Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ff snel...

Ben net terug van de fotosessie.. ik weet neit wat ik ervan moet denken hoor..... wat een zooitje.. nouja ik zie 14 juli wel wat het geworden is!

Goed nieuws!
    De overbuurman heeft zijn huis verkocht!
    Volgens onze makelaar zou dat voor ons beter zijn.. (als we dadelijk het huis te koop gaan zetten) Yes yes yes!

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ow dus het is niet zo goed bevallen suus? Jammer zeg.

Lars is gelukkig ff rustig die heeft zijn driftperiode wel gehad denk ik. Maar hij wordt ook lekker afgemat door mijn broer en schoonzus. Die komen nu vaak langs en daar krijgt hij volop aandacht van.

Het personeelsfeest was gezellig. Lekker binnen ge bbq-ed. Erg leuk om iedereen weer eens te zien, dat was toch al bijna 6 maanden geleden voor sommigen.
    Niels wilde weer niet drinken en huilde veel maar Remon heeft het goed opgelost. Hij heeft om half 6 een fles gegeven omdat hij NIels niet stil kreeg. Die had hij niet op omdat hij om half 3 ook al had gegeten. Niels bleef onrustig en om half 7 ging hij weer hard huilen (toen moest hij eigenlijk een fles) Remon heeft toen zelf nog 100 ml melk gemaakt en gegeven.
    Het klinkt heel stom maar ik ben zo trots dat hij het zo allemaal heeft opgelost. Lars was natuurlijk ook ngo wakker en die moest eten dus hij had echt wel zijn handen vol. Ik heb wel vertrouwen dat hij straks de donderdagen goed gaat doen.

Nou ik ben lekker 3 uur bij de kapper geweest. Lekkere massage, 3 nieuwe kleurtjes en een nieuwe coup (of is het coupe?) Kan er weer tegenaan.

Vanavond 2 uur lekker sporten dus dan heb ik mijn mamadag wel gehad.

Ik ga dadelijk nog snel ff boodschappen doen bij de appie. Kan Lars met het karretje rijden en ik heb weer wat beweging. Verder spaar ik mijn energie voor vanavond.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier staat cars weer aan. Dat of K3 tegenwoordig. Hij kijkt ernauwelijks naar,want de lol is er met 5 min vanaf.

Nog steeds mn spatie niet gemaakt.
    Morgen lekker shoppen.
    Vandaag crocs gekocht voor Giul.Hijvindt ze geweldig, met krokodil.;)
    Wassie gedraaid en gedroogd, zootje gemaakt en opgeruimd (glazen pot met zongedroogde tomaten in olie uit de koelkast laten vallen...) en zo happies maken voor de afsluitingsavond vanaaf. Eten is klaar, moet alleen warm en Giul zn tas is gepakt.

Vanochtend naar die vriendin geweest met huidkanker. Sjee, ik d8 dat haar oma de deur opendeed. Volledig grijs en heel pluizig haar (haar haar was alweer n tijdje terug,maar wordt nu zo lelijk). In en in wit koppie. En zeblijft hoop houden op n wonder. Nou ik hoop tegen beter weten met haar mee.

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    verschrikkelijk Minni, erg om je vriendin zo te zien!

enne die crocs.....die vind ik echt lelijk!
    op school zie ik een gezin (moeder, meisje 10, jongen 6 en jongen 3) allemaal op die dingen....

SORRY herzie mijn mening!

vind mary jane wel heel leuk modelletje! (niet meer te koop) dat 'gewone' model is zo klomperig....

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Die Maryjane's wil ik ook!
    Hier Heb ik nog n gouden paar (maat w10) gevonden, maar die zijn me echt te groot.
    Ik blijf gewoon om me heen bellen, hihihi.

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hier verkopen ze alleen maar die cayman

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

heb een site gezien waar ze nog diverse maten hebben in goud

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    jaaa leuk!

Elmar werd er onwel van: een paar dubbeltjes handel voor de hoofdprijs. (ja is ook zo natuurlijk hihihi)
    Maar zijn wil is geen wet natuurlijk.

Mn hapjes zijn klaar. Zal ik nog n komkommer meenemen? Hmmm...
    Iedereen neemt iets mee. Althans,dat was t voorstel.
    Daarna n verjaardag en dáárna een hele lange nacht slapen en uitslapen!Joehoeeeee!
    Giul slaapt bij opa en oma.

9. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ook hier groeien de voeten gewoon door en zullen we dit weekend weer schoentjes moeten aanschaffen. maar ik hoef echt niet met Croc's of Mary Janes's aan te komen (worden volgens mij ook hier op het eiland niet verkocht...en dat wil harry zo wel houden...haha) want ik zal in oorlog komen met Harry.

Ik vind ze zelf wel leuk (met name voor kinderen) Ik denk dat ik mijn lachen niet zou kunnen inhouden als ik een heel gezin op die dingen zou zien rondlopen!

Welke maat hebben jullei kids...? Laura heeft 24 zelfs vaak 25 en Daffie 22 ...dat scheelt dus ontzettend! Ook qua lengte: Kleine Daffie is ong. 89 cm terwijl Lange Laura met gemak 95 cm haalt. Niet zo vreemd dus dat mensen zich afvragen of het wel een echte 2-ling is! Daphne heeft ook door haar witte haren enzo een jongere uitstraling en lijkt echt 2. Laura heeft een brutalere uitstraling en lijkt zeker wel 3.

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    @ Sabrina......Isa en Daffie schelen dan niet veel qua lengte......hoe zwaar zijn ze nu?

Crocs! Walgelijk.......ik vind ze oer lelijk en lomp........maar ze lopen onwijs.....hahahahaha......ik heb ze dus ook.......alleen staan ze op het werk en daar blijven ze dus ook lekker staan.......

@ suus...wat mijn vakantie rooster betreft ben ik er bijna uit..zit nog met een paar dagen die ik niet rond krijg.......misschien kan Marco nog wat regelen met zijn werkgever....

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha in de storelokater zag ik dat ze in Willemstad ook verkocht worden. Dus pech Harry! (of niet natuurlijk)

Pffffff drukke avond joh.
    Dan nu kunnen uitslapen en om half 8 al klaar wakker liggen met pijn. Zonde zeg

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Getsie deze blaasontsteking is echt hardnekkig, heb nooit eerder pijn gehad bij blaasontsteking tijdens zwangerschap maar nu wel :evil: Ook continue harde buiken die soms wel om de 5 of 10 minuten komen. Vk wil dat ik het goed in de gaten houd omdat ze bang is dat het overslaat in weeen.. GRRRR

Lotte heeft gisteren voor het eerst een plas op het potje gedaan! Zat bijna te huilen van trots en verbazing omdat we er helemaal niet zo mee bezig zijn geweest..ben benieuwd of ze het vaker gaat doen.

Ik vind niet alle Croc's mooi en zou er zeker niet met hele gezin op lopen...sowieso ben ik tegen die standaard gezins dingen als zelfde regenpak etc..zie hier vaak van die idioten (sorry) lopen die werkelijk kopieen van elkaar zijn.

Suus wat jammer van die fotosessie..mss zitten er toch nog mooie foto's bij? Hoe is jullie dagje Brabant geweest?

Heerlijk Inky lekker verwennen bij de kapper. Ik kan ook zo genieten van zo'n massage. Wat voor kleurtjes heb je nu? Met recht trots op Remon zo te lezen..die mannen weten het stiekum allemaal wel. Fijn dat je zo hebt genoten van het personeelsfeest.

Is zeker een verschil in lengte bij de tropische dametjes :) Spelen ze nog steeds de hoofdrol in het land der draken?

Monique..hoe gedraagt Isa zich nu? Of heeft er intussen al iemand geboden?

Minni, jou zie ik zo wel bij Ikea :)

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ons dagje brabant is op zich goed verlopen.
    Mischa heeft een aanbieding gekregen en gaat hem ook accepteren!
    Helaas was het salaris niet wat we gehoopt hadden (maar 100 euro meer per maand dan nu) maar op jaarbasis wel 4.000 euro meer dan nu.

We hebben het er over gehad en hij gaat tekenen. Hij start dan daar op 1 oktober!

Owjaa.. Gisteren heb ik weer op de snelweg naar huis gereden.. we vertrokken om 21.45 uur en om 23.30 uur waren we thuis. stonden nog zeker een kwartier in de file..jak...
    maargoed.. heb het dus weer eens geprobeerd! Zal straks ook vaker alleen naar mijn ouders moeten als Mischa daar door de week verblijft.

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @sabrina: Lisa heeft schoenmaat 25 (crocs mt 25/26 hihihi)En was laatst 92 cm

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    lars heeft maat 26 en is 14 kg en ik denk dat hij 93 cm is.

Ik heb de mary jane crocs met jibbitz. Ik krijg alleen maar complimenten haha. Zelfs mijn moeder vind ze mooi. Maar goed daar gaat het niet om ze zitten lekker in ik vind ze wel mooi. Remon vindt ze ook afschuwelijk maar gelukkig beslist die niet wat ik aan doe haha.

Ik ga even poetsen met Lars. Heb gisteren lekker gesport en ga volgende week 2 keer proberen.

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier een rare ochtend en om 08.15 zaten Marco en Kim al bij de HA......Kim is KO gegaan en languit in de badkamer gevallen....is even buiten bewustzijn geweest en had hele rare verhalen en viel telkens weg........Marco was natuurlijk net de deur uit toen dit gebeurde......Ik heb hem op een gegeven moment gebeld of hij weer richting huis kon komen en de HA gebeld.......ze moesten gelijk komen.........nu 4 uur na de val partij lijkt ze weer normaal........hersenschudding! Om 12 uur komt de HA langs om te kijken hoe het gaat......

Nu sta ik nog na te trillen van al het gebeuren.....

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje kan me voorstellen!
    Lisa is net hier ook van de bureaustoel gevallen met het hoofd op de grond.. gelukkig viel het mee , alleen een hoop tranen.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Even tussen al het ziek zijn door reageren...

Faye is nog steeds ziek heeft al vanaf maandag 38.9 heeft twee beroerde dagen gehad maar slaapt vandaag al de hele dag...bijtanken denk ik.

Luc is vanmorgen even snel naar school geweest om de juf een doosje bonbons te brengen en een fijne vakantie te wensen...toen heb ik hem weer meegenomen, arm schaap...hoest als een zeeleeuw en kijkt krang uit zijn oogjes...Sem hoest en snotterd maar is er verder niet enorm ziek van, wel slaapt hij s'nachts super slecht...zijn neusje zit ook zo dicht....drupke.

Ga weer naar mijn koters....en wat voorbereidingen treffen voor Sems verjaardag hebkomende zaterdag...is kijken wat ik nog aan versier spul ...laters!

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjeee Monique en Suus, knuffel voor jullie meiden!

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha grappig dialect. Krang. Ikken t woord niet.

Getsie Monique, je maakt wat mee met je dochters zeg. Hoe ist nu met Kim?
    En jij al van de bibbers af?

Jee Wendy, ikhad je verhaal van vanochtend helemaal niet gelezen. Meid, ikb d8 al dat ik iets gemist had wb je blaasontsteking. Maar je hebt nu dus nog?! En nog veel pijn ook!
    Meissie, had t gezegd, dan had ik je zeker in je rolstoel door de ikea gereden.;)
    Ik ben thuis. Heb mn spullentjes in elkaar gezet en kan es kijken wat ik allemaal gemist heb op de fora.
    Zo nog ff koken...Lasagne schaft de pot vandaag.

Share This Page