Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo nou ik ben nogsteeds misselijk en lijkwit. Pff wist zo zeker dat ik niet zwanger zou zijn maar nu ga ik hevig twijfelen. Mijn nieuwe setjes passen ook al niet meer, mijn boobies vallen er een beetje uit. Ach ja we'll wait and see.

Minni fijne vakantie geniet ervan en zorg dat je zwanger terugkomt haha.

Ik heb voor toontje ene meisje gependeld. Pff heb het er maar druk mee.

Zo leuk. Ik kijk met lars om 9:45 altijd een kwartiertje tiktak, daarna gaat hij naar bed. De laatste week gaat ie op mijn buik liggen met zijn hoofd op mijn borst en kroel ik zijn rug. Zo ligt ie dan een kwartier te kijken. HEEEEEEERLIJK.

2. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    spannend inky wie weet tenslotte had je voor jezelf ook deze maand gependeld...zou dus kunnen bij deboor klopt het ook tenslotte..

Minnie hele fijne vakantie meid...snik ja zal stil zijn hier zonder je hoor maar we gaan het wel overleven..hahahahha en inderdaad zwanger terug he....

wel jammer hoor dat ik pas in november meedoe...loop ik niet gelijk met jullie op....hahahaha

hier een rustig weekendje..eva ligt net in haar bedje en vanmiddag lekker in het badje spelen...heb heel de boel al gedaan zelfs de konijnenhokken om half acht vanmorgen al verschoond...gezogen gedweild was opgehangen pffff ...maar rest van de dag lekker rustig...

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo jij bent actief geweest. Ik heb het bij boodschappen gelaten. Daarna is Lars het badje ingedoken.

Nu mag hij nog even bumba kijken en dan zijn bedje in.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Minni Fijne vakantie!!

@toontje.. ja gaat snel he?! nog maar 3 (4 vlgs inky) weken!!!!!

Maarehhh waarom draai je nog nachtdiensten? Hoeft vanaf 12 wkn toch niet meer?? Tenminste ik niet.
    Of nu alleen vanwege de vakantieperiode??

@inky: ow heerlijk als je zo met je ventje kan liggen kroelen he?! Lisa heeft daar helaas het geduld niet voor.. die wil liever zelf rechtop zitten met haar duimpje in haar mondje.
    owwwwww spannend.. zou je dan toch.........

5. toontje

toontje Lid

May 24, 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    suzanne ik draai alleen maar nachtdiensten heb ook alleen hier een contract voor , maar het is nog goed te doen over 5 weken heb ik vakantie en daarna zie ik wel.
    als het niet meer gaat meld ik me gewoon ziek

6. Niet meer actief

hey gezellig megt zijn allen weer zwanger hahahaha...score:

Suus
    Spirit
    Toontje
    Wen
    Deb (ik dus)

Nog te gaan
    Inky (zal vast al de pineut zijn haha)
    Minni

Ik geloof dat de rest geen plannen had hè

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo, nog even n berichtje van mij.

Goh, Inky... Zou het :)?

Ik ben bij mn ouders en over n half uur vertrekken we echt. We zitten hier (nouja ongeveer: Lez-Eaux)http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=hetweer&p_cat=weerwaarneming&pOWC=15m&pPlaatsId=20409
    Kunnen jullie t weer voor me bijhouden, hihi.

Nou dames, blijf vooral broeden tot ik er iig weer ben. Ik wil niks missen natuurlijk. Heb er al moeite mee dat ik 3 wkn geen pc om me heen heb. Serieus afkicken!

Voor de niet broedende of broedse dames: veel plezier en mis me niet teveel. Ben er met n paar weekjes weer!

8. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Beetje laat, Minni, maar ik wens je bij deze alsnog een hele fijne (en vruchtbare) vakantie.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Nou de misselijkheid is weg hoor. Zal wel iets verkeerds hebben gegeten. Heb wel buikkrampen dus ik vrees toch dat ik ongi moet worden. Ik heb gene idee of ik tot donderdag kan wachten met testen maar goed het zal waarschijnlijk wel moeten.

Vanmiddag naar mijn nichtje die wordt 1 jaar dus dat is ook weer wat afleiding.
    Ik heb wel voor Lars bij rainbowbabies een t-shirt bestelt met HOERA IK KRIJG EEN BRUSJE in maat 86-92 dus kan nog ene jaar duren. En dan past hij het nog.

Ik hou jullie op de hoogte hoor van de ontwikkelingen.

10. Niet meer actief

ik heb een romper van As onder gekliedert met aan de voorkant.. "Psst, ik heb een geheimpje z.o.z" en aan de achterkant "Ik word grote zus"

11. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    wat een leuke ideëen Gupsie en Inky!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Idd leuke ideeen zeg! die rompertjes en shirtjes...

enne... ik las net dat NANCY74 ook zwanger is... (jullie weten wel van Z...)

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hihihi zie mijn banner

14. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    WAAAAAAAAAAA Inky!!!!!!!!!!!!!!
    wat geweldig meid!!!! gefeliciteerd zeg, wat een leuk nieuws zo op de vroege ochtend!!

15. Niet meer actief

wat leuk zeg en wat een babyboom. Shit hey..Minni.. haha.. nou spannend voor jou straks.

Hey ink, wel fijn om te weten dat we allebei een meid krijgen whahahah...Alhoewel ik toch wel stiekem een knul zou willen hoor.. haha.
    Wie zijn er nou allemaal zwanger van je vriendenkring dan..?

En nancy ook zwanger, wat leuk zeg voor haar!

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    wowwwwwwwwww Inky gefeliciteerd !!! word hier echt inderdaad weer een baby boom...ohhhh ben jaloers hahahaha nou word spannend dan met minnie...

heel leuk dat nancy zwanger is...

17. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    He, heeft er iets in de lucht gehangen?

GEFELICITEERD Inky! Super!

18. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ps Gupsie hahahah zit hier half in de race

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @gupsie Mijn beste vriendin is zwanger, wendy, jij en ik.

20. giovanna

giovanna Actief lid

May 13, 2006
    129
    0
    0
    hahaha, Inky, wat leuk!! Gefeliciteeeeeeeeerd!
    En geloof het of niet, maar ik had vannacht gedroomd dat je op MSN tegen me vertelde dat je zwanger bent!

Share This Page