@ Susanne, Hebben we ook, maar toen moesten we er steeds 's nachts en 's ochtends vroeg uit als er iets was. Nu komt ie vanzelf naar ons toe en sturen we hem weer naar bed. Echt n makkie. 's Ochtends mag ie trouwens tussen ons inkruipen. Voor mij dubbel makkelijk, want ik ging er steeds uit 's nachts en nu staat ie altijd aan Elmar zn kant van t bed en ik merk er dus vaak niet eens iets van. Vanochtend werd ik wakker omdat Elmar ineens rechts naast me lag ipv links. Giul lag op zijn plek en ik moet nog vragen waarom, maar toen besloot Elmar dus aan de andere kant van t bed te gaan liggen. hahaha!
ahh Inky.. bedankt voor het testen. Ach geeft ook niet dat het niet past. Dan kan hij eerst met de Abrick blokken spelen en later met de duplo. Mijn zusje belde net, ze was bij de speelgoedgroothandel ze heeft een kado voor Tim zijn verjaardag gekocht ...ik vond het veel te duur , maar ze wilde het perse geven! Wel van Duplo dus daar kan hij later mee spelen als hij wat groter is.
Wattan? Maak ons ff nieuwsgierig, zeg. Hee Inky, ik kan toch wel kopiëren. Als ik terug ben, zal ik K3 voor je branden. Het duurt wel ruim 3 uur, maar het is gelukt (yeah!). Ff kijken of ik de snelheid kan aanpassen, want opzolder hebben we n snellere brander, maar die accepteerde K3 niet. (rarigheid)
ow dat was de trein van duplo.. (niet "mijn eerste trein" maar een hele set. Gelukkig kreeg ik net een sms dat ze de trein van Little tikes gekocht heeft. Ook een hele leuke!
goede avond, iedereen fijne vaderdag gehad lees ik zo. hier de vader ook goed verwend! met zelf gemaakte knutsels, zelfs Phaedra had iets gemaakt..ihihi ik moet wel weer even mijn ritme vinden in de drukte hier hoor, 2,5 dag werken en natuurlijk hier thuis weer een berg werk als je niet hoeft te werken.. OHHHHHHHHHHH de foto's zijn prachtig geworden! heb er nu een x-aantal hier in huis hangen.
Wat leuk Nancy. we hebben er natuurlijk al wat van gezien en die zijn idd erg leuk! Ik ga mn auto inruimen. Morgen naar mn moeder.
zo..hier zit de spinazie weer in de kindermaagjes en wordt Tiktak aandachtig bekeken...Straks volgt Bumba....."BUMBAAAAA!...gilt Laura nu ze het voorstukje ziet....nu eerst Sesamstraat...hihi...lekker hoor ff een tv uurtje... Rondom en in het huis zijn er ong. 10 werklieden bezig met schuren, verven etc......toch doen de dames gewoon hun middagtukkie....de lieverds! Veel plezier bij de moeder Minni....en met uitstraling naar de benen zou ik idd oppassen.... Nnacy: gek hoor dat je het zo druk hebt met 4 kids en werk....en huishouden...ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten runnenI.terwijl ik zeker niet lui ben....petje af hoor! Inky: wauw....een echte HEMA......ik ben jaloers! De Ah is ondertussen onze favoriete winkel geworden....
haha ja ben ook erg in mijn nopjes met de Hema. Ze gaan kleding verkopen en de rookworst. Ook gewone artikelen. Wat knap trouwens dat je meiden zo slapen. Lars sliep ook wel toen ze boven bezig waren maar dat was 's avonds. Hij gaat juist steeds moeilijker slapen 's middags. Ik ben dat hele hyves gebeuren aan het uitvogelen, snap er nog niet veel van hoor.
Hoi allemaal......... Hier alles goed.Beetje druk na het werkweekend.......klets eerdaags weer verder.....even geen zin
Zo wij hebben ff n time-table gemaakt met de werkzaamheden die gedaan moeten worden. Ik wilde t ff op papier zien. Ik heb t meeste wel ingepakt. Jeetje je zou denken dat ik 4 wkn wegga, maar het is maar 4 dgn. Ik moet alleen mn eigen spullen nog doen. Hebben jullie ook wel es last van die ingebakken angsten? Alsof ineens de hele wereld op zn kop zou kunnen komen te staan? Ik heb daar n beetje last van. Zo raar, zo naar, maar vooral vervelend. Nouja we zitten ook wel in n rare tijd met verbouwingen en kankergevallen zo dicht om ons heen. Ik hoop dat de verbouwing ons gaat meevallen. Als we wat plafonds eruit peuteren, dat er bijv toch n mooi plafonnetje erin zit en niet 1 groot gapend gat ineens verschijnt (wat wel mn eerste idee is trouwens). Ik ga Nijntje proberen te kopieren, want dit dvd'tje doet t niet op mijn dvd-spelers, alleen op mn laptop. Hadik al verteld dat mn vriendinnetje ook weer zwanger is (en een vriendin van haar ook, die gaat voor nr 3, terwijl nr 2 nu ong 3,5 maand oud is, maar het wilde met nr 1 en 2 maar niet lukken, dus dit is n snelle verrassing)? Ze belde me vanavond om het nieuws te vertellen, Ik houd t er tegenwoordig niet meer droog bij. Stomme achterlijke hormonen van mij.
Goedemorgen allemaal Hier alles goed........Isa doet het prima en heeft het erg druk met praten en het spelen in de buitenlucht.......hier door minde tijd voor de pc. Kim zit in de laatste weken van haar groep 4 en er is erg veel te doen hierdoor........afscheid van juf en kennismaken van de nieuwe juf........vriendje die gaan verhuizen en waar een klein feestje voor wordt gevierd......... En dan nog 10 dagen kermis waarvan er al 4 op zitten......op maan dins en woensdag zijn het euro dagen en Kim maakt daar echt gebruik van........de meiden leven dus deze week op de kermis. Samen met vriendinnetjes en een ouder zijn ze uren zoet....gelukkig nog maar 6 dagen en er is weer rust in de tent......... Hier ook weer wat meer rust war de prive sfeer betrof en eindelijk even tijd voor mijn eigen dingen......... Vanmorgen al een bezwaarschrift ingediend omdat we een woonhuis naast ons krijgen en om 9 uur wil ik deze inleveren bij de gemeente..........daarna boodschappen doen en de rest van de dag in de tuin vertoeven........ Ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie en de kids........
Nou, ik hoor net dat de opa van mn nichtje gisteravond is overleden. (Mn nichtje is vandaag jarig, vorig jaar werd haar tante op haar verjaardag begraven.) Ik was best gek op die man, dus wel erg naar. Mn moeder huilend aan de foon... Al met al zal hij wel deze week begraven of gecremeerd worden, dus t komt ook nog es slecht uit voor ons (haha hoezo ego?). Naar hoor, ook kanker (net als de tante van mn nicht en net als de oma van mn nicht die er ook heel slecht aantoe is op t moment. Mn tante zit al maanden bij haar ouders om ze te verzorgen samen met haar 2lingzus.) Ik ga de rest inpakken en mn kind in de auto zetten en dan naar mn moeder.
Mijn werkdag voor vandaag zit erop, donderdag nog een lange dag en dan weer weekeinde! Hmm Minni dat is minder leuk nieuws. 2 Peuters die slapen terwijl het een drukte van belang is in huis? knap zeg, wow! Hier na deze week nog 1 week school en dan hebben de kinderen grote vakantie HEER-LIJK! Zaterdag wordt mijn Matthijs-je alweer 9 jaar! sjonge wat gaat het hard zeg...
@minni, veel plezier met je mamsie! @monique, is de thuissituatie al beter? @nancy, hoe doe je het toch allemaal, ik ben nu zoooooooooooooooooooooooooooooooo afgebrand. @sabrina, het lijkt me heerlijk om je eigen huis te kunnen ontwerpen. Wat ik zo gaaf vind zijn die zwembaden waarvan de rand afloopt in een waterval en die komt dan in een vallei uit. Tja klinkt vaag mss maar ik hebt het een paar keer gezien bij die reisprogramma's. @suus, ik ben vandaag voor de disney crocs geweest voor Lars, ook zijn maat is uitverkocht grrrrr. Hij vond ze iig wel helemaal leuk! Hopelijk komen ze snel binnen. Ik ben helemaal Hyves verslaafd geworden. Ik kom allemaal oud klasgenootjes tegen. Zo leuk! Oh mandy kan je een link sturen van jouw hyves? Op een of andere manier heeft hij die niet gepakt.
Ja die disney crocs zijn ook leuk! Lisa heeft de gewone maar ik heb op MP geboden op mary jane in fuchsia kleur. Hopelijk blijf ik de hoogste bieder. Ik heb niet zoveel te melden.. ben moe van het werk. Het was druk en natuurlijk weer bloedheet. Morgen gelukkig weer een dagje vrij.
Inky: Het is wel in de prive sfeer maar betreft niet mijn gezin. Met Marco en mij gaat het super en de meiden zijn erg lief Isa was erg pieperig vandaag....begon vanmorgen al bij het opstaan..later heb ik haar bij de oppas gebracht en ik snel naar het gemeentehuis.....mijn vriendin wist me te vertellen dat Isa niet ziek was maar dat er kiezen doorkomen.......stinkluiers bijten overal op enzenz......eindelijk mocht ik vanavond even voelen en ja hoor 4 bulten die op knappen staan.......
Ik begrijp wat je bedoelt. Zoiets heet een Infinity pool.....en staat idd in onze tekening......Wel moeten we eerst met een glasplaat werken, anders is het wel erg gemakkelijk voor de meiden om met het water mee naar beneden te kletteren.....dat geeft zo'n troep he... Isa......auw auw.....veel ijsjes vragen....hihi Suus..ga eens kijken op mp waarop je geboden hebt...die crocs hype begint nu zelfs hier door te dringen.....ik vind ze leuk, maar Harry vindt die schoenen vreselijk.......
goedemorgen allemaal Hier weer een melding....gaat allemaal goed...druk druk druk...pffff ik ben sóchtends om 11:00 uur al weer knetterkapot...ken ik niet van mezelf..foei Sem en Luc allebei snotverkouden duss veel genachtbraak....ohw ik snak naar een nacht doorslapen....De kleinste telg in huize snotkop slaapt het beste van sávonds 22:00 tot sóchtends uurtje of 7:00! Heerlijk wijffie! Luc krijgt ook na anderhalve week vakantie...lekker niet meer dat gehaast en gevlieg sóchtends....foei foei! Nou ga even bakkie doen met mijn ventje..die moet zo werken!
ik ga zo naar het CB ben benieuwd weer en Semmie, de moeders genieten nog veel meer van 6 weken vakantie als de kinders... hihihihihi laters
Hier nog 2en een halfe week en dan begint de vakantie.......heerlijk en even geen gestress.......helaas moet ik nog ruim 6 weken werken voordat ik vakantie heb maar de opvang is goed geregeld......