Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hier drama...kinderen stierlijk vervelend, ik lig in de clinch met de aannemer ....en geziek op mijn werk....pfff...fijne ochtend!

Vanmiddag komt de architect...ik hoop dat die positivere energie meeneemt.

...pff..meiden zijn nu lekker gaan slapen, ze waren vermoeid van 3 dagen creche en dan zijn het echt klieren...continue ruzie...grrr...en ondertussen was ik aan het bekvechten met de aannemer....(en geloof me...ik kan erg goed bekvechten...hihi) ondertussen ging de telefoon 6x...paniek op mijn werk......wat een gezeik allemaal!...zo.....dat lucht op pfffffffffffff....hier word ik echt heel simpel van

wel wat zaken opgelost: aannemer weet weer waar hij staat en wie de baas is.....op werk telefonsich 1 collega weer op het rechte pad gezet.....en na 8 plasjes zijn de meiden eindelijk hun vermoeidheid uit aan het slapen....

ik ga ff wat eten...honger.......Mocht iemand nog zin hebben om flink afgezeken te worden....ik ben warm gedraaid dus kom maar op! hihi...

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    je klinkt gezellig, meid.
    Maar geef mjn portie maar aan fikkie. ;)

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Ik heb de laatste tijd tegen jullie gezegt dat het na mijn dip van een paar weken geleden weer oke gaat, maar sorry ik heb gelogen, tegen jullie en tegen mezelf en mijn man.

ik voel me zo klote! ik kan alleen maar janken en ik ben moe zooooooo moe, ik krijg het 'ritme' met werken (2,5 dag) en de kinderen (lees, clubjes, afspreken) en het huishouden maar niet te pakken.
    jullie weten allemaal hoeveel tijd erin een klein mopke gaat zitten, dus die 2 dagen dat ik niet werk, kom ik eigenlijk ook nergens aan toe .. het weekeinde ja dat is tot de nok gevuld met poetsen, wassen, strijken, boodschappen doen
    .. en dan begint de week weer opnieuw.
    verschrikkelijk vind ik het, dat het niet lukt zoals ik het wil...

sorry hoor voor mijn klaagzang.

ik ben zooooooooo blij dat de kinderen nu 6 weken vakantie hebben, heerlijk die rust 's morgens!
    niet al om 8 uur de deur uit om Phaedra naar het KDV te brnegen en pas om 18.15 weer binnen te stappen.
    niet de wekker die om 6.30 gaat, niet dat gesjouw, heerlijk!

(ik werk in alle schoolvakantie's alleen mijn 2 middagen van 13.tot18. en niet mijn ochtenden)

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    sorry dat ik f niet op jullie reageer verder.
    doe ik snel weer!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje Nancy.. denk je wel aan jezelf... klinkt nl bijna als een postnatale depressie!

Maar eh.. klaag maar hoor.. daar zijn we voor!

Zo we zijn eruit... Onze (pasgekochte) peugeot 307 gaan we verkopen. We hebben straks een gat wbt de huidige hypotheek en de vraagprijs van ons huis.
    Om dat gat op te vullen gaan we de auto weer verkopen en kopen we voor mij (Mischa krijgt een leaseauto waar we straks ook gewoon prive mee gaan rijden) een klein autootje.
    Iemand een idee wat voor 1 dat we zouden kunnen kopen.
    Ik wilde een ford Ka maar die schijnt niet zo zuinig te zijn.

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje Nancy.
    Bedenk heel goed, dat je niet alles "moet", he.
    De was ligt er morgen ook wel en als je t zo druk hebt, waarom zoek je geen hulp?
    Als is het meer 3 uurtjes eens per 2 wkn. Dan is de boel weer aankant en kan jij t wat bijhouden, maar is de druk wat meer van de ketel.
    Ik vond je destijds al niet al te best klinken.
    Ga es naar je ha en stort je hart uit. Miss ben je nog niet toe aan werken. Miss zijn je hormonen ophol geslagen. Als je in je eigen cirkeltje blijft aanmodderen, dan gaat t niet goed komen, meid.
    En dat je hoofd nu niet staat naar ons geneuzel, dat snap ik best. Zorg maar eerst voor jezelf. Maar de eerste stap heb je nu gezet: onder ogen zien dat het niet goed gaat.
    Sterkte.

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pcies ik sluit me helemaal bij Minni aan!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou dat hoor ik graag. :D

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Godverredomme!
    Elmar is vandaag aan t werk. Voor Lcar.

Hehe eindelijk geen regen meer. Ik d8net nog ff boodschappen te gaan doen:
    wandelwagen weg!
    Ik zoek mn autosleutel: weg!
    Ik denk, die sleutel zal zo wel opduiken, maar grote kans dat Elmar weer de kinderwagen in mn autoheeft gezet.(dat lijkt ie wel hobbymatig tedoen, maar het zal wel meer n neurotisch iets zijn) En ik zet mn auto niet altijd op slot, dus goeie kans dat ik m zo eruit heb.
    Is mn AUTO ook weg!
    Ik de buggy zoeken: WEG!

Nou als je me over de zeik wilt hebben....
    Ik was notabene gewoon wakker toen hij wegging. Hij zal niet ff vragen naar mijn plannen, of het okay is dat ie MIJN auto meeneemt ipv dat halfbakken geval van hem (zonder kinderzitje en met nauwelijks functionerende koppeling).

Hij moet echt denken dat mijn leven ophoudt als hij weg is, stom stuk verdriet.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    SEM VAN HARTE GEFELICITEERD!

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sem een fijne dag gewenst vandaag!

Wij vieren vandaag ook de verjaardag van Mischa. De slingers met 30 hangen op en ook de ballonnen hangen.

12. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Gefeliciteerd SEM.....ook Mischa alvast gefeliciteerd!

ow Nancy: ik heb al vaker aan je gevraagd hoe je alles zo doet....in mijn ogen veel te veel. je kunt nou eenamaal niet iedere dag superwoman zijn....je zult toch waarschijnlijk wat taken moeten afstoten....dit is niet op te brengen! Uit je zinnen kan ik opmaken dat het echt heel hard nodig is dat er Nacytijd komt.....een dag of groot gedeelte van dag dat je nix hoeft ...geen verzorging, geen huishouden, geen geregel,....gewoon broodnodige tijd voor jezelf....anders ga je stuk....

Sterkte meid!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hallootjes,
    ben ik even snel, geslaagde maar drukke dag...Sem is goed verwend en heeft een heerlijke dag gehad...mijn ventje alweer 2 sjeeminee wat vliegt de tijd....reageer morgen...mijn vriendin komt bakkie doen...Sjoerd gaat morgen met de oldtimer toeren, en is druk aan de poets...laters...!

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    leuk om te hhoren,

En suus gefeliciteerd met Mischa.

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Suus en Semmie.........Gefeliciteerd

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, ik begrijp je goed, hoor. Dat zou ik ook hebben. En ook zowiezo fijn dat je gelijk vertrouwen hebt voor de toekomst.
    Hoe gaat het nu eigenlijk met Remon? Zn burnout.

@Wendy: kan jeal piesen beneden? Hoe staan de zaken er nu voor?

Hier gaan we de ramen in de deuren kitten en hopelijk nog schilderen, maar Elmar heeft daar echt nog geen zin in, dus dat zalwelniet gebeuren.
    Als het wel gebeurt, dan kunnen we morgen t beslag erop zetten en maak ik n fotootje van t resultaat tot nu toe.
    Feitelijk hoeft dan alleen nog de vloer gedaan te worden, maar dat doen we pas als laatste voordat de keuken geplaatst wordt.
    Maandagn daggie zh en woensdag wordt mn sch-pa pas geopereerd.

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Stil hier!

Sjee, die ruiten in die deuren zetten schiet echt niet op. Zo heb je een hele dag gewerkt met t gevoel dat je nog geen reet bent opgeschoten. Balen zeg.

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wij hebben uitgeslapen tot 10.30 uur!
    Nadat ik Tim om 8.30 zijn fles gegeven had.
    Tja we lagen dan ook na 24.00 uur in bed, zelfs Lisa. We hebben een gezellige verjaardag gehad!

Morgen drukke dag.

Moet naar de gemeente voor een formulier van goed gedrag in te laten vullen ,voor Mischa.
    Daarna naar de Gamma voor mijn ouders.
    En nog boodschappen doen.
    Daarna 2 makelaars bellen en s'avonds nog naar mijn ouders op de camping toe!

achja.. vandaag van 18 tot 22 uur werken en dan weer 3 hele dagen vrij!

Ow.. de oppas hebben we ook weer geregeld. Mijn schoonmoeder is toch schappelijker dan dat ze in eerste instantie deed overkomen.
    Ze neemt de kinderen nu 1,5 dag en mijn ouders dan een halve dag.
    In de week dat ik 4 dagen moet werken (door de week) dan gaat Tim op maandag naar mijn ouders in brabant en komt op vrijdag terug.
    Lisa slaapt op maandag bij de andere oma en komt dinsdag terug. Woensdag brengen we haar dan weer naar oma en komt ze ook pas vrijdag weer terug.
    Hoop geregel maar zo moet het gaan lukken.

Normaal werk ik 3 dgn door de week. En daarvoor heb ik de oppas dus geregeld. Nu moet ik opeens in 1 wk 4 dagen werken dus dat was even puzzelen.
    Ondanks dat ik het niet zo leuk vind dat Tim zolang weg is, moet het maar even zo.
    Daarna hebben we vakantie...EN DAAR ZIJN WE DAN OOK ECHT AAN TOE!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje Suus wat n gekloot. En dan eenweek zonder je ukkie...Red je dat wel?
    Ik moet er niet aan denken.

Elmar is aan t schilderen, ik ga mn aquarium weer n beurt geven.

Morgen vroeg dag en n lange dag ook.

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    goedenavond dames. Wat een boel teksten hier zeg, poeh!

Hier vrij relaxed. Aftellen naar Claudia's eerste verjaardag (de 13e). Gaat prima. Ze loopt los sinds een paar dagen dus het is vooral opletten geblazen!

later!

Share This Page