Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nu jullie niet meer op Z&Z te vinden zijn moet ik jullie verhalen hier maar komen lezen...ja toch? haha

Lees dus net dat Deborah zwanger is....super meis!
    Van harte gefeliciteerd!

2. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    WAUWIEEEEEEEEE!
    Gefeliciteerd DEborah, helemaal tof!

Inky, kan je die pendel voor mij ook eens de lucht in gooien??

3. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    jeeeeeeetje...wat een super nieuws!!! Gaaf hoor! Gefeliciteerd deboor! Je kon Wendy niet te veel voor laten...hihi

Ik geloof dat Inky een drukbezocht pendel spreekuur kan gaan houden...hihi

Minni: condooms en foliumzuur in 1 toilettas??? Als dfat maar goed gaat...ik bedoel...je zal maar 't verkeerde inslikken.....hihihi

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik denk dat elmar dat helemaaaal niet erg vindt (doordenkertje, hihi).

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    pff haha nou ik krijg het idd nog druk.

Maar ik heb zelf al bedacht dat ik alleen wil pendelen voor meiden die ik al eens gezien heb. Dus als ik je al eens gezien heb dan kan je ene pb sturen met je geboortedatum en je volledige naam, (meisjesnaam) en dan probeer ik het. Maar hou je er alsjeblieft niet te veel aan vast hoor haha.

Dus Toontje pb me maar dan weet ik of er iets van klopt als je over 2 weken de pretecho krijgt.

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee deborah..WOWWWWW gefeliciteerd meid ...wat ontzettend leuk voor jullie ben er helemaal blij van geworden van dit nieuws...

nou Inky in dat geval houd ik me aanbevolen zoals ik al zei mijn man stunt lekker hahahaha en eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden hoor dus ik hoor het graag van je...

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    stuur me maar een pb met je geboortedatum en je hele echte naam (meisjesnaam)

Zo ik ben al lekker actief geweest. De leren bankstellen heb ik met leathercleaner schoongemaakt en daarna beschermingsspul erop gesmeerd, toen ook nog uitsmeren. Mijn arme polsjes doen het niet helemaal meer. Voor mij vandaag niks uit ene flesje want die dop krijg ik er toch niet meer af haha.
    Daarna de tuisn weer eens gedaan. De buren hebben een k*t boom waardoor ik 3 keer op ene dag de zooi kan vegen en de tuin kan harken. Maar goed ook dat is al gedaan.
    Lars zijn speelparadijs staat ook al klaar om te gebruiken. Als hij wakker wordt gaan we eerst lekker een boterhammetje met vissticks eten en dan spelen.
    Ik heb vandaag een brildag, dus ga mijn huis niet uit haha. Als Lars vanmiddag zijn tuk gaat doen ga ik nog wat dweilen hier beneden.

Morgen naar Bloem en Mees toe. Ben zo benieuwd naar het prulleke.

@minni, ben je al klaar voor de vakantie?

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    en je bh in de wilgen??
    Heb je de schilder weer over de vloer? hihiihi

Ik ben er helemaal klaar voor Inky.

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    is goed inky za ik zo doen ..
    lekker zeg zo'n hangdag..

heerlijk minnie vakantie..whoo dat klinkt lekker..helaas niet voor ons weggelegd dit jaar

nou hier is miranda net weg...allebei dikke tranen met tuiten ...lijp zijn we want volgende week komt ze alweer om de konijntjes op te halen...en we blijven gewoon elkaar zien ...maar toch was toch best ff emotioneel..

en ik heb dus bij deze de laatste mijlpaal overwonnen mag en kan alles weer zelf doen..heb zelfs woensdag weer voor het eerst auto gereden zelf en dat ging waanzinnig goed...dus ben weer helemaal de oude

10. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Elena ik heb gependeld, november 2006 zwanger van een jongen.

ff afwachten haha

Krijg van anderen die ik niet ken ook verzoekjes maar daar begin ik niet aan! Dus dames die meelezen ik doe het alleen voor de meiden die ik persoonlijk ken!

11. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahahaaha nou we gaan het zien hoor Inky ben heel benieuwd het zou me niets verbazen....en hardstikke bedankt meis..

12. Niet meer actief

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties.. ik merk nu wel dat ik er al heel anders in sta dan de 1ste keer.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow.. wat ervaar je anders dan?? Meer op je gemak?

14. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Dat heb ik nou ook dat ik er anders in sta dan de eerste keer. Het gaat allemaal veel sneller! Waar ik bij Lotte nog elke dag stil stond bij hoeveel dagen ik zwanger was en hoe groot ukkie zou zijn, denk ik nu vaak..joh alweer zoveel weken/dagen!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja dat klopt.. het gaat idd veeel sneller... ik ervaar dat ook zo..
    Ik kan me ook nog zo goed herinneren dat ik een posi-test in handen had en dat ik al bibberend Deboor belde!!

Je weet nu een beetje wat je te wachten staat.
    En omdat je er al 1tje hebt rondlopen/kruipen sta je er toch minder vaak bij stil.
    Ik had de positest in mijn tas zitten en alleen als ik dat zag, dan dacht ik er weer even aan.. nouja en even elke morgen met de zwangerschapsvitamines!

16. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    wat gaaf Deborah!!!!
    gefeliciteerd met je zwangerschap, echt geweldig nieuws!!!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    nou meiden, ik wil jullie een paar weken wensen die toch leuk verlopen, ondanks jullie het even zonder mij moeten stellen. Ik weet het: ben onmisbaar, maar eens moet ik jullie toch een beetje loslaten en jullie mij. Tabee, tot over een paar weekjes!

Dikke kus van mij en Giulian.

DOOOOEEEHOEEEEEEIIII!

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en dat ik stevig frikadellen zat te eten.
    \was me een partij misselijk toen ik opstond haha.
    Geweldig!

Ga nu dus pas ontbijten. Na Lars zijn slaapje duiken we de tuin weer in. Vandaag kan het zwembadje weer op. Vanavond lekker naar Mees toe.

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekeind?

19. Niet meer actief

whahahah.. dat had ik nou ook hè, dat ik droomde dat ik zwanger was. Eerst voor NOD, dat lars mij zou verlaten (pff.. was gesloopt) en toen 3 dgn achter elkaar dat ik zwanger was, zelfs 1 keer van een 2-ling. Dus ink... kun je ff pendelen of ik er 2 krijg hahaha.. had ook een klavertje 5 gevonden ipv 4..

Ga je op vakantie minni? ik kan niet alles lezen, want lars moet steeds werken op de top dus tsja.. ben niet helemaal bij.

20. toontje

toontje Lid

May 24, 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    voor mij geen leuk weekend heb nachtdienst 2 nachten
    Noah gaat bij opa en oma logeren want mark moet ook werken
    verder alles goed ben nog bij de verloskundige geweest en alles was goed
    de 27 heb ik een pretecho ben benieuwd kijk er wel naar uit

minni fijne vakantie

suzanne ik zie dat jij al op 37 weken zit spannend succes met de laatste loodjes

Share This Page