 1 het is. Toevallig heb ikgisteren ook n haarband gekocht. Geinig ding en wel lekker met warm weer ff mn haar uit mn gezicht. Ai ai ai, heb zo'n uitstraling in mn been. Mn rug zit niet okay, maar de pijn in mn been is steeds niet om uit te houden. Ik heb t 2 wkn proberen te negeren, maar nu, sinds gisteren pas hoor, word ik er gek van!
Hmm zouden de haarbanden weer een rage worden? Hihi.. Vervelend Minni....hopelijk hou je er niet lang last van.
yep elk jaar, het is echt zo gezellig daar. En nu met Lars was het dubbel genieten die vond alles even geweldig. Vaderdag zit erop. Niels heeft vanmorgen als eerste zijn kadootje gegeven. Hij heeft lekker tot 6:45 doorgeslapen. Lars werd pas om 8 uur wakker. We hebben lekker op ons gemakkie gedaan en zijn rond 11 uur naar Joepie gegaan. Om 14 uur thuis en rond 15 uur naar mijn ouders. Daar zijn we net van terug. We hebben lekker buiten gegeten en Lars heeft nog flink in de tuin gespeeld. De mannetjes liggen nu ook nock out in bed. Heb ze eerst maar lekker in een warm bad gedaan. Helemaal top is dat we van Essent 400 euro terug krijgen. Das mooi toch. En het belastinggeld is binnen dus ik kan flink gaan shoppen voor de vakantie. Is jullie vaderdag ook zo geslaagd geweest?
Sjee ik moet mijn kleine mannetje zo knock out rammen, denk ik. Die staat weer bovenaan de trap te roepen. Wij zijn naar opa en oma gegaan en omdat ik dara niet zitten kan, heb ik voorgesteld om naar t strand te gaan lekker wandelen. Aldaar n brullend kind: sies, bah! Dat zand vindt ie dus 100x niks. Kleine grappenmaker, hihi. Hij janken en wij lachen. Gemeen van ons he, maar dat was vooral om hem niet t idee te geven dat ie gelijk had en hem eraan te wennen. Maar missie mislukt (tot nu toe). Heerlij weer, joh! En ik had nog n barre pijnstiller, samen met t bewegen heb ik toch minder pijn gehad. Van dinsdag tot vrijdag ga ik met mn moeder op pad. Hoop dan toch echt pijnvrij te zijn, maar ik vrees t ergste. Dinsdag rijd ik eerst ruim n uur naar mn moeder en dan van Utrecht tot Meppen (bij Coevorden in de buurt ofzo?). Daar slapen in 1 bed met mn moeder die snurkt en vrijdag t hele eind naar huis... Pfoe!
Ohw jeetje goeiesmorgens...Sjoerd heeft net een aanvaarding met de buurvrouw gehad (takkewijf eerste klas) omdat hij 2 planken in de bus zetten, ik kon het niet eens horen en zij die overigens aan de voorkant slaapt werd er wakker van...huh....en hier staan de ramen en duren open en ik zit achter de pc bij het raam...pffff sommige mensen... verder goed weekend gehad....tjee was lang geleden dat ze ergens over zeikte...nu dit weer....ga even verder luisteren want ze moppert nog steeds...en sjoerd....gaat door en houdt wijselijk zijn mond....pfff lekker frusti voor haar...whahahaahhaa
nou het gemopper is bekoeld, dat mens maakt het ons van begin af aan al moeilijk, dat is nu dus ruim 3 jaar....sjee....we werden van te voren al door de andere buren gewaarschuwd dat ze zo moeilijk is...nou echt...sjonge jonge....ze heeft een vreselijke scherpe tong, en ze is soms echt een duivel...bah....ik heb niet snel een hekel aan mensen, maar zij.......ohw ohw ohw..... leuke vaderdag gehad allemaal? Wij wel...regenachtig maar gezellig.....ga me aankleden en dan Luc naar school brengen...laters...
goedemorgen Inky klinkt gezellig zeg dat festival...en lekker eten ook....hmmm..hoe gaat het nu met Niels? Minnie...doe maar voorzichtig zo begon het met mijn hernia ook en voor je het weet kan je niets meer...zelfs na mijn operatie kan ik nog steeds geen autorijden en daar baal ik goed van... Suus rustig weekend gehad op je werk? nog op huizenjacht Semmie..pff lekker zeg zo'n buurvrouw...wat goed dat sjoerd haar negeerde..die van mij had allang wat gezegd hahahaha zo hier een heerlijke maar zeer drukke vaderdag gehad...eerst thuis gevierd met Noortje Eva en Dylan..oh de geplakte stropdas van Eva was echt super leuk...esa pakken zei ze tegen Lub...zo lieffff..ze noemt zichzelf Eva...combie van eva en isa denk ik hahahahaha.... daarna naar spakenburg naar mijn schoonvader en daar was het poepie druk...allemaal schoonzussen gezien die ik al in geen twee jaar gezien heb en dan reageren ze heel verbaasd...huh is dat Eva wat is ze al groot...ja duhhhhhh....als je twee jaar niets van je laat horen dat kind groeit gewoon door hoor...mutsen... daarna weer naar huis en daar kwamen de rest van alle kids...dus weer lekker druk hier...'s avonds ook even geklaverjasd...dus veel te laat naar bed pffff... om kwart over 12 gaat Eva naar school tot kwart voor 3 ben benieuwd is de eerste keer dat ze zo lang gaat....maar wil dan wel even hier in huis flink opruimen dan heb ik even lekker mijn handen vrij...
Oei jeetje Elena, ik hoopte dat je er niks van zou herkennen... Je kunt er toch geen droppie tegen doen? Behalve in de meest extreme gevallen een operatie?... Ik heb heel stiekum hoop, dat het te maken heeft met mn eisprong ofzo. Ik zit rond die periode en dan heb ik vaak vreselijke bekkenpijn (wat dit nu volgens mij toch niet is) en vaak ook met uitstraling. Oei oei oei... Jullie regen, Semmie? Hier was t geweldig weer. Geen wind zelfs aan de kust. Lekker zo'n buuv! Dan kan je beter geen buuv hebben.
minnie..als die nog niet ernstig bekneld zit kan het met fysio en pijnstillers verholpen worden..maar bij was die zo bekneld dat dat niet meer lukte..bovendien kwamen ze er tijdens operatie achter dat er botsplinters in mijn zenuwbaan zaten...en daar heb ik de levenslange beschadiging mee opgelopen..maar gewoon voorzichtig zijn vooral met zwaar tillen e.d. pff hier al vier dagen regen...gatsie..
Ooh aha. Gelukkig. Ik heb hier slechte voorbeelden om me heen. Mn buurman loopt met n kastje die de pijn regelen, een dubbele hernia en een hele goeie vriend heeft 2 dubbele hernia's en kan dus niks zowat. Zn vader heeft er ook a meerdere operaties aan gehad (heeft t ook) en die heeft ook tijden gehad dat ie niet lopen kan. (zijn ouders zijn de beste vrienden met Elmar zn ouders) Beiden geopereerd en niks meer aan te doen. Ehm koude voeten geeft ook meer last bij jou? Ik loop nooit op sokken en schoenen en nu loop ik op sokken (met n hemd en een broek aan, want koud is t echt niet).
klopt had altijd aan mijn rechter been een steenkoude voet zitten ...en de pijn liep vanaf mijn heup langs mijn knie naar mijn enkel zo mijn voet in...echt de hele zenuwbaan dus...echt afschuwelijk...hernia's zijn best link...en zeer pijnlijk...en je moet er zeker voorzichtig mee zijn
Minni, Heb je de klink van de kamerdeur van Giul niet omhoog staan zodat hij niet van zijn kamertje kan komen? Hier werkt dat nl super.. Lisa blijft op haar kamer en gaat spelen of weer slapen.
suus wij hebben ook 1 ton met Abrick blokken. Heb net getest die passen niet op de duplo. Het is een ton van 12+ maanden die Lars voor zijn 2e verjaardag heeft gehad. Hij speelt er meer mee dan met de duplo. De Duplo begint nu wel te komen maar de Abrick gaat makkelijk in en uit elkaar. Ik denk dat het een leuk kado is voor Tim voor zijn 1e verjaardag. Hier lekker bezig geweest. We zijn naar de nieuwe AH geweest hier in het dorp. Wauwwww die is gewoon 2 keer zo groot. Ook komt er een HEMA jaja in ons boerengehucht! Een grote Etos en een Gall en Gall. die zijn nog niet af maar de HEMA zal goed aan mij gaan verdienen. Met 3 mni. lopen ben ik er al. Ik had Lars voor het eerst een eigen karretje gegeven (zag dat Astrid dat ook kon haha). Hij vond het GEWELDIG. Ik vertelde dat hij champignons mocht pakken en hij ging ze zoeken en pakken. Helemaal happy als hij ze gevonden had. Hij heeft heel goed gestuurd en alles gepakt wat we nodig hadden. Echt zo leuk, hij genoot er gewoon van. Verder heb ik de was weggevouwen, vaatwasser gedaan en de administratie. Nu nog ff naar de Beekse Bergen bellen voor het abonnement. @semmie, wat ben ik blij dat wij dementerende, binnenzittende, dove buren hebben haha. Hopelijk gaan ze nog heeeel lang mee. @minni ga eens zwanger worden dan ben je van al die klachten af en weet je waar het vandaan komt.