Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jaaaaaaaa mijn vorcs zijn binnen. Ben er super blij mee. Ff kijken of de Disney crocs voor Lars te bestellen zijn.

Foto staat op mijn Hyves

http://ingvild1979.hyves.nl

En vanmorgen een kadootje van Lars gehad. Hij werd pas om 10 uur wakker. En dan nog wel van de bel omdat de postbode aanbelde. Ik heb dus lekker na NIels zijn fles van 5:30 tot 10 uur geslapen. Wat doet een mens dat goed.
    Sorry semmie!

Wauw Sabrina, gaaf man zo'n zwembad!

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ook hier weer keuring gehad op het CB, Phaedra is nu 63 cm en weegt 5340 gram WEER vonden ze dat ze eigenlijk te weinig aankwam, alleen zei de arts nu dat het oke was zo, het is gewoon van het begin af aan een 'licht' kindje (behalve bij de geboorte.... hahhha 4030) dus nu in 4 weken tijd 480gr aangekomen, ik ben dik tevreden hoor en tja voor haar lengt mag ze meer wegen nou en.

Phaedra eet gemiddeld 150 ml per fles, maar omdat ik elke keer 170 aanbied is het oke, ze kan meer eten maar doet dat niet....
    arts zei dat 750ml per 24 uur oke is.

Kortom ik maak me geen zorgen en ons meisje is zo tevreden dus...

Wel zeiden ze ook dat haar kleine schaamlipjes verkleefd zijn... dat kan komen door TE hygiënisch zijn daar beneden..... nouja kan dat ook al?!

over 4 weken weer prikken, de laatste voorlopig.

Kinderen vandaag sportdag, lekker weertje voor.

Ik ga ff de tafel dekken, de oudste 2 komen zo thuis.

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    'huh te hygienisch en dan verkleefde schaamlipjes....Faye heeft dat ook maar ze zeiden bij ons op het cb dat dat bij 9 van de 10 meisjes voorkwam, zelfde dat jongetjes een strak voorhuidje hebben...Luc heeft dat Sem niet...je kunt dan het voorhuidje niet over het eikeltje schuiven....schijnt ook normaal te zijn, als ze 6 zijn moet dat goed te verschuiven zijn...dussss...

maar ze komt idd niet veel aan Nancy...een lange slanke dame...hihihi Faye wordt een kleine dikke dame...whahaha is na haar geboorte 2 cm gegroeid maar weegt al wel ruim 5 kilo hihihihih

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Hihihi Semmie, ons Fee (koosnaampje) is al 7cm gegroeid.

Inky en Niels? die is ookal behoorlijk gegroeid he?
    wanneer moet jij weer naar het Cb?

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo heee wat kunnen jullie kletsen hahahaah...ben even druk geweest hier...voorbereidingen voor de vakantie volgende week...moet ook zorgen dat er hier van alles in huis is voor de achterblijvers LOL...

Suus...hoe staat het met de huizenjacht? al iets naar jullie zin gevonden in brabant..?

Inky....en lopen de crocs goed?....hier niet echt hyves verslaafd heb er even op gezeten maar heb er het geduld niet voor denk ik hahaha...

Minnie hoe is het bij je moeder..zal best wel een bedrukte stemming hangen nu..sterkte meid

Monique oh jakkie bah kiezen...gelukkig heeft Eva ze allemaal...hoop dat ze snel door gaan komen bij Isa hoor

Semmie...ahh snotkopjes..nou hier ook hoor herken je slapeloze nachten...maar wat heerlijk dat jullie meisje gewoon lekker slaapt...

Sabrine..zo klinkt allemaal goed hoor en die meiden zijn toch kanjers zeg door overal zo doorheen te slapen heerlijk gewoon...

Nancy heerlijk he de schoolvakanties..hier zijn ze allemaal al vrij van school maar ja is mbo en hbo die zijn alweer klaar....maar ze zijn nog wel gewoon aan het werk dus weinig thuis....hier gaan ze geloof ik nog drie weken naar school voordat de vakantie begint...als wij terugzijn van vakantie gaat eva nog 2 weken naar schooltje en dan is ze ook zes weken vrij.....gaat ze niet leuk vinden denk ik....

Eva is op het moment ook weer eens snotverkouden...alle kinderen op school zijn dat...pffff dus vannacht ook weer zes keer mijn bed uit bah....gisterochtend wilde ze met alle geweld naar school had eigenlijk schooltje voor vandaag gepland staan maar ja dacht dan gaat ze gewoon 2 dagen achter elkaar ook goed..ze vind het prachtig...maar toen ik haar gister uit schooltje haalde was ze al zo enorm verkouden en dan vannacht nog eens dus vandaag maar even niet naar school...ze is toch al 2 keer geweest deze week..

en aangezien we volgende week vrijdag op vakantie gaan heb ik liever dat ze even dat koutje kwijtraakt i.pv. dat het erger word....

zo ga even boodschappen halen....zou eigenlijk de auto hebben vandaag had ik naar de aldi gekund maar geloof dat mijn man niet goed wakker was want hij heeft de auto mee....grrrrrr...nou ja morgen weer een poging....

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje alweer verkouden? Ja dat heb je natuurlijk sneller met de peuterspeelzaal.

Niels moet pas over een maand ofzo weer naar cb. Maar die woog de laatste keer 6 kg bij 60 cm haha.. Het zal nu zo'n vaart wel niet lopen want hij drinkt 6 keer 110 ml en niet meer.
    Ik ben wel aan de rijstebloem gegaan en vandaag heeft hij eindelijk lekker doorgeslapen. Hopelijk gaan de krampen meevallen.

Ik ga de kids zo naar mijn moeder brengen en dan boven flink poetsen is erg hard nodig.

De crocs lopen heerlijk!

7. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Inky ben er ook helemaal niet blij mee zeker niet omdat we volgende week vrijdag op vakantie gaan...maar na de vakantie ga ik wel een afspraak maken bij de ha want het is al de zoveelste keer en volgens mij heeft ze echt last van haar neusamandelen gekregen sinds die maagsonde...weet niet of het kan maar wil er toch even naar laten kijken..

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Elena: We zijn nog niet op huizenjacht in brabant.
    We moeten eerst wachten tot Mischa een aanbieding heeft liggen (en deze natuurlijk geaccepteerd heeft) daarna gaan we ons huis in de verkoop zetten en pas als dat verkocht is gaan we in brabant wat zoeken. We houden natuurlijk nu al wel de huizenmarkt in brabant in de gaten . Wie weet staat er nu al een huis te koop wat we leuk vinden en staat dat over een maand of 6-12 ook nog wel te koop. Zoniet, dan zoeken we op dat moment weer verder.
    Huis kopen is zo gedaan.. ons eigen huis verkopen is een langer verhaal!

bah.. Eva alweer verkouden.. misschien is het idd beter als je even langs de HA gaat.

Fijn dat ze het zo leuk vind op schooltje.
    Lisa moet nog 3 x (vandaag meegerekend) dan nog maandag en donderdagochtend en dan hebben ze vakantie... 13 aug. is dan weer de eerste dag na de vakantie dat ze weer naar de psz mag.

@Inky: Ja lopen heerlijk he?! Ik heb ze nu ook aan .. de mary jane en straks moet ik werken en dan doe ik de cayman weer aan. Dat is dan wel even een raar gevoel (het verschil) maar ze lopen idd heeeerlijk.
    Ben gisteren nog even op pad geweest voor de zwarte.. maar steeds nog uitverkocht.. baal baal.

Lisa en Tim slapen vanavond bij opa en oma.. mischa moet leren , heeft morgen examen en ik heb dus avonddienst.
    Vroeg mijn schoonmoeder of ze allebei dan wel doorslapen.
    Tja meestal wel.. maar we kunnen natuurlijk geen garantie geven dat dat altijd zo is. Hier zijn ze s'nachts ook wel eens wakker.(Tim dan..)
    Maar over het algemeen slapen ze tot 8 uur s'ochtends. Tim vanmorgen zelfs tot 8.30 uur.

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Jeeh hebben jullie dat verhaal in de Lounge lezen over Benthe? Kan er nog steeds niet bij dat iemand zoiets verzint..

Hiervandaan niet veel te melden eigenlijk, ik lees wel veel mee maar heb niet altijd zin en puf om te reageren :oops:

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    gaan we ook suus zodra we terug zijn van vakantie...dit schiet niet op..ieder koutje wat in de lucht hangt pakt ze op lijkt het wel

11. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    wen heb het gelezen erg ziek ja....hoe verzin iemand zoiets kan daar zo boos om worden..

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heb het ook gelezen.. echt te belachelijk voor woorden!

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oh ik zal eens gaan zoeken....

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    kan niet vinden.......

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    was super op de kermis..........duik mijn bed in

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    goedesmorgens allemaal,

Nou hoop na de regendag van gister vandaag op wat zon....bah heb Luc 2x in de stromende rotregen meoten brengen en 1x in de stromende regen moeten halen, de keer dat ik moest halen dat het droog was sliep onze poppemieke...pffff Sem in regenpak gehesen en Faye in de draagzak...ik ben blij als het vakantie is.....hahahah

ga dat verhaal ook eens zoeken.....

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    kan het geloof ik niet vinden...benthe is dat meisje dat erg prematuur geboren is toch? wie helpt me even verder....?

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw shit gevonden, sjezus mina zeg wat een ziek gedoe! gadverdamme......

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Zeker een ziek verhaal.......vooral voor de personen die het wel zelf hebben meegemaakt.....een kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen......ziek ziek ziek

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    yap erg ziek, klinkt miss makkelijk gezegd achteraf maar ik geloofde er niets van. Heb ook nooit gereageerd.
    Wie gaat er nu een forum vol onbekenden op de hoogte houden over een kindje waar het heel slecht mee gaat?
    Ik zou 1 van jullie op de hoogte houden en het hier op ons plekje plaatsen maar zo in de lounge? Je hebt echt wel andere dingen aan je hoofd dan wildvreemden op de hoogte houden van je wel een wee. Igg dat denk ik dan.

Ik hoop ook op zon vandaag Semmie. Ik wil een lekkere verse zalmfilet gaan halen en pasta el pesto maken vanavond. Remon is niet thuis vandaag die gaat naar een tennistoernooi in Rosmalen. Daar krijgt hij een VIP behandeling.

Deel Deze Pagina