Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    @ Monique: o ja, was ik alweer vergeten, stom stom stom van mij zeg: we moeten je straks een week missen: dan zit jij lekker met je kontje in een park van CP! Heerlijk vooruitzicht. Ik hoop dat je paspoort op tijd klaar is, maar heb je die echt nodig dan voor je vakantie??

Ook voor jou dus verder een drukke week, haha, nou ja, alleen maar fijn dan hoef je je in ieder geval niet te vervelen, ja toch?

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zal me inhouden, tot je je eerste ritje zelf gereden hebt woensdag. :(

Is het n automaat? Zoja, nou dan... *droom* Heerlijk! Je zal zien dat t allemaal mee valt.

Ik heb mn schuifraam voor mn kampeerbus en ben helemaal happy! Joepieeee! Zondag ophalen (als t goed is) en dan hopen dat Elmar er tijd voor heeft om m erin te zetten voordat we op vakantie gaan.

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier even een supermijlpaal!!!! Tijgeren deed Isa al maar vanaf vandaag kan ze kruipen.........en ze is razendsnel.......helaas denk ze dat ze nu ook overal kan staan en trekt zich via mijn gordijnen omhoog!!!!!!!! Of ik hier blij mee ben!

Minni komt zo ff thee leuten.......helaas ligt die kleine smurf net in bed en slaapt nog wel even een tijdje.....

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @Monique, dan zal ze nu ook snel zelf gaan zitten! Daar is bij Lars 2 dagen overheen gegaan en toen zat ie ook zelf.
    Ik moet ook voor een nieuwe ID kaart, kreeg een brief van de gemeente dat ie binnekort gaat verlopen. Morgen dus pasfoto's laten maken en dan meteen een IDkaart voor Lars laten maken.
    Als ie bij mijn ouders logeert moet ie ook een ID kaart hebben natuurlijk. En bij ons gaan ze in de ziekenhuizen bij de Eerste hulp, streng op ID controleren. Moet er niet aan denken dat Lars daar met mijn ouders aankomt en niet snel geholpen kan worden omdat ie bij ons op de kaart staat. Dus na lang wikken en wegen krijgt hij toch zijn eigen kaart. Ook willen opa en oma met hem naar CP als ie wat ouder is, dus we doen het maar meteen goed. Ben wel benieuwd hoe ze zo'n pasfoto maken van een uk.

@Minni, het is geen automaat. Ben wel benieuwd woensdag, nou ja Remon zei al; Als het mij echt niet bevalt dan doen we het niet en kijken we voor ene andere verder.

@Thea, mijn moeder zingt in een koor. (geen kerkkoor) en die hebben 3 dagen optredens, dus ga ik ff kijken.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    heee jullie laten helemaal geen berichtjes achter bij Lars zijn filmpje op het web-log boehoe......

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Inky........ik wilde wel wat achterlaten maar het lukte niet!!!!

7. wolkje

wolkje Actief lid

May 16, 2006
    179
    0
    0
    hihi, ik heb wel wat achtergelaten hoor!

spirit en elena nog steeds missend?

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    spirit is weg en elena heb ik een pm gestuurd

9. wolkje

wolkje Actief lid

May 16, 2006
    179
    0
    0
    hopelijk zijn jullie snel weer compleet!

10. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wat een lieve berichtjes van jullie.
    Monique ik denk dat jij al heel snel had gekeken. Het kan kloppen dat je toen niet kon reageren, met die nieuwe look moet je dus aangeven of je reactie wil en dat had ik dus niet door.
    Nu kan het wel!

Lekker naar Cp zou ook wel weer willen. Wij gana naar Limboland strakkies heb er erg veel zin in. Ik hoop alleen dat het belastinggeld snel komt ander kunnen we daar op ene houtje bijten haha. (bossen genoeg!)

Ik kan spirit wel een mailtje sturen. denk dat Johan de pm-etjes wist als je een ander forum erin zet. Zag dat de afscheidsberichtjes van Monique en Thea ook al verwijderd waren.

11. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Ja, wat vind je daar dan van? Belachelijk, niet?? Ik vroeg aan Johan waarom dat was en dat ik het niet leuk vond. Kreeg als antwoord dat ie de rust op de site wil bewaren en daar zijn zulke mailtjes niet goed voor.... Nou vraag ik je! En ik heb toch echt niks verkeerds over het forum gezegd. Dat mailde ik hem dus ook terug. Nou, ik moet nog een reactie krijgen. Wat een flapdrol die gozer, blegh!

Wat betreft de link in een PM: Monique heeft dat mij wel gedaan en ik heb de PM gewoon gekregen. Of Johan die PM nou gemist heeft ik weet het niet. Ik hoop echter niet dat er eentjes stiekem zit mee te lezen nu met alles....

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb Elena gisteren gemaild dat we hier zitten. Ik kreeg n mailtje terug, dat t wel beter gaat en dat ze van de medicijnen is,maar dat ze nog n lange weg te gaan heeft. Ze kan iig genieten van Eva haar verjaardag volgende week. Ze heeft dus ook de link nu.

Ik wilde zowiezo niet via n andere forum mensen uitnodigen zich aan te melden op dit forum. Dat zou ik lichtelijk ongepast vinden, dus ik doe het via mail of msn.

Nou:
    De taarten zijn besteld. Helaas kan pas vanaf 1 juni verjaarstaarten worden geregeld met foto's bij de Hema. Ik ben helemaal gek van Hema taarten, dus we hebben n zootje besteld bij hen, ondanks het dus (nog) niet kan met n foto erop. Echt wel jammer.

Ik heb de hawaii shirt te pakken voor GIulian!!! JOEPIE. Bij de Hema ook, hihi. Leuke witte short eronder en n mooi blauw shirt of truitje en klaar is Giul. Ik heb t allemaal al op hangers hangen, hihi. (met n bijpassende Winnie de Pooh pet)

Was erg gezellig bij Monique, maar helaas liet Isa zich niet zien. En we zijn nog wel zo lang gebleven.

Ik heb n aantal wkn geleden n tuinset (echt vet duur) besteld bij n tuincentrum, maar die gaat niet optijd komen. Zou uiterlijk afgelopen week worden geleverd en ik voel me nu wel belazerd. We moeten nog min. 2 wkn wachten. Vreselijk irritant en klote vanwege die verjaardag. Helaas pech.

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Mijn eerste verplichtingen zitten er op voor vandaag.......pasfoto`s zijn gemaakt en eerlijk is eerlijk Kim en Isa staan er erg mooi op!
    Over mezelf hebben we het maar niet!

De schoolfoto`s waren ook binnen.....het valt me nu pas op dat Kim echt groot is en ze staat er ontzettend mooi op! En de gezamelijke foto.......tja wat zullen we zeggen....zoals Isa is....huilend omdat mamma er niet bij was...

Inky hier is het geld al binnen.......

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja wij waren een beetje laat met inlveren bij de boekhouder dus zal het ook wel later terug komen. We moeten maar ff wfwachten.

Lars is vanavond enorm hangerig! Hij krijgt volgens mij 4 tanden tegelijk. Kind probeert zelfs in de houten vloer te bijten. Ik ga maar ff met hem spelen.

Kom straks weer terug

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Echt waar?

Hier mega-stront aanval. Is gisteren begonnen. Zelfs vannacht paniek omdat ie in zn luier gescheten had. Beetje gelig en zn kontje ligt helemaal open. Ik hoop dat ie eindelijk weer een tandje krijgt. Hij zit nog steeds op 2.

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars heeft er nu 7 maar ik zie veel witte bobbels en puntjes, hij heeft zijn vingers al opengebeten. De buitringen doet ie maar even mee en dan gaat ie weer verder op zijn vingers haha.
    Ach ja hij ligt nu lekker te slepn.

@Thea ik vind het idd erg raar dat de afscheidsberichtjes verwijdert zijn hoor. Die van mij was ook weg. We zijn toch allemaal netjes weggegaan zonder een hoop bombarie. Vind het maar raar en erg vervelend ook omdat er toch meiden bij waren die lieve berichtjes hadden achter gelaten. Maar goed. Hier hebben we elkaar weer gevonden en ik hoef niks meer met dat andere forum te maken te hebben. Druk is het daar nu ook niet meer.

17. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Krijgen wij die schoolfotoos ook te zien, lieve Monique???? Ben wel heel benieuwd naar die grote meid van je in haar school-outfit.

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Je krijg ze te zien......als ik weet hoe het werkt.....

Vanmorgen inderdaad gezellie met Minni gezeten...die Giulian eet echt alles.....hahahahaha.echt een heerlijk jochie.
    Isa werd pas tegen 1en wakker....volgende keer beter....

19. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Nog ff en Mandy is weer bij jullie op visite, haha: voor je het weet is het 10 juni (sorry, ik weet dat je het moeilijk hebt met die datum, maar kon het toch niet laten je er ff mee te pesten...mag wel, toch????!!)

Kussssssssssssss.

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik heb zeker moeite met haar eerste verjaardag!! Het geeft namelijk een heel dubbel gevoel van een bewogen jaartje. Maar het is ook weer een mijlpaal haar eerste verjaardag!!!!! Ik vind het wel jammer dat jij er niet bij kunt zijn maar dat maken we goed!

Waar is Deboor eigenlijk!!!!!!! Ik mis haar al een paar dagen

Share This Page