Inky heb je helemaal gelijk in...lijkt mij ook dat je inderdaad wel wat anders aan je hoofd hebt dan op een forum een uigebreid dagboek bij te houden...heel goed dat ze hebben ingegrepen...hmm klinkt goed pasta pesto...lekker Semmie nog even meid en het is vakantie...vond dat vroeger ook echt altijd zo'n gedoe...ook drie vlak achter elkaar in leeftijd en racen tegen de klok en heel vaak regen bahbha hier ziet het er wederom somber uit wat het weer betreft gatsie..als dat zo doorgaat duik ik zo de najaarsmoeheid alweer in...verlang echt naar wat zonneschijn....hoop zo dat het in ieder geval vanaf volgende week vrijdag beter word want dan gaan we een weekje op vakantie...zijn we enorm aan toe laatse keer was 2 jaar geleden en toen zaten we met een huilende baby hahahaha dus ook niet echt van uitgerust.... eva haar koutje is geloof ik weer een beetje over de piek heen nog wat snotneuzen maar slapen doet ze gelukkig weer goed....vannacht niet wakker geweest heheh..even bij kunnen tanken lag er al om half acht in gister...was bekaf..... vandaag wat aan de poets Lub neemt eten mee lekkere sate schotel met friet dus hoef me niet druk te maken over het eten...
MIJN MEISJE HEEFT DE WATERPOKKEN .... lang leve het KDV. -- ga er 1 een flesje geven en nog eens zoeken naar het verhaal
Ik ben weer nuchter......gisteren aan de zuip geweest.....voel me nu weer top...... Dat verhaal over Benthe.......kan er nog niet bij dat er mensen zijn die deze verhalen verzinnen......vind het nog steeds ziek....ben er best boos over omdat er ook mensen zijn die dit allemaal wel hebben meegemaakt.....
pffff en op hoeveel forums en sites ze die onzin verteld heeft....echt veel! K wijf! Hier schijnt het zonnetje waterig maar het is droog....
Zoooooo! Benne weer thuus! Semmie, ik heb nog ff gezwaaid op de heenweg, heb je t gezien? Ik was n Meppen en volgens mij reed ik door Semmie-land. Alles gelezen, maar ik moet alweer op pad met Elmar, dus geen tijd om meer te schrijven. We hebben t erg naar ons zin gehad!
he semmie nieuwe avatar, das ff wennen hihi ik dacht meteen "wie is dat"' Tjonge belt mijn moeder me in de AH op dat ze volgend jaar niet op donderdag kan oppassen KATONK! Hallo volgende week is het zomervakantie. Het kantoor gaat voortaan ipv donderdag op vrijdag dicht! Ik was dus wel ff pissed, ze kan er zelf natuurlijk niets aan doen maar goed wat een gedoe. Ik meteen het KDV gebeld hier. Je bent dus verpllicht om 2 dagdelen af te nemen. Ik wilde alleen donderdagmiddag omdat Lars 's ochtends naar de PZ gaat en Remon dan voortaan op dondagochtend ipv vrijdagochtend thuis kon blijven. Maar dat mag niet. Dus moet ik ze nog een dagdeel brengen. Ik heb gekozen voor woensdagochtend. De ene week werk ik en de andere ben ik vrij. Dan zijn het voor de kids 2 aaneengesloten dagen en ze konden op die dagen bij elkaar in de groep wat ik wel zo leuk vind. Dus voortaan wordt het maandag thuis- dinsdag PZ- woensdag KDV - donderdag PZ en KDV -vrij zwemmen met oma. Ik ben nu wel aan het idee gewend maar ik heb het zonder Remon moeten regelen. Die zit in Rosmalen en heeft zijn telefoon hier liggen. Maar goed het is niet anders en ik wilde meteen weten of er plek was op het KDV.
ahh Nancy arme Phaedra.....geef d'r maar een dikke knuffel...hier schijnen de waterpokken ook te heersen...niet erg als eva het krijgt maar nu ff niet moeten volgende week op vakantie..zal je altijd zien he... Semmie moest inderdaad ook even wennnen aan je nieuwe avatar..wel lief dat poesje... Inky jeetje wat een geregel gelijk zeg en wat je zegt dat moet dan ook stel en sprong ook natuurlijk pfff..gelukkig dat je het nog rond hebt gekregen... nou gesnotter bij eva is wat minder nu gaat ze weer meer hoesten en kwijlen ...hmmm zitten kiezen door te komen geloof ik..net even gevoeld...altijd trickie hahahah maar voelde onder inderdaad wat flinke bobbels dus misschien dat daar het koutje vandaan komt...ze loopt ook de hele dag met d'r vingers in de mond dus zou goed kunnen dat dat het is.... huis is schoon Lub is al klaar met werken..gaat even met de boys op het werk een biertje pakken dan eten halen en komt dan naar huis..yes weekend kan beginnen...flesje wijn staat klaar we zijn lekker saampies heb er zin in.... had vannacht toch een mega buikpijn pfff niet normaal..links en rechts en wat ik ook deed en hoe ik ook ging liggen het ging maar niet over..pffff...ongi komt pas volgende week sure zijn we op vakantie he...altijd raak...maar dacht ff dat het vannacht al begon..na 2 paracetamol zakte het gelukkig weer wat af en vanmorgen was het weer over...kan ook van mijn vreemde gehaktballen van gister zijn geweest...hahahaha...long story echt blonde aktie....maar ja verder heeft niemand last gehad dus dat zal het ook niet geweest zijn... nou ga hier de tv voor eva aanzetten digi net is altijd wel iets leuks voor d'r...ze loopt een beetje te dreinen.....zal wel weer moe worden....
ghihihi ook maar gelijk nieuwe aftikker erbij whoehaaa......zag dat mijn meissie 6 ipv 2 mnd was hihihi foutje! avater is trouwens gewoon van deze site....hebben leuke disney avaters! Sjee ink das balen zeg, hoop geregel weer....pfffff ohw elena dat gehaktballen verhaal...echt om te gieren hoor...muts! minni meppen zegt me niets....wel meppel maar dan lijkt het me onmogelijk dat je door Didam bent gekomen...ligt zeker 25 minuten rijden bij ons vandaan?!
dank je, ook jij elena! is wel sneu hoor, ze probeert vrolijk te blijven, maar heeft er wel last van... jengelig en warm..
Morgen wordt mijn mannetje alweer 9 jaar...sjonge jonge wat gaat de tijd hard zeg. (op zich niks mis mee, maar ik word ondertussen zelf ook steeds ouder)
hihih...die nancy...ja meid...de kindertjes worden groot en wij worden oud.....Ach.... een ziek Phaedra houd je jong....knuf voor je pukkelige meisje hoor! alvast gefelicitiflapstaart.... Inky: het is een groot geluk dat je zo' regel talent bezit...knap gedaan! alles weer in kannen en kruiken... Ik heb ook nog ff meegelezen met het ongelofelijke Benthe verhaal......tssss.....ik ben sprakeloos (en dat ben ik niet snel volgens ingewijden) Morgen om 14.00 uur afspraaak met de architect....de eerste schets is waarschijnlijk klaar....ow...ben zo benieuwd! Vanavond een gezellige borrel van een vriendin die har Bachelor gehaald heeft en dan misschien naar de Comedytrain......leuk. Nog meer leuks: Daphne slaapt weer normaakl...zucht.. (van verlichting) da's 1000% te danken aan de inspanningen van Harry.....ik blijk een softie te zijn en veel te veel toe te geven....Harry bracht haar (na veel bloed, zweet en veel tranen) weer op het rechte spoor (die direct naar haar bedje leidt... zo komt de familie weer aan een normale nachtrust.... In en om het huis nog steeds een man of 10 aan het werk....ook nu weer slapen de dames......toppers zijn het!
Nu mijn man nog..... (die doet ook erg zijn best dat te halen) Enne tja, consequent zijn..... fijn dat het je man gelukt is
agossie waterpokken en dan bij zo'n ukkie. Als ze de waterpokken onder het jaar krijgen kan het nog een keer terugkomen geloof ik, das helemaal balen. @oh sabrina ben erg benieuwd naar de schetsen zeg. Gaat het 1 verdieping worden of 2? Volgens mij is 1 gebruikelijk daar toch? En Daffie die weer lekker slaapt, heerlijk. Er gaat niets boven je nachtrust (dat merk ik wel met die kleine man van me) @elena, gelukkig is het gesnotter al weer minder en je buikpijn ook. Ik krijg het ook altijd voor elkaar om op vakanties ongi te zijn. Deze vakantie zal het ook weer feest zijn. Alhoewel het nog niet helemaal gaat zoals het moet bij mij. Ik ben helemaal in de zenuwen voor het KDV. Niels zit zo te klote met zijn flessen. Hij doet er echt een uur over. Na 30 min denk je dat hij echt niet meer hoef en vervolgens gaat ie na 3 kwartier volop verder drinken. Ik zie al hele rampscenarios voor me op het KDV. Maar goed dan is ie al 4 en een halve maand. Maar toch ....... haha
Och Inky laat je niet opnaaien door t cb hoor. Jij weet toch of het wel of niet goed gaat met Niels? Wat zij zeggen hoeft echt niet strict genomen te woren hoor, ze geven alleen advies. Vanuit Utrecht (waar wij vandaan reden) was t enigszins in de buurt (speel t spelletje ff mee, Semmie , want ik heb me blijkbaar vergist en heb n hekel aan t toegeven dat ik toch niet zo briljant ben als ik eruit zie). Ik ben inmiddel gekraakt em voel me weer klote, ga naar bed. Doeii Morgen verbouwen en veel werk te doen, daarna visite en BBQ. hihihi Grappie hoor, Chinees wordt t.
hmmm snap je helemaal, faye is ook zo'n rampdrinker...niemand kan haar de fles geven alleen ik en mijn moeder...gihihihi zelfs sjoerd niet...had gister verjaardag van me schoonzussie en hij belde om 22:30 op dat ze helemaal over de pies was...ik naar huis en vervolgens dronk ze 180 cc aan een teug leeg...hihihi gek kind!
whahahahahaahah minni lekkere muts ben je ook hoor, zag je me niet zwaaien toen je langs mijn huissie reed dan.....
pffff, ik heb t helemaal verkeerd gelezen. Ik vond het al raar dat je in de zenuwen zat vanwege t cb. Maar je schreef dus KDV. Ik was echt onwijs moe, nog n wonder dat ik iets van al het geschrevene begrepen had, hihihi (en miss valt dat ook nog tegen). Gisteren had ik nog geen tijd gehad om te kunnen gaan zitten, toen Elmar vertelde dat het beloofde matras die we van Elmar zn ouders zouden krijgen, we toch niet gaan krijgen. Ze hebben eigenhandig besloten dat het te hard ligt. Ze hebben vorig jaar 2 matrassen gekocht, 1 voor als hun schoonzoon bleef slapen en 1 voor die kids van mn schoonzus en haar (inmiddels ex-)man. Hij heeft er nooit op kunnen slapen en t matras ligt nog in t plastic op zolder. Toen we Giul zn bed gehaald hadden, bleek het matras wat ik nog had liggen te klein. Het matras van mn sch-moeder is wel goed. Ik was allang vergeten dat ze er 1 over hadden, maar mn sch-moeder bood hun matras aan. Die zouden ze gisterochtend brengen. Maar nu had ze gisteren besloten dat het te hard ligt. Lekker handig, maar die heeft vast niet begrepen dat een kind van 10kilo op bijna geen enkel matras lekker zacht kan liggen. Dit soort aanbiedingen word ik zo simpel van, het is al niet de 1e x dat we alsnog oppad moeten voor iets wat we eigenlijk al hadden gekregen. Nog iets, dat hoorde ik een kwartiertje later (toen ik net uitgezeken was over t vorige). Mn sch-moeder wil n nieuwe kast in de hk. Heeft ze gezien, maar t is n goedkoop ding met een gigantisch hoge prijs en mn sch-vader wil t niet hebben. Dus gaat ze toch n andere kast kopen. Nou hebben ze n prachtige linnenkast in de huiskamer. Antiek. Dat is nou t enige wat mn sch-ouders hebben wat mooi is. De rest is koel (wit of grijs of zwart) en vast duur, maar echt niet mooi (en voor meubels die comfi zouden moeten zijn, zijn dat alles behalve). Dus ik vroeg: wat wil je voor jouw kast? Die moest voor de hoofdprijs weg (ze verwachtte n paar duizend euro). Of ik wilde helpen met MP. Goed hoor. Ben niet van plan zoveel geld weg te leggen. Nou kwamen er n nicht en haar man op bezoek speciaal voor de kast. Die mogen m kopen voor 250. Elmar pissig. Hij gaat nu naar zn ouders en zeggen dat hij m wel wil kopen voor die prijs (niet a la minute hoor). Maar jeetje, dit is zo typisch mn schoonouders. Vervolgens wil mn sch-moeder vermoedelijk dan dezelfde kast kopen als ik heb. Ze vraagt al steeds waar en wat en hoe (al 3 jaar, want zolang heb ik mijn kast). Nou echt, hun huis is echt n kopie van mijn huis geworden. Alles wordt nagedaan. Jammer dat ze de andere meubels nog niet kopieert, want ik kan echt niet zitten op hun stoelen en banken, maar ook dat is maar n kwestie van tijd. Het behang wat ik uitgezocht heb voor onze keuken heeft ze afgelopen week gekocht. Vorig jaar heeft ze nog behangen, maar nu moest t maar weer. Ik heb haar 2 wkn geleden t behang laten zien wat ik hebben wil.... Ben weer zo blij met mn schoonouders.....