sjee..Monique...da's schrikken meid!....Hopelijk gaat het weer een beetje beter.....Ging ze KO door de val of is ze eerst bewustellos geraakt en toen gevallen? brrr...naar hoor...leef met je mee...ik zou ook staan te trillen als een rietje Suus: soms zijn de dames wat onhandig he? weer een blauwe plek? de dames zijn goed op weg mbt de "potjes training'. Ook op de creche zijn ze op een ongelukje af en toe na droog. Ze vinden het erg stoer om een onderbroekje te dragen ipv een luier...mama (en vooral papa) vindt het ook stoer: 't scheelt erg in de portemonnaie. 's avonds nog wel gewoon een luiloe (zo noemen de meiden een luier) Gisterenavond weer iets erg bijzonders gedaan. Ik heb gespinned'. Da's op zich niet vreemd, maar daarna was ik nog te actief en besloot nog een les te nemen. De volgende les bleek een BUIKDANSLES te zijn! Ik heb vreselijk gelachen en heb erg mijn best gedaan, maar ben tot de conslusie gekomen dat ik geen ondekt talent zal worden..haha. Les bleek ook nog eens met alleen maar soepele Antiliaanse dames te zijn. Voertaal: Papiaments..hahaha.....ik denk dat ik wel een bijlesje of wat nodig zal hebben. Moet wel zeggen dat het erg leuk was en ik me kostelijk vermaakt heb. Les werd trouwens gegeven door een MAN (die ook zo'n rokje met belletjes droeg) alleen dat al was het vermaak meer dan waard...echt een aanrader!
Haha, nou Sabrina, ik ben om! Wij verhuizen ook naar Curaçao! Ik kan me je plezier goed voorstellen. Net vergeten: Semmie beterschap met jouw kroost. En Inky FOTO FOTO FOTO. Ik ben wel benieuwd naar je shoes. Giul heeft trouwens maat 24.
og Wen...zoiets mondde bij mij uit in een nierbekkenontsteking tijdens mijn zwangerschap. Dit viel mij op door heftige rugpijn...echt zodanig dat ik niets meer kon doen.....uitkijken!...(overgerens had die hele toestand geen enkele wee opgeleverd......dus zoiets hoeft niet het geval te zijn)....maar ik weet hoe pijnlijk zoiets kan zijn.......cranberryjuice drinken!
minni: ik moest ook vaak aan jou denken tijdens dat buikdans ballet.....volgens mij hadden we samen in een deuk gelegen...echt ook iets voor jou lijkt me!
@minni, op mijn hyves staat een foto van mijn crocs. Hoe zijn de voorstellingen gegaan, weer commentaar gehad of deze keer niet? @wen, das schrikken zeg. Ik weet niet hoe een blaasontseking voelt maar hou het maar goed in de gaten hoor. Is je verfprobleem trouwens opgelost? @monique, jeetje nock out. Lijkt me echt heel eng. Hopelijk knapt ze snel op. Ik vraag me ook af of ze eerst viel en toen nock out of nock out en toen gevallen. Anders zou ik me echt zorgen maken waarom ze ineens flauwviel. @semmie, nog steeds een grote snotterbende bij je! Pff sterkte hoor, ik denk aan je. @suus, dus Baarn gaat nu definiteif door? En wat super goed van je dat je op de snelweg hebt gereden en dan nog wel met een file ook. Knap hoor! @sabrina, haha ik moest meteen aan mijn eerste dansles denken als 12 jarige. De dansleraar ging de tja tja tja doen. Ik kwam niet meer bij van het lachen. Zo'n oude vent en dan zo soepel in de heupen. Maar buikdansen lijkt me wel weer erg leuk. Niemand vergeten? Hier ligt alles gewassen op bed. En ik ga ook zo. Remon doet de laatste fles en dan zien we elkaar wel weer in bed. Morgen nog 1 dag werken en dan heeft hij lekker vakantie!
Giul lag te slapen in de auto, toen Elmaraankwam. Die heb ik (voor t eerst) over kunnen leggen, zonder dat ie wakker werd. Ik hoop dat ie nu niet belachelijk vroeg wakker wordt. Ja Suus, dat wilde ik ook schrijven. Vergeten net. Jeetje wat n eind heb je gelijk gereden, meid. Fijn dat het je gelukt is. Nog ff en ik kan je uitnodigen voor n bakkie thee.
Maandag zijn we 3 jaar getrouwd (ook jullie gefeliciteerd alvast Inky en Remon) en danzou mn sch-vader geopereerd worden. Weer foutieve info: hij wordt dan opgenomen. Jammer, want nu kunnen we dus niks leuks meer gaan doen. We zouden n weekendje weg,maar omdat Elmarzn vader 3 dgn voor de operatie opgenomen zou worden, hebben we dat maar uit ons hoofd gezet. Nu doen we er (weer) niks aan. Het dansen ging trouwens top gisteren. 3 dansen en 2 tai chi. Best heavy. Het werd half 12 en daarna ben ik nog op verjaarsvisite geweest bij n vriendin.
wow klinkt druk minni en dan alweer zo vroeg op pfff. Ja wij zijn ook 3 jaar getrouwd maandag. Ik moest wel lachen want mijn vriendin zei het donderdag tegen mij. Anders waren we het echt helemaal vergeten. We gaan waarschijnlijk lekker een dagje met de kids weg en 's avonds met zijn 2e uiteten. Vanavond ook lekker uit eten met de werknemer die vandaag voor het laatst bij ons is. Dat is ook een vriend van Remon dus wel gezellie.
Jaaaa Baarn gaat door! Mischa heeft nog wat aanpassingen laten doen aan zijn contract en zodra dat weer op de deurmat ligt dan tekent hij! Joepieee! Volgende week ga ik gelijk de makelaar bellen om alles in werking te zetten. Hopelijk duurt het niet al te lang voor we ons huis verkopen... nouja dat zien we dan wel weer! Gelukkig is het huis van de overbuurman nu dus verkocht en hebben we wtb dat huis, geen concurentie! Owja...nu heb ik er weer een probleem bij. Mijn schoonmoeder heeft van de week medegedeeld dat ze voortaan maar 1x per week kan oppassen omdat ze last van haar rug begint te krijgen met het slepen en sjouwen van Tim en Lisa. Nu snap ik dat gesleep niet goed, want Lisa loopt dus al een hele poos. Kortom, komt er dus op neer dat we nu IN DE DRUKKE VAKANTIEPERIODE moeten gaan zoeken voor oplossingen. Op mijn werk kan ik vergeten om te ruilen met collega's. Mijn vader en moeder zijn nu op vakantie. Echt lekker hoor! Mijn schoonmoeder had het tegen mij gezegt (telefonisch) en gisterenavond toen ik avonddienst had, had Mischa teruggebeld dat het moeilijk word om nu nog wat te veranderen. Blehhh ik baal hier zo van! Zit ik hier straks alleen met 2 kids (als mischa dus bij mijn ouders zit door de week) en moet ik weer vanalles gaan regelen. Maargoed dat we besloten hebben om naar Brabant te gaan verhuizen... zijn we van dat "gezeik" ook weer af. Inky ik wilde dat ik nu ook wat meer van dat geregelgedoe van jou had!
Gefeliciteerd Suus! Spannende tijd breekt aan maar wat een leuke ontwikkelingen! Jeeh wat raar van je schoonmoeder, begrijpt ze niet dat ze jullie nu met een enorm probleem opzadelt? Ook bij mij zijn de onderhandelingen geslaagd! Ik heb 200 meer gevraagd dan ze in eerste instantie hebben voorgesteld en kreeg gisteren een tegenbod terug met 150 meer, dus 50 minder dan ik wilde maar wel prima zo!
Daar waren we weer..........Kim heeft een goede nacht gehad maar wel last van hoofdpijn......advies is rustig aan doen en veel rusten......ze mag maandag weer naar school voor halve dagen......gelukkig is het de laatste week....... Of ze nu gevallen is of echt KO is gegaan daar zullen we niet achter komen......Kim weet nog steeds niet wat er gebeurd is.......maandag moeten we bloedprikken.....misschien een lage bloeddruk of een lage suiker......voordat ze opstaat hebben we als advies gekregen om een beker limo te geven en dan na 5 minuten mag ze opstaan.......ik maak me dus nu wel zorgen....... Suus van harte gefeliciteerd met de nieuwe baan van Mischa.......ook hoop ik dat je je oppas nog kunt regelen...wel raar dat ze hier nu mee komen vlak voor de vakantie periode.......ik moet nog voor 2 avond diensten wat regelen......voor Kim geen probleem maar Isa kan ik niet zomaar ergens brengen omdat ze dit niet pikt.......Marco gaat kijken of hij nog wat kan regelen en dan is het rond........ Ik heb vanavond een etentje van mijn werk en deze keer hoef ik er niet ver voor te lopen.......Minni we gaan naar de GRIEK.......
he goede berichten Suus. Lekker zeg, nu kan je meteen gaan plannen en kijken voor huisjes. Hopelijk is jullie huis snel verkocht. Wel knudde zeg van je schoonmoeder. Ik was ook echt ff pissed op mijn moeder maar ja die kan er niets aan doen omdat het vanuit haar werk zo moest en ze huilde bijna aan de telefoon. Kan je niet vragen of je schoonmoeder kan blijven tot je een andere oplossing hebt gevonden? Mijn moeder wilde zelfs haar vakantiedagen op gaan nemen totdat ik het geregeld had. Wen, 150 meer is ook niet verkeerd toch. Goed onderhandeld. Welke is het nu geworden, die van je oude baas zeker? Monique ik dacht meteen dat Kim mss te hard aan het lijnen is ofzo? Omdat ze natuurlijk veel sport en ook dieet, kan het zijn dat ze mss niet genoeg eet zonder dat je ervan af weet? sabrina, schiet de verbouwing al een beetje op? Ik ben benieuwd of het huis snel verkocht gaat worden. Maar ja je zit niet op een schopstoel natuurlijk. Semmie, alles nog okè? Hoe is het met de ukkies, nog verkouden zeker. Het weer werkt iig niet mee. Elena, alles ook goed. Lekker op vakantie straks? Hier net een was gedraaid. Wil ik hem eruit halen is hij nog droog. Wat blijkt......... het water was eraf toen ik ging wassen. Nu regent het dus zitten de mannen in de keet en hebben we voorlopig water. Lekker makkelijk hoor. En dit blijft zo doorgaan tot eind juli. Ze zijn nu vlakbij ons huis. Ik hoop dat ze er voorbij zijn als we terugkomen van vakantie maar ik vrees dat ze dan precies voor onze oprit bezig zijn zodat we lekker kunnen sjouwen met de bagage.
@ Inky..........Kim is niet meer aan het lijnen.....we letten wel op dat ze niet teveel tussendoor eet en hiermee bedoelen we chips koek en snoep. Ontbijt Lunch en Avond maaltijden zijn normaal.......ipv water drinkt ze nu wel weer 2 bekers limonade...Verder mag ze eigenlijk alles hebben......We hebben hier zelf ook aangedacht en met de HA besproken.......ook hij dacht niet dat het hier aan lag......hij denkt aan oververmoeidheid en als we volgende week ( maandag) bloed laten prikken zullen we weten of er echt iets aan de hand is........ze kan natuurlijk ook zijn uit gegleden.....
Monique, let er goed op dat juist de limo niet t probleem is he. Schommelende suikerspiegel wordt veroorzaakt door gebruik van suiker. Niet door t tekort aan suiker. Beetje kort door de bocht van de ha. Voor zo eens een keer kan t natuurlijk es n oplossing zijn, maar structureel dan kan je er n probleem bij creëren. Vanochtend nog n verjaarsvisite vanGiul. Leuk hoor. Morgen Sem jarig (toch?). Ik zal het vast vergeten, dus nu alvast gefeliciteerd Semmie. Gefeliciteerd susan en Wendy. Goed nieuws. Wel balen dat je nu op dit moment opzoekmoet naar oppas. Niet handig. Zodra mn deuren geschilderd zijn en hangen maak ik nfoto van mn gang. Ben onwijs tevreden over t resultaat.
Een schommelende bloedsuiker spiegel KAN veroorzaakt worden door suikers als je al diabetes bent......Kim krijgt carvancevitan en natuurlijk geen hele dikke maar verdunde limo....en is geen diabetes......de HA stelde dit voor omdat Kim eigenlijk geen toegevoegde suikers meer krijgt..... Maar in iedergval bedankt voor je bezorgdheid..... De meiden zitten samen voor K3 en hebben net samen een zakje ships leg gegeten.......vanavond is het menu soep en een broodje aardbei ik heb geen zin om de deur uit te gaan en voor mezelf kan ik vanavond uitzoeken uit veel lekkers...... Morgen wel werken van half 8 tot half elf.....daarna de week boodschappen doen en kado`s kopen voor de jarige van het aankomende weekend...... Semmie ook alvast gefeliciteerd met je kanjer......ik hoop dat het weer een beetje mee wil zitten
Dat is niet helemaal waar. Ik heb geen diabetes, maar als ik suikergebruikt heb heb ik wel n schommelende suikerspiegel. Het zit ongeveer zo: Als je suiker gebruikt hebt, schiet je suikerspiegel omhoog. Dat is maar even, daarna compenseert je lichaam die stijging door n flinke daling. Daar kan je in de eerste plaats duizelig en misselijk van worden. Maar ook onwijs moe, slap, hoofdpijn etc etc. Dit is een algemeen beeld en bij suikerziekte patienten is het allemaal wat erger dan bij de meeste andere mensen. Omdat bij diabetici de alvleesklier aangetast is. Nouja bla bla bla (heel verhaal), jij zal daar mogelijk meer van weten dan ik, vanwege je beroep. Evengoed beterschap voor je moppie hoor.