Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Haha ja dat zei ik ook meteen toen ik die aanbieding (dus zijn arbeidscontract) onder mijn neus kreeg.

2. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    he wen vervelend zeg iedere keer die blaasontsteking....en ja zo'n discussie heb ik met Lub ook wel eens gevoerd....hoefde niet het huis met een kleintje maar omdat ik zelf stond te verven..ja hij stelde het steeds maar weer uit dus klinkt heel bekend

denk het inderdaad dat het van de psz komt..dus hopelijk is het snel over...moet zeggen dat ze vandaag redelijk te genieten is...en hier is het ook van dat baggerweer...bah..

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Zo ik heb net een tegenvoorstel gemaild naar ze en ben benieuwd hoe ze daarop gaan reageren ;)

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier ik ook weer.......wat kunnen jullie tikken zeg!

Ik ben weer zo goed als opgeknapt.......Isa lijkt aardig opgeknapt maar is nog erg hangerig.....was vanmorgen aan het gooien met duplo totdat ze het zelf tegen haar hoofd aan kreeg......gevolg een blauw oog....sorry hoor maar wel een beetje eigen schuld dikke bult en nu maar hopen dat ze gelijk genezen is......

Op dit moment is het weer een periode van NEE eten......ze doet maar en ik heb besloten om er geen punt meer van te maken......

Ga even wat in huis doen.......

Wen en Suus ik hoop dat het toch nog wat wordt met de nieuwe banen.........

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik kreeg net mijn nieuwe rooster via de mail....het is een vakantie rooster maar of ik er zo blij mee ben! NOT.........allemaalkorte diensten en helaas mag de werkgever me dus zo inplannen.......ik heb nog gebeld om te vragen of de vroege diensten naar late diensten konden worden verzet maar daar kon dus niet over gesproken worden.....we zullen zien hoe we dit nu weer oplossen.........

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Nou daar ben je ook mooi klaar mee dan! Hoop dat het nog aan te passen is..

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja jeetje, Isa en Giul wegen nu bijna t zelfde. Dus ze kan t best hebben, hoor. Ik weet datmet slapen gaan en met eten je er geen strijdvan moet maken. Theoretisch dan. :D

Vandaag n drukke, maar goeiedag gehad.
    Kast gekregen, step gekocht, met Giul voor t eerst naar de ta geweest: geen gaatjes! (hihi)
    Tegels wezenkijken, mooie gezien voor 100€/m2. Dat moet ik voorzichtig zien te brengen. Voor om en nabij de 500€ leggen ze t voor ons.
    Matras voor Giul zn bed opgehaald en zelf door t huis gesjouwd, muren zijn nu klaar (van de hal) en het meeste houtwerk ook. Ik kijk echt uit naar t moment dat alles klaar is, hihihi.
    Maar dan heb ik mn volgende plan alweer klaar liggen. Ik hoef me echt niet te vervelen de aankomende 10jaar. En als ik me wel verveel, kom ik wel n week bij Wendy logeren.;)

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat voor kleur hebje nu dan eigenlijk, Wendy?

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjeminee wat een lappen tekst...pfieuw....

hier nog steeds alles van slag, veel gehuil, geruzie, gespuug geschijt en gedrein hihihihihi heb even een filmpje opgezet en 2 van de drie kijken de derde is aan het meezingen (huilen) whahahaha nou ga koken of ze er zin in hebben is een tweede....

ben benieuwd hoe ze reageren wen op je tegenvoorstel...

monique lekker dan zo'n rooster....

nancy hoe is ie met je Feetje?

Veel plezier vanavond Inky,

Wij krijgen vanavond kraamvistite...had ik liever nu niet gehad, maar heb de betreffende personen al 3x verzet of afgebeld pffff moet maar doorgaan maar zin heb ik er niet zo in!

Nou ga koken toedels!

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Voor de hal bedoel je? Iets bruinigs, beetje a la woonkamer maar dan net iets anders.

Logeren mag altijd!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    jeezus wat hebben jullie veel getikt zeg!

Met Phaedra alles goed hoor, pff hopelijk gaat het bij jou ook snel beter, dat lijkt me erg heftig zo met zieke kids!
    wanneer is het daar schoolvakantie? hier nog 3 dagen school!

meiden ik kom later weer (lees vanavond, dan ben ik alleen) ga nu koken

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hier is ook de laatste week school, volgende week
    VAKANTIE..............JOEHOE!

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ohhhhhhhhhhhhhhhhh heerlijk he semmie?

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier mogen ze nog 1 week.......heerlijk....hahahahahaha

Hoe vinden jullie dit?
    Marco dacht dat ik de parasol naar binnen had gehaald vanwege de storm.......ik nog zeggen van Nee hoor die staat buiten in het hoekje bij de regenpijp.......kan makkelijk.......wat denk je parasol weg! Om 3 uur stond hij er nog en om 17.30 is deze foetsie........ben de hele dag thuis geweest alleen tussen 3 en half 5 niet.......baal er best wel van...nemen ze de nieuwe mee en laten ze dat oude ding staan.......

Hier een baal dag........wat kan een uk van 2 vervelend zijn zeg! Ben blij dat ze in bed ligt.....ik ga zo een bakkie doen bij mijn vriendin......

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hier liggen de kids al vanaf 18.30 uur in bed.. sjee wat was het weer een dag zeg.
    Lisa had haar oren ergens anders zitten dan waar ze horen en Tim is ook wat jengelig en verkouden.
    Hopelijk gaat het morgen wat beter met ze. Heb nl een afspraak staan bij de Portrait Place van de V&D.
    Door al jullie fotoreportages had ik ook wel zin in een leuk stel foto's.
    Ik verwacht er niet teveel van hoor.. ja.. dat het veel gaat kosten, maar dat zien we dan wel weer.
    Heb een bon voor gratis foto en als er niet meer leuke foto's zijn, dan neem ik alleen die.

De amateur fotografe die bij onze bruiloft foto's heeft gemaakt wil ik sowieso nog voor een leuke reportage vragen...
    Moet ik alleen even haar telefoonnummer weten te vinden. Ze zijn nl verhuist naar duitsland...(hier 15 min. vandaan)
    Ze maakt hele mooie foto's..

Morgenmiddag gaan we met zijn allen naar Brabant.
    Mischa heeft om 18 uur zijn gesprek in Den Bosch(van die zaak in Baarn)Lisa, Tim en ik gaan naar mijn ouders en Mischa rijdt dan door naar Den Bosch.
    Vandaag heeft hij te horen gekregen dat ze hem meteen een aanbieding gaan doen na het 2de gesprek als dat ook goed verloopt. Dus morgen weten we of we ipv 90 % kans op verhuizen, naar 95% kans op verhuizen gaan... Spannend!
    Tja hij moet natuurlijk wel accepteren..hahah en anders net als Wen evt een tegenvoorstel doen!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow.. vergeten..

Monique, hoe komt het dat jij je vak. rooster ook nu pas hebt? Kan zijn dat je het al verteld hebt, maar dan heb ik daar waarschijnlijk overheen gelezen.
    Ik heb mijn rooster nu tot en met 22 juli.
    Is nog te doen.... heb maar 2 halve dagen en de rest gewoon hele dagen.
    Hoop dat je het geregeld krijgt.... Ik vind het ook zo belachelijk dat ze je zomaar kunnen inplannen...
    Als het op het werk maar goed loopt... thuis.. achja.. dat merken we toch niet..(zo lijken ze op mijn werk vaak te denken.)

17. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    zo...ik heb net 2 draken van de creche meegekregen......Zou er op MP vraag zijn naar draken? ad zetten met foto?...echt hoor....vreselijjk....ze wisselen elkaar dan af met brulbuien en woedeaanvallen en dan ook nog eens te horen krijgen dat ze op de crehe zo lief waren.....grrrrrr. Het is nu 20.00 uur...pfff eindelijk ligt het spul plat.....mijn voeten willen nietmeer....Harry is werken en ik hoor mijn bedje roepen...

Monique: en ik maar denken dat ik op een crmineel eiland woon......en daarbij..zullen we van draken eens ruilen...jij 1 weekje die van mij...ik die van jou? Als dat niet lukt gezamelijk een MP ad. zetten? hahaha

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Vanwege t vraag en aanbod aspect, denk ik dat je er geen drol meer voor gaat vangen. Hier nog zo'n MP-sollicitant. Al gejengel v.a. n uurtje of half 5. Pffff! Maar vannacht slaapt ie bij opa en oma en zal ik eindelijk uren kunnen maken.
    Nog maar 1 hoektand te gaan, als ik t goed gezien heb. Daar is ie trouwens ook strontvervelend van, hoor.

Weer n drukke dag met vanavond n afsluiting van t dansen en tai chi: 3 dansuitvoeringen en 1 tai chi uitvoering. Leuk!
    Maar mijn rug is zodanig overbelast, dat ik niet alle dansen ga doen.

Ik moet er nu vandoor en meld me later weer.;)

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Mijn "Terminator" op MP? Ik denk dat ik dan heel veel geld moet toeleggen........hahahahaha....Ik heb dus wel het geluk dat mijn van 20.00 tot 08.00 in haar slaapkamer vertoefd.....in de middag van 12.00 tot 14.00 dus blijven er 10 helse uren over.......

Vanmorgen de badkamer gedaan terwijl Isa boven aan het spelen was.........het ging wonderbaarlijk goed......ze heeft nu een babylaptop van Kim ter beschikking en is hier nu zoet mee.......zolang het duurt.

We gaan zo shoppen.......schoenen zijn te klein dus gaan we even in de uitverkoop kijken.......

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

hihiih :)

Share This Page