Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Het moet niet gekker worden........

De mamma van Benthe die nooit zou hebben bestaan heeft op nog een site zo`n onzin verhaal verteld.........daar kwam ik ook.......vreselijk zon`n mens........ben er best wel boos over.......ook wel verdrietig......ik weet zelf hoe het is om een kind te verliezen over deze dingen lieg je toch niet.......

Ik ga boodschappen doen........Elviera en gezin en Minni met gezin komen vanmiddag langs........

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    langs? ik denk dat we zelfs bij je aan komen. ;)

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Pfff ben wel bekaf. Was weer gezellie! Top!

4. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    gezellig hoor al die bezoekjes...zeg minni,...is emigreren voor jou geen oplossing? ;) dan wordt het copieren al een stuk lastiger....ik zou zeker ff melden dat jullie ook die kast willen hebben en maak er dan een mooi verhaal van dat de kast dan lekker in de familie blijft...da's toch een leuke gedachte? Misschien is het bij je schoonouders nooit opgekomen dat jullie hun kast moooi vinden....maar daarna heb je geen recht van spreken meer....hihi..dan ben jij het eens die iets van hun inrichting overneemt....

Hier een heel bizar verhaal:

Gisteren avondje uit en we waren met 2 auto's weg, ik was veel eerder thuis en Harry kwam echt wel 10 min. later...ws wezen tanken....ik moet op hem wachten zodat ik dan de oppas naar huis kan brengen (bij enen) ik rij de wijk uit en stuit op een politie auto die net bezig was de weg te versperren. Ongeluk gebeurd, dacht ik nog en baalde ervan dat ik niet ff 2 min eerder daar was ..nu moest ik een behoorlijk stuk om rijden...grrr..

Ongeluk bleek wel erg groot te zijn: op terugweg moest ik weer omrijden en nu stonden er wel 100 man te kijken. Tijd: 1.20 uur

Lees net de krant. Voorpagina: liquidatie, 2 dooien....jullie mogen raden waar en wanneer....Gos...wat ben ik blij dat Harry ff ging tanken...anders was ik minstens getuige geweest.....brrr...

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Goedemorgen..........

Hier draait de wasmachine al op volle toeten........heb ik al gedoucht en slaapt de rest nog......

De meiden gaan naar oma en wij gaan de zolder leeg halen........

Sabrina:Wat een verhaal...........krijg er de bibbers van.

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, je ontneemt me wel gelijk de lust van t emigreren. Dat doen we dan maar niet, Sabrina. ;)

De kast is idd gekopieerd. Mooi dat wisten we al voordat ze n gekocht had, lb (lekker belangrijk).
    En toen ze zei dat ze n nieuwe kast wilde hebben, heb ik gelijk gezegd dat ik die kast van haar wilde hebben. Maar toen zei ze dat ie voor de hoofdprijs weg moest en dat ik dan maar helpen moest met verkopen, maw: wij kregen m niet.

Vandaag kwamen ze op de koffie. Ze zouden op Giul passen. Ze bleven maar zitten, terwijl Elmar en ik op de wipstoel zaten met onze werkkleding aan. Dus uiteindelijk ben ik gewoon aan de gang gegaan. Toen zei mn sch-moeder: wanneer kom je m brengen? (Giulian) We hebben de autostoel namelijk niet mee.
    Ja hallo zeg, dan kunnen we m beter houden als we achter elkaar aan gaan rijden.
    Ik zeg: ik zet wel ff mijn kinderstoel over in jullie auto en ik stond op en heb dat geregeld. Als ik niet zo vlot was, dan had ik alle bezwaren moeten aanhoren en hadden we nog met n dreinend kind gezeten.
    Elmar is ff wat aan t klooien waar ik niet mee kan helpen, dus kan ik gelijk ff internet op hihihi.
    De keuken zelf is nog steeds niet besteld, we hebben toch wel iets van twijfels over onze wensen. We moeten er toch eerst maar weer es op uit.

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Och en Elmar wordt helemaal stapel dol van zn ouders (gelukkig, scheelt mij weer veel ergeren) en ik zeg al steeds: joh geef ze n beetje de tijd, ze zijn echt doodnerveus voor die operatie van volgende week.
    Wat slechte voorbeelden in hun directe omgeving, waardoor die moed die al in de schoenen gezakt was van t woord "ziekenhuis" direct verder de grond in gestampt wordt. Dus ik kan me er wel aan ergeren, maar ik kan gelukkig lekker van me afzeiken hiero en dan kan ik lief en meelevend zijn naar Elmar en zn ouders toe.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaa wat hebben jullie weer veel geschreven..

Jasses waterpokken.. omdat Fee onder de 1 jaar is , is de kans groot dat ze het nogmaals terugkrijgt.. lang leven het KDV!

Sabrina.. wat een bizar verhaal idd..pff stel je voor dat je het gezien had...brrr moet er niet aan denken joh!

Inky: Fijn dat je alles zo op korte termijn hebt kunnen regelen wbt het KDV. Hier kwam mijn schoonmoeder laatst ook met de mededeling dat ze neit meer op dinsdag kan oppassen... Gelukkig kan ik mijn diensten zelf inplannen en krijg ik meestal wat ik vraag. Dus dat scheelt een hoop frustraties.

Vanmorgen is Tim van ons bed gevallen. Mischa was net Lisa aan het aankleden (ook op ons bed) en die had net 2 sec. niet naar Tim gekeken en BOEM.. daar lang meneertje.
    Met zijn voorhoofd op de grond.. Nu heeft hij een bult boven zijn oogje.... Heb het meteen gekoeld en hopelijk word het niet erger dan dat het nu is..
    Agossie... hij was zo geschrokken! (zowel Mischa als Tim)
    Tim heeft nog een tijdje na liggen snikken in mijn armen!

Mischa is helaas voor zijn examen gezakt afgelopen vrijdag... jammer ... is niet anders.

Morgen heeft hij trouwens een aanbiedingsgesprek in Maastricht.
    En hopelijk krijgt hij na woensdag, dan heeft hij zijn 2de gesprek in Baarn, ook nog een aanbiedingsgesprek van die zaak.

Wen: het gaat geen Volvo meer worden als Lease auto!
    We rijden nu zelf een peugeot 307 (gewone uitvoering) En Mischa gaat straks voor de lease, ook voor een peugeot 307 maar dan de SW.(stationwagon)
    We hebben nogmaals alle opties bekeken en deze auto rijdt heerlijk.
    Mischa krijgt nl 750 euro voor te leasen. Als hij onder de 750 blijft mag hij de rest zelf als salaris houden.
    Nu is de leaseprijs zo rond de 500 euro. dus 250 euro mag hij gewoon zo in zijn zak , als salaris steken. De bijtelling hebben we berekend die ligt rond de 200 euro.. dus in feite rijdt hij dan helemaal gratis de auto en houd hij nog 50 euro over!

Duimen jullie voor ons dat hij een goede aanbieding daar in Baarn krijgt? Ik wil zo graag dat dit allemaal doorgaat!

Gisteren zijn we nog met vrienden naar een overdekte speeltuin geweest. Was erg leuk.
    Lisa heeft heerlijk geklauterd en geklommen samen met hun dochtertje en zoontje. (3 jaar en 1 jaar en 10 maanden oud)
    Ze heeft ook nog op K3 staan dansen en springen.

Daarna nog op verjaardag geweest en vandaag moeten we ook nog even weg.
    En dan is het weekend alweer om!

Ow.. vanmorgen heb ik de tondeuse van Mischa gebruikt voor de haren van Tim wat bij te punten.. hij had zo'n ongelijke sprietjes staan. Nu is zijn haar nog maar 1 cm hoog.. dan kan het tenminste allemaal in 1 x goed groeien. En hopelijk dan ook normale stekeltjes laten staan.

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    aaah na die bult nog es de tondeuse op je koppie. Arme Tim. ;)

K3 gaaf he?! Hier ook helemaal fan!

Jammer dat Mischa gezakt is, maar dat van die lease-dinges klinkt goed zeg. Is toch wweer 250€ extra.

Plafond in de gang gaat als n jekker. Vanavond miss nog de eerste keer in t wit en vanavond ook t behang plakken (rauhfaser). Dan zijn we met n paar dgn klaar met de gang en als we vrijdag de deuren krijgen moeten die in de kleur en kunnen ze gelijk opgehangen. Schiet best lekker op!

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik vind het hier maar stil, hoor.

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zeker stil...ik ben geveld door een griepvirus......gisteren op mijn werk werdik toch beroerd.....welmijn dienst afgemaakt......vannacht op de wc door gebracht......voel me iets beter maar niet goed genoeg om te werken dus ziek gemeld.......Marco kwam net thuis.....schijnt een vrije dag te hebben....zelf weet hij van niks........

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hier is het griepvirus ook gearriveerd, Luc en Sem allebei pffffff

Ga zo naar het cb met Faye ben benieuwd....mijn mams past op de jongens...laters..

Sabrina wat een griezelig verhaal zeg...jaks....

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    poeh he had weer veel bij te lezen zeg.
    Suus, wat makkelijk dat je je eigen diensten kan indelen. Remon wil het babyzwemmen zelf blijven doen. Dus nu moet ik ff de peuterspeelzaal bellen of er andere dagen zijn dat Lars kan komen. Anders moeten we het maar op 1 dag houden ofzo ik weet het anders ook niet.
    Mag Micha trouwens het tentamen overdoen?

Het gaat lekker minni, de verbouwing. Maar dat je nog geen keuken hebt. Daar zit toch een mega levertijd op? Blijft het tijdens de verbouwing allemaal bewoonbaar dat je op de keuken kan wachten?

@sabrina, gadver wat een verhaal. Ik krijg al de rillingen als ik een ambulance, politie of brandweerauto hoor. En dan een liquidatie nog wel brrr.

@nancy, hoe is het met de waterpokken?

@semmie gaat het al beter met het armpje van Faye? MOet je daar nog regelmatig mee terug op controle of hoe gaat dat nu verder?

@elena, lekker genoten van het weekeinde zonder de grote kids?

@wen, met jou ook alles goed? ik weet dat je niet de fut hebt om te typen maar ik hoop dat je het nog ff vol kan houden.

Hier een lekker weekeind achter de rug. Niels slaapt nu al 2 dagen van 23 uur tot 6:30 dus dat doet al veel goed. Lars slaapt even wat minder, die is vroeg wakker steeds. Maar hij is aan het zingen geslagen zo leuk. Hij zingt nu al die liedjes van studio 100 mee. Niels lacht lekker de hele dag door en kraait wat af, zo gezellig.

Verder is het hier een pokkezooi en moet ik nodig opruimen en de was opvouwen maar dat doe ik straks wel. Ook de administratie en telefoontjes doe ik wel als lars op bed ligt.
    Volgende week heeft Remon lekker vakantie, heb er echt zin in om lekker met zijn 4 tjes te zijn 3 weken lang.

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ooh schattig dat zingen! Geweldig!
    Hier ook veel: oya lele, hihi. (en dan met teksten over opa en oma en auto's etc etc)

Hier n kind dat weer strontvervelend is van alle aand8 afgelopen week en met 2 doorbrekende hoektandjes. Leuke combi.

Ik ben nog even in dubio.
    Ik heb dat wijnrode tapijt op de trap. Ik wilde een wit op de muur die enigszins gelig (goud eigenlijk) is en daar een parelmoer coating overheen. Maar nu bed8 ik me dat babyblauw (super licht) miss ook wel heel mooi is (met dat parelmoer). En wat meer hip, misschien...?
    Ff hardop denken: dat is wel weer erg koel en t is gaat over de noordkant met al weinig glas...
    Alhoewel blauw wel weer erg licht maakt (dat gelige lijkt t wel meer te absorberen)...
    Ik ben er dus nog niet helemaal over uit.
    Vanavond ga ik t plafond afplakken en de muren aanpakken, denk ik. Als ik niet teveel pijn in mn nek en rug heb.

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha lekker naar ikea a.s. donderdag. Heb er zin in! Giul bij opa en oma, mam uitslapen en daarna op mn gemakkie shoppen. (heeft papa geregeld met opa en oma)

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha nou over kleuren laat ik me niet uit want parelmoer en goud zijn dus absoluut niet mijn kleuren.
    Wij hebben bij Piet Klerxc een keer bij een stand van Flexa een kleurschema laten maken.
    We hadden een plattegrond bij en samen met een interieurstylist van Flexa hebben we kleuren gekozen. Ben superblij met het resultaat.

Goh Monique ziek, beterschap hoor. En ook Sem en Luc beterschap, wist niet dat de griep weer heerste.

Hier weer andere plannen. Remon wil perse niet het babyzwemmen opgeven. Maar hij wil ook niet 2 ochtenden thuisblijven. Dus nu gaan we voortaan in een ander dorp babyzwemmen op zaterdag en blijft Remon heel de donderdag thuis. We hebben dan geen KDV meer nodig. Aan de ene kant ben ik daar wel blij om want ik vond het toch verschrikkelijk veel geld hoor.

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee wat n lekkere oplossing! Mooi zo!

Het is niet echt goud, maar dat gevoel krijg ik erbij. Het lijkt meer op melk met n schepje honing erdoor. Net ff dat warme gelige in t wit.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    goeie oplossing ink fijn zeg, een heuse papadag! Zal dat fijn zijn zeg!
    Met Faye haar armpje gaat het nog nietzo goed, de kinderarts en de cb arts constateerde allebei het zelfde, het wil nog niet zo....er wordt nog niet gezocht naar een oplossing we hopen dat de situatie nog verbeterd...het is een erbse parese in lichte vorm, haar nekspier is ook nog heel instabiel trainen met buikligging meer kunnen we niet doen helaas. Komt goed, ik heb er echt vertrouwen in....

vandaag naar cb geweest, madame is 60 cm en weegt bijna 6 kilo! KATONK! een echte bullie....ook heeft ze haar eerste prikjes gehad, gelijk 2...bij de eerste gaf ze geen kik bij de tweede was het brulleh!

Ga nu snel weer naar mijn zieke mannetjes...doeggie!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Beterschap aan jullie honk Semmie. Jammer zeg dat het nog niet lukken wil met haar armpje.
    Huilt ze nog zo?

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    pppfffff echt teveel schrijven jullie...

ok ben even weg geweest mega last van mijn buik en rug....paar dagen van de rugpijn bijna niet kunnen zitten...is nu weer iets beter maar zit liever nog niet te lang..

ga nog even alles een keer lezen zodra ik weer langer kan zitten..nu even niet ....krijg zo visite..

Share This Page