Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Niet zoveel meer als eerst, of je went eraan hihihihi overdag slaapt ze veel, sávonds heeft ze een jengelperiode....maar ja dan heb ik alle tijd voor mijn meisje...lekker ontspannen in bad en lekker bij mammie op bed liggen....dat vind ze heerlijk...tja alles om haar arm en nek te ontlasten....tis wel een moppie hoor! Lachen dat ze kan...zelfs al met geluid...heerlijk \:D/

2. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    zo.........weer ff bijgelezen.....griepvirus maakt weer slachtoffers....Lauraatje heeft ook een virusje gekregen, gelukkig is ze er niet echt doodziek van, maar ze heeft wel uitslag in haar nekje en dat irriteert. Gisteren wel 3 x gekotst en dat is meer dan dat ze haar hele leven gedaan heeft, dus was ze ergggggg zielig.

Vandaag pest ze haar zus weer dus is het ergste alweer overwonnen.

Semmie: lekker geniten he...zo van een tevreden meisje die lacht.....sterkte met de ziekenboeg...

heee.elena: vanwaar die buik en rugklachten.....heeft 1 met ander te maken? Geen nieuwe hernia ambities hoop ik...

lekker goed geregeld Inky! Ik denk dat het voor R. zo ook een stuk rustiger is...de hele dag met kids vind ik ook altijd fijner...dan hoef je niet zo op de tijd te letten! Gaan jullie allebei nu babyzwemmen?

Wendy: hoe is het meid? Heeft het virus jouw huis ook al gevonden?

Suus: jammer, maar ja...niet elk examen kan zomaar in ene keer gehaald worden....daarbij zal zijn hoofd nu ook meer zijn bij zijn nieuwe funktie...herkansen?

De eerste schetsen van ons huis zijn klaar....idd heeft architect veel overgenomen van onze schetsen......We krijgen huis in een U vorm. 2 verdiepingen. Boven is het leefgedeelte: keuken, bijkeuken/terrassen, eetkamer, woonkamer, kantoor/bibliotheek, speel/tvkamer, zwembad, douche/berghok (voor zwembad attributen en tuinkussens ofzo) en niet te vergeten een gastentoilet

Beneden het slaapgedeelte: onze slaapkamer met badkamer en inloopkast, 3 slaapkamers met 2 badkamers een speel/zitgedeelte, inpandig appartement met kichenette/badkamer/slaapkamer

Zodar ik wat via mail krijg zal ik dit uiteraard laten zien...

er zitten leuke/speelse elementen in. Stijl wordt strak met tropische elementen zoals shutterdeuren etc. Zo kun heb je vanuit bedene zicht dmv glasmuren in het zwembad. odat je vanuit bv. douche in badkamer kunt zien of er haaien in zwemmen ;)

Thuis heb ik geheledag dus ong 10 werklui rondlopen. Zo met 2 peuters erbij een rommelig maar gezlllig gebeuren...hihi...ik word wel af en toe gek van het stof en de herrie....nog maar 2,5 weken.....

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Klinkt goed Sabrina........

Hier begin ik al weer op te knappen.........Isa heeft na 3en geen slappe derie geprocudeerd maar nu begon Kim te klagen over buikpijn......

Wij krijgen zo diemuts die plannen heeft om van de schuur naast ons een woonhuis te maken......ligt nu al in de clinch met de gemeente en de buren en helaas werken wij ook niet erg mee.....ik ben benieuwd wat ze vanavond weer heeft verzonnen....wie weet een flinke afkoopsom......

Inky goed geregeld geen KDV......scheelt zeker een hoop geld.......Isa gaat een dag naar oma en een dag naar een vriendin.......en over en weer pas ik op haar kind......geen kosten aan verbonden......

4. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    slappe derrie.....hihi...van die vreselijke stinkderrie.....?....brrrr

Afkoopsom?....ach er is vast wel een prijs te bedenken dat je de schuur best als woonhuis wilt zien toch? .....Ben benieuwd hoor...suc6!

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Semmie, beterschap met de kids!
    en wanneer mogen we weer een foto zien van je meissie?

Monique ook jij beterschap! hopelijk blijven kim en isa griepvrij....

Inky, ohh dat is lekker een papadag! zullen de jongens ook wel erg leuk vinden! luxe hoor, een papa dag.

Sabrine, zooo dat klinkt wel als een heeeeeel lekker huis!

Elena, verdorie begint dat gedoe met je rug nu toch niet weer?

Minni, ik weet niet meer wat ik nou precies had gelezen over je keuken.... hihih sorry

Wen, waar ben je meid?

Suus, hoe gaat het met jullie?
    jammer dat je mannetje het niet gehaald heeft zeg.

Ohhh ik ben zo in love... mijn kleine lieve meisje.....
    zo'n poepie... we zijn nu haar avondfles op 22.00 aan het zetten en nog steeds moet ik haar tegen half 8 wakker maken... (hoezo lui?)

en ondanks haar waterpokken, blijft ze zo'n schatje en zo lief en vrolijk.
    ze lachte gisteren zelfs voor het eerst met geluid, zo'n heel zwaar huh huh lachje..... zooooooooooo smelt.

Haha jullie merken wel dat ik kan blijven praten over mijn mopke..maar ga toch nog even lekker bankhangen, ze moet zo nog ff eten

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha geeft niet Nancy. Ikklets er vast nog wel n x over. ;).

Giul heeft mn laptop weer te pakkengehad. Nu mn spatie naar de klote. Grrrr.

Hoegaat t slapengaan metjullie kids? Hier tegenwoordig elke avondgrote drama's. Om Monique es te laten horen dat ik niks overdrijf, heb ik es gebeld. Ik stond beneden en Giul boven brullen en zelfs Marcokon t horen door de foon heen. What to do what to do...

Gangmuren voor de helft1x in de verf!

7. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    owww..minni...die vraagt om aandacht en zeurt om naar jou toe te komen....is hij bij Daphne in de leer geweest? Die is daar in afgestudeerd.

Wij hebben dit probllem vorige week getackeld....Dat komt erop neer dat Harry daphne weer naar bed brengt en boos reageert dat ze er niet mag uitkomen en dat ze een sticker krijgt wanneer ze een hele nacht er niet uitkomt....Wanneer ze toch op de gang komt......geven wij geen enkele kick....dat houden we een tijdje vol totdat mevrouw vrijwillig weer naar bed gaat. Maar verder krijgt ze geen aandacht in de vorm van eten, water, optillen, meenemen naar huiskamer/onze slaapkamer, want dat is wat ze uiteindeijk wil......

Het was hier een heel gevecht dat duurde een kleine week. Vandaar dat Harry dit ook gedaan heeft, want ik vindt het te snel zielig, terwijl het idd 1 groot toneelstuk is wat de dame opvoert....

sterkte

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey Nancy, er staan vrij recente fotoos in mijn album....op de foto met het blauwe jurkje!

Mijn poppemieke heeft hoge koorts 39.5 en ze is zooooooo zielig....agus poeppie, ook Faye lacht al met geluid zo lief!

Luc is flink ziek, spuugt en ook dunne derrie en hoesten als een zeeleeuw...pfff Sem klaagt over auwie buik en auwie eten (keelpijn) pfff Sjoerd hoest zich een ongeluk en ik..............heb niks...sterke geslacht toch!? hihihihi

euhm verders niet veel nieuws onder de zon~

en naar bed brengen is hier gelukkig nooit geen probleem die kleine aap van mij word alleen nog geregeld s'nachts wakker (Sem) maar och hij vraagt in ieder geval niet meer om een papfles....speentje geven even gebrabbel aanhoren en weer snurken....Luc wordt er gelukkig niet wakker van!

Een vriendin van mij is vandaag bevallen van een gezond maar heeeeeeeeeeeeel klein meisje....2300 gram en 46 cm....was 39 weken zwanger...hoezo een ukkie! Wel een scheetje hoor, maar klein....sjeeee Faye is er een brok bij...ghihihi en ik vind Faye nog zo klein...naja klein 60 cm en bijna 6 kilo...ahum!

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hmmm zie idd dat die fotoos niet echt recent meer zijn 15 en 30 mei...en we hebben nu 25 juni hihihihi zal er binnenkort weer een paar in mijn albumpje zetten...hihih hoezo de tijd vliegt!

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ik ben er nog hoor, houd alleen jullie getik niet bij :p
    Heb vandaag het voorstel van "nieuwe werkgever" ontvangen en vind het tegenvallen..moet er nog maar eens over in onderhandeling.

Verder flinke kopzorgen hier over al het geklus wat nog in huis gedaan moet worden. Ik ga morgen zelf maar wat schilderwerk doen en overbuurmeisje wil ook helpen schilderen..

11. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    he..wen...jij schilderwerk?.....eeh....ik wil niet echt een bemoeial zijn, maar kijk je wel uit?

Suc6! (ook met de onderhandelingen)

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Haha begin jij nou ook al! Ik wil morgen de hal gaan schilderen, doe kapje voor mijn mond en zet de voordeur open. Het is verf op waterbasis en zou veilig moeten zijn.

Als ik wil dat er wat gedaan wordt in huis (en dat is zowat het hele huis nog) kan ik wachten totdat ik een ons weeg...en aangezien dat voorlopig niet gaat gebeuren :p Ik lig dan liever een dag in de kreukels met een geschilderde hal..

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    doe je wel rustig aan meid! en euh...schilder ze....want volgens mij houdt niemand je uit de buurt van die kwast...hihihihi

Hier een brak nachtje....had ik gisteravond al gedacht met die koorts...nou na 2:30 begon het gespook, speen in speen uit, Luc spugen, Sem diaree, Faye huilen flesje, geen flesje....pap ikki ook, Sem fles, geen fles, eenmaal in bed...mamma ik heb dorst...grrrr toen was het 5:00 nog een half uurtje gedommeld en tijd om fris en fruitig weer op te staan......goedemorgen schatje...lekker geslapen.....WHAAAAAAAA!

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Goedemorgen!

Mischa heeft gisteren ook een tegenvaller van een aanbieding gehad van een bedrijf. Gelukkig niet van het bedrijf in Baarn..
    Het was echt een lachtertje en ging maar om een jaarcontract!
    De leaseauto mocht maar 390 euro kosten.. pfffff

Maargoed... morgen weer een gesprek en dan hopelijk de aanbieding waar we op zitten wachten!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Wen ik zeg het toch ook, kijk je uit! En dan heb ik het niet over de verf maar over je bekken. Tja nesteldrang is niets tegen te doen. Ik heb ook met tranen in mijn ogen staan poetsen de laatste weken. Wel balen van je die aanbieding om nu terug te gaan naar je oude baas lijkt me ook niet echt gezellig.

Minni, hier komt Lars gelukkig niet uit bed. Hij roept 3 keer hard mama en dan is ie stil. Als hij het langer volhoud dan gaan we 1 keer terug en leggen hem rustig plat en dan is het goed.
    Maaaaaar ik weet wel wanneer Lars lastig gaat slapen. Als ik overdag niet veel aandacht voor hem heb gehad. Dan is het net of hij dat in die 10 min. dat we alleen zijn bij het naar bed brengen alles in wil halen.
    Gisteren heb ik met hem gepuzzeld, gekluerd en we hebben met de blokken gebouwd. Lekker wild gestoeid en gebadderd. Toen ik hem naar bed bracht ging hij liggen en was het goed.
    Misschien mist Giul nu ook een beetje aandacht met de verbouwing en wil hij dat ff inhalen.

@blegh semmie de kids in de lappenmand. Vervelend hoor. Gelukkig sjeest Lars hier vrolijk door het huis dus daar is niets mis mee. Ja het zal wel gaan onweren want dat is ie altijd zo mega druk.

Niels kwam vandaag weer eens om 6 uur ipv half 7. Dat half uur is meteen weer ff wennen.
    Vanavond hebben we personeelsfeest. Wel gezellie dan zie ik iedereen weer eens. Ik zal eens wat foto's uitzoeken om mee te nemen. We zouden gaan BBQ-en, hoop dat dat niet doorgaat.

Verder doe ik vandaag lekker weinig. Met lars de boel ff afsoppen straks en stofzuigen en meer niet.

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje wat n knierten voor Mischa en Wendy,balen joh!

De gang ziet er prachtig uit met de nieuwe kleur. Hij was rood. Nu ivoor (dat is dus de naam, hihi).

Vandaag tandarts op t program.

Gisteren al met Elmarbesproken,dat we 1 front moeten makentegen Giul zn gebler 's avonds. Elmar gaat er steeds heen en na wat praten valt ie wel in slaap, maar dat werkt niet als ik alleen ben, want dat doet ie bij mij gewoon niet. Vraag me niet waarom.
    Ik ben er wel zat van, hoor. Gekloot.

Wendy, als je snel klaar wil zijn, dan raad ik je lichtere kleuren aan. Die zijn ook minder vlek gevoelig. Hier kan ik de chocoladebruine muren en al het leisteengrijs weer opnieuw doen. Kutzooi. Stof geeft al vlekken, die overschilderd moeten worden. Water is nog n groter drama en dan zijn dat de minst vervelende vlekken... (met rood net zo, daarom is de gang nu alweer "wit".)

iK ga douchen!

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Sabrine..wow het klinkt als een waarachtig nieuw tropisch paradijs zeg wat jullie laten bouwen..echt heel gaaf !....

Semmie fijn he zulke heerlijke nachten dat je zo lekker door kan slapen (not)...en dan gewoon weer vol ertegen aan moeten...succes ermee meid

Suus wat jammer zeg van die baan maar gelukkig dan nog dat het niet de baan was waar je het meest van verwacht..

Wen...ook voor jou een tegenvaller zonde hoor..en ik zeg het toch ook nog maar een keer..niet verven wijffie maar ja ik deed het toen ook hoor toen ik zwanger was van Eva dus weet nu al dat het tegen dovemansoren is

mijn rugklachten zijn niet van een nieuwe hernia zo voelt het althans niet...dan zou ik ook meer last van mijn been moeten hebben en dat heb ik niet...is meer dat is soms echt vlagen van buikpijn heb aan de zijkanten en dat trekt naar mijn rug...alleen trekt die pijn in mijn buik wel weg maar niet in mijn rug maar ja die is sowieso overgevoelig...kijk het nog even aan..wil eigenlijk gewoon eerst lekker op vakantie vrijdag en is het daarna niet over ga ik toch maar even naar de ha...

Eva is werkelijk een crime op het moment...gooien smijten schreeuwen en weer slaan...ze staat meer op de gang dan dat ik echt leuke gezellige dingen met haar kan doen...pffff erg vermoeiend..komt dit door de psz? daar is ze heel lief echt een schatje...tot ze thuiskomt dan veranderd ze in een draak....

nou ja ga wat doen hier...geen zin geen puf maar moet ....

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    mss is eva zo moe van de indrukken op de pz dat ze daar lastig van wordt?

19. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Suus, wat balen dat de aanbieding van Mischa zo tegen valt! Jeeh verwachten ze dat hij een dinky toy gaat leasen ofzo?

Heb idd besloten om de hal niet rood te verven Minni, overigens hadden we anderhalf jaar terug al verf voor de hal gekocht. Tsss zo lang geleden dat ik het alweer vergeten was :evil: Kan alleen maar zeggen dat het echt heel belangrijk is om 1 front te vormen..anders krijg je straks zo'n hummel die de ouders tegen elkaar uit gaat spelen!

Kreeg helemaal de bibbers van je bericht over die liquidatie Sabrina! Brrr gelukkig waren jullie niet in de buurt. Herken het zielig vinden van zo'n hummeltje heel erg. Ik ben ook geneigd om Lotte te gaan troosten wanneer ze huilt. Over het algemeen is er bij haar dan ook echt wat aan de hand. WOW wat klinken jullie bouwplannen fantastisch!

Ahh Phaedra aan de pokken. Heeft ze er veel last van? Hoe gaat het nu op je werk Nancy?

Semmie, ik wil toch even mijn bewondering voor je uitspreken. Weer je hele huis ziek en je klaagt geen moment! Hoe gaat het met jezelf?

Top geregeld Ink! Heerlijk om niet meer afhankelijk te zijn van het KDV. Lekker met papa en oma is ook wat voor te zeggen. Brrr vanavond een bbq met deze storm? Of stormt het niet in Brabant? Geniet lekker van het feest, enne pas op met de borrels ;)

Ik denk ook dat Eva wellicht (te) veel indrukken op doet op de PSZ en dat thuis even afreageerd..wanneer ze gewend is zal het vanzelf beter gaan! Vervelend dat je nog steeds die rugklachten hebt. Hopelijk gooit het geen roet in jullie vakantie.

Sorry is ik wat vergeten ben!

Ik bedacht me zondag dat ik weer verdacht veel harde buiken had. Vanochtend weer potje pies weggebracht en weer een blaasontsteking. Heb ik net 2 weken terug kuurtje afgerond kan ik nu weer opnieuw beginnen.

Verder echt onwijs pissig geweest vanochtend en ben het nu nog een beetje. Mijn overbuurmeisje heeft aangeboden te helpen met schilderen. Nu mag ik haar niet in het bijzonder, vind d'r een beetje bemoeiziek etc but who cares...alle hulp is welkom.

Vertelde vanochtend tegen R. dat ze vanavond komt helpen schilderen...gelijk stil...meneer doet het liever zelf. Ja dat weet ik maar daar is de afgelopen anderhalf jaar gelegenheid voor geweest en jullie weten het resultaat ;) krijg ik het verwijt dat ik Lotte ook nog nooit een dag heb meegenomen zodat hij meters kan maken en dat het overbuurmeisje nu ineens mijn beste vriendin is? Ben uit mijn slof geschoten en heb gezegd dat hij onderhand eens een datum moet plannen, mensen moet verzamelen en ik het dan geen enkel probleem vind te wieberen met Lotte. En al zou het H*tl*r zijn die mijn muren komt verven...dan zijn ze iig af :evil: zooo wat was ik boos.

Wat betreft die aanbieding. Hij is absoluut niet slecht, ik ga er ook niet op achteruit, had er alleen meer van verwacht :)

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja Inky dat denk ik dus ook dat het een met het ander te maken heeft....ze vindt het er echt geweldig en roept iedere ochtend mama esa sool ..jaaa..en ze doet er ook heel veel nieuwe indrukken op slapen doet ze verder prima dus in de nacht heeft ze haar rust maar ja overdag is het dus gekkenhuis met d'r......hoop dat het maar even is en dat het snel genoeg went....morgenochtend gaat ze weer dus dan is het wat minder omdat ze dan 's middags gewoon lekker slaapt...maar net als gister is ze gewoon niet te genieten grrrr....

Share This Page