Zo die Claudia is een vlotterik! Alvast gefeliciteerd, want ik ben er zeker van dat ik t de 13e ga vergeten. (deze aankomende weken hebben we t zo druk!) de gang vanuit de bijkeuken gezien. De voordeur isvan de gang naar de bijkeuken veplaatst en valtnet buiten de foto
http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... ang014.jpg helemaal achteraan rechts bij de spiegel en psychedelisch behang (t/o de trap) is de deur naar de keuken (foto is te groot)
Allereerts GEFELICITEERD nog Sem en Mischa. Schandalig dat ik daar niet aan gedacht heb zeg. Ik hoop dat het gezellige dagen zijn geweest. @minni, hahaha ik heb een fles wijn op en word al ziek als ik naar je behang kijk. Echt niet mijn smaak maar wel lekker opgeknapt! @becaatje, wat knap zeg zo vroeg! Die eerste verjaardag is toch wel speciaal hoor geniet ervan. Ik wil wel foto's zien van je meisie! Hier een super gezellige dag gehad. Eerst naar mijn ouders en daarna onze beste vrienden over de vloer. ze zijn net weg. Was erg leuk en ze hebben ons uitgenodigd om de 15e mee te gaan om een dagje lekker te relaxen en uiteten. Heb er echt zin in. Morgen willen we naar Burgers Zoo lekker een dagje met de kids en dan 's avonds de foto's van vrijgezellenfeest kijken en de trouwfoto's en dan de DVD van het huwelijk en het feest daarna. Ik ben zooooooo blij dat Remon vakantie heeft. HEERLIJK.
Klinkt leuk. Ik moet wel n beetje lachen om jullie plannen: foto's en film bekijken van jullie trouwdag. Daar krijg ik Elmar echt niet warm voor hihihi. Van harte Inky en Remon. Nou de eerste 3 jaar met succes doorstaan! Ik heb n bruidstaart besteld bij de bakker die m 3 jr geleden ook gemaakt heeft. mmmm! Vond ik n leuk idee hihi.
Klinkt gezellig Inky, leuke dierentuin...hihih is bijna in mijn achtertuin...ghihi nee hoor, maar voor ons een kleine 20 minuten rijden...heerlijk Ik durf nu voorzichtig te zeggen....Sem is zindelijk...hij poept en plast sinds een week op de pot en heeft 2x een ongelukje gehad...knap he? Vind die kleine minni boxers in maat 80-86 zoooo schattig.... maar jammer dat ze voor die kippenkontjes zulke weide pijpjes erin maken....heb ze nu van de h&m en die zijn stukken beter... Gister lekker een dagje naar mijn ouders geweest met Faye...Luc en Sem zijn met papa en een vriend van ons wezen toeren in Millingen en Duitsland...was een geslaagde dag en de jongens zijn heel lief geweest. Ik ben gaan Sonja bakkeren, de kiloos blijven er heerlijk op zitten...ghihi deed er ook weinig aan moet ik zeggen, maar mijn broeken zitten zo strak dat het niet fijn is....moet nodig een paar kilo af...hoop dat dat lukt voor het echt heeeeeeeeeeel heet wordt.... Becca knap zeg van je meissie, die is er vlot bij! Zet hem op suus bijna vakantie! Nancy jou koters ook lekker vakantie?! Minni gave fotoos...wat leuk die tak op de muur...is dat geverfd of een sticker? Heb loeialarm....laters...fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal. ik schaam me er al weer voor dat ik hierzo heb geschreven hoe ik me voel, ik voel me zo'n zwakkeling nu... we hadden afgelopen zaterdag de kinderfeestjes van onze jongens beide op 1 dag, maar wel appart. en gisteren zijn we lekker gaan uitwaaien aan de pier van Hoek van Holland! heeeeeeeer-lijk! (is klein uurtje rijden vanaf hier) dat had ik dus echt even nodig, 'n hele middag lekker niksen. Phaedra had het heeeel goed gedaan, die heeft thuis na de fles van 11.00 een klein half uurtje geslapen voordat we gingen.. en is de rest van de dag (totdat we thuis waren om 19.00) wakker geweest! in de auto wakker en daar flesje gegeten om 14.30, wij denken nu slaapt ze zo.... nee hoor. heeft heerlijk rond liggen kijken en liggen 'kletsen' zelfs op de terugweg in de auto is ze wakker geweest... hihih (maar heeft de hele dag niet gehuild, dus dan is het niet erg dat ze wakker is, op 5 min na, van een poepbroek) thuis aangekomen meteen flesje gegeten om 19.00 en haar in bed gelegd, is als een blok in slaap gevallen en om 22.30 wakker gemaakt, fles slapende gedronken en weer terug naar bed, werd vanmorgen om 8.oo wakker en ligt er nu weer in... hihihi -- SEMMIE, de kinderen hebben vakantie, ook zo heerlijk! en nog gefeliciteerd met je kleine mannetje! INKY, gefelicirteerd met jullie trouwdag! veel plezier in Burgers Zoo. Minni, leuke foto's hoor! dat behangetje is wel even wennen.... SABRINE, tja soms vind ik idd ook dat er wat vaker tijd voor mezelf zou moeten zijn, maar wanneer? hihihi geen idee.
Huh...minni jij ook. Shit zeg ben lekker bezig nou meis.. VAN HARTE MET JULLIE TROUWDAG, EEN FIJNE DAG VANDAAG!
jaaaa al 3 hele jaren haha. We zijn net beneden. Hebben lekker in bed gehangen met Lars en wat tv gekeken. Het is echt rotweer hier dus we gaan niet weg. Vanmiddag wel naar Joepie met Lars zodat hij wat energie kwijt kan. Vanavond lekker eten en de foto's en dvd kijken. Heb er echt zin in. Minni ook gefeliciteerd meid! Nancy, je moet af en toe lekker je hart luchten. En ik raak al half overspannen van 2 kids laat staan van 4 en je werk. Goed dat je gezellig ben t uit gaan waaien. En wat goed van Pheadra dat ze niet gehuild heeft. Dat is echt genieten. Semmie hier moet er 20 kg af! Maar wij gaan na de vakantie het Cambridge dieet volgen en dan is het er als het goed is zo af. Nou ik ga lekker verder genieten. Wat een genot zeg dat papa heel de dag thuis is. Ik heb gewoon lekker tijd voor mezelf.
oeh 20kg dan weeg ik weer netzoveel als toen ik 18 was whahahah hoeveel wil je wegen dan....?nou van mij mag het 20 kilo maar ik ben niet zo standvastig...ik zondig graag! Mijn wijntje is me heilig sávonds whahahahah Nancy heb je verhaal terug gelezen, ik snap wel ongeveer hoe je je voelt....het gevlieg en gestress en geregel....het valt allemaal niet mee....en daar de zorg van je beeb tussen in frutselen....meid een dikke knuf voor jou en je meissie....fijn he die vakantie periode...ik vind het ook zo heerlijk! Inky wij wonen maar een klein eindje van Arnhem af...je had rustig kunnen gaan hoor, tis hier prachtig weer, zon schijnt en het heeft de hele dag nog niet geregend! Nou ga mijn kleine spook op bed gooien, Faye slaapt in de kinderwagen en Luc is met oma mee, gaat 2 nachtjes logeren....
wat goed trouwens dat Sem al zindelijk is! Knap hoor hier nog helemaal niets! We gaan dadelijk lekker samen genieten van de avond. Niels gaat over een half uurtje naar bed en dan begint ons dagje. Vanmidag bij Deboor geweest. Lars en As zijn wel aan elkaar gewaagd nu. Ze hebben lekker op de bank geravot en gestoeit. Eva is echt al een flinke meid die heerlijk kan lachen.
Jee wat onwijs zeg: Sem is al zindelijk! Wat goed! \hier ging het ook heel leuk, maar toen kreeg ie hoektanden en nu is ie de ene dag droog en de andere niet. \morgen ga ik niet de hort op en dan zullen we er weer es tijd aan besteden. We zijn er de laatste weken ook wel erg druk voor geweest (en niet er druk mee). hema boxers zijn ook minder wijd, erg fijne ook. die van de h&m vind ik helemaal zwembaden voor dat smalle kontje. Hopelijk wordt t morgen weer zulk weer als vanmiddag en kan ie lekker de hele dag in zn boxertje aanklooien. Mama loop wel Danjullie wel voor de felicitaties trouwens. De helft van de taart is op en op aanraden van de bakker zelf hebben we de andere helft in de vriezer gedaan. Die gaan we oppeuzelen als ons volgende kind geboren is, hopelijk binnen een jaar. \de dag viel me niet tegen vandaag. \ik had er nogal wat spanning voor, maar ook natuurlijk voor de operatie zelf natuurlijk. (ahum: natuurlijk natuurlijk) Alles bij elkaar keek ik niet uit naar vandaag. \terwijl ie woensdag pas geopereerd zal gaan worden. Goede gesprekken gehad met mn schoonmoeder. Dieper dan ooit zelfs. Ook hiervan hoop ik dat de komende tijd me niet gaat tegenvallen. Ik keek er als n berg tegenop, maar het lijkt mee te gaan vallen. Giul moet niet alleen qua piesen en poepen weer in t gareel, maar vooral met alle andere dingen. Wat n draak zeg. \daar heb ik morgen echt mn handen weer vol aan. Ik ben nu ook echt blij dat ik er maar 1 heb, want hij kan echt t bloed onder mn nagels vandaan halen en ik weet echt niet hoe ik m dan moet aanpakken. Water gooien lijkt trouwens een heel goeie remedy, zelfs alleen het dreigen ermee. Nou jullie lezen wel hoe t me vergaan is... Ik ga es kijken of we nog wat leuks gaan doen vanavond.
VRAAGJE INKY: Wat houdt dat cam nogwattes dieet in....? Heb het boekje van Sonja gekocht en ik vind dat je nog best veel mag eten zeg...maar het is wel lastig combineren met je gezin....
goedemorgen! Goed dat sem zo goed als zindelijk is.... hier ook nog steeds niets! Ik ben vandaag niet veel online.. moet echt aan de poets want vandaag komt er weer een makelaar voor de vraagprijs bepaling. Hopelijk valt het mee!
Ik hoop de hoofdprijs voor je huis, Suus! Mn spatie is nu echt kapot dus ik zal ook niet teveel online zijn.